Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2511934 keer)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8920 Gepost op: 3-04-2003, 16:32:56 »
Je gaat bijv. naar www.smilies.nl en dan kijk je bij de categorie die je wilt. Dan druk je op de smilie die je wilt en dan komt er beneden aan de pagina een code te staan. Die knip of kopieer je en dan plak je de code in je post. Als het goed is staat ie er dan :)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #8921 Gepost op: 3-04-2003, 16:33:04 »
Volgens mij was er ook helemaal niks tussen die drie. :-X
En als je alle niet interessante berichten gaat verwijderen kun de huiskamer sluiten en van de rest van de site minstens driekwart verwijderen. Eigenlijk is de mol zelf ook helemaal niet interessant. :-X :-X :-X Niet zo hard slaan, alsjeblieft...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8922 Gepost op: 3-04-2003, 16:36:18 »
fenn, mooi dat t sollicitatie gesprek goed ging :)
han, succes met t lezen van die wetboeken.
annemieke, gelukkig dat latijn zo goed ging. wij hadden echt precies hetzelfde, vragen over een tekst die niet bijgevoegd was. een paar mensen helemaal trippen, maar we hebben die teksten zo vaak behandeld dat de meeste mensen nog wel wisten waar t over ging :)

groenenman, je kan een plaatje invoegen door op dit knopje te drukken:
dan moet je tussen dit dingetje: ] van de eerste img en dit dingetje [ van de laatste img de URL van je plaatje zetten. de URL van een plaatje vind je als je met rechts op t plaatje klikt, op eigenschappen gaat staan, en dan het adres achter de URL kopieert. succes!

k ben nu trouwens echt supermoe zeg, ik heb twee uurtjes geslapen net dus ik zit nu al in mn pyjama :D net ook nog ff wiskunde geleerd, maar ik heb echt geen zin om t te onthouden. dat wordt vanaaf dus nog n paar keer doorkijken ben ik bang. morgen ga k trouwens wel naar rotterdam, maar dan misschien weer niet naar de film  :-\ moet t nog ff zien...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Groenenman

• Gast
« Reactie #8923 Gepost op: 3-04-2003, 16:36:34 »
Je gaat bijv. naar www.smilies.nl en dan kijk je bij de categorie die je wilt. Dan druk je op de smilie die je wilt en dan komt er beneden aan de pagina een code te staan. Die knip of kopieer je en dan plak je de code in je post. Als het goed is staat ie er dan :)

Maar dat staat niet bij die url van pino dacht ik  :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8924 Gepost op: 3-04-2003, 16:46:47 »
Maar dat staat niet bij die url van pino dacht ik  :-\

Dan klik je met je rechtermuisknop op de smilie die je leuk vind en klikt dan op 'eigenschappen' en vervolgens koppier je de url die ongeveer in 't midden staat van 't pop-up scherm met eigenschappen. Als je die dan plakt tussen de ] en [ zoals Doris schreef, heb je 't zelfde resultaat.  :)

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #8925 Gepost op: 3-04-2003, 16:56:34 »
ik denk dat groenenman de smilies bedoelt van www.opkikkertje.nl/smilies  :)

« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 17:00:47 door Talpa europaea »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8926 Gepost op: 3-04-2003, 16:57:35 »

Jaaa nu kan ik het ook, eindelijk zeg. Vroeg me altijd af waar die leuke smilies vandaan kwamen.

Jaaa Pino is heel leuk (dagverblijf Pino..andere ook wel hoor ) Maar hiero in Den Bosch is mijn eerste keus! Dus ik hoop over twee weken...op m'n verjaardag...dat het gesprekje daar ook zo goed gaat.

Moet ff alle smilies ooit uitproberen he  ;D

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #8927 Gepost op: 3-04-2003, 17:04:10 »
Ter aanvulling op Malcolms bericht: toen ik vanochtend de Molshoop checkte stonden er drie pagina's vol met berichtjes, waar ik de zinvolle berichten moest uithengelen. Voor de SMORG kun je zoiets verwachten, maar het is zonde als de Molshoop vervuild wordt met lange draden onderling geklets.

Ik wil niemand ontmoedigen hier te posten, alleen vragen om dat met iets meer beleid te doen. Elk topic is anders en in het sommige topics is het wat minder gewenst 'onzin' berichten te plaatsen dan in andere topics. Gewoon een kwestie van aanvoelen lijkt me  8)

« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 17:08:13 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8928 Gepost op: 3-04-2003, 17:31:29 »
heyhey

Wat lief van jullie dat jullie allemaal zo meeleven met hoe mijn toetsen gingen! :D :-*

Ik ben scheikunde leren nu echt helemaal zat, maar ja ik moet ook toch al stoppen omdat ik eten moet maken. Ja iedereen is weg dus ik moet dan maar koken. Macaroni hoor, lekker makkelijk ;) (veel meer kan ik ook niet :-[ ;D).

Talpa, mijn nicht speelt ook cello, zit opt conservatorium! Kheb idd ook nog nooit een cello-smiley gezien maar ik zal t haar eens vragen dan ;) (spreek dr alleen nizo vaak, maja mss dat ze binnenkort eens op msn komt...)

Ik ben t wel een btje eens met de onzinnige berichtjes verwijderen natuurlijk (hoewel ik er persoonlijk niet zo heel veel last van heb maar ja als je weinig bijleest ws wel...), maar ik ben het er niet echt mee eens dat je niet over persoonlijke dingen zou mogen praten :-X. Als forummers ook irl je vrienden zijn en je hebt irl iets meegemaakt of zo dan moet je het daar ook over kunnen hebben, ok, niet te veel en aan een stuk door maar ja anders zou je het als het ware ook niet meer over een mfd kunnen hebben omdat niet iedereen daar bij was :-X. Niet iedereen zal dan alles kunnen begrijpen maar daar moet je maar overheen lezen als buitenstaander zou ik toch zeggen want het gaat in de huiskamer nu eenmaal niet alleen over widm en het is gewoon ook TE leuk, die inside-jokes ;D, sorry Chriz ;) (ik begrijp ze ook niet altijd hoor).
[color=fffff1]Overigens uhhh zou ik nou niet zeggen dat er 'niets is tussen die drie' : o :p[/color]

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8929 Gepost op: 3-04-2003, 18:06:49 »
Ik had het al verwacht, maar vandaag heb ik toch echt mijn 1e bekeuring binnen gekregen...  135, na meetcorrectie 131 km/h en ik mag €40,- overmaken. Maar goed, was ook wel een keer te verwachten ::)  Ik hou er nl nogal van om door te rijden. Tot nu toe altijd geluk gehad. Op tijd remmen, een keer 100 waar je 80 mocht maar ze waren bezig om de camera te installeren dus deed tie het nog niet en ik reed achter iemand (we reden allebei te hard) en er stond een agent met een laserpistool en hij hield dus alleen die voor me reed aan en ik mocht doorrijden 8)  Ik heb al ruim 6 jaar mijn rijbewijs en ik heb het toch wel aardig lang vol gehouden zo ;D  Normaal let ik altijd wel op vangrails maar ik werd afgeleid door een auto en ik zag ineens een licht. Flits dus :-X  
Jammer maar helaas, moet ik maar niet te hard rijden ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8930 Gepost op: 3-04-2003, 18:20:05 »
ik zag ineens een licht. Flits dus :-X  
Jammer maar helaas, moet ik maar niet te hard rijden ;)
Je hebt blijkbaar niet alleen een licht gezien, maar ook het licht gezien.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8931 Gepost op: 3-04-2003, 18:29:47 »

;D
Het zou meer zoiets zijn geweest Pino

;D

« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 18:31:32 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8932 Gepost op: 3-04-2003, 19:38:49 »

Ik ben t wel een btje eens met de onzinnige berichtjes verwijderen natuurlijk (hoewel ik er persoonlijk niet zo heel veel last van heb maar ja als je weinig bijleest ws wel...), maar ik ben het er niet echt mee eens dat je niet over persoonlijke dingen zou mogen praten :-X. Als forummers ook irl je vrienden zijn en je hebt irl iets meegemaakt of zo dan moet je het daar ook over kunnen hebben, ok, niet te veel en aan een stuk door maar ja anders zou je het als het ware ook niet meer over een mfd kunnen hebben omdat niet iedereen daar bij was :-X. Niet iedereen zal dan alles kunnen begrijpen maar daar moet je maar overheen lezen als buitenstaander zou ik toch zeggen want het gaat in de huiskamer nu eenmaal niet alleen over widm en het is gewoon ook TE leuk, die inside-jokes ;D, sorry Chriz ;) (ik begrijp ze ook niet altijd hoor).
[color=fffff1]Overigens uhhh zou ik nou niet zeggen dat er 'niets is tussen die drie' : o :p[/color]

vind ik ook helemaal niet erg, maar ik het vind het wel balen als ik daar dan over moet lezen in allerlei verschillende topics, houd het dan lekker in SMORG dat is een offtopic en topic als 'woordslang' en andere zijn weer ergens voor bedoelt, maar laten we er maar over ophouden, want de spreekwoordelijke mug begint al op een olifant te lijken.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8933 Gepost op: 3-04-2003, 19:38:58 »
Hallo iedereen !!

wiii lekker veel gepost zeg vandaag !!
Het was een rare schooldag, enkel de derde graad had school, dus was het best wel leeg hoor... Langs de andere kant wel gezellig om zo heel de refter voor jezelf te hebben :)
Vanmorgen hadden we de eerste 2 uren duathlon. Kzag er behoorlijk tegen op (lopen en zwemmen) omdat ik nogal bang ben van water en mijn loopprestatie is niet bepaald groots maaaaaar wat is er mij gelukt? idd de duathlon  ;D we moesten eerst 3 rondjes lopen (ongeveer een 20 minuten ofzo) en dan 10 baantjes zwemmen en omdat onze lerares er niet was, was het samen met de jongens die natuurlijk stukken sneller waren... Enfin, we beginnen dus en na 1 ronde was de helft al aan het wandelen en ik was dus één van de zeldzame meisjes die niet gewandeld heeft !! Oké, ik ging traag maar ik heb het wel volgehouden ! en dan heb ik nog eens alle baantjes gezwommen ook ! Ik had de leraar gewaarschuwd dat ik geen waterheld was en na 2 baantjes zei hij tegen me dat ik een fantastische eigen stijl heb  ;D lees: ik zwem zoals oma's en hondjes :) dus ik was echt heel trots op mezelf dat ik het volgehouden had.

En door ons uitwisselingsproject zouden wij niet meekunnen op bezinningsweekend met school maar omdat ze maar 9 inschrijvingen hebben en er van onze klas 17 zouden meegaan, gaan ze het mss verplaatsen voor ons !! Dat zie ik ook helemaal zitten !!

ow en Annemieke, weet je nog wel die leerkracht waar ik zogezegd een oogje op heb? wel, we waren vanmiddag aan het eten aan een lange tafel met heel de bende en hij passeert ons en kijkt me aan en kijkt dan naar mijn bord en hij gaat om servetten en hij komt terug langs onze tafel en legt er eentje naast mijn bord omdat ik er geen had. En iedereen maar kijken naar mij (en hij draaide zich nog eens om en lachte zo mysterieus) en ik had een hoofd zo rooood als een tomaat en een glimlach tot achter mijn oren. Ik moet nog steeds opnieuw lachen als ik eraan denk... *zucht* ;)

dat was het zo ongeveer vandaag. Ik had niet echt de tijd om alle posts in de bar deftig te lezen maar aan iedereen van wie iets gelukt is: proficiat  :-*, mensen die ziek zijn: beterschap en de rest: wat je ook maar wil ;)

btw Chriz, ik ga erop letten om geen posts te plaatsen in de woordslang die betrekking hebben tot Daan, Elmar en ik/Annemieke. (en Compuart en Malcolm: ik snap jullie volledig en ik ben er zeker van dat jullie dat goe gaan doen)

greetz, een happy A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8934 Gepost op: 3-04-2003, 19:58:05 »
Goed van je dat je je duathlon volgehouden hebt Deb!!!! Lijkt me echt suuuupervermoeiend!

Wat houdt dat bezinningsweekend eik in? Waar ga je dan heen? Je hebt dan trouwens wel onwijs veel uitstapjes zeg, eerst naar Amsterdam, dan naar Parijs, dan naar Italie en dan ook nog dat...! :o :D

ow en Annemieke, weet je nog wel die leerkracht waar ik zogezegd een oogje op heb? wel, we waren vanmiddag aan het eten aan een lange tafel met heel de bende en hij passeert ons en kijkt me aan en kijkt dan naar mijn bord en hij gaat om servetten en hij komt terug langs onze tafel en legt er eentje naast mijn bord omdat ik er geen had. En iedereen maar kijken naar mij (en hij draaide zich nog eens om en lachte zo mysterieus) en ik had een hoofd zo rooood als een tomaat en een glimlach tot achter mijn oren. Ik moet nog steeds opnieuw lachen als ik eraan denk... *zucht* ;)
Dat je dat leuk vindt dan... ??? Nu krijg je het toch helemaaaal nooit meer de wereld uit...?
btw, jullie eten blijkbaar altijd tussen de middag op school zittend aan een tafel...? warm ook of nie? das dan ook alweer anders he dan hier... wij moeten altijd maar naar buiten om onze boterhammetjes op te eten...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8935 Gepost op: 3-04-2003, 20:11:34 »
Hallo allemaal!

Vanmorgen kwam ik op mn werk en toen bleek dat ik de 'pool' had gewonnen! We konden raden wat de uitslag zou worden. Ik had het helemaal goed en ook nog eens als enige. De prijs: 27 euro. Dat was wel een leuke binnenkomer, mn dag was meteen goed.
Niet dat ik de wedstrijd gezien had ofzo. We waren dus gisteravond met de vrouwen bij elkaar gaan zitten. De mannen zaten bij ons thuis. We hebben lekker een beetje zitten kletsen en roddelen, altijd leuk toch. En de mannen waren blij dat ze ongestoord (lees: zonder ons geklets) naar het voetbal konden kijken. Het was wel weer laat voor mijn doen (23.30 uur) thuis, maar gezelligheid is natuurlijk ook wel wat waard.

Nog een dagje en het is weer weekend. Zoals het er nu uitziet kan ik zaterdag voor het eerst 'live' naar widm kijken sinds deze serie begonnen is. Ook wel weer eens leuk.

Verder heb ik weinig te vertellen, behlave dat het erg druk is op mn werk. Maar ja, ik hoef me in ieder geval niet te vervelen.

Fijne avond allemaal,
Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8936 Gepost op: 3-04-2003, 20:27:03 »
Nou das idd leuk, 27 euro, Ovide! :D Gefeliciteerd he! ;)

Hrmmm, eigenlijk zou ik nu nog wel ff wat aan scheikunde moeten doen... ::) maja heb nog steeds niet alles bijgelezen en dat is zo leuk... en ik ben al die smilies op die site van Pino aant bekijken ;D en die zijn ook ammaal zow leuk! :D En dan denk je jaaa dat moet ik onthouden, die moet ik dan en dan erbij zetten, maja dat komt dr dan natuurlijk toch weer nie van... en schamende of nieuwsgierige smilies heb ik nog niet gevonden, tsja die zocht ik natuurlijk net, pff.. haha. Heb wel een hele leuke gevonden die Aafke of Astrid voorstelt:

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8937 Gepost op: 3-04-2003, 21:05:23 »
Geen van beiden eik, Aafke is veel dikkermolliger. En Astrid heeft een andere huidskleur.
Bovendien stond er een camera op het winkelwagentje... :P

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8938 Gepost op: 3-04-2003, 21:38:57 »
Nouhou! :P
Het gaat erom dat het smiley aan het winkelen is; wat maakt een andere huidskleur nou uit, net alsof wij allemaal net zo geel zien als die poppetjes hier! :P

Ik heb nog ff wat examenbundelopgaafjes gemaakt, en ga nu maar naar bed... hebbet dus niet echt goed geleerd maarja het is maar scheikunde, niezo moeilijk, en ik was het echt zooow zat... ::)

Welterusten iedereen! :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8939 Gepost op: 3-04-2003, 22:09:07 »
aaah mensen k ben echt zo hyper! ik heb vanmiddag twee uurtjes geslapen (was boven wiskunde in slaap gevallen ;D) en heb nu echt heel erg veel energie over...

zo voel ik me (njah, als een van die poppies dan :))