Owjee
Maar je bedoelt dan toch wel vanaf nu he? Of worden oude onzinnige berichten alsnog verwijderd?
en hoe weet je nou wat onzinnig is en wat niet?? :-\Nou ik ben dr dus ook weer, ja al een uur magoe, alvast eventjes geprobeerd te leren wat niet echt wil lukken want ik ben het echt zoooow zat na al die dagen... gelukkig alleen nog maar scheikunde morgen en dat is niet zo moeilijk/veel, en dan iig weekend (ja maandag dus nog Ned mondeling literatuur maja...)
Eerst Latijn gehad vanochtend, dat was best makkelijk, ja er werd ontzettend geklaagd omdat er een tekst niet bij zou zitten waar wel vragen over waren, maar als je die gewoon had geleerd en in grote lijnen de inhoud kende, kon je alle vragen zo beantwoorden! Maja de rector werd dr zelfs bijgehaald en die kon dr natuurlijk ook niks aan doen dusja nu verwacht iedereen er punten bij te krijgen oid. Maar ik heb gewoon alle vragen beantwoord, en tging wel goed dus.
Engelse brief, tsja, dat was heeeeeel erg haasten want we moesten in 60 minuten een sollicitatiebrief plus CV schrijven met een totaal aantal woorden tussen 200 en 350. Maar het is me wel gelukt en ik vond hem nog wel redelijk geslaagd. Had het wat moeilijker verwacht denk ik. Maja je bepaalt natuurlijk wel ong zelf wat je opschrijft en hoe, daarvoor maakt de opdr niet zoveel uit. Dat het een sollicitatiebrief zou zijn stond toch al vast. Maar ja ik heb heel erg weinig geoefend met brieven schrijven dus daarom viel het wel mee.
Daarna moest ik bijna twee uur wachten
op mn natuurkunde mondeling, maar ik had het idee dat dat toch ook wel goed ging. Tsja ik wist natuurlijk niet alles en ze probeerden zo min mogelijk te laten merken of ik het wel of niet goed had, omdat mn groepsgenote van deze po morgen nog haar mondeling heeft, maja ze vroegen redelijk ver door enzow en ik had het idee dat het wel goed ging op zich. Naja, ik kende het verslag ook wel door en door.
Haha, thnx Elmar, leuke bonksmileys!
Maarre Talpa die van jou is meer een vermoordsmiley...
Hrm, andere reacties weet ik niet meer maar reken er iig op dat ik alles heb gelezen
alleen een gedeelte al gisteravond dus als ik daar nog iets op had willen zeggen weet ik dat niet meer. Ik ga maar eens even snel bijlezen en dan toch maar scheikunde leren... Doeidoei fijne dag verder nog iedereen...!