Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2512946 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8840 Gepost op: 1-04-2003, 11:30:45 »
goeiemorgen allemaal :)

dr is echt superveel gepost zeg pfff... maar wel leuk om allemaal bij te lezen :) k had net 1 AT maatschappijleer en nog n gewoon pw engels. t ging wel redelijk, denk niet dat het onvoldoendes zijn maar iets hoogs zal t ook wel niet worden.

zaar, klinkt wel leuk die school van jou :)
enne han, echt onwijs knap dat je dat vol houdt, 3 uur achter elkaar. en dan ook nog eens 4 1/2 uur per week :o das echt super veel! maar wel knap :) wat doe je allemaal voor sporten in de sportschool eigenlijk?  

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8841 Gepost op: 1-04-2003, 12:48:32 »
Wat fijn dat je toetsen goed gingen Doris! En ik zou me er niet te druk om maken als 't niet hele hoge punten worden, 't kunnen immers niet allemaal tienen zijn.  ;)

enne han, echt onwijs knap dat je dat vol houdt, 3 uur achter elkaar. en dan ook nog eens 4 1/2 uur per week :o das echt super veel! maar wel knap :) wat doe je allemaal voor sporten in de sportschool eigenlijk?  

Momenteel doe ik in de sportschool alleen bodyjam (= combinatie van aerobics met allerlei dansstijlen). Jazzdans en gogo dance doe ik bij 'n vereniging. Ik deed eerst ook nog aan fittnes bij de sportschool, maar daar had ik geen tijd meer voor. Bovendien begon dat wat te vervelen.....bewegen op muziek is toch meer m'n ding als fietsen op 'n hometrainer en lopen op zo'n lopende band waar je niet op vooruit komt.  :-\

Zo, ik ga 'ns snel wat te eten pakken, want dan kan ik weer actief door met leren!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8842 Gepost op: 1-04-2003, 13:17:48 »
Goeiemiddag!!

Hmm, uitslapen met het idee dat je klasgenoten allemaal op sgool zitten... Heerlijk! :D
Ga strax wel es ff nuttig wezen, rep NatuurScheikunde leren bijv...
Ben nog wel snipverkouden, maar niet egt keelpijn oid meer! :)
Gister heb es ff lang op MSN gekletst, sinds tijden, was erg gezellig!

Annemieke: Veel succes!
Zaar: Veel plezier met je nutteloze dag! ;)
Han: Egt goed van je dat je zo lang achter elkaar kunt sporten, bij mij ontbreekt ut doorzettingsvermogen nog wel eens...  :-[

Verder iedereen succes met leren!

Nog un prettige dag verder! :-*

« Laatst bewerkt op: 1-04-2003, 13:19:37 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8843 Gepost op: 1-04-2003, 13:27:03 »
Wat fijn dat je toetsen goed gingen Doris! En ik zou me er niet te druk om maken als 't niet hele hoge punten worden, 't kunnen immers niet allemaal tienen zijn.
k maak me ook niet druk hoor :) had maatschappijleer eigenlijk slechter verwacht, dus t valt allemaal mee :)

dat van de fitness snap k wel, das best saai idd :-/ ik doe combifitness, das n half uur met gewichten enzo op muziek en n half uur fitnessen. was eerst best saai maar nu ist wel gezellig want dr zit nu eindelijk ook iemand van mijn leeftijd :)

mooi dat t wat beter met je gaat @miesh :)

Groenenman

• Gast
« Reactie #8844 Gepost op: 1-04-2003, 16:07:31 »
Regent het bij jullie ook zo er gof is het alleen maar een plaatselijk buitje ?

Ik heb vandaag gewoon 2toetsen gemaakt. ( Wiskunde en Natuurscheikunde ). IK denk dat ik ze wel goed heb gemaakt ( zeventje moet kunnen ). Vandaag ook de kangoeroe test teruggehad. Wel 55 punten ( ik schaam me heel erg  :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[)).

Voor de rest niet veel gedaan. Vanavond nog trainen. Waarschijnlijk in de regen  :o >:( :( :-\ ).

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8845 Gepost op: 1-04-2003, 17:10:13 »
ZO, ik ben weer thuis :D Mijn rooster vandaag zou er eigenlijk als volgt uitzien vandaag:
1e u frans
2e u tussenuur
3e u duits
4e u tussenuur
5e u tussenuur
6e u wiskunde

Zoals je ziet echt een ***dag. Maar wat bleek? Die duitse leraar die was 'ff' vergeten om ons te melden dat ie niet kwam ivm mondelinge examens. Ik had dus 4 tussenuren daarnet!!!  >:(

En daar kwam ook nog eens bij dat ik toen met een vriendin even naar het winkelcentrum was gegaan. Toen we terug kwamen, kwamen de mensen uit mijn klas net uit het vijfde uur: Wij hebben net wiskunde gehad en wij mogen naar huis, maar jullie moeten nog wiskunde doen! Hadden ze niet ff kunnen bellen....  :-X Maargoe, de wiskunde leraar was toen ook niet onredelijk en liet ons eerder weg :)

Nou, ik ga maar eens een paar wiskunde oefeningen maken en even mijn stem weer naar boven halen, beetje kou gevat :P ***regen  :'(

Fijne dag!

(owja ook nog een 7,7 voor mn nederlands betoog over idols! Hoogste van de klas (nie opschepperig bedoeld hoor, maar moest er ff uit  :-[ )!!!!!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8846 Gepost op: 1-04-2003, 17:16:06 »
Mijn dag zou er zo uit hebben gezien:

1e u. ICT
2e u. Scheikunde
3e u. Natuurkunde 1
4e u. Wiskunde B
5e u. Natuurkunde 2
6e u. tussenuur
7e u. CKV
8e u. CKV

En het zag er ook precies zo uit... :'(

Maar morgen zou het er zo uitgezien hebben:

1e u. nix
2e u. verplicht studieuur
3e u. tussenuur
4e u. Engels
5e u. Gym
6e u. Gym
7e u. Levensbeschouwing

Maar in plaats daarvan ga ik gewoon helemaal niet naar school, omdat alles uitvalt ;D

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8847 Gepost op: 1-04-2003, 17:18:47 »
Maar in plaats daarvan ga ik gewoon helemaal niet naar school, omdat alles uitvalt ;D

DAT IS NIET EERLIJK!  >:(  :P

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Groenenman

• Gast
« Reactie #8848 Gepost op: 1-04-2003, 17:21:40 »
Dat had ik dus gister Elmar.

Ik heb vandaag ook mijn rapport gekregen .

Heb alleen geen zin om mn cijfers te geven.
(Dan gaat mijn hele reputatie eraan  :( )]

Mijn rooster voor morgen is :

1: latijn
2: natuurscheikunde
3: spaans
4: grieks
5: economie
6: wiskunde
7: frans
8: vrij

Morgen een mondeling Frans. Kzal maar eens beginnen met leren want vanavond kan ik niet  >:(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8849 Gepost op: 1-04-2003, 17:37:43 »
pfff wat n hoop roosters in ene :) k ben bijna blij dat ik pwweek heb. vooral jou rooster zaar, echt niet leuk :( heb je dat elke week of alleen nu ff een dagje? goed trouwens, n 7.7 voor je betoog :D

k ben net weer naar t bejaardentehuis geweest om ff afspraken te maken over wanneer ik precies ga werken daar, en ze zei nu ook wat ik ga doen. t valt eigenlijk allemaal best wel mee gelukkig :) ik ga dr 4 woensdagmiddagen werken, en dan helpen met t eten opdienen enzo, mensen eventueel helpen met eten, dan afruimen en dan spelletjes met ze spelen, dat soort dingen. lijkt me best wel leuk :)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #8850 Gepost op: 1-04-2003, 17:37:59 »
Mijn dag zag er als volgt uit: VRIJ!!!!Want ik heb gisteren ontslag genomen per 1 mei en gelijk de hele maand april vrij genomen want ik had nog heeeeeeel veel vakantieuren staan! ;D ;D ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8851 Gepost op: 1-04-2003, 17:56:45 »
Mijn rooster van vandaag:
DRUK

Rennen vliegen haasten door de regen fietsen (met wind tegen natuurlijk) en dan hier nog zoveel bijlezen... druk druk druk druk druk druk  ;D

Mijn rooster voor vanavond: vanaf een uur of half 8: helemaal niks meer! :D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #8852 Gepost op: 1-04-2003, 18:42:52 »
Heeej allemaal ik ben terug van weggeweest!!!!!!!!!!! Lang nie gesproken. Ik ga wel vaker weer terug komen hoor maar ik kon eerst nie onze computer flipt heel erg en van elmar mag ik nie op zijn computer  :-X Nouja
heel veel liefs
 :-*

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8853 Gepost op: 1-04-2003, 19:09:04 »
Hallowie!
Wat ben ik blij dat iedereen 't druk heeft! Dan ben ik niet alleenig  :D

Jetje morgen krijge je een lievie kaartje terug ;)
En suuuuuuuus ook een kaartje van mij!

Verder heb ik morgen vrouwengym en kinderclub op stage (zoals gewoonlijk) maar morgen ga ik de vrouwengym alleen (zonder stage genootje) geven...naja dansen dan. 14 volwassen (allochtone)vrouwen en ik ga ze een activiteit geven! Best grappig toch  :P
Zo en nu nog ff wat lezen en lezen en lezen en dan vanavond maar 'in holland staat een huis' kijken want dan is Martijntjeeee er weer  :D :D :D

Fijne avond! Werk ze, rust ze, succes en doegg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8854 Gepost op: 1-04-2003, 19:10:34 »
Zo en nu nog ff wat lezen en lezen en lezen en dan vanavond maar 'in holland staat een huis' kijken want dan is Martijntjeeee er weer  :D :D :D

Vind je die leuk dan?
Je zegt het maar hoor, ik regel een sandwich foto!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8855 Gepost op: 1-04-2003, 19:12:17 »
hahahaha pino als dat zou kunnen! (wel knap want voor sandwich foto zijn dr toch 2 nodig  ;))

Jaja belooft nu he?  ::) :o 8) :D

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8856 Gepost op: 1-04-2003, 19:15:03 »
hahahaha pino als dat zou kunnen! (wel knap want voor sandwich foto zijn dr toch 2 nodig  ;))

Jaja belooft nu he?  ::) :o 8) :D
Hij heeft toch broers?

En waarom dat gezicht? Ik kom altijd mijn beloftes na!!! >:(

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8857 Gepost op: 1-04-2003, 19:18:05 »
ja dat klopt. Heeft ie broers? Zolang die op 'm lijken is het goed. Al nooooooit zo goed als martijntje.

Anders maar gewoon 2 foto's met martijn  ;) Das ook goed...perfect...!  8)

Ok erewoord, ben benieuwd hoe je dat gaat regelen, of nodig je 'm persoonlijk uit op de mfd  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8858 Gepost op: 1-04-2003, 19:20:23 »
Ja, tuurlijk! Ik mail 'm wel ff, laat zo wel weten wat ie zegt.

Shiiiiiiiiiiit.....

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8859 Gepost op: 1-04-2003, 19:22:29 »
hahahaha muts  :P

Och als je zn adres hebt? Gaan we keertje langs hé!
Of willen jullie toevallig huisje verbouwen met de buren? Dan help ik gewoon mee met jullie...