Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2513284 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8800 Gepost op: 31-03-2003, 13:43:16 »
Goeiemiddag!!

Robbieazerty: Gefeliciteerd!! :-* :-*
Ik heb net gehoord dat ik ben geslaagd voor ut C-examen!!! :D :D Ik had un 8!! zal mn leraar ook weer blij zijn want k moest van hem un 8 of hoger halen... ::) Nu nog ut praktijk-examen maar das pas in Juni, dus ff rust! ;)

Citaat
Oja btw ik ben het eens met Mieshje  wat betreft dat bekijken, echt handig dat je de geschiedenis vh topic nog kunt zien als je op bekijken hebt geklikt ja...
...Maar Mieshje, ben je nu wel weer wat beter of niet eigenlijk?? Dat staat hemaal niet in je bericht...
Ehm, nee ik ben nog niet egt beter... ;)
Gister had ik mss nog beetje koorts en hoofdpijn, dus ik was ook niet egt in staat om te gaan forummen :-\ :-[ Nu gaat ut wel beter, ben wel thuisgebleven, geen koorts meer maar nog wel hoofdpijn... Kijk wel of ik morgen naar school ga...

Ik heb ook al de hele ochtend problemen om op het forum te komen >:( Maar dat ligt dus niet aan mij... Hoop dat ik zo niet weer direct ben uitgelogd...

edit: Niet dus :)

Iedereen heel veel succes met leren en andere dingen!

Doegh! :-*

« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 13:45:34 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8801 Gepost op: 31-03-2003, 13:47:02 »
Dankjewel allemaal  :-[ :)

Ik ben blijkbaar twee keer ingeschreven op het forum, aangezien Robbie ook jarig is en ook 22 wordt... Zal wel van 3 jaar terug ofzo zijn dan!  :-X

Succes Doris!
Succes han en fenn met het leren!
Proficiat en beterschap @miesh!

En ik had ook problemen met het forum vanmorgen. ;)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #8802 Gepost op: 31-03-2003, 14:40:18 »
Tsja, Robbie, ook nog G E F E L I C I T E E R D!

De server had inderdaad problemen. Na een mailtje richting de provider gestuurd te hebben kreeg ik het volgende terug:

Citaat
door de zomertijd zijn er een aantal processen op de verkeerde tijd gestart.
Wij verwachten dat u elke moment de performance terug heeft.

En direct daarna deed alles 't weer :)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Groenenman

• Gast
« Reactie #8803 Gepost op: 31-03-2003, 15:32:45 »
Gefeliciteerd Robbie !!!!!!!!!!![/size]

IK had vandaag lekker vrij !!!!!!!!!!!!!!!!
Dat betekent dus lekker uitslapen !!!!!!!!!
Vanmiddag naar de stad geweest met mn mammie.

Voor de rest iedereen succes met leren en @miesh natuurlijk ook erg gefeliciteerd.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8804 Gepost op: 31-03-2003, 15:52:33 »
Ik heb net gehoord dat ik ben geslaagd voor ut C-examen!!! :D :D Ik had un 8!!
Gefeliciteerd @miesh! Maar waarvoor was het examen?  ::) Ik heb iets gemist denk ik.

Beterschap verder! Ik hoop voor je dat je morgen weer helemaal de oude bent!. :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8805 Gepost op: 31-03-2003, 16:09:12 »
Dankjewel allemaal voor felicitaties en beterschapswensen! :-*

Maar waarvoor was het examen?  ::) Ik heb iets gemist denk ik.
Tja, je hebt idd wat gemist denk ik... ;) of de anderen doen allemaal of ze weten waar het voor is ;D
T examen was voor muziek (lees: piano), ik speel namelijk piano en dit jaar kon ik dus C-examen doen (eerst moet je A-examen doen, dan B etc) Dusjj, en vrijdag had ik theorie-examen en dan heb ik in Juni praktijk examen en moet ik 6 a 7 stukken spelen g'loof ik...

'k Hoop ook dat ik morgen weer helemaal beter ben, k weet nog niet of ik naar sgool ga dan...

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #8806 Gepost op: 31-03-2003, 16:29:41 »
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Robbie! Vandaag is de grote dag!
VAN HARTE GEFELICITEERD !!!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8807 Gepost op: 31-03-2003, 16:44:14 »
Proficiat @miesh met 't slagen voor dat examen! En ook beterschap!

Ik ben blij dat de site weer helemaal gefixt is. Ik werd er vanmorgen echt tureluurs van dat ik zo vaak de melding 'kan de server niet vinden' kreeg en dus ook telkens m'n posts overnieuw moest doen. Op 'n gegeven moment heb ik 't maar opgegeven en ben toen gewoon verder gegaan met leren. 't kwam dus eigenlijk goed uit dat er effe serverinstabiliteit was!  ;)

Ik heb de hele middag buiten kunnen studeren, want 't is hier weer prachtig weer en ook heel warm. Vanaf morgen gaat 't echter de hele tijd regenen en wordt 't 'n stuk kouder.  :(

Ik ga snel effe bijlezen en dan nog wat leren voordat ik moet eten. Vanavond kan ik namelijk niks doen, omdat ik dan 3 uur (!!!) ga trainen. Ik ben benieuwd of ik 't vol ga houden!  :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8808 Gepost op: 31-03-2003, 17:01:45 »
@miesh, gefeliciteerd met je C-examen :D

bedankt voor de succeswensen van vanmorgen :D t was niet zo moeilijk als ik gedacht had, t waren best logische vragen allemaal. voor geschiedenis hoop ik n 9.5 of hoger, want dan kan k nog een 10 op mn eindexamen lijst staan en dat haalt mn gemiddelde dan lekker op. je moet nl. voor veel opleidingen n 8 gemiddeld staan om zonder meer aangenomen te worden, dus dat zou wel handig zijn...

k had vanmorgen trouwens ook problemen met de server, maar t is nu gelukkig weer over :)

net twee uur geleerd, dus ga nu lekker bijforummen. fijne avond iedereen :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8809 Gepost op: 31-03-2003, 17:28:35 »
gefeliciteerd Robbieazerty! nog vele mollen!

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8810 Gepost op: 31-03-2003, 17:38:16 »
hee vlaming, ben jij dr ook weer :) welkom terug :D

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8811 Gepost op: 31-03-2003, 17:51:20 »
wat posten jullie veeeeeeeeeeel :D Had wéér 3 pagina's bij te lezen  ;D
ten eerste: ROBZ gefeliciteerd hoor! nog veeeeele jaartjes :)
ten tweede: mieshhhh gefeli met je slagen :D
ten derde: Door ik hoop ook voor je dat je een goed cijfer hebt!!!
En ten vierde: geen idee wie het vroeg maar ik zit op een normale school hoor, we kunnen na schooltijd alleen aan activiteiten meedoen, zoals tekenen. en ik zit dus in de musicalgroep, elke vrijdagmiddag van 3 tot 5. En nu zijn we dus bezig met een abba medley en jaren '80 block...

Fijne aaf allemaal!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8812 Gepost op: 31-03-2003, 19:11:14 »
Wat een (censuur-)dag. tot 3 uur school, daarna 2 uur werken, 1 uurtje buiten zitten, maar en nu is de zon zo goed als weg.  :-\

Nou, allemaal nog een fijne dag, hoor! (om even te bewijzen dat ik wel zeker een Nederlander ben)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8813 Gepost op: 31-03-2003, 19:28:34 »
Happy Birthday Robbie !
zoals ik dus al in het kasteel zei  ;)

crap, door dat het nu weer zo lang (ofja, langer) klaar is buiten, heb ik echt nog niet door dat het al zo laat is. Mijn bio-ritme loopt nog wat achter  ;D ;) Niks spectaculairs op school vandaag denk ik. Was wel grappig vanmorgen in Nederlands. We kregen een werk terug dat we moesten maken en ik had geschreven : " De film duurde voor de niet-fans die ik meegsleurd had iets te lang" en der stond zo bij: 'jij?' en ik vroeg waarom hij dat geschreven had en de leerkracht begon te lachen en zei: "Ik kan me niet inbeelden dat jij iemand moet meesleuren, maar als je dat eens mooi vraagt, ze wel meekomen."
Wat was ik gecharmeerd zeg ! en maar blozen  ;D
en dan hadden we nog leerlingenraad en hebben we een uur zitten discussiëren over hoe we 1394 euro willen besteden en we zijn er nog niet uit  ::)

@miesh: proficiat !
Doris: leuk dta het zo goed ging voor je
Zaar: lijkt me wel leuk die school !!! ik zou ook wel in die groep willen zitten
al de rest: beterschap ofzo :) ;)

greetz, A&K  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8814 Gepost op: 31-03-2003, 19:46:28 »
Robbie, van harte!! :-* :-* :-*
Leuke dag gehad al??

Sorry dat ik zo laat ben ::) maar het is me dus weer gelukt om me eraan te houden pas 's avonds te gaan forummen, na de hele dag geleerd te hebben!! Goed he. Nou zo te lezen is bijna iedereen hard aan het leren hier... das ook wel handig dan kunnen we elkaar aansporen enzow ;).
Vanochtend wiskunde gehad, vond ik erg meevallen. Kansberekening enzow. Is toch eigenlijk wel een stuk minder moeilijk onderwerp dan ehh sommige andere onderwerpen (differentieren bijv... maja, het waren nu ook maar 4 hoofdstukken dus dat scheelt ook).
Morgen Grieks, wat ik wel goed genoeg geleerd heb nu vind ik... naja, niet heel erg gigantisch goed maar ik ben het iig zat haha, wel leuk ond op zich natuurlijk, Odysseus (regeltje of 600 Grieks geloof ik... ::)) en mondeling Frans. Daar heb ik niet zo veel aan gedaan maar ja is toch grotendeels improviseren natuurlijk.

Mieshje, gefeli met je 8!! :D Supergoed van je! Maar je had er dan ook wel goed voor geleerd, toch? ;) Dus je hebt het verdiend hoor! Beterschap nog!! Hoofdpijn, pff, das altijd zow vervelend... (hebbik gelukkig niezo vaak last van...)

Zooo, Debbie, aant flirten met je leraar? :P :P (hey, doet me dat niet denken aan iets van je Parijsreis...??)

Chriz, tsja, das balen op zich, maar trek het je niet zo aan, je kunt toch ook een leuke dag hebben als je naar school moet en/of als het mooi weer is?? Zolang het gezellig is, toch?

Compuart: leer die 'provider' eens Nederlands ;) :P.

Han: sow :o 3 uur trainen... hoop dat je nog enigszins levend bent... (en dat het leuk was natuurlijk ;)).

Groenenman: zeker lekker uitslapen, dat mag ik morgen, want Grieks begint pas om 10:45, maja, mss kan ik toch beter iets eerder opstaan dan nodig om nog wat te leren... ::) Nog iets leuks gekocht in de stad??

Nou ik ga fijn bijlezen (whihoew, ik heb het (weer, jawel jawel) verdiend! :D), leuke avond nog iedereen en Robbie geniet nog even van je birthday he!! Ga je het ook nog vieren, of heb je dat mss al gedaan...?

liefs, Annemieke

Groenenman

• Gast
« Reactie #8815 Gepost op: 31-03-2003, 19:58:56 »
Groenenman: zeker lekker uitslapen, dat mag ik morgen, want Grieks begint pas om 10:45, maja, mss kan ik toch beter iets eerder opstaan dan nodig om nog wat te leren... ::) Nog iets leuks gekocht in de stad??

Ik heb een vette hippe broek gekocht en twee bloezen en een t-shirt. Allemaal alvast voor de zomer  ( mn moeder betaalde ;D 8) ;D 8))

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8816 Gepost op: 31-03-2003, 20:14:30 »
Wow, cool!! (zeker dat laatste... ;))

Pff, mijn bijlezen schiet niet op, ben onwijs lang bezig om rond-een-kampvuur-dansende-bosnegers te vinden voor Robbies verjaardagsfeestje in het Kasteel... ::) ;D en nog niet eens slaven met kokosbladeren kunnen vinden...:(

Groenenman

• Gast
« Reactie #8817 Gepost op: 31-03-2003, 20:45:29 »
Je bent bijna over de 2000 grens heen annemiek
!!!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8818 Gepost op: 31-03-2003, 20:49:28 »
Zooo, Debbie, aant flirten met je leraar? :P :P (hey, doet me dat niet denken aan iets van je Parijsreis...??)

Han: sow :o 3 uur trainen... hoop dat je nog enigszins levend bent...

ik flirten met mijn leerkracht? nee jong  :P hij is trouwens 45 ofzo (maar hij ziet er nog maar +- 34 uit  ;)). In Amsterdam was Hendrik idd gaan verspreiden dat ik stiekem verliefd op hem was enzo en ik kon me niet verdedigen wegens geen stem toen en de leerkrachten geloofden hem dus ::) en op de bus in de terugkeer van Parijs (hij zat op de andere bus) waren ze met hem aan het praten over relaties ofzo en het kwam ergens op mij terecht ofzo en hij zei zo van: 'ja maar ze is toch niet zo erg verliefd hè?' dus nou gelooft hij het ook al  :-\ naja, zolang ik maar weet dat het niet waar is  ;)

en btw: Han levend blijven = alive and kicking  ;) ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8819 Gepost op: 31-03-2003, 21:15:07 »
Halloooooooo!

Robbie proficiat!!!  :-* Ik hoop dat je een leuke dag hebt, met misschien nog wat leuke e-mails en sms-jes ;).

Het was hier inderdaad ook mooi weer vandaag. Toch wel een goed gevoel als het zonnetje lekker schijnt. Ik krijg er in ieder geval helemaal goede zin van.

@miesh, proficiat met je C-examen. Ik heb dat nooit gehad. Bij ons heette dat graad-examen. Dan had je eerste tot en met de zesde graad. Ik heb er vier of vijf gehaald. Dat weet ik niet meer  ::).

Annemieke nog even doorzetten met leren. Het gaat hartstikke goed. Ik vind het knap dat je je zo aan je schema kunt houden.

Vandaag heb ik een drukke dag gehad. Op het werk was het een heksenketel. Toen ik thuis kwam, was het een grote zooi. Ik heb dus eerst de was afgepakt. Een nieuwe maschiene aan gezet. Gestofzuigd, een boodschappenlijstje gemaakt en zojuist nog gestreken. Nu heb ik het echt gehad, maar dat mag ook wel. De klusjes zijn in ieder geval weer grotendeels gedaan.

Ik ga nog even proberen een stukje bij te lezen. Dat heb ik ook nog niet gedaan sinds zaterdag.

Ow ja, de verjaardag was harstikke leuk gisteren, alleen waren we pas weer om 21.15 uur thuis, nade nodige pilsjes gedronken te hebben. Vandaga was ik dus wel moe  ;D.

En net heb ik voor het eerst die coca cola met vanille smaak gehad. Ik vond het maar goor, maar ja smaken verschillen nou eenmaal.

Groetjes Ovide