Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2513807 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8780 Gepost op: 30-03-2003, 14:37:43 »
nou het heldert niet alles op hoor  ::)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8781 Gepost op: 30-03-2003, 15:09:54 »
Vlaming was nogal teleurgesteld over het verloop van de Belgische derde Molserie, vooral omdat Shadia er uit ging, vanwege Stijns 'nepmolgedrag' (de Nederlandse taal kent elke dag weer nieuwe woorden). Volgens mij zei die een keer dat ie niet zo vaak meer kon posten, druk met werk enzo.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8782 Gepost op: 30-03-2003, 15:14:57 »
jah dat klopt, dat heeft ie gezegd... maar toch raar dat ie dan helemaal niets meer post eigenlijk...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8783 Gepost op: 30-03-2003, 15:31:51 »
Ik heb van Shadia gehoord dat Vlaming internetproblemen heeft gehad  ;)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8784 Gepost op: 30-03-2003, 15:55:54 »
Hi hi!  ;D

't blijf jammer dat vlaming niet meer zo vaak langs komt. Ik had toch wel graag zijn ideeen over de nieuwe Nederlandse mol gehoord, maar 't is helaas niet anders. 't zou natuurlijk nog kunnen dat hij binnenkort weer opduikt en weer actie mee gaat speuren! Ik hoop 't iig van harte!  :)

Is 't bij jullie ook zo'n fijn weer? Ik meende toch bij 't weerbericht te horen dat 't vandaag kouder zou worden en zou gaan regenen, maar hier schijnt de zon volop en is 't best warm! Ik ben dan ook maar weer met de studieboeken in de tuin gaan zitten om lekker te kunnen genieten van 't zonnetje. De rest van de week beloofd 't slechter weer te worden, dus ik moet er nog effe snel van profiteren!

Dus dat ga ik ook maar snel weer doen! Bovendien wil ik vandaag nog veel gedaan krijgen voor m'n tentamen recht, dus ik moet weer dringend aan de slag! Tot strakkes.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8785 Gepost op: 30-03-2003, 15:57:48 »
Is 't bij jullie ook zo'n fijn weer?
Ja zalig!! Ik vraag mezelf dan ook vertwijfeld af waarom ik hier maar blijf hangen in plaats van buiten ga zitten??
Ik denk omdat ik eindelijk weer helemaal in de mol zit en het niet los wil laten...Dadelijk raak ik het weer kwijt :-\

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8786 Gepost op: 30-03-2003, 16:52:40 »
Eigenlijk toch wel beter idee pino...ik ga eens lekker buiten zitten! Drinken erbij, stukkie kokos-chocolade taart  :D
Tot vanavond  :P

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Groenenman

• Gast
« Reactie #8787 Gepost op: 30-03-2003, 17:15:14 »
Het was zeker mooi weer. Vooral om te voetballen. We hadden weer eens gewonnen !!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
Nog wel met 4-0. Helaas heb ik niet gescoord :'(, maar dat is natuurlijk wel begrijpelijk als je rechtsachter staat  >:( >:(

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8788 Gepost op: 30-03-2003, 17:51:42 »
Eigenlijk toch wel beter idee pino...ik ga eens lekker buiten zitten! Drinken erbij, stukkie kokos-chocolade taart  :D

Mwotjedikkie, dat klinkt lekker!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8789 Gepost op: 30-03-2003, 18:07:16 »
hmmmm en dat issie ook. Ik mn gedachten geef ik graag een stukkie aanjou hoor  :D

Zo en nu afwassen!
 :-* :-* :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8790 Gepost op: 30-03-2003, 20:18:10 »
Hoiiiii mensen,

Jawel, het is echt waar, ik ben de hele dag thuis geweest en er was niets mis met de computer, en toch ben ik NU PAS voor het eerst vandaag op t forum!!!!!!!! GOED HE VAN MIJ?!?! ;D Khad een rooster gemaakt met van dan tot dan dat leren enz enz en daar heb ik mij zowaar aan gehouden!!!! Jahaaa, ik kan het wel!!! Heb echt heel veel gedaan!!!! Whihoew!! En nu kan ik verlekkerd naar tientallen 'nieuw'knopjes kijken die ik nu allemaal mag bijlezen, zonder dat ik illegaal aant forummen ben, want ik ben klaar met mn hele schema, hoef voor ik naar bed ga niets meer te doen behalve hier bij te lezen!! Ha, ik ben echt trots op mezelf ;D.

Pino, das mooi dat je er weer in zit!! Gelukkig maar!! hahahahaha 'mwotjedikkie' ;D.

Ben ik ff blij dat ik niet zo'n drukke week heb als jij Annemieke. Ik zou dan dus echt gewoon helemaal depressief worden van al die toesten. Nog veel succes met leren.
Thnx!! Het heeft geholpen voor vandaag ;), dit moet ik de komende dagen ook volhouden... pas om 8 uur 's avonds gaan forummen, dat is gewoon de manier...
Gefeliciteerd met je gewonnen wedstrijd Groenenman!! En ook al heb je dan zelf niet gescoord, je hebt er vast wel aan bijgedragen dat het jullie zo mooi geeindigd zijn, toch? ;)

Nou een fijne avond iedereen, ik ga fijn alles bijlezen hier, whihoew whihoew, helemaal legaal en toegestaan, heb dr al de hele dag naar uitgekeken haha ;D.

liefs, Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8791 Gepost op: 31-03-2003, 02:15:20 »
[size=10]Gefeliciteerd
RobbieAzerty!!!
[/size]

« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 02:15:42 door Malcolm »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8792 Gepost op: 31-03-2003, 08:15:50 »
Robbieazerty

Fijne verjaardag!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8793 Gepost op: 31-03-2003, 08:35:00 »
Gefeliciteerd Robbieazerty!!!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #8794 Gepost op: 31-03-2003, 09:12:07 »
Gefeliciteerd Robbie!    [/size][/color]  

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8795 Gepost op: 31-03-2003, 09:13:55 »
[size=9]Proficiat Robbieazerty[/size] :-* :-* :-*

men k ben zoooo zenuwachtig... twee AT's vandaag, die tellen voor mn examen... blegh, ik heb dr echt geen zin in, k zal echt blij zijn als k dr vanaf ben. njah, dan  moet k maatschappijleer gaan leren, heb ik ook geen zin in, maar goed dan kom k niet zoveel op t forum vandaag denk k. k moet om 11 uur weg, om half 3 weer terug, maar dan moet k dus gaan leren  :'( allemaal n fijne dag :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8796 Gepost op: 31-03-2003, 09:34:45 »
Succes ermee Doris!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8797 Gepost op: 31-03-2003, 10:46:28 »
Hierpedepiep...

HOERA!

HOERA!!

HOERA!!!

:D :D :D
Fijne dag robbieazerty!

(zo en nu ga ik weer leren  :-*)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8798 Gepost op: 31-03-2003, 11:25:10 »
Veel succes Doris! (je bent waarschijnlijk nu al bezig, maar goed  ::) )

Ik kom de hele morgen al zeer moeilijk op 't forum. Alles is supertraag en soms kom ik er helemaal niet op. Dit bericht zal ik zo dadelijk ook wel weer overnieuw kunnen tikken, omdat ik vast weer 'kan server niet vinden' krijg.  :-[

Ik ga vandaag ook de hele dag leren. Ik heb net al wat voor Duits geleerd (jaja, dat hebben we op de HEO zelfs ook nog....tot m'n grote spijt) en ga zo dadelijk weer verder met rechten.

Ik kom straks nog wel effe langs, maar bij deze wens ik iedereen vast 'n fijne dag!  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8799 Gepost op: 31-03-2003, 12:14:16 »
Na 1000000000000x proberen (wat, zo weinig ::)) hoop ik dat ik nu eens eindelijk Robbie kan feliciteren...
ROBBY gefeliciteerd! :-* :-* :-*

« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 13:46:37 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.