Heb je het nog met normaal beeld kunnen zien Robbie?? Khopet voor je!!
Ik vond het wel een coole afl!! Dat springen was echt superspannend gemaakt, ik vond het zelf al supereng terwijl ik gwoon op de bank zat
(tsja, kwestie van je inleven he
). Maar het was wel een beetje jammer dat je bij die opdr eigenlijk van tevoren wel wist dat ie zou lukken en bij de lintjesopdr eigenlijk wel al wist dat ie niet zou lukken... en bij het boodschappen doen was dat ook al redelijk snel duidelijk.
Maar goed nu niet te lang napraten, het is eigenlijk al half twaalf (irri zomertijd vannacht...
) maar dan zeg ik nog maar ff dat wat betreft dat geruzie op het eind ik Aafke een stuk aardiger vind geworden en Patricia een stuk minder aardig :-\ en over Ferdi verbaas ik me echt, hij zegt dat ie de mol niet vakbekwaam vindt omdat ie dr al zo snel zo goed doorheeft zonder er enige moeite voor te doen... er komt gewoon helemaal niet in zn hoofd op dat ie het zelf mss wel fout heeft...?!
(of hij ist zelf natuurlijk mja denk ik eik niet, wil zich te erg verdacht maken)
Zo ik kom ook nog effe snel langs zo net voor de nieuwe aflevering (om 21.18 uur toch? ).
ja joh, idd pas zo laat! Ik zette hem iets voor negen uur aan zo van nu begint het, helemaal klaar ervoor, zegt mn moeder dat ze na het journaal had gezien dat het pas om kwart over begon!! Ik was helemaal verbaasd dat niemand daar hier iets over gezegd had en ik het dus niet wist... khad verwacht zo van als t een andere tijd is dan hoor ik het hier wel...
maar maakt niet uit zolang het later is...
Naja, tenminste... ik ging toen nog even iets te eten pakken in de keuken en had de tv toch maar aangezet vanaf iets over negen om te kunnen horen of het al begonnen was, maar toen had mn broer het even omgezet naar het voetbal, en toen ging mn moeder terug naar de tv om hem voor mij weer op Ned 1 te zetten, komt ze helemaal aangeslagen terug in de keuken :-\ omdat er zulke afschuwelijke beelden te zien waren geweest... :-\ heb jij dus blijkbaar ook gezien Deb... nou ik gelukkig niet, en ik durfde de tv ook pas stipt om 21:18 aan te zetten...
Oja btw ik ben het eens met Mieshje
wat betreft dat bekijken, echt handig dat je de geschiedenis vh topic nog kunt zien als je op bekijken hebt geklikt ja.
Naja, morgen verder napraten over de afl van vandaag, nu snel naar bed want morgen uiteraard ook weer hard leren...
Maar Mieshje, ben je nu wel weer wat beter of niet eigenlijk?? Dat staat hemaal niet in je bericht...
Ow Groenenman ik zie nu pas jouw bericht (wat raar, vorige keer zeker niet goed bijgelezen...), wat ik moet leren, noueh voor maandag wiskunde, voor dinsdag Grieks en mondeling Frans, woensdag bio ennum Engels literatuur, donderdag Latijn, Engels brief en mondeling natuurkunde, vrijdag scheikunde en die maandag daarna nog Nederlands literatuur...