Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2515165 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8740 Gepost op: 29-03-2003, 13:24:06 »
jaja, foto's van het Sinterklaas gedoe op, ik weet nog of jullie ze nog willen zien?!
gedoe...? Ik vond t wel gezellig. :) Ik ben erg benieuwd naar de foto's.

Erg jammer voor je dat je ziek bent @miesh.  :-\ iig veel beterschap!

Vanmiddag ga ik een nieuwe jas kopen en waarschijnlijk ook even langs Jasper.

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
« Reactie #8741 Gepost op: 29-03-2003, 14:36:00 »
hallo allemaal..
wat veel gepost weer , ben 2 dagen nie geweest.. en meteen weer 4 pagina's bij te lezen  ::)
Ik ben in ieder geval een beetje erg moe.. gister had ik behalve gym ook nog zingen, en om het perfect te krijgen hebben we gister 3 uur lang aan dansen gewerkt  ::) dus dan heb je het wel gehad na die 3 uur, maar het was wel heel tof! Ook best wel heel leuk dat ik met 3 andere meisjes en sander (de musicalleider , heeft ook in titanic gespeeld) het slot mag zingen (proud mary)! Heb dr al helemaal zin in, over 4 weken is t al :)
En vanochtend zat ik om 11 uur al op mn paardjuh, die had gister de hele dag in dr stal gestaan dus helemaal hyper door ut lenteweer ... was dus 1 en al gestuiter, beetje rodeo idee weer  :P En nu ben ik dus moe hahaha, en vanaaf heb ik een slaapfeest. Zal wel niet veel geslapen worden dan  :-\
Annemieke nog steeds aan t leren ? :s
En mieshje, echt balen dat je ziek bent, beterschap he!
malc have fun met jas kopen!
xxsiess

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8742 Gepost op: 29-03-2003, 14:36:20 »
Ow, ik heb ook een nieuwe jas nodig. Ik moet komende week ook maar eens op zoek. Ben benieuwd hoe het met Jasper gaat...

Vanmorgen eens een keer op tijd opgestaan (9.30 uur) en toen naar de stad geweest. Even wat dingen op de markt gekocht. Lekker verse vis (tilapia en zonnevis), kaas en wat groente. Vanavond gaan we lekker steengrillen (dat had ik geloof ik gisteren al verteld). Ik ben nu bezig een gevuld Iatliaans brood te maken. Het moet nu even rijzen en dan klan het in de oven. Het is witbrooddeeg, gevuld met kaas, parmezaanse kaas, blauwe schimmmelkaas, rucola en verse kruiden. Echt overheerlijk. Ik maak dan in een keer een heel groot brood en vries dan stukken in. Als ik dan geen zin heb om te koken, haal ik wat uit de diepvries, kopje soep erbij en klaar...  :D

Verder heb ik nog niet veel gedaan vandaag en ben ik ook niet van plan veel te gaan doen. Beetje computeren en straks dus lekker eten en natuurlijk vanavond naar de mol kijken!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8743 Gepost op: 29-03-2003, 14:39:53 »
 :o   :o  :o  :o  :o  :o  :o

OMG dat bedenk ik nu pas... SLAAPFEEST+GEEN MOLFANS= oh oh.......... ik ga even naar het winkelcentrum, videoband halen  :-\
Alvast eet smakelijk ovide, klinkt lekker!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8744 Gepost op: 29-03-2003, 15:00:07 »
Zo weer heeeeeel kort pauze...

Beterschap Anne-Marie!!! (haha mieshje ;D)
Malc, veel plezier bij Jaspertje!
Ovide, klinkt idd lekker!
Zaartje, veel plezier op het slaapfeest!

kga weer verder...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8745 Gepost op: 29-03-2003, 15:11:39 »
@miesh, beterschap!
ovide, eet smakelijk vanaaf :)
enne zaar, op wat voor school zit jij dat je zingen enzo hebt?

nja, ik ging gister dus oppassen, was wel leuk... k was eik van plan om te leren maar dr is nix van gekomen. vanmorgen ben k naar de stad geweest omdat ik nog n truitje voor op mn galarok moest kopen. k ben gelukkig geslaagd, en behalve dat truitje nog 4 andere truitjes en n rok gekocht. t was trouwens wel irri, ik wou n soort corset truitje (k heb dr nu niet zo een, maar n gewoon truitje) voor op mn rok, dus wij naar zo'n alto winkel. was daar nog nooit geweest, maar we vielen echt uit de toon daar hahaha, t was echt net of die mensen je niet wilden helpen omdat je geen lange zwarte jurk aan had. maar goed, daar had k nog wel wat gepast maar nix gekocht. zometeen ga k naar n vriendin toe en dan gaan we daar widm kijken vanaaf, wordt wel leuk :) moet alleen eerst nog ff leren denk ik, anders moet ik morgen alles nog doen  :-\

njah, iedereen veel plezier vanaaf met de mol enzo :) oh ja, die foto's zijn echt koel :D

Groenenman

• Gast
« Reactie #8746 Gepost op: 29-03-2003, 17:35:27 »
Doris, veel succes met je leren
@miesh, hoop dat je snel weer beter bent
Zaartje, snel die videoband kopen !!!
Ovide, smakelijk eten
ben ik nog iets vergeten ?? oja
Naar iedereen, veel kijkplezier vanavond ( en voor iedereen die het opneemt, ook veel kijkplezier de rest van de week )

Zelf heb ik vandaag de hele dag gewerkt  >:(
Vandaag dus veel geld verdiend  :D
Vanavond Widm kijken  :D
Straks andrijvie eten  :'(

Voor de rest was er niet veel vandaag

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8747 Gepost op: 29-03-2003, 17:42:01 »
Zelf heb ik vandaag de hele dag gewerkt  >:(
Vandaag dus veel geld verdiend  :D

*nieuwsgierig* welke job doe je dan  ::)?
kben terug van de bios. We zijn naar 8 Mile geweest met Eminem in de hoofdrol. Nie echt een aanrader als je het mij vraagt hoor  :-\ kwenie, kvond het maar tegenvallen om eerlijk te zijn.
Straks is het de interland Kroatië - België, en daarna de mol !

Zaar: amuseer je
Malcolm: jas gevonden?
@miesh: je wordt vast wel beter !!
annemieke: stop met blokken :)

banaan begint met een b, soms met een s

Groenenman

• Gast
« Reactie #8748 Gepost op: 29-03-2003, 17:44:07 »
Ik mocht vandaag in de ochtend allemaal tulpen uit de kisten trekken, en 's middags moest ik ze allemaal weer op de lopende band leggen zodat ze in zo'n mooi papiertje kunnen

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8749 Gepost op: 29-03-2003, 18:41:09 »
Ik heb een nieuwe jas. :)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8750 Gepost op: 29-03-2003, 18:43:19 »
Mooie jas Malc.

[color=F8FFF1]Mooie waterpomp ook.[/color]

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8751 Gepost op: 29-03-2003, 18:44:49 »
... en ik ben langs jasper geweest. Het gaat goed met hem. Hij is alleen wel wat veel afgevallen. baby's vallen altijd af na de geboorte, maar ze mogen niet meer dan 10% onder het geboortegewicht komen. Jasper zat daar wel net onder.  :-\ Hij krijgt nu ook voeding via een slangetje regelrecht in zijn maag.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8752 Gepost op: 29-03-2003, 18:47:45 »
Jeps mooie jas malc...en is da bij jouw kamer waar je staat???

Ohhh altijd zo sneu van die kleine baby's met slangetjes enzo. Wel 'n scheetje, hoop dat t goed blijft gaan  :D
Vanavond weer DE MOL!!! Ik moet wel oppassen, en die kinderen gaan pas laat naar bed...hoop dat mn vader of moeder me de video band even komt brengen om 10h ofzo  ;D En Ron moet eruit volgens mijn pool!
Veel plezier allemaal en doegggies  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

• Forumlid
« Reactie #8753 Gepost op: 29-03-2003, 18:51:25 »
hippe foto en mooie jas Malc! En als ik zo het blozende gezichtje zie van Jasper, dan komt het vast wel goed !

Groenenman

• Gast
« Reactie #8754 Gepost op: 29-03-2003, 18:57:28 »
Is Jasper eig ook al een aanhanger van widm ?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8755 Gepost op: 29-03-2003, 19:14:24 »
annemieke: stop met blokken :)
wat is dat nu weer voor raar advies? ik moet juist voor widm nog ff keihard doorleren...!!

jammer dat de film tegenviel btw Deb.

Ahhh wat schattig kleine Jaspertje Malc!

En heb je de andijvie al door je keel gekregen Groenenman? ;)

Hoest met het steengrillen eik Ovide?? Wast lekker?

Groenenman

• Gast
« Reactie #8756 Gepost op: 29-03-2003, 19:42:00 »
Natuurlijk Annemieke,

Nog veel succes met leren, wat moet je eig leren ?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8757 Gepost op: 29-03-2003, 19:44:38 »
Het was erg lekker  :D. We hebben alles opgegeten en een hele fles champagne leeg gedronken. Champagne, dat klinkt lekker decadent he. Hadden we ook maar gewoon gekregen hoor  ;).

Leuke jas Malc, ziet er lekker zomers uit. Jasper ziet er heel lief uit met zn witte haartjes...Nu dat slangetje nog weg en dan gaat het wer helemaal goed met em.

Vanavond komt ook voetbal en dus moeten we widm opnemen  >:(. Helaas het is niet anders. Ik heb het  nog geen een keer 'live' kunnen zien. Zaterdag is echt een rotdag wat dat betreft.

Anyway, veel plezier vanavond!

Ovide

• Forumlid
« Reactie #8758 Gepost op: 29-03-2003, 19:58:47 »
ondertussen worden de belgen in het voetbal afgemaakt  :-\

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8759 Gepost op: 29-03-2003, 20:35:49 »
HoiHoi!

Bedankt voor alle beterschapswensen, egt lief van jullie! :-*
Heb vandaag ongeveer de hele tijd achter de TV gehangen :-\ Heb sinds un lange tijd eens de videoband waar onze vakantie in Amerika op staat gezien. Egt leuk om dat allemaal weer trug te zien! Heb alweer beetje vakantiegevoel... :D

gedoe...? Ik vond t wel gezellig. :) Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
Ja ik vont het ook erg gezellig hor, 'gedoe' bedoel ik dus niet negatief maar ik wist ff niet hoe ik het anders moest noemen! ;)

Citaat
mieshje
haha, dat vink nou nog eens un leuke naam! ;D Zal ik zo gaan heten op het forum? 8)

Malcolm: Leuke jas en ik hoop dat ut snel weer helemaal goed gaat met Jasper! :)
Zaar: Veel plezier op ut slaapfeest!
Iedereen succes nog met leren, ook voor morgen!

En natuurlijk iedereen heel veel plezier met WIDM vanaaf!

ojaa, ik wou nog ff zeggen dat ik ut very handig vint dat als je je bericht bekijkt, dat je dan tog nog de vorige geposte berichten ziet! Dat was eerder tog niet zo?! Dat vond ik altijd zo irritant...

Doejjj!

« Laatst bewerkt op: 29-03-2003, 20:37:27 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...