Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2513723 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8760 Gepost op: 29-03-2003, 20:55:52 »
Dringende vraag: Is het beeld bij jullie op Nederland 1 ook zo slecht?! Er staan allemaal strepen op en ik hoor een hoog storend gepiep.  :'(

Hopelijk is het over als WIDM begint...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8761 Gepost op: 29-03-2003, 20:57:25 »
Beeld lijkt me hier volkomen normaal robbie.  :-\

Zo ik kom ook nog effe snel langs zo net voor de nieuwe aflevering (om 21.18 uur toch? ).

Ik heb vandaag echt weer erg lang moeten werken en heb me ook net moeten haasten om nog te eten, douchen en alles bij te lezen hier op 't forum. D'r waren vandaag 2 collega's ziek en er had er ook nog 1tje vrij, waardoor we maar met z'n 3en waren. Daarbij kwam ook nog 'ns dat 't enorm druk was (d'r was echt 'n soort stormloop op onze vlaaien  ;) ), waardoor we pas erg laat konden beginnen met poetsen. 't resultaat was dus dat we pas om 18.45 uur klaar waren, terwijl we vanmorgen al om 7.30 uur begonnen waren.  :-[

Gelukkig kan ik nu effe m'n voetjes rusten terwijl ik naar WIDM ga kijken. Allemaal heel veel plezier bij de derde aflevering!  :)

« Laatst bewerkt op: 29-03-2003, 21:03:26 door Han13 »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8762 Gepost op: 29-03-2003, 21:06:33 »
mijn beeld is ook normaal hoor Robbie
wel afschuwelijk met die vrouwenbesnijdenis

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8763 Gepost op: 29-03-2003, 21:10:21 »
Het is al een heel klein beetje verbeterd, maar toch...
En op m'n tv boven is het ook al zo.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8764 Gepost op: 29-03-2003, 22:34:41 »
 >:(

Mijn aflevering zag er ongeveer zo uit:

2 beelden door elkaar plus een hoop lijntjes dus!

En toen Ferdi aankwam na de lintjes opdracht is het zelfs aan het knipperen geslagen en zag het beeld er af en toe zo uit:

En bij dat beeld viel het geluid dus ook nog weg!  >:( >:( >:(

Maar ik ben het boven gaan volgen. Daar was het ook hetzelfde, maar bleef het niet blauw enzo... Maar de opname op video is dus helemaal klote.  >:(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8765 Gepost op: 29-03-2003, 22:42:10 »
Heb je het nog met normaal beeld kunnen zien Robbie?? Khopet voor je!!

Ik vond het wel een coole afl!! Dat springen was echt superspannend gemaakt, ik vond het zelf al supereng terwijl ik gwoon op de bank zat ;D (tsja, kwestie van je inleven he ;)). Maar het was wel een beetje jammer dat je bij die opdr eigenlijk van tevoren wel wist dat ie zou lukken en bij de lintjesopdr eigenlijk wel al wist dat ie niet zou lukken... en bij het boodschappen doen was dat ook al redelijk snel duidelijk.
Maar goed nu niet te lang napraten, het is eigenlijk al half twaalf (irri zomertijd vannacht... :() maar dan zeg ik nog maar ff dat wat betreft dat geruzie op het eind ik Aafke een stuk aardiger vind geworden en Patricia een stuk minder aardig :-\ en over Ferdi verbaas ik me echt, hij zegt dat ie de mol niet vakbekwaam vindt omdat ie dr al zo snel zo goed doorheeft zonder er enige moeite voor te doen... er komt gewoon helemaal niet in zn hoofd op dat ie het zelf mss wel fout heeft...?! ::) (of hij ist zelf natuurlijk mja denk ik eik niet, wil zich te erg verdacht maken)

Zo ik kom ook nog effe snel langs zo net voor de nieuwe aflevering (om 21.18 uur toch? ).
ja joh, idd pas zo laat! Ik zette hem iets voor negen uur aan zo van nu begint het, helemaal klaar ervoor, zegt mn moeder dat ze na het journaal had gezien dat het pas om kwart over begon!! Ik was helemaal verbaasd dat niemand daar hier iets over gezegd had en ik het dus niet wist... khad verwacht zo van als t een andere tijd is dan hoor ik het hier wel... ;) maar maakt niet uit zolang het later is...
Naja, tenminste... ik ging toen nog even iets te eten pakken in de keuken en had de tv toch maar aangezet vanaf iets over negen om te kunnen horen of het al begonnen was, maar toen had mn broer het even omgezet naar het voetbal, en toen ging mn moeder terug naar de tv om hem voor mij weer op Ned 1 te zetten, komt ze helemaal aangeslagen terug in de keuken :-\ omdat er zulke afschuwelijke beelden te zien waren geweest... :-\ heb jij dus blijkbaar ook gezien Deb... nou ik gelukkig niet, en ik durfde de tv ook pas stipt om 21:18 aan te zetten...

Oja btw ik ben het eens met Mieshje ;) wat betreft dat bekijken, echt handig dat je de geschiedenis vh topic nog kunt zien als je op bekijken hebt geklikt ja.

Naja, morgen verder napraten over de afl van vandaag, nu snel naar bed want morgen uiteraard ook weer hard leren...
Maar Mieshje, ben je nu wel weer wat beter of niet eigenlijk?? Dat staat hemaal niet in je bericht...

Ow Groenenman ik zie nu pas jouw bericht (wat raar, vorige keer zeker niet goed bijgelezen...), wat ik moet leren, noueh voor maandag wiskunde, voor dinsdag Grieks en mondeling Frans, woensdag bio ennum Engels literatuur, donderdag Latijn, Engels brief en mondeling natuurkunde, vrijdag scheikunde en die maandag daarna nog Nederlands literatuur... ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8766 Gepost op: 29-03-2003, 22:43:33 »
ow sorry, je was me dus al voor met antwoorden... balen zeg, mss dat je van iemand een goede video kunt lenen? :-\ of anders is mss de herhaling vrijdag beter...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8767 Gepost op: 29-03-2003, 22:47:28 »
SUPERGOED IDEE ANNEMIEKE!!!!  :-*

Ik was de herhaling helemaal vergeten, maar er is dus nog altijd hoop! Yes jippie yay, nu ben ik weer blij! Dankje  :D :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8768 Gepost op: 29-03-2003, 22:59:53 »
Ow ??? hahahaha, nou das mooi dan... :D ik dacht al even dat die eerste zin ironisch bedoeld was zo van 'ja duh, dacht je dat ik daar zelf niet aan gedacht had of zo?!' maar als ik zo die tweede zin lees geloof ik toch dat dat gelukkig niet zo was ;).

Groenenman

• Gast
« Reactie #8769 Gepost op: 30-03-2003, 09:37:20 »
Ben ik ff blij dat ik niet zo'n drukke week heb als jou Annemieke. Ik zou dan dus echt gewoon helemaal depressief worden van al die toesten. Nog veel succes met leren.

Ennuh Robbie, ik hoop dat je tv het vrijdag weer goed is. Ik zou dan dus gewoon de hele dag balen dat de tv het niet deed.

Straks nog voetballen :D, ik hoop dat het mooi weer wordt !!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8770 Gepost op: 30-03-2003, 10:57:49 »
goejesmorgens allemaal!

Genoten van de mol gister? Ik vind 't echt jammer dat de groep...zal ik maar zeggen geen groep is. Erg individueel allemaal. Vond het wel leuk van Elise dat ze enthousiast blijft en iedereen warm ontvangt na het springen...in tegenstelling tot 2 andere personen  ::)

Verder heb ik gister opgepast...bij kinderen die nogal heel erg rustig zijn. Gesprek beginnen lukt bijna niet...heb dus maar de mol gekeken met een van de meiden :D

Straks turnen...en nu kei hard werken!
Beterschap, succes, sterkte, veel plezier!  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

• Forumlid
« Reactie #8771 Gepost op: 30-03-2003, 11:02:58 »
goeiemorgen !

nou zeg, ik heb nog niet veel germerkt (gelukkig) van die uurwisseling. Soms heb ik daar wel eens last van, maar alles lijkt me nog normaal nu  ;D
de afl van gisteren vond ik al beter dan de vorige 2 en Aafke kwam idd veel sympathieker over dan Patricia. Ik snapte die reactie echt niet  :-\ toch blijft het gevoel met de groep nog ergens wel achterwege...

nu, ik moet nog douchen, dus ik keer straks wel terug

:-* A&K

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8772 Gepost op: 30-03-2003, 14:00:40 »
de aflevering gister was echt leuk :D ik heb in ene n hele andere mening over n hoop kandi's. ferdi vond ik eerst grappig, maar die irriteert me nu meer dan de rest van de groep bij elkaar. ook patricia vind ik echt heel erg vervelend. elise vind k nu n stuk aardiger, en aafke ook maar die vond ik nooit echt irritant eigenlijk.

k had gister deze afl. bij n vriendin gekeken, was wel heel erg gezellig. haar hele familie heeft alle BE en NL mollen gezien, en daar wisten ze ook bijna alles nog van dus dat was wel leuk :)

nu ff nog n beetje lezen hier, en dan weer leren :-/

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8773 Gepost op: 30-03-2003, 14:07:43 »
Ik zit er weer lekker 'in' , in deze mollenserie. Ik hoop dat ik me nu wel goed uitdruk, want in het hotel hiernaast werd ik een beetje verkeerd begrepen (hoewel.... 8) )
Ik heb net de derde aflevering zelfs gedeeltelijk al weer herbekeken, dat is voor het eerst dat ik daar weer zin heb. Het gevoel komt weer!!!! Ikke blij! :D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #8774 Gepost op: 30-03-2003, 14:14:46 »
Ik zit er weer lekker 'in' , in deze mollenserie. Ik hoop dat ik me nu wel goed uitdruk, want in het hotel hiernaast werd ik een beetje verkeerd begrepen (hoewel.... 8) )

hmm Pino ...  8)

Offline Mollenvlo

• Forumlid
« Reactie #8775 Gepost op: 30-03-2003, 14:17:02 »
Even een vraagje... Weet iemand waar onze Vlaming is gebleven? heb vorig jaar erg genoten van zijn bijdragen... en hij had het vanaf het begin bij het goede eind!

Krabben helpt niet, Mol!!!!!

• Forumlid
« Reactie #8776 Gepost op: 30-03-2003, 14:23:23 »
Vlaming is ergens gaan uithuilen omdat Shadia de mol niet is ;) (ofwel zit hij ergens bij Shadia natuurlijk)
nee, normaal komt vlaming hier niet veel langs, tenzij het mollenseizoen bezig is en aangezien de vlaamse afgelopen is...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8777 Gepost op: 30-03-2003, 14:26:29 »
Vlaming was hier in de Molshoop anders veel te vinden tijdens 't Nederlandse seizoen vorig jaar.  :)

Ik vraag me eigenlijk ook 'n beetje af waar hij gebleven is de afgelopen weken. Bij de Belgische serie was hij nog volop aanwezig, maar nu heb ik 'm al 'n tijd niet meer online gezien en hij heeft ook nog niks gepost over de Nederlandse serie geloof ik.  :-\

Moeten we ons zorgen gaan maken of is vlaming echt te druk met Shadia om zich te verdiepen in de Nederlandse serie?  ;)

Offline Mollenvlo

• Forumlid
« Reactie #8778 Gepost op: 30-03-2003, 14:34:06 »
mmmmm...jammer...
Vorig nederlands seizoen die stunt met die 'valse'website van Jorge Calcoa ofziets. Er verscheen "George is de mol" als je op control drukte ofzo....Zat Vlaming achter dacht ik. Vond ik erg grappig..

Krabben helpt niet, Mol!!!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8779 Gepost op: 30-03-2003, 14:35:53 »
ja, ctrl+a... dat heldert een hele hoop dingen op....

Take a glorious bite out of the whole world