Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2513108 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8820 Gepost op: 31-03-2003, 21:23:06 »
Nog un keer ;D, bedankt voor de felicitaties en beturrschapswensen! :-* :-*

Nu moet ik maar gauw beter worden he? Blijf morgen nog wel thuis, om es ff vooruit te werken voor sgool uit te zieken ;D

Ovide: bij ons heet dat in principe ook nog wel graadsexamen alleen je hebt ipv eerste graad e.d. gewoon A,B,C,D. volgens mij Wat speelde je dan? :)
Annemieke: Gefeli met je 2000 berichten! :-*
Iedereen heel veel succes met leren en tentames oid!
En voorderest iedereen beterschap, veel plezier en gefeliciteerd and so on... ;)

Ik ga zo eens vroeg naar bed!

Trustuh!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8821 Gepost op: 31-03-2003, 21:34:28 »
Ik speelde ook piano, ik heb ongeveer 9 jaar les gehad. Nu heb ik al heel lang niet meer gespeeld. De piano staat namelijk nog steeds bij mn ouders. Het is zo lastig en duur om dat ding te verhuizen, dat ik besloten heb hem daar te laten staan, totdat we een huis gekocht hebben. Dan kan ie mee en kan ik weer eens spelen...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8822 Gepost op: 31-03-2003, 21:42:39 »
Oooh wat leuk dat je ook piano hebt gespeeld! :D
Voorderest zitten er volgens mij niet superveel mensen die instrument spelen/speelden, hier op het forum...  ::)
Je vind ut dus nog wel steeds leuk om te spelen? :)

« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 21:44:27 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8823 Gepost op: 31-03-2003, 21:46:13 »
Ik denk het wel. Ik heb er soms wel zin in, maar het is misschien al vijf jaar geleden dat ik nog eens gespeeld heb. Ik vond het altijd wel leuk, maar ik hield nooit zo van dat studeren  ::). En dat moet je natuurlijk wel doen, wil je een beetje vooruit komen. Ik kan nu in ieder geval wel goed genoeg spelen om zelf te kunnen studeren aan een stuk. Dat zal ik ook zeker weer gaan doen, als ik de piano in huis heb staan.

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #8824 Gepost op: 31-03-2003, 21:53:31 »
Kdacht toch ff dat jullie het hadden over pino bespelen :P

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8825 Gepost op: 31-03-2003, 21:55:26 »
LOL  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8826 Gepost op: 31-03-2003, 21:59:13 »
Daan tog!  :o

Ik denk het wel. Ik heb er soms wel zin in, maar het is misschien al vijf jaar geleden dat ik nog eens gespeeld heb. Ik vond het altijd wel leuk, maar ik hield nooit zo van dat studeren  ::). En dat moet je natuurlijk wel doen, wil je een beetje vooruit komen. Ik kan nu in ieder geval wel goed genoeg spelen om zelf te kunnen studeren aan een stuk. Dat zal ik ook zeker weer gaan doen, als ik de piano in huis heb staan.
Mja, studeren he? Das nadeel dr van, vooral als je zo'n beetje zo oud als ik of ouder ben, vind ik dan hé ;) Maar zolang je de basis hebt kun je idd wel zelf studeren :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8827 Gepost op: 31-03-2003, 22:02:10 »
Ik ken ook iemand die piano speelt, hij is echt een genie op de piano, hij heeft een studentenpas (en hij is pas net twaalf geworden)!!!
Hij zit op het conservatorium.. een (of 2) keer per week....  :o

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8828 Gepost op: 31-03-2003, 22:04:58 »
 :o
Hoe heet ie? :)
En wat is un studentenpas eik? :-\

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8829 Gepost op: 31-03-2003, 22:07:20 »
Hij heet Daan.
studentenpas:zo'n pas waarop "Florijn Conservatorium" staat en dan z'n foto enzo...
Hij moet elke dag 1 uur pianospelen...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8830 Gepost op: 31-03-2003, 22:09:37 »
Seriously???

Die Daan die Annemieke ook kent?
Enne, uur per dag, als je dat 'moet', lijkt me nie sow goe :-\ Tenzij je alleen met piano e.d. wilt bezig zijn :-X

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8831 Gepost op: 31-03-2003, 22:11:38 »
Ja, ehm... D2 gloof ik... :P
Hij vindt dat
1) helemaal niet erg omdat hij pianospelen leuk vindt
en
2) omdat dat goed is voor z'n studie enzo... hij zit hier ook op forum onder naam "daantjûh", alleen komt hier niezzo vaak...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8832 Gepost op: 31-03-2003, 22:16:01 »
Dan moet ie dus niet uur per dag spelen maar wil die dat ook :P

Maartog, nu al zo bezig zijn met conservatorium e.d. als je nou gewoon ff kijkt hoe het verder gaat enzoo... Wel leuk natuurlijk!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8833 Gepost op: 31-03-2003, 22:35:53 »
en btw: Han levend blijven = alive and kicking  ;) ;D

Nou alive ben ik nog net wel, maar toch niet meer zo kicking.  :-[

Tijdens 't trainen ging 't eigenlijk best goed en ik heb tot de laatste minuut mee kunnen doen. Alleen nu kan ik niet meer op m'n benen staan....ik voel dus echt goed dat ik zolang actief bezig ben geweest. Ik ben 'ns benieuwd hoe fit ik er morgen aan ben.  :-\  Maar 't is iig 'n goede zaak dat ik voortaan 4 1/2 uur per week train i.p.v. 2 1/2, want ik voel gelijk dat ik 'n stuk leniger wordt!  :)

Maar goed, nu is er dus zoveel gepost dat ik nog wel 'n uur bezig ben met bijlezen.....ik ben 'ns benieuwd of ik nog zolang voor de computer kan zitten voordat ik in slaap val. Anders ga ik morgenvroeg gewoon verder met bijlezen.  ;)

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #8834 Gepost op: 31-03-2003, 22:43:30 »

Voorderest zitten er volgens mij niet superveel mensen die instrument spelen/speelden, hier op het forum...  ::)

Ik speel al sinds oktober 2002 cello. En volgende week komt mijn cd uit :P.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8835 Gepost op: 31-03-2003, 23:36:44 »
Compuart: leer die 'provider' eens Nederlands ;) :P.
Drie fouten in twee zinnen.  ::)

« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 23:45:35 door Malcolm »

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8836 Gepost op: 31-03-2003, 23:51:19 »

Robbie proficiat!!!  :-* Ik hoop dat je een leuke dag hebt, met misschien nog wat leuke e-mails en sms-jes ;).
Dankje
Ik heb een leuk sms'je gehad ja, maar niet van die persoon. "die" persoon was het namelijk vergeten! tsssk :)

Ohw en m'n vader had ook nog een sms'je gestuurd van op het werk, vriendelijk, maar ja, boeie :p

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8837 Gepost op: 1-04-2003, 10:05:32 »
Ik heb toch echt 6 jaar viool gespeeld hoor  :-X
Nja, heb nu tussenuur en zit me een beetje heel erg te vervelen nu  ::) En ja, dan ga je dus maar ff in de mediatheek kijken of er hier soms gepost is! Eigenlijk mag je helemaal niet voor je plezier op de pc... maar goed, met een frans leesverslag venster dr achter geopend staat ut wel interessant  ::)
Nou, ik vind het maar een beetje een nutteloos dagje vandaag. Heb echt 3 tussenuren en 3 uur les, en ik heb volgens mij daarnet een 1 gehaald voor mn frans :P wieuw!
Han, goed zeg dat je zo doorzet, ik doe het je niet na :+ Ik reed vroeger 2 a 3 keer per week paard enzo, maar nu ist maar 1 keer. Als het kan skate ik ook wel elke dag een halfuur en heb ik vrijdag 2 a 3 uur dans en zang dus, maar das nou niet écht iets waar je echt conditie van krijgt niet dat het niet inspannend is hoor  :-\ En als ik in nootdorp woon mag ik er ook weer iets bij kiezen :)
en eigenlijk heb ik nu nix meer te melden... sorry :P

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8838 Gepost op: 1-04-2003, 10:22:26 »
haihai

nu ben ik dus wel illegaal hier :-[ magoe kon het niet laten, hoef ook pas zo laat te beginnen.

nou ik ga NU weg, Grieks en mondeling Frans, ben er vanavond ong 8 uur weer als ik me daar aan kan houden... ::) oja en de OTSMO is echt suupergrappi maar daar kan ik nie meer antwoorden hoor...

Robbie nu heb ik het huidige jaartal ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8839 Gepost op: 1-04-2003, 10:40:56 »
Veel succes Annemieke!  
Veel plezier met vervelen Zaar!  :P Nee, grapje, ik hoop dat je je tussenuren goed doorkomt! Blijf maar gezellig hier op 't forum hangen of mag je niet zolang achter de computer in de mediatheek?  :-\

Ik ben vanmorgen ietsjes later opgestaan, omdat ik nog doodop was van 't sporten gisteren. En toen heb ik me maar bedacht dat 't beter is om uitgerust te gaan leren en dat ik dus nog wel 'n uurtje kon blijven liggen. Ik ga dus zo maar weer beginnen aan m'n Duits waar ik morgen tentamen van heb.

Iedereen alvast 'n fijne dag toegewenst!  :)