Hoiiiii mensen,
Jawel, het is echt waar, ik ben de hele dag thuis geweest en er was niets mis met de computer, en toch ben ik NU PAS voor het eerst vandaag op t forum!!!!!!!! GOED HE VAN MIJ?!?!
Khad een rooster gemaakt met van dan tot dan dat leren enz enz en daar heb ik mij zowaar aan gehouden!!!! Jahaaa, ik kan het wel!!! Heb echt heel veel gedaan!!!! Whihoew!! En nu kan ik verlekkerd naar tientallen 'nieuw'knopjes kijken die ik nu allemaal mag bijlezen, zonder dat ik illegaal aant forummen ben, want ik ben klaar met mn hele schema, hoef voor ik naar bed ga niets meer te doen behalve hier bij te lezen!! Ha, ik ben echt trots op mezelf
.
Pino, das mooi dat je er weer in zit!! Gelukkig maar!! hahahahaha 'mwotjedikkie'
.
Ben ik ff blij dat ik niet zo'n drukke week heb als jij Annemieke. Ik zou dan dus echt gewoon helemaal depressief worden van al die toesten. Nog veel succes met leren.
Thnx!! Het heeft geholpen voor vandaag
, dit moet ik de komende dagen ook volhouden... pas om 8 uur 's avonds gaan forummen, dat is gewoon de manier...
Gefeliciteerd met je gewonnen wedstrijd Groenenman!! En ook al heb je dan zelf niet gescoord, je hebt er vast wel aan bijgedragen dat het jullie zo mooi geeindigd zijn, toch?
Nou een fijne avond iedereen, ik ga fijn alles bijlezen hier, whihoew whihoew, helemaal legaal en toegestaan, heb dr al de hele dag naar uitgekeken haha
.
liefs, Annemieke