Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2512254 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8900 Gepost op: 2-04-2003, 22:58:13 »
ow hellup...k heb morgen een sollicitatie gesprekje bij peuterspeelzaal Pino...nu keek ik nog eens goed in mn agenda, die vrouw van daar had de straat gezegd. Maar die straat is anders als de straat die op m'n blaadje staat van stagebureau!

Naja morge op school maar eens navragen  :-\
K moet maar eens gaan slapen...weltruste  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8901 Gepost op: 3-04-2003, 09:36:21 »
Goedemorgen allemaal!!!!

Bedankt voor degene die gisteravond voor droog weer geduimd hebben: het is gelukt!!!! De volgende keer vraag ik ook aan jullie om te duimen voor windstilte want ik werd zowat van de baan afgeblazen. Helaas niks gewonnen .....
En Fenn, het anti-half-dood-duimen (snap je 't nog)... daar moet je nog maar even wat op oefenen.
Heel veel succes met je sollicitatie!!! Zeg maar gewoon dat je Pino persoonlijk kent, dan komt het helemaal goed!!!

Fijne dag allemaal!!!!
 :-*Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8902 Gepost op: 3-04-2003, 09:46:01 »
Pino waar haal je al die leuke smilies toch vandaan?  :D

Good Luck fenn!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8903 Gepost op: 3-04-2003, 09:48:43 »
Pino waar haal je al die leuke smilies toch vandaan?  :D

http://opkikkertje.nl/smilies/
Met dank aan iemand in het AVRO-topic, ik weet alleen niet meer wie...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8904 Gepost op: 3-04-2003, 09:53:45 »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8905 Gepost op: 3-04-2003, 10:45:21 »
Even voor Annemieke een paar leuke "boink"-smilies:

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #8906 Gepost op: 3-04-2003, 10:57:50 »

hij was dus bedoeld als boink-smiley,niet dat ik iemand wil vermoorden of zo.

« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 14:20:26 door Talpa europaea »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8907 Gepost op: 3-04-2003, 11:21:18 »
zo k ben weer terug van school en de computer staat dr nog
k ben ook wel blij omdat latijn goed ging :) en dat was t wel :) niet erg boeiend dus... k ga nu ff bijlezen

oh ja, fenn, succes met je solicitatie! k heb vroeger ook op n kinderdagverblijf gezeten dat pino heet... volgens mij heten ze zo'n beetje allemaal zo.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8908 Gepost op: 3-04-2003, 14:08:11 »
oh ja, fenn, succes met je solicitatie! k heb vroeger ook op n kinderdagverblijf gezeten dat pino heet... volgens mij heten ze zo'n beetje allemaal zo.
Zeg euh.... je wilt toch niet zeggen dat dat geen originele naam is he?

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8909 Gepost op: 3-04-2003, 14:16:32 »
Citaat
laat mij nou ook eens mn postaantal omhoog krikken

Echt een ramp, deze site. Elke keer als ik ga kijken is er weer teringveel gepost. Moderators, stuur hier eens een paar mensen weg, want al dat lezen kost veel te veel tijd!  >:(  ;)
Hoi allemaal,

Ik heb gezien dat er steeds vaker wordt "gechat" op het forum om de berichtensaldi omhoog te krikken. Sorry, maar daar is dit forum niet voor bedoeld. Vaak krijg ik te horen dat het forum lastig bij te houden is door de grote hoeveelheid onzinnige berichten.

Ik zal daarom onzinnige berichten verwijderen.

Als je wilt chatten, kun je naar de chat gaan.

gr,
Malcolm

« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 14:19:25 door Malcolm »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8910 Gepost op: 3-04-2003, 14:59:34 »
Owjee :o
Maar je bedoelt dan toch wel vanaf nu he? Of worden oude onzinnige berichten alsnog verwijderd? ??? en hoe weet je nou wat onzinnig is en wat niet?? :-\

Nou ik ben dr dus ook weer, ja al een uur magoe, alvast eventjes geprobeerd te leren wat niet echt wil lukken want ik ben het echt zoooow zat na al die dagen... gelukkig alleen nog maar scheikunde morgen en dat is niet zo moeilijk/veel, en dan iig weekend (ja maandag dus nog Ned mondeling literatuur maja...)

Eerst Latijn gehad vanochtend, dat was best makkelijk, ja er werd ontzettend geklaagd omdat er een tekst niet bij zou zitten waar wel vragen over waren, maar als je die gewoon had geleerd en in grote lijnen de inhoud kende, kon je alle vragen zo beantwoorden! Maja de rector werd dr zelfs bijgehaald en die kon dr natuurlijk ook niks aan doen dusja nu verwacht iedereen er punten bij te krijgen oid. Maar ik heb gewoon alle vragen beantwoord, en tging wel goed dus.
Engelse brief, tsja, dat was heeeeeel erg haasten want we moesten in 60 minuten een sollicitatiebrief plus CV schrijven met een totaal aantal woorden tussen 200 en 350. Maar het is me wel gelukt en ik vond hem nog wel redelijk geslaagd. Had het wat moeilijker verwacht denk ik. Maja je bepaalt natuurlijk wel ong zelf wat je opschrijft en hoe, daarvoor maakt de opdr niet zoveel uit. Dat het een sollicitatiebrief zou zijn stond toch al vast. Maar ja ik heb heel erg weinig geoefend met brieven schrijven dus daarom viel het wel mee.
Daarna moest ik bijna twee uur wachten :( op mn natuurkunde mondeling, maar ik had het idee dat dat toch ook wel goed ging. Tsja ik wist natuurlijk niet alles en ze probeerden zo min mogelijk te laten merken of ik het wel of niet goed had, omdat mn groepsgenote van deze po morgen nog haar mondeling heeft, maja ze vroegen redelijk ver door enzow en ik had het idee dat het wel goed ging op zich. Naja, ik kende het verslag ook wel door en door.

Haha, thnx Elmar, leuke bonksmileys! ;D Maarre Talpa die van jou is meer een vermoordsmiley... :o
Hrm, andere reacties weet ik niet meer maar reken er iig op dat ik alles heb gelezen ;) alleen een gedeelte al gisteravond dus als ik daar nog iets op had willen zeggen weet ik dat niet meer. Ik ga maar eens even snel bijlezen en dan toch maar scheikunde leren... Doeidoei fijne dag verder nog iedereen...!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8911 Gepost op: 3-04-2003, 15:33:01 »
Goeiemiddag!

Héhe, dat was donderdag alweer!
T was wel irritant dagje op sgool, eerst hadden we in de Marke (is zo'n gebouw) les, toen in de Es (dat is ook zo'n gebouw, duh), toen Marke, toen Es en toen weer in de Marke. En zo dichtbij is dat ook weer niet dus moesten we de hele tijd in de koud heen en weer lopen! :o

Dankje Zaar, de rep geschiedenis ging wel aardig! :) Hij was af en toe wel beetje lastig egt van die dingen die je niet egt hoefde te kennen maar gewoon inzicht enzo... Ik hoop iig op un 7+...
En wat vandaag ook heel irritant was, morgen is er volleybaltoernooi tussen verschillende scholen. En 16 mensen van onze klas doen daar aan mee (ik dus niet) en dan blijven dr 8 over. En aangezien die 16 mensen na de het vierde weggaan vonden wij dat we dan wel vrij mogen. Les met z'n 8en is beetje onzinnig :-\ Dus toen gingen we naar sectordirekteur oid. En die moest dr nog ff over denken en overleggen dus moesten we later maar weer trug komen... Naja oke, dus wij kwamen in de grote pauze trug, waren ze aan ut eten met bordje: NIET STOREN. Gaan we naar het 5e uur er nog eens heen, zijn ze er niet! Wij op zoek naar twee andere mensen die er mss iets vanaf wisten, zijn die er ook niet :-\ Dus nu weten we nog niet of we dan vrij zijn... We werden steeds doorgestuurd enzo, heel irritant!

Maarja, ik hoop dat we wel vrij mogen want die uren dat we met zn achten zijn, zijn natuurlijk heel onnuttige uren...

Naja, ik heb geen hw voor morgen dus k ga maar ff relaxen! :)

Doris en Annemieke: Fijn dat ut zo goed ging met tentamens! Enne Door, k hoop dat de comp zo snel mogelijk weer trug is...

En worden alle onzinnige posts verwijderd? :o Ook in de SMO? :-\ tja, wat de 1 onzinnig vind, vind de ander mss heel zinnig...  ::)

Ik ga weer, doegh! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8912 Gepost op: 3-04-2003, 15:41:19 »
zooooooooo ik ben thuis.
Dankje voor alle succeswensen. Het was wel leuk daar bij Pino! Ik moest ff t gebouw zoeken...maar toen zag ik zo'n grote blauwe vogel op een schuurtje staan en ik dacht: joepie dat zal t zijn  :P
Het gesprekje was gelukkig nie zo formeel...gewoon ff praten over de brief enzo! Wel haalde ze uit mijn brief het puntje dat ik graag met kinderen met 'n handicap wil werken. Die zijn daar niet heel veel...meer een aantal kinderen met wat probleempjes en achterstand.
Ik heb in Den Bosch wel bij zo'n dagverblijf gesolliciteerd, waar ik over 2 weken pas gesprek heb.
Van Pino krijg ik het nog te horen! Als ze me echt boven de andere uit verkiest dan wacht ze 2 weken met beslissen...zo niet dan hoor ik het. Verder vond ze mn brief en uitstraling wel goed.

Gut wat een lange post, dat gaat niet goed, alleen annemieke mag da  ;D
Wel beter als die 'chatpost' he malc...al moet ik zeggen dat die kleine postjes soms ook erg leuk zijn  :P

Nouw nu ga ik maar weer leren!
Pino (ow ik word wel erg pino-ërig vandaag)ik zal oefenen met anti-half-dood-duimen.

= :-*= :-*= :-*=

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #8913 Gepost op: 3-04-2003, 15:48:11 »
Annemieke, je hebt gelijk. Hij boinkt wel een beetje erg hard.  :-\
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een smiley die cello speelt. Tot nu toe heb ik ze alleen met violen en bassen gevonden. Die met de bas leek er wel op, maar daar zat dan weer geen strijkstok bij. :-\
Ik speel zelf al een paar maanden cello en er komt al geluid uit, soms zelfs zuiver. Volgens mij is de cello het mooiste instrument dat er bestaat. :D Maar dat zal iedereen wel van zijn eigen instrument zeggen.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8914 Gepost op: 3-04-2003, 15:57:54 »
Hoi allemaal,

Ik heb gezien dat er steeds vaker wordt "gechat" op het forum om de berichtensaldi omhoog te krikken. Sorry, maar daar is dit forum niet voor bedoeld. Vaak krijg ik te horen dat het forum lastig bij te houden is door de grote hoeveelheid onzinnige berichten.

Ik zal daarom onzinnige berichten verwijderen.

Als je wilt chatten, kun je naar de chat gaan.

gr,
Malcolm
:o  Dat er zulke mensen bestaan zeg... ::)
Maar mogen we in onze eigen geheime topic het nog wel gewoon over Patty Brard en Patricia Paay hebben?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8915 Gepost op: 3-04-2003, 16:16:04 »
Owjee :o
Maar je bedoelt dan toch wel vanaf nu he? Of worden oude onzinnige berichten alsnog verwijderd? ??? en hoe weet je nou wat onzinnig is en wat niet?? :-\
"Oude" berichten zijn/worden ook verwijderd. Een bericht is onzinnig als het niet interessant is om te lezen en alleen maar bedoeld is om je berichtensaldo op te krikken.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8916 Gepost op: 3-04-2003, 16:17:19 »
Maar mogen we in onze eigen geheime topic het nog wel gewoon over Patty Brard en Patricia Paay hebben?

Ik denk dat dat nog wel mag Tijgertje. En anders zorg ik er persoonlijk voor dat we weer mogen roddelen over Patty en Patries.  ;D

Annemieke, Doris en @miesh: wat fijn dat jullie toetsen zo goed gingen!
Fenn: wat fijn dat je gesprek zo goed verliep! Ik hoop voor je dat ze je uitkiezen!  :)

Nou, ik kom effe langs omdat ik effe weg moest van 't studeren. Ik zit al de hele dag wetsartikelen te bekijken in m'n wettekstenbundel. Die hele bundel is geschreven met lettergrootte 6 of zo, waardoor ik gewoon pijn aan m'n ogen krijg van 't inspannen om 't te kunnen lezen. Bovendien is ook nog 'ns alles in 'n soort oud-hollands geschreven, waardoor ik er helemaal tureluurs van wordt. 't zou echt wat voor jou zijn Annemieke: alle 'ch' zijn vervangen door 'g' ('rechterlijk' wordt geschreven als 'regterlijk') en alle enkele klinkers zijn vervangen door dubbele ('koper' wordt geschreven als 'kooper'), waardoor je iedere keer denkt dat er wel erg veel spelfouten in die bundel staan.  ;D

Ik ga snel effe bijlezen, want ik moet zo weer aan de slag. Ik wil vandaag namelijk toch nog wel vanalles afkrijgen.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8917 Gepost op: 3-04-2003, 16:28:27 »
Ja, maar dat is voor sommige mensen ook wel weer interessant om te lezen. Daarbij zijn de Molshoop en SMORG twee offtopics waarin wel wat geluld mag worden.

Ik denk dat Malcolm bedoelt van die berichtjes van 'Tja, wat zou ik nou weer eens gaan lullen, nou ja in ieder geval weer een post erbij een stapje dichterbij Mol-God.' of iets waar ik me persoonlijk aan kan irriteren is dat in sommige topics over iets heel anders geluld gaat worden. Ik vond het bv. niet tof dat A&K, D**n en Elmar ook nog weer eens in de Woordslang gaan beginnen over 'wat-er-ook-is-tussen-die-drie' Ik mag ze alledrie best wel hoor, maar met die persoonlijke berichtjes kan ik niks. Splitst het dan af in een eigen topic, ga lekker op de chat verder of regel het via MSN.

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8918 Gepost op: 3-04-2003, 16:30:07 »
wieeeeeeeeuwww allooo allemaal!

T lijkt wel alsof jullie allemaal zoveel toetsen hebben! Hier helemaal nizo veel eigelijk (nou zit ik ook op een vage school dusja ::) )
Fenn, cool zeg! Strax kannik zeggen: k ken iemand die bij Pino werkt! hehehe klinkt wel vaag he :D
aaaah arme han, ik zou er helemaal gek van worden, da oud nederlands is echt zooo vermoeiend om te lezen  :-\
Vandaag had ik maar van 8:30 tot 10:30 school, en nog heb ik niks gedaan daar... beetje spreekbeurten luisteren enzo.. Dus ik heb de 'schade' maar in proberen te halen en thuis een CKV verslag getikt over titanic de musical (heb ik vorig jaar gezien  ::) )... die ga ik dan morgen maar inleveren.
Morgen ook lekker kort dagje, van 9 tot 1 school en dan uurtje vrij, dan lekker zingen en dan is het al weer weekend... Gaat snel zeg deze week!
Morgen heb ik een SO'tje engels, maar dat valt allemaal reuze mee want vorige week had ik daar een kwartier voor geleerd en toen was t ook een 9...

Nahja iig, fijne dag allemaal, spreek u!
 :-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Groenenman

• Gast
« Reactie #8919 Gepost op: 3-04-2003, 16:30:56 »
Hallo iedereen.
Hoe kan je nu die smilies invoegen?
Ik ben al niet zo'n computer wonder.

Ik had gister trouwens een 8 voor mn mondeling Frans. Dat vond ik vrij knap want dat haal ik niet zomaar voor Frans. Toch wel jammer dat ik volgend jaar geen frans meer heb. Alleen nog teksten  >:(. Daar ben ik dus echt slecht in.>:(

Ik kan niet lang achter de computer want ik moet nog heel wat wiskunde maken en Spaans leren  >:(. Vanavond ook nog trainen, hopelijk is het beter weer dan dinsdag, want toen was het dus echt bar.