pffff, zuchterdezucht
weer fijn geruzied om de comp zoals gewoonlijk... heb vandaag - omdat ik pas ong kwart voor 2 thuis was ipv ergens vanochtend - extra hard en lang moeten leren tot na 9 uur 's avonds, en bio wat ik morgen heb is ook nog eens echt heel veel en dan ook nog eens Engels literatuur morgen... dusseh, toen vond ik dat ik het wel verdiend had om te forummen, maar mn vader zat er 'pas net' achter, ja nouw jammer dan, ikke ben lekker egoistisch hahaha, Patricia zou me niet aardig vinden
. Naja, tijdje boos gezicht opgezet en gezeurd en dan is mn vader binnen no time om, das wel lief op zich, alleen dat mn broer er zich dan weer mateloos mee gaat bemoeien...
Jullie hebben zoveel gepost, nu kan ik niet meer op alles reageren!! Magoe dan vertel ik maar ff hoe het met mij is... de verwarming is kapot...!!!!!!
Naja, kapot, hij is [i[afgekeurd[/i] door de monteur vanochtend omdat het CO-gehalte te hoog was, ja das natuurlijk wel erg gevaarlijk dus nu mogen we hem niet meer aanzetten
. Naja zo heel erg vind ik het niet want nu voelen de andere mensjes in huis ook eens hoe ik me altijd voel (==> koud) (ik ben nogal een superkoukleum) (komt omdat ik zo weinig beweeg...
). Maargoed we hebben een kacheltje van boven gehaald en ik heb al de hele tijd mn fleecevest aan dus op het moment zit ik dr toch nog redelijk warmpjes bij
.
Vanochtend dus Grieks, dat ging wel goed, alleen 2 erg twijfelachtige vragen van de ong 16, de rest viel wel mee ja wil niet zeggen dat ik ze allemaal goed heb maar toch. Maar 1 van die twijfelachtige vragen was iedereen het erover eens dat dat een fout was dus mss dat die niet fout kan worden gerekend. Daarna Frans mondeling, vond ik best wel slecht gaan eik, heel vaak dat ik niet op woorden kon komen, maar de lerares vond het best wel goed en gaf als indicatiecijfer een 8,5!
Dus das wel mooi dan.
Alsnog gefeliciteerd met je broertje Ovide! Debbie, succes met je school :-\ hoop dat je het allemaal wel haalt iig, maar dat zal toch wel?
Aiai, alweer zo laat, snel de huiskamer bijlezen want ik moet vroeg naar bed want morgen weer om half negen :'( beginnen.
Ik had me
eigenlijk voorgenomen om morgen de HELE DAG NIET op het forum te komen, zodat ik naar cabaret kan, maar ik denk niet dat ik me daar aan kan houden eik...
Hmm, mss alleen 's ochtends dan, naja, kijk ik morgen nog wel ff naar als ik mn schema ga maken, maar als ik dr de hele dag niet ben mogen jullie mij dus bewonderen om mn plotseling ontstane discipline
(hahaha, zal wel niet hoor hahaha).
liefs, Annemieke