Hallo iedereen !!
wiii lekker veel gepost zeg vandaag !!
Het was een rare schooldag, enkel de derde graad had school, dus was het best wel leeg hoor... Langs de andere kant wel gezellig om zo heel de refter voor jezelf te hebben
Vanmorgen hadden we de eerste 2 uren duathlon. Kzag er behoorlijk tegen op (lopen en zwemmen) omdat ik nogal bang ben van water en mijn loopprestatie is niet bepaald groots maaaaaar wat is er mij gelukt? idd de duathlon
we moesten eerst 3 rondjes lopen (ongeveer een 20 minuten ofzo) en dan 10 baantjes zwemmen en omdat onze lerares er niet was, was het samen met de jongens die natuurlijk stukken sneller waren... Enfin, we beginnen dus en na 1 ronde was de helft al aan het wandelen en ik was dus één van de zeldzame meisjes die niet gewandeld heeft !! Oké, ik ging traag maar ik heb het wel volgehouden ! en dan heb ik nog eens alle baantjes gezwommen ook ! Ik had de leraar gewaarschuwd dat ik geen waterheld was en na 2 baantjes zei hij tegen me dat ik een fantastische eigen stijl heb
lees: ik zwem zoals oma's en hondjes
dus ik was echt heel trots op mezelf dat ik het volgehouden had.
En door ons uitwisselingsproject zouden wij niet meekunnen op bezinningsweekend met school maar omdat ze maar 9 inschrijvingen hebben en er van onze klas 17 zouden meegaan, gaan ze het mss verplaatsen voor ons !! Dat zie ik ook helemaal zitten !!
ow en Annemieke, weet je nog wel die leerkracht waar ik zogezegd een oogje op heb? wel, we waren vanmiddag aan het eten aan een lange tafel met heel de bende en hij passeert ons en kijkt me aan en kijkt dan naar mijn bord en hij gaat om servetten en hij komt terug langs onze tafel en legt er eentje naast mijn bord omdat ik er geen had. En iedereen maar kijken naar mij (en hij draaide zich nog eens om en lachte zo mysterieus) en ik had een hoofd zo rooood als een tomaat en een glimlach tot achter mijn oren. Ik moet nog steeds opnieuw lachen als ik eraan denk... *zucht*
dat was het zo ongeveer vandaag. Ik had niet echt de tijd om alle posts in de bar deftig te lezen maar aan iedereen van wie iets gelukt is: proficiat
, mensen die ziek zijn: beterschap en de rest: wat je ook maar wil
btw Chriz, ik ga erop letten om geen posts te plaatsen in de woordslang die betrekking hebben tot Daan, Elmar en ik/Annemieke. (en Compuart en Malcolm: ik snap jullie volledig en ik ben er zeker van dat jullie dat goe gaan doen)
greetz, een happy A&K