Robbie, van harte!! Leuke dag gehad al??
Sorry dat ik zo laat ben
maar het is me dus weer gelukt om me eraan te houden pas 's avonds te gaan forummen, na de hele dag geleerd te hebben!! Goed he. Nou zo te lezen is bijna iedereen hard aan het leren hier... das ook wel handig dan kunnen we elkaar aansporen enzow
.
Vanochtend wiskunde gehad, vond ik erg meevallen. Kansberekening enzow. Is toch eigenlijk wel een stuk minder moeilijk onderwerp dan ehh sommige andere onderwerpen (differentieren bijv... maja, het waren nu ook maar 4 hoofdstukken dus dat scheelt ook).
Morgen Grieks, wat ik wel goed genoeg geleerd heb nu vind ik... naja, niet heel erg gigantisch goed maar ik ben het iig zat haha, wel leuk ond op zich natuurlijk, Odysseus (regeltje of 600 Grieks geloof ik...
) en mondeling Frans. Daar heb ik niet zo veel aan gedaan maar ja is toch grotendeels improviseren natuurlijk.
Mieshje, gefeli met je 8!!
Supergoed van je! Maar je had er dan ook wel goed voor geleerd, toch?
Dus je hebt het verdiend hoor! Beterschap nog!! Hoofdpijn, pff, das altijd zow vervelend... (hebbik gelukkig niezo vaak last van...)
Zooo, Debbie, aant flirten met je leraar?
(hey, doet me dat niet denken aan iets van je Parijsreis...??)Chriz, tsja, das balen op zich, maar trek het je niet zo aan, je kunt toch ook een leuke dag hebben als je naar school moet en/of als het mooi weer is?? Zolang het gezellig is, toch?
Compuart: leer die 'provider' eens Nederlands
.
Han: sow
3 uur trainen... hoop dat je nog enigszins levend bent... (en dat het leuk was natuurlijk
).
Groenenman: zeker lekker uitslapen, dat mag ik morgen, want Grieks begint pas om 10:45, maja, mss kan ik toch beter iets eerder opstaan dan nodig om nog wat te leren...
Nog iets leuks gekocht in de stad??
Nou ik ga fijn bijlezen (whihoew, ik heb het (weer, jawel jawel) verdiend!
), leuke avond nog iedereen en Robbie geniet nog even van je birthday he!! Ga je het ook nog vieren, of heb je dat mss al gedaan...?
liefs, Annemieke