Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2512753 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8880 Gepost op: 2-04-2003, 16:16:37 »
zoooo dat ging goed vandaag!
Ik moest dus alleen de activiteit geven aan de vrouwen. Alleen...was mn praktijk begeleidster ziek! Juist voor haar ging ik het een keer alleen doen. Maarja niks aan te veranderen. Ik vertel haar wel dat t super ging! De vrouwen waren enthousiast.
Omdat het de laatste keer was kregen we van de vrouwen een Marokkaanse schaal met drijfkaarsjes, en een kaart met de namen, echt lief!  :D

De kinderclub zelf ging ook prima, volgende week de laatste keer! Dan mogen de kinderen een shirt onder tekenen...en daarna modeshow lopen  ;D

Nu ga ik rapportages maken...doegiesssss  :-*

(Pino al mail terug van Martijn? ;))

« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 16:28:02 door fenn »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #8881 Gepost op: 2-04-2003, 16:48:09 »
Jahoeeeeeeee Fennie bedankt voor je lieve kaartjeeeee!  ;D En ik denk dat het wel goed komt..maar mss niet heel het weekend maar dat geeft toch niet :O Nou ik ben er weer weg van.... houdoe!

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8882 Gepost op: 2-04-2003, 16:50:59 »
(Pino al mail terug van Martijn? ;))
Ja!!!
Ik zal 'm hier even kopieren:

Beste Pino
Dat kan dan wel zijn dat Fennie een lekker ding is, en dat zelfs walter dat zei (who the f*** is Walter trouwens) maar dat wil nog niet zeggen dat ik, DE Martijn Krabbé me leen voor dit soort ongein.
En daarbij vind ik Pino ook maar een rare naam.

Gegroet, DE Martijn Krabbé.

Nou, als je 't mij vraagt maar een arrogant balletje die Martijn :-\

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8883 Gepost op: 2-04-2003, 16:51:15 »
Joooo dat maakt toch niet uit! Ik heb mijn rooster nog niet, maar misschien heb ik 17de niet echt les..of niks..dus als jij dan ook kan, mag je dan al komen. We spreken t nog wel af! En tot wanneer...totdat je geen zin meer hebt  :P (zaterdag is wel leuk want dan vier ik mn verjaardag...en 's avonds voor die meiden hiero uit de straat)
Doegg tot snel spreeks :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8884 Gepost op: 2-04-2003, 16:52:37 »
Ja!!!
Ik zal 'm hier even kopieren:

Beste Pino
Dat kan dan wel zijn dat Fennie een lekker ding is, en dat zelfs walter dat zei (who the f*** is Walter trouwens) maar dat wil nog niet zeggen dat ik, DE Martijn Krabbé me leen voor dit soort ongein.
En daarbij vind ik Pino ook maar een rare naam.

Gegroet, DE Martijn Krabbé.

Nou, als je 't mij vraagt maar een arrogant balletje die Martijn :-\

Hahahaha oke nou dan laat maar zitten. Je hebt je best gedaan  ;) (of je er heel gemakkelijk van af gemaakt  ::))
 :-* :-* :-*

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8885 Gepost op: 2-04-2003, 16:54:14 »
Hahahaha oke nou dan laat maar zitten. Je hebt je best gedaan  ;) (of je er heel gemakkelijk van af gemaakt  ::))
 :-* :-* :-*
Ja, laten we het maar houden op een van die twee....

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #8886 Gepost op: 2-04-2003, 17:04:55 »
Lief kaartje Fenn! Dank u!

When God created man, she was only joking!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8887 Gepost op: 2-04-2003, 18:03:36 »
Oké dan!

Ik word zojuist gebeld of ik zin heb om te tennissen. Ja dus! Of ik dan 2 wedstrijden wil doen. Tuurlijk! (morgen halfdood, maar affijn)
Ik ga me dus snel even omkleden en dan...de baan op. Duimen jullie aub voor droog weer?

Groetjes en tot morgen!!!!

:-*Pino

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8888 Gepost op: 2-04-2003, 18:07:47 »
'k zal duimen hoor...ook omdat ik zelf straks nog naar buiten moet  :P
Ik zal ook duimen tegen 'het morgen halfdood zijn' van jou.

Succes en gegroet.

Jetje graag gedaan hoor  :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8889 Gepost op: 2-04-2003, 20:12:51 »
HeyHey,

Hehe, tis woensdag! Ben ook de hele week al zo druk geweest hé ;D

Was wel gezellig op sgool, mn repetitie Natuurkunde ging goed! Zowaar, hij was wel beetje lastig, maar ik hoop un 7  :) We hadden vandaag ook zo project, gingen we overleggen wat ons volgende onderwerp is. En nu gaan we het waarschijnlijk hebben over de betrouwbaarheid van reclame en de producent. Dus zegmaar of de zgn waterproofmascara's dat ook egt waterproof zijn. En dan gaan we allemaal van die dingen kopen en testen, op kosten van sgool hopelijk :D En ook met scheikunde dingen testen of er egt wel zoveel kleurstoffen inzitten enzovoorts... Lijkt me wel erg leuk! En we hoeven van onze projectbegeleider dan geeneens un verslag te maken! Das wel very koel dus!!

Voorderest, ik heb morgen rep geschiedenis... Moet nog ff goed leren, over de franse revolutie en dan moet je ammel jaartallen enz kennen...

T weer was hier nog geeneens zo gek, af en toe wat hevige buien maar ik ben er steeds tussendoor gefietst ;) Hoop dat het bij het tennissen ook droog was Pino!

Ik ga nu maar weer verder leren! *Staat Nederland al achter? Hmm, niet dus...

Fijn Han en Fenn dat het zo goed ging! :)
Annemieke, ik hoop dat je Engels tog goed hebt gemaakt! :)

Doeggh! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8890 Gepost op: 2-04-2003, 20:48:19 »
Heelllooooo :D
Het ligt vast en zeker aan t slechte weer dat het zo druk is hier :) Iedereen druk geweest enzo, ik ben gewoon naar school geweest natuurlijk, moest pas om 12 uur beginnen. Dus lkkr uitgeslapen (tot 10 uur!!! pff!) en ik was om half 6 weer thuis, heb nog lekker geknutseld (ckv3 :P ) en mn klokje afgemaakt, is wel goed gelukt moet ik zeggen  ::)
Verder heb ik mijn repetitie cd van musical gekregen dus ik loop de hele dag te bleren en zo ;D En nu is een collega van mn vader dr en die heeft ons net salsadans les gegeven hahaha :D en het is nog leuk ook!  ;D iig iets wat je snel onder de knie hebt :)

miesh, succes met  je rep. voor ges!!!
fijne aaf allemaal xxx

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8891 Gepost op: 2-04-2003, 21:08:15 »
Ik heb vandaag wat videobanden uitgezocht (wat je soms niet vindt!) en toen vond ik de laatste 2 afleveringen van de mol van vorig jaar..ooooh nostalgieeee..

de melige brief van Harry bij het kampvuur, de geniepige glimlachjes van George, de verbazing van mensen toen hij de mol bleek te zijn..

Toch jammer dat ik dat warme gezellige gevoel niet krijg bij de serie van dit jaar.. vorig jaar waren de mensen minstens zo kleurrijk en niet zo zeikerig en vervelend.

Wat ik verder vond?

Four Weddings and a funeral
Pittige tijden  :o  ;D
DWHN
Friends
en dat was het wel  :D

Toch altijd leuk, onbekende videobandjes bekijken.. doch soms ook lastig, als je wat wil opnemen :S

No Milk today???

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #8892 Gepost op: 2-04-2003, 21:20:06 »
Pittige tijden, het leven is een zure bom!!!
Ja, die was leuk. Zou het nog ergens op internet staan? Zometeen maar even gaan zoeken. ;D
Net als al die BB parodieen bij het eerste seizoen. Kennen jullie sick brother en villa muis nog?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8893 Gepost op: 2-04-2003, 21:21:40 »
so k kwam net terug van sporten, t was wel gezellig, maar echt de laatste 5 minuten op de fiets begint t keihard te regenen, echt met n heel koude wind, k had echt onwijze hoofdpijn toen k thuis kwam. maar goed, t is nu gelukkig over :)
k kom ff zeggen dat ik waarschijnlijk tot het weekend niet meer op t forum zal komen omdat de computer waarschijnlijk weg gaat. dus als ik dr niet meer ben, is t daarom.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8894 Gepost op: 2-04-2003, 21:24:54 »
Ga je ons verlaten Doris?  :'(

De computer is hoop ik toch voor zaterdag wel weer terug he? Dan kun je tenminste wel weer hier terecht na de nieuwe aflevering!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8895 Gepost op: 2-04-2003, 21:28:12 »
nou k weet t nog niet han, of k jullie ga verlaten. t is nog allemaal zo vaag... maar dit ding heeft nu de fase bereikt dat ie zelfs weigert n word document op te slaan, dus dr is weinig meer mee te beginnen.
als ie morgen weg gaat, en ik zeg als want dat weet je maar nooit hier, k heb onderhand al wel 5 keer aangekondigd dat ie weg ging, is ie waarschijnlijk zaterdag weer terug. als dat niet zo is, dan kan ik van t weekend waarschijnlijk toch op internet via de laptop van mn vader. moet ie m wel eerst mee nemen natuurlijk, anders schiet t ook niet veel op... k hoop dr maar t beste van :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8896 Gepost op: 2-04-2003, 21:33:39 »
Pittige tijden, het leven is een zure bom!!!
Ja, die was leuk. Zou het nog ergens op internet staan? Zometeen maar even gaan zoeken. ;D
Net als al die BB parodieen bij het eerste seizoen. Kennen jullie sick brother en villa muis nog?

Kweenie of het op internet staat. Ik vind vaak op ongeschreven banden Pittige tijden, das wel melig ;D Kan ook nog dat hele liedje meezingen :D

Die BB parodieen zeggen me wel wat, maar echt precies weet ik het niet meer. Parodieen zijn echt stoer, mits ze een beetje goed zijn natuurlijk.. want man soms zit er echt crap tussen!

Ow en ik had ook nog Kopspijkers gevonden met Frank de Grave die weg rijdt op zijn net gekregen fietsje, waarna er in beeld komt
''20 jaar later werd Frank de Grave alsnog minister president.
Ranja, wie is er  niet groot mee geworden?

;D ;D ;D

No Milk today???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8897 Gepost op: 2-04-2003, 21:45:04 »
Oude banden terug vinden is altijd leuk! Ik kom ook altijd vanalles tegen: stukjes van DWHN, Kopspijkers, GTST van jaren geleden of zelfs van Kinderen voor Kinderen, wat ik als kind zijnde ook erg leuk vond.

Ik had eerst ook allemaal van deze banden slingeren en ik wist nooit precies wat waar op stond. 't was toen ook echt 'n ramp om 'n band te vinden om iets op te nemen. Daarom heb ik vorig jaar maar 'ns 'n hele dag besteed aan 't nummeren van alle videobanden die hier rondslingeren (en dat waren er wel 'n stuk of 75  ::) ) en 't netjes in 'n schrift noteren wat er precies opstaat. En nu probeer ik dus ook iedere keer als ik er iets anders over opneem dit te noteren in 't schrift. Zo kan ik tegenwoordig tenminste makkelijk m'n WIDM-banden terugvinden!  ;)

nou k weet t nog niet han, of k jullie ga verlaten. t is nog allemaal zo vaag... maar dit ding heeft nu de fase bereikt dat ie zelfs weigert n word document op te slaan, dus dr is weinig meer mee te beginnen.
als ie morgen weg gaat, en ik zeg als want dat weet je maar nooit hier, k heb onderhand al wel 5 keer aangekondigd dat ie weg ging, is ie waarschijnlijk zaterdag weer terug. als dat niet zo is, dan kan ik van t weekend waarschijnlijk toch op internet via de laptop van mn vader. moet ie m wel eerst mee nemen natuurlijk, anders schiet t ook niet veel op... k hoop dr maar t beste van :)

Gelukkig maar Doris. Dan hoef je 't forummen na de aflevering iig niet te missen!  :D

Wel rot dat jullie computer zo gek doet. Die van ons hier heeft ook zo haar kuren en start tegenwoordig altijd op met 'n foutmelding die ik gewoon maar iedere keer wegklik. Zelfs m'n broer, en die weet erg veel van computers af, weet niet wat 't is. Ik moet de computer vaak ook opnieuw opstarten, omdat internet dan niet meer werkt. En na opnieuw opstarten werkt alles weer prima dus voorlopig gaat deze computer nog nergens heen!  ;)

Ik hoop iig voor je dat jullie computer snel gemaakt is en dat je tot die tijd gewoon met je vaders laptop ons kunt bezoeken!  :)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8898 Gepost op: 2-04-2003, 21:47:49 »
Ja, eigenlijk zijn computers ondingen.. mijn vorige startte zichzelf overnieuw op wanneer hij dat wilde..leuk als je midden in een gesprek of verhaal zit!
Later bleek ie zo erg beschadigd dat ik alles kwijt was ( :'( ) en toen werd me gevraagd of ik er een magneet bij had gehouden of zo..natuurlijk niet! Dus hoe het nou kon  ???

Maar goed.. we zien je wel weer of niet verschijnen dan :)

No Milk today???

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #8899 Gepost op: 2-04-2003, 21:54:19 »
En wat is DWHN dan???

Ach terwijl ik het typ denk ik.... dit was het nieuws.... domdomdom!  ;D

When God created man, she was only joking!