Haihai,
Nu ben ik het nog steeds vergeten te zeggen: in de Mikrogids van deze week stond widm bij het 'bankpanel': drie normale mensjes die zeggen wat ze ervan vonden. Op een schaal van twee minnetjes tot twee plusjes gaven er twee mensen 1 plus en een iemand 2 plussen! ("volgende week zit ik weer aan de buis gekluisterd!') dus dat vond ik errug leuk maar ik vergat het steeds hier te zeggen.
Ik ben nu keihard aan het leren, Latijn schiet al aardig op, zometeen verder met wisk, aaargh, mn pauze is eik al voorbij maja kga toch nog stiekempjes ff door... Anne-Marie, hahaha, dat heeft lang geduurd zeg!
(naja, mn vader is nu zijn rolletje aan het ophalen waar ook nog foto's van... jawel,
het gala op staan...
) Maar NATUURLIJK willen wij die foto's zien, zet ze maar in het Sinttopic!!!! Dan komt dat ook weer eens omhoog!!
Kheb gister nog ong anderhalf uur met mn nichtje aan de telefoon gehangen, echt suuupergezelli, die had ik al vrij lang niet gesproken (vandaar ook dat we zo lang moesten bijpraten
) maar binnenkort ga ik naar dr verjaardag. Zij volgt widm ook, naja, de Nederlandse dan, dus ik heb haar dan ook maar vast op de hoogte gesteld vd fandag
enne Ovide, ze woont in Heerlen, dus als ze komt wie weet he... Een vriendin van haar is ook heel erg superfan (zijzelf ietsje minder) maar die kende t forum hier nog niet, dus ik heb dr gezegd dat ze maar eens heel snel de link moest geven...! Wie weet zien we haar (die vriendin) dus binnenkort nog wel eens verschijnen...
Aiai de tijd vd pauze gaat veel te snel, ff heel erg snel kijken of dr nog nieuwe foto's zijn en dan weer verderleren...
liefs Annemieke