Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2512861 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8860 Gepost op: 1-04-2003, 20:43:32 »
goeieavond iedereen!

lekker druk vandaag op het forum ! het weer is hier echt slecht hoor. Wind en regen, buh... Vandaag viel wat tegen. Het begon allemaal goed toen ze iemand uit de klas wijsgemaakt hadden dat hij een map van huiswerken moest maken tegen vandaag en hij het nog deed ook !  ;DSchat van een jongen, maar hij liep er met zijn ogen op in . Supergrappig. ;D En toen kwam de domper toen mijn klastitularis me bij zich riep en zei dat we eens moesten praten na de vakantie ofzo want dat ik zou schrikken van mijn resultaten. :( Ik was ff van slag hoor, maar kheb wat met klasgenoten gepraat en ik sla me er wel door. Het is niet omdat het nu mss wat zal tegenvallen, dat het ongelooflijk slecht gaat zijn. En ik kan het nog allemaal ophalen! Het lukt me vast wel. Dan hebben we als ontspanning in de nederlandse les naar W817 zitten kijken. Don’t ask… was best wel lollig. En in de wiskundeles hebben we zo’n aprilvis op de rug van onze leerkracht kunnen plakken zonder dat hij het wist, met de leuke boodschap: ‘geef me een kusje’  ;D ;D

de mol on line is nu bezig, lijkt me wel leuke opdracht, heb zin om zelf mee te doen eik...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8861 Gepost op: 1-04-2003, 21:01:28 »
Hallo,

Ik ben er ook weer. Hele drukke dag gehad vandaag. Echt ik ben blij dat het voorbij is. Voordeel is dat drukke dagen meestal snel voorbij gaan  ::) Naja, morgen weer een dag he.
Na het werk gaan sporten. Effe een beetje afreageren. Ik heb mee een half uur op zo'n crosstrainer in het zweet staan werken en toen was ik wel weer 'relaxt'. Daarna nog eten gemaakt, we waren pas om 20.00 uur klaar met alles. Dat vind ik wel een beetje erg laat.

Morgen komen hier een aantal jongens voetballen kijken. We hebben met de dames maar bijiemand anders afgesproken. Kunnen we tenminste lekker kleppen zonder de heel sssst te moeten horen. ;D
En mn broertje komt morgen eten. Hij was gisteren jarig, net zoals Robbie. Hij kwam pas eregens aan het einde van de middag op het idee dat ie ons ook wel kon uitnodigen. Toen konden we dus niet. Vandaar dat ie morgen komt eten. Ik moet alleen wel nog een cadeautje voor hem kopen. Geen idee wat. Misschien een leuk boek. Dat is altijd wel leuk. Tenminste bij ons in de familie kun je daar wel mee aankomen. Kan ik het zelf ook nog eens lenen, twee vliegen in een klap  ;D.

Ik ga nog even verder lezen. Op het Avro forum loop ik echt heel ver achter   ::).

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8862 Gepost op: 1-04-2003, 21:41:53 »
pffff, zuchterdezucht

weer fijn geruzied om de comp zoals gewoonlijk... heb vandaag - omdat ik pas ong kwart voor 2 thuis was ipv ergens vanochtend - extra hard en lang moeten leren tot na 9 uur 's avonds, en bio wat ik morgen heb is ook nog eens echt heel veel en dan ook nog eens Engels literatuur morgen... dusseh, toen vond ik dat ik het wel verdiend had om te forummen, maar mn vader zat er 'pas net' achter, ja nouw jammer dan, ikke ben lekker egoistisch hahaha, Patricia zou me niet aardig vinden :P. Naja, tijdje boos gezicht opgezet en gezeurd en dan is mn vader binnen no time om, das wel lief op zich, alleen dat mn broer er zich dan weer mateloos mee gaat bemoeien... >:(

Jullie hebben zoveel gepost, nu kan ik niet meer op alles reageren!! Magoe dan vertel ik maar ff hoe het met mij is... de verwarming is kapot...!!!!!! :( Naja, kapot, hij is [i[afgekeurd[/i] door de monteur vanochtend omdat het CO-gehalte te hoog was, ja das natuurlijk wel erg gevaarlijk dus nu mogen we hem niet meer aanzetten :(. Naja zo heel erg vind ik het niet want nu voelen de andere mensjes in huis ook eens hoe ik me altijd voel (==> koud) (ik ben nogal een superkoukleum) (komt omdat ik zo weinig beweeg... ::)). Maargoed we hebben een kacheltje van boven gehaald en ik heb al de hele tijd mn fleecevest aan dus op het moment zit ik dr toch nog redelijk warmpjes bij ;D.

Vanochtend dus Grieks, dat ging wel goed, alleen 2 erg twijfelachtige vragen van de ong 16, de rest viel wel mee ja wil niet zeggen dat ik ze allemaal goed heb maar toch. Maar 1 van die twijfelachtige vragen was iedereen het erover eens dat dat een fout was dus mss dat die niet fout kan worden gerekend. Daarna Frans mondeling, vond ik best wel slecht gaan eik, heel vaak dat ik niet op woorden kon komen, maar de lerares vond het best wel goed en gaf als indicatiecijfer een 8,5! :o :D Dus das wel mooi dan.

Alsnog gefeliciteerd met je broertje Ovide! Debbie, succes met je school :-\ hoop dat je het allemaal wel haalt iig, maar dat zal toch wel?

Aiai, alweer zo laat, snel de huiskamer bijlezen want ik moet vroeg naar bed want morgen weer om half negen :'( beginnen.

Ik had me eigenlijk voorgenomen om morgen de HELE DAG NIET op het forum te komen, zodat ik naar cabaret kan, maar ik denk niet dat ik me daar aan kan houden eik... ::) Hmm, mss alleen 's ochtends dan, naja, kijk ik morgen nog wel ff naar als ik mn schema ga maken, maar als ik dr de hele dag niet ben mogen jullie mij dus bewonderen om mn plotseling ontstane discipline :P (hahaha, zal wel niet hoor hahaha).

liefs, Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8863 Gepost op: 1-04-2003, 21:49:20 »
Wat heeft iedereen het tog druk...

Ik ga morgen weer naar sgool! Heb tog eerste twee uur vrij en dan nog maar vier uurtjes dus dat moet wel te doen zijn! :) Heb vandaag poosje gebeld met 'n vriendin, waar ik eik nooit mee bel, tenminste behalve als ik ziek ben want dan belt ze wel vaak, dus das wel lief van dr! :)

Maarja, ik hoorde ook zo dak un 5 op rep natuurkunde had, eik had ik un 4,3 moeten hebben maar omdat ie zo slegt gemaakt had deed hij dr bij iedereen 0.7 punt bij ;D Dus dat viel dan weer mee!

Ovide: Nog gefeliciteerd dan met je broertje!
A&K: Veel succes op sgool dan, enne, je gaat ut vast wel redden! :-*
Annemieke: Ook veel succes met leren, enne, je hebt wel veel discipline hor :o En goed van je frans! En ik had dus geen sms-je ontvangen :-\ maar dat had je vast al gelezen...

Ik ga nu naar bed, eindelijk es vroeg! Ik zei nml. gister ook al dak vroeg zou gaan maar daar is natuurlijk weer nix van gekomen!

Trustuh!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8864 Gepost op: 1-04-2003, 21:53:03 »
ik had dus geen sms-je ontvangen :-\ maar dat had je vast al gelezen...
ja idd maar had nog geen tijd (naja 'tijd') gehad om te antwoorden, althans, ik moet het nr dan nog ff nakijken. (Wel zonde vh geld dan hoor :P)

aaaargh ik moest ook vroeg naar bed :o en ik moet de was nog ophangen!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8865 Gepost op: 1-04-2003, 21:59:43 »
ja idd maar had nog geen tijd (naja 'tijd') gehad om te antwoorden, althans, ik moet het nr dan nog ff nakijken. (Wel zonde vh geld dan hoor :P)
Oke, sorry hor van je geld ;) Kan dr ook nix aan doen (denk ik)
Maarja, ik moet nu egt naar bed :o

Doejj :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8866 Gepost op: 2-04-2003, 09:17:58 »
GOEDEMORGEN!!!![/color]

Ik kom even een zonnetje brengen op ons forum, want van moedertje natuur hebben we wat dat betreft niet veel te verwachten vandaag.

Allemaal (toch) een fijne dag!!!!
 :-*Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8867 Gepost op: 2-04-2003, 09:33:48 »
daar wordt ik nou vrolijk van pino, van zo'n zonnetje :D goed begin van de dag :)

annemieke, veel succes met wat je moet doen vandaag... offeh, waar je nu mee bezig bent... k hoop dat t een beetje goed ging :)
@miesh, succes op school vandaag

k ben vandaag weer veel te vroeg opgestaan, hoef pas om 11 uur weg maar de wekker ging al om half 9  :-\ en nog lomper: dat had k expres gedaan  :o echt onwijs dom... maar goed, k dacht ik moet economie nog gaan leren maar dat was nog maar zo weinig dat ik dr in no time mee klaar was. dus nou heb ik weer allemaal tijd over die ik beter in mn bed had kunnen liggen. maar ja... t is wel jammer trouwens, toen ik net mn gordijnen open deed scheen het zonnetje super lekker, maar nou zie ik weer hele donkere wolken enzo.

maar goed, n fijne dag iedereen!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8868 Gepost op: 2-04-2003, 09:41:15 »
Goeiemorgen!!

Dankje Pino voor het zonnetje! Als we jou tog niet hadden... :D
Dankje Doris, t zal vast wel lukken op sgool!
Enne, ik had de wekker ook vroeg gezet (om kwart voor 8 ) terwijl ik pas om kwart over 10 weg moet, ook expres! Maar vint het aan de ene kant wel lekker, zo heel relax uit bed gaan... En wakker worden met de zon die in de kamer schijnt!nou dus ook niet meer...

Un hele fijne dag mensen! :-*

« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 09:41:47 door @miesh »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8869 Gepost op: 2-04-2003, 09:47:09 »
ja, das zeker relaxt zo, als je alle tijd hebt :) probleem is nu alleen dat ik me verveel... t is ook nooit goed he...

hier alvast wat lekkers voor bij de koffie, zo :)

zullen we weer wat vaker plaatjes posten enzo? k werd daar altijd wel vrolijk van :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8870 Gepost op: 2-04-2003, 09:48:34 »
Goeiemorgen allemaal,

ook ik had de wekker al vroeg gezet (om 8.00 uur om precies te zijn), terwijl ik pas om 12.30 uur op school hoef te zijn voor m'n tentamen. Ik ben dan ook volop bezig om nog 't een en ander van Duits te herhalen voordat ik dadelijk 't tentamen inga. Na 't tentamen heb ik ook nog 'n gesprek met de docent die me bij de stage begeleid heeft over m'n stageverslag. Iedereen moet verplicht dat gesprek voeren ook al had je 'n goed punt. Ik ben 'ns benieuwd of hij ondanks de 8,5 die ik heb gekregen toch nog veel aan te merken heeft op m'n verslag.  :-\

Bij deze wens ik vast iedereen succes op school (met tentamens of gewoon met de lessen) en op 't werk natuurlijk! En 'n hele fijne dag!  :)

En oh ja, bedankt voor 't brengen van wat zonneschijn Pino! Ik word er al 'n beetje vrolijker van, want ik was me behoorlijk druk aan 't maken over m'n tentamen vandaag.  ;)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8871 Gepost op: 2-04-2003, 09:51:39 »
Succes han!!!!!  :D

Pino dankje dankje, een zonnetje is altijd heerlijk. Al schijnt ie hier op dit moment wel ff.

Dadelijk stage lopen! Ben echt benieuwd hoe die vrouwengym gaat. Ik ga ze laten dansen op de bekende nummer van Grease en Fame...das wel gezellig hoop ik.

Doeggg ! :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8872 Gepost op: 2-04-2003, 09:54:28 »
han, heel veel succes!
en fenn, ook heel veel succes, k ben benieuwd :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8873 Gepost op: 2-04-2003, 09:57:29 »
Succes Han met je tentamen en Fenn met je stage! :-*

Hier alvast wat koffie zelf:

die plaatjes zijn idd altijd leuk, ook in de Bar, of juist in de Bar natuurlijk :D

Ander drinken staat wel in de koelkast...

« Laatst bewerkt op: 2-04-2003, 09:58:09 door @miesh »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8874 Gepost op: 2-04-2003, 11:26:08 »
Echt een ramp, deze site. Elke keer als ik ga kijken is er weer teringveel gepost. Moderators, stuur hier eens een paar mensen weg, want al dat lezen kost veel te veel tijd!  >:(  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8875 Gepost op: 2-04-2003, 12:38:34 »
Heyhey

Zeker heb ik wel iets beters te doen ::) maar daar heb ik toch ff de discipline niet voor hoor... Thnx voor alle succeswensen, maar twas wel best wel moeilijk, vooral Engels literatuur. Maar 4 vragen en maximaal 10 punten te verdienen! :o dusja, dat tikt lekker af, zeg maar... Bio was ontzettend veel, 21 vragen waarvan een vraag 9 :o begrippen beschrijven (die zit dr altijd bij... dan pen je al meteen een heel kantje vol ;D) en nog wat abc-tjes enzow dusja, heeeeel veel onderwerpen behandeld maar dat mocht ook wel want het was bijna alle stof. Heel veel van die vragen met 3 of 4 uitspraken en dan 'welke is of zijn juist? A: alleen bewering 1, B: alleen bewering 2'... enzenzenz... Probleem is dan als je wel zeker weet dat 1 goed is maar over 2 twijfel je en van 3 weet je bijv zeker dat ie fout is, tsja, dan heb je daar natuurlijk nog niks aan want maar 1 antw is goed natuurlijk. Maja doordat dat zo veel vragen waren zal ik t toch wel aardig goed hebben.
Morgen Latijn (==> dus very important) en Engelse brief ( :( :(), oja en natuurkunde mondeling, en ik wil per se vanavond naar cabaret dus ik ga nu weer zo snel mogelijk verder met leren maar ik wilde ruzie om de computer vermijden dus ga ik nu toch ook maar alvast even bijlezen ipv vanavond. Maar waarschijnlijk dat ik dus pas morgenmiddag of -avond weer hier zal zijn... Dus iedereen fijne dag enzow en succes verder met jullie toetsen oid, en Han, hoe ging je Duits??

Oja koffie hoef ik ook niet maar die gebakjes zien dr wel heeeel lekker uit... ;) thnx Doris! En Pino thnx voor het superschattige zonnetje :D!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8876 Gepost op: 2-04-2003, 13:03:51 »
zo k ben weer terug. ik heb economie echt slecht gemaakt zeg! dr waren 4 vragen, maar 1 vraag was helemaal niet op te lossen, tenminste, niemand wist hoe het moest omdat je voor de berekening een oud en nieuw bedrag nodig had, maar er alleen een nieuw bedrag aanwezig was  :-\ n paar onderdelen van andere vragen wist ik ook al niet... maar goed, k was niet de enige, dat scheelt :) dan lag t tenminste niet helemaal aan mij.

annemieke, k hoop voor je dat engelse literatuur toch nog n beetje goed was!

maar goed, nu ben k lekker ff vrij :) vanavond sporten, verder nix. k moet nog wel ff latijn leren voor morgen, maar dat is niet zo veel.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8877 Gepost op: 2-04-2003, 15:21:55 »
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis. M'n Duits ging best goed geloof ik. Ik vond m'n brief er iig wel goed uitzien en dacht dat 't ook wel klopte qua grammatica en naamvallen enzo. Maar goed, ik weet dat allemaal niet meer zo goed aangezien ik al 4 jaar geen Duits meer had gehad, dus 't kan straks nog wel tegenvallen m'n punt. Ik hoop gewoon dat ik minstens 'n 5,5 heb, want dan heb ik 't gehaald en hoef 't niet meer over te doen!  ;)

Na m'n tentamen had ik dus 'n gesprek met m'n begeleidend docent van stage. Na 20 minuten op 'm gewacht te hebben (hij was veels te laat  :( ), bleek dat hij eigenlijk niks meer te zeggen had. Hij vond dat m'n stageverslag perfect in elkaar zat en ook de tweede lezer was 't daar mee eens geweest. (stageverslagen worden door 2 docenten gelezen en beoordeeld bij ons) Deze laatste had zich zelfs afgevraagd of ik 't wel zelf geschreven had, omdat m'n Engels zo goed was. Dat was natuurlijk wel leuk om te horen!  :D

Ik hoop dat 't bij jullie toch nog meevalt met de punten Annemieke en Doris! En alvast veel succes met leren voor andere toetsen!  :)

Ik moet eigenlijk ook weer aan de slag, maar heb niet meer zoveel zin vandaag. Ik heb ook nog 'n paar daagjes tot m'n volgende tentamen, dus misschien dat ik vandaag maar verder niks meer doe. Dan ga ik zo dadelijk maar effe naar de drogist, want ik heb weer wat spulletjes op die dringend bijgekocht moeten worden. Maar eerst effe bijlezen natuurlijk!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8878 Gepost op: 2-04-2003, 15:43:26 »
goeiemiddag iedereen !

haaaa het zalige nietsdoen  ;D dolce far niente (sorry voor de mensjes die moeten werken of blokken). Het zonnetje zit nu wel al uit (oké, een mens gaat 2 min weg en nu niet meer) maar het heeft hier dus al veel geregend vandaag  :(. Morgen nog 1 dagje school (met alleen maar de derde graad, de rest heeft er geen) en dan vrijdag rapport en dan... vakantieeeeeeeee :) Vnamorgen het eerste uur hebben we 10 voor taal gespeeld in de nederlandse les, was heel leuk omdat ik eigelijk stiekem gisterennacht in mijn bed alle woorden al had opgezocht (oké, I know, ik ben een strever maar ik ben gek op dat vak en wou mijn zogenaamde kennis even tonen  ;D). Hendrik wist het gewoon dat ik alles ging opzoeken van voordien  ::)kent me veel te goed  ;D.

enfin, kga eens de rest bijlezen  :-*

oja, Han: fijn dat het zo goed gegaan is !
Fenn: hoe was het bij jou?
en bij Doris en @miesh? (btw Pino, je zit zelf boven de 1820 posts en nee , ik heb niks beters te doen :p)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #8879 Gepost op: 2-04-2003, 15:49:57 »
Idefix komt ook eens kijken in deze gezellig bar, en meldt dat ze geen zin meer heeft (in haar werk..) :-\

we're back :(