Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2515781 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8720 Gepost op: 28-03-2003, 16:06:02 »
Hallo!!

Yeah, Weekend!! 8)
T was wel gezellig op sgool, én best wel relax! ;)
We gingen vandaag zo onderwerp voor ons volgende project bedenken, maar we weten nog niet egt un onderwerp... Voorderest ging SO wiskunde die ik niet geleerd had niet door :D Enne, nog tussenuurtje enzoo.

Citaat
Nou Anne-Marie, ik had echt niet vandaag mn laatste schooldag  vind ik wel erg vroeg ook hoor... volgende week dus pwweek (ah jij ook al Doris... mijn rooster is gelukkig wat beter) en daarna zullen er mss wel facultatieve lessen bij zijn maar ons 'studieverlof' zoals ze dat dan noemen begint officieel pas na de meivakantie... (oftewel met de meivakantie...)
Mja, is wel un beetjte vroeg he?! ;) Maar mn broer heeft hierna (volgende week dus) wel een tentamenweek, maar iig geen les meer. Dus na de tentamenweek zal ie wel vrij zijn :-\ Ligt ook aan de sgool denk ik, veel scholieren kwamen deze week al geeneens meer op sgool omdat ze tog nix deden, en de leraren hadden zoiets van:"ooh, wat goed dat jullie zijn gekomen, nu zijn jullie weer vrij!(ik heb geen zin om les te geven) " ;D

Maarja, ik heb over twee uurtjes dus C-examen :o Ga nog ff leren, ken het wel goed volgens mij! :)

Han, Je hoeft je idd egt niet te verontschuldigen hor! En ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vint, dat je al niet kan, en dan ook nog eens mensen un beetje aan je gaan twijfelen... Tis erg jammer dat je niet kan, maar ik begrijp wel dat je bij zo'n belangrijke wedstrijd moet zijn! :) En opzich is die wedstrijd natuurlijk ook heel leuk, in zo'n hoge klasse en zo, alleen jammer dat het net op 25 Mei valt...
:-*

Doejjj Mensen! :-*

« Laatst bewerkt op: 28-03-2003, 16:06:26 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8721 Gepost op: 28-03-2003, 17:44:01 »
hallowieeeee  :D
Ow wat een lekker lekker weer. Van t weekend wordt de klok verzet toch...dan is het helemaal fijn!
Ik had corry nog gemaild (jaja kandi corry) met wat foto's waar ze op stond. Ik kreeg meteen een hele lieve reactie...en ik citeer
'Doe in ieder geval vele groeten aan je vrienden ginds....'

Dus bij deze iedereen die er zondag was! En de andere misschien ook wel hoor  :D

Doeggggggggggg ik ga zo eten  :-* :-* :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8722 Gepost op: 28-03-2003, 17:48:56 »
Jeeeeeeeeej weekend,

Boe wat was ik aan het balen vandaag. Zo'n mooi weer en dan binnen moeten zitten. Het lijkt wel straf. Verder heb ik wel wat nuttige dingen kunnen doen op mn werk. Ik heb weer wat af gekregen. Dat was ook wel nodig, want op de eerste van de maand (dinsdag dus) krijgen we altijd een heleboel werk erbij  >:(. Niks aan te doen, maar toch niet leuk.

Zo meteen lekker frieten eten, mijn vriend is ze nu gaan halen ( en ook nog de boodschappen  ;D). We hebben besloten dat we morgen lekker gaan steengrillen. Heerlijk, dan kan de deur open, flesje wijn erbij, hmmmmmmm.....

Verder ga ik er een rustig weekend van maken. Zondagmiddag naar een verjaardag, verder niets op de planning.

@ Han: trek het je niet aan, volgens mij is het allemaal goed bedoeld!

Fijne avond,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8723 Gepost op: 28-03-2003, 17:56:01 »
hallo iedereen!

eerst ff voor han: het was iig niet mijn bedoeling om jouw oprechtheid in twijfel te trekken. ik weet niet of je het ook over mijn post had, als dat zo is, sorry.

maar goed, verder was t allemaal wel leuk vandaag. school duurde lang maar was ook wel gezellig. ivm de pwweek volgende week waren we om half 1 uit, dus toen ik thuis kwam heb ik eerst geforumt enzo en toen lekker op de bank oprah gekeken :) toen werd k opgebeld of k nog naar musicalgedoe kwam, k was eigenlijk niet van plan om te gaan, maar ik ben toch maar gegaan want ik had verder toch nix te doen. zoals ik van te voren al dacht was t niet erg leuk, maar ja ik ben iig niet de hele middag op de bank blijven hangen. k heb dr namelijk echt een hekel aan om, als ik 's avonds naar bed ga en op de dag terug kijk, tot de conclusie te komen dat ik bijv. alleen maar naar school geweest ben of helemaal nix gedaan heb. druist namelijk beetje tegen mn principes in dat je van iedere dag iets moet maken, en ook regelmatig proberen om een beetje iets productiefs te doen en aan mn toekomst te bouwen :) maar ja, zo gaan we dan eten, dan ga k charmed kijken (ben k in n weekje helemaal verslaafd aan geraakt) en dan moet k oppassen. dan ga k daar, als k oscar (oppaskindje) in bed heb gelegd leren en the osbournes kijken... nou, nu zijn jullie helemaal up to date over wat ik vandaag nog ga doen en heb gedaan... sorry voor t lange verhaal maar k moest gewoon ff de dag van me afschrijven.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8724 Gepost op: 28-03-2003, 18:08:13 »
haihaihai

sorry Han als ik overkwam alsof ik je niet geloofde, dat kan ik me wel voorstellen, maar dat was niet mn bedoeling hoor. Ik denk echt niet dat je gaat verzinnen dat je een danswedstrijd hebt ofzo, dat zou toch ook wel heel raar zijn (dat verzinnen op zich al, maar als ik dat zou denken nog veel vreemder). Naja je wilde er niet meer over doorzeuren dus dat zal ik dan ook maar niet doen, maar mn post was meer bedoeld als extra gezeur of je niet toch heel mss zou kunnen komen, dusja, positief bedoeld, als in: ik vind het superjammer dat je niet kunt komen.

Maar goed ik heb dus mijn foto's opgehaald van zondag!!!!! Zie het fototopic in het VRT-forum, naja, laat ook maar ik post hem hier wel opnieuw ;) (ben dr hemaal trots op dat ik bijlages kan toevoegen hahahaha jaja kheb ook uitgevonden hoe dat werkt ;D). Dit is de enige die ik tot nu toe zowel gescand als in goed formaar geknipt heb, dus er volgen dr nog wel wat meer... maar kmoet ook nog mn broer gaan helpen met het eten geloof ik :(. Naja over vandaag: toneel gehad dat was wel weer erg leuk en gezelli alleen erg jammer dat er 2 mensen alweer niet kwamen opdagen, mss gaan we ze nu maar uit het stuk schrijven :-\.

Ah Anne-Marie je bent NU dus bezig met je C-examen... je laat wel weten hoe t ging he?!

Ik ga snel weer verderscannen (als ik mezelf kan beheersen om de hele huiskamer te gaan lezen tenminste ;)),

liefs, Annemieke

ow, ik kan die foto niet nogmaals toevoegen omdat ie al in dat andere topic staat... nou ja ga dan maar snel daar kijken he allemaal! ;) :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8725 Gepost op: 28-03-2003, 18:30:12 »
Ik ben blij dat jullie me niet zo zeer niet geloofden, maar 't gewoon jammer vonden dat ik niet kan komen. Ik was vanmorgen geef ik toe misschien wat onredelijk toen ik m'n berichtje postte. Ik was gewoon al heel erg teleurgesteld dat ik niet kan komen en toen las ik ook nog jullie posts met daarin dat 't maar vreemd was dat ik steeds niet kon komen. 't voelde op dat moment gewoon alsof jullie me niet geloofden. 't spijt me als ik dit verkeerd heb opgevat.  :-[

Mocht er onverhoopt toch nog iets veranderen in m'n situatie en dit zou betekenen dat ik toch kan komen (wat ik dus heel erg hoop), dan zijn jullie de eersten die 't horen! Dat beloof ik bij deze.  :)

Vandaag was 't idd erg fijn weer. Ik heb de hele dag in de tuin zitten studeren. Ik ben al fijn wat gebruind en ik ben ook nog 'ns best goed opgeschoten met studeren. Alles wat ik wilde doen, heb ik iig af gekregen.

Ik leef mee met de forummers die vandaag de hele dag binnen hebben gezeten, omdat ze moesten werken of omdat ze naar school moesten. Maar gelukkig wordt 't morgen ook nog fijn weer! En dan kan ik weer geen moment buiten doorbrengen, want zo als altijd zit ik weer de hele zaterdag in de bakkerij.  :( Maar goed, geld moet er ook verdiend worden.  ;)

Ik ga zo meteen m'n ouders wegbrengen naar 'n personeelsfeest van de school waar m'n vader les geeft. Ze wilden dit keer 'ns kunnen drinken dus heb ik maar aangeboden ze te brengen met de auto. Gelukkig hoef ik ze vannacht niet op te halen en kunnen ze dan met iemand anders meerijden.

Verder ga ik gewoon 'n fijn televisie-avondje tegemoet denk ik zo. Ik heb nog steeds 'n aantal films liggen die ik nog niet gezien heb, dus dat komt mooi uit.

Iedereen 'n fijne avond!

Oh ja Annemieke: die foto van Daan met Sandra is echt geweldig!  :D

« Laatst bewerkt op: 28-03-2003, 18:31:33 door Han13 »

Groenenman

• Gast
« Reactie #8726 Gepost op: 28-03-2003, 19:41:32 »
Ik zal mijn dag vandaag ook maar eens vertellen :

Ik moest er natuurlijk weer lekker vroeg uit ( lees kwart voor zeven !!! ). Na een hele vermoeiende dag te hebben gehad ( pas om 2 uur uit ) ging ik naar een vriend om onze fietsvakantie eens door te nemen. Er kwam dus niks van ( maar dat is logisch ).

Daarna moest ik nog ff tennissen. Altijd lekker om die frustratie uit je lijf te slaan. Toen maar weer eens naar huis toe en meteen maar weer ff mijn favorite site op !!!

De mazzel en nog een fijne avond iedereen
(morgen zal er wel weer een aflevering komen)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8727 Gepost op: 28-03-2003, 19:58:00 »
crap, geen tijd meer om deftig te posten  :-\ kga naar een fuif en kmoet me nu omkleden, kvertel de rest morgen wel
doeeeeei  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8728 Gepost op: 28-03-2003, 20:06:15 »
Veel plezier Deb!! wat doe je aan dan?? ;)

ow door al dat bijlezen ben ik het scannen haast aan t vergeten... kga maar weer ns verder... (maar echt leuk die SMORG hier zeg ;D)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #8729 Gepost op: 28-03-2003, 20:13:02 »
Die SMORG is supèr....

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8730 Gepost op: 28-03-2003, 20:14:19 »
Beste Han,

Toen ik je post las, schrok ik wel een klein beetje. Ik geef toe dat ik je een klein beetje onder druk hebt gezet om mee te gaan naar de Efteling. Ik was erg enthousiast over je(nog steeds) en je bent een van de weinige die hards hier die ik nog niet heb gezien in het echt. Daarom wilde ik je "meesleuren".

Ik had niet de intentie om je geloofwaardigheid in twijfel te trekken, maar snap goed dat het wel zo overkwam.

Daarom bied ik je bij deze mijn excuses aan: Han13, sorry, het spijt me. :-[

Groeten,
Malcolm

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8731 Gepost op: 28-03-2003, 21:24:35 »
Beste Malcolm,

't ging me niet echt om de Efteling, maar meer om de posts die er geplaatst werden naar aanleiding van mijn mededeling dat ik helaas echt niet kan komen naar de MFD. Ik kreeg toen van 'n aantal uitspraken 't gevoel dat jullie m'n reden dat ik niet kan komen in twijfel trokken en dat maakte de hele zaak nog teleurstellender voor mij.

Maar nogmaals: ik heb dit dus gewoon verkeerd opgevat en dus zou ik degene moeten zijn die excuses aanbiedt. En dat doe ik dan ook bij deze nog 'n keer.

En laten we nu maar over ophouden over deze zaak, want ik word er eerlijk gezegd alleen maar moedelozer van omdat ik er steeds weer aan herinnerd wordt dat ik niet kan komen op 25 mei.  :-[

Vanaf nu dus alleen weer blije, gezellige posts in de Molshoop!   ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #8732 Gepost op: 28-03-2003, 21:28:38 »
ach troost je han..ik kan of ga ook nooit naar meetings, niet verplicht toch??

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8733 Gepost op: 28-03-2003, 21:30:38 »
jeej mooi zo tis allemaal weer opgelost! idd Han en niet alleen hier, kijk ook snel in het fototopic in het vrt-forum, al mijn fotootjes zijn nu ook geplaatst! (echt zoooo handig die bijlage toevoegen...!!!! )

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8734 Gepost op: 28-03-2003, 22:15:01 »
Heeej!!!

Ah Anne-Marie je bent NU dus bezig met je C-examen... je laat wel weten hoe t ging he?!
Ja, toen was ik idd aan het zwoegen
T was best un lastig examen, ik ben wel geslaagd denk ik, alleen ze vroegen van die dingen die pas in het D-examen behandeld worden! Dus dat konden we helemaal niet weten, naja zeg! Maar ach, als ik heel slegt cijfer heb ga ik nog wel ff protesteren denk ik, maar ik hoop iig dak geslaagd ben, hoor ut maandag! Ik was dr wel anderhalfuur mee bezig, iedereen was al klaar, toen was ik dus uiteindelijk klaar deed ik het examen in mn tas en wou zo weglopen, die leraar zo vanne: Waar is je examen? Ik zo: Ojaaa!

Altijd van die stomme dingen he, die mij overkomen!!

Maarja, tis nu écht weekend! ff uitrusten.,.

Annemieke: Egt leuke foto's van jou daaro, alle foto's eigenlijk!

Enne, ojaa, dat was ik steeds vergeten te vertellen, ik had zo woensdag mn foto's opgehaald, en daar staan ook nog, jaja, foto's van het Sinterklaas gedoe op, ik weet nog of jullie ze nog willen zien?!

Ik ga weer, doeghhh!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Groenenman

• Gast
« Reactie #8735 Gepost op: 28-03-2003, 22:17:33 »
Tuurlijk, hoe meer foto's des te groter de lol

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8736 Gepost op: 28-03-2003, 22:26:09 »
Tuurlijk, hoe meer foto's des te groter de lol
jij zat toen nog niet eens op het forum... ::) :-\
Tuurlijk wil ik die foto's zien, kom maar op!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8737 Gepost op: 29-03-2003, 11:38:36 »
goeiemorgen iedereen !

20 minuutjes wakker en al op het forum  ::) van een verslaving gesproken ! crap, comp vasteglopen, ondertss al gegeten dus dit klopt niet meer maar kwou het ff zeggen

enfin, verslag van gisteren  8):

die fuif was dus 'ter ere van' ons uitwisselingsproject naar Italië en dient om wat geld in het laatje te brengen. Der waren dus een heeeleboel mensen die niet wilden komen omdat onze klas wel kan/mag en hun klas niet. Nuja, ik maakte me dus klaar (zwarte broek, rood topje met zo van die gekruiste bandjes op de rug en mijn haar opgestoken zoals op de mfb) en ik ben doorgegaan naar de fuif maar daar was nog niemand echt. En dan zo rond eenuur of 22:15 ofzo was er goe volk. Van 11 tot 12 zat ik aan de kassa (ff afkoelen :)) en dan nog tot 1:30 dansen om rond 1:45 thuis te zijn. Het was echt megahip, lekker veel gedanst. Op een moment speelden ze ‘hot in here’ van Nelly en toen deden alle meisjes hun topjes af want ze hadden er een bikini onder. Aangezien mijn rug bloot was op 2 fijne bandjes na, had ik dat er dus niet onder en heb ik braafjes al mijn kledingstukken aangehouden  ;D.Als dat geen bewijs is van goed gedrag en zeden  ;Dzou ik nu van Knudde een uurtje langer wegmogen?  ::)

Latijn is voor de rest best wel goed gegaan vrijdag, kzal wel zien wat de resultaten zeggen. Kga me gaan omkleden, doeeei  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8738 Gepost op: 29-03-2003, 12:15:19 »
Haihai,

Nu ben ik het nog steeds vergeten te zeggen: in de Mikrogids van deze week stond widm bij het 'bankpanel': drie normale mensjes die zeggen wat ze ervan vonden. Op een schaal van twee minnetjes tot twee plusjes gaven er twee mensen 1 plus en een iemand 2 plussen! ("volgende week zit ik weer aan de buis gekluisterd!') dus dat vond ik errug leuk maar ik vergat het steeds hier te zeggen.

Ik ben nu keihard aan het leren, Latijn schiet al aardig op, zometeen verder met wisk, aaargh, mn pauze is eik al voorbij maja kga toch nog stiekempjes ff door... Anne-Marie, hahaha, dat heeft lang geduurd zeg! ;D (naja, mn vader is nu zijn rolletje aan het ophalen waar ook nog foto's van... jawel, het gala op staan... ::) ;D) Maar NATUURLIJK willen wij die foto's zien, zet ze maar in het Sinttopic!!!! Dan komt dat ook weer eens omhoog!! ;) :D

Kheb gister nog ong anderhalf uur met mn nichtje aan de telefoon gehangen, echt suuupergezelli, die had ik al vrij lang niet gesproken (vandaar ook dat we zo lang moesten bijpraten ;)) maar binnenkort ga ik naar dr verjaardag. Zij volgt widm ook, naja, de Nederlandse dan, dus ik heb haar dan ook maar vast op de hoogte gesteld vd fandag ;) enne Ovide, ze woont in Heerlen, dus als ze komt wie weet he... Een vriendin van haar is ook heel erg superfan (zijzelf ietsje minder) maar die kende t forum hier nog niet, dus ik heb dr gezegd dat ze maar eens heel snel de link moest geven...! Wie weet zien we haar (die vriendin) dus binnenkort nog wel eens verschijnen...

Aiai de tijd vd pauze gaat veel te snel, ff heel erg snel kijken of dr nog nieuwe foto's zijn en dan weer verderleren... :(

liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8739 Gepost op: 29-03-2003, 13:12:10 »
HoiHoi!

Ik ben ziek... :( Voelde me de hele week al nie zo lekker maar nu ben ik egt ziek dus, koorts en koppijn. Ghehe, nouja, ik zal maar niet zielig gaan doen he?! ;)

Anne-Marie, hahaha, dat heeft lang geduurd zeg! ;D (naja, mn vader is nu zijn rolletje aan het ophalen waar ook nog foto's van... jawel, het gala op staan... ::) ;D) Maar NATUURLIJK willen wij die foto's zien, zet ze maar in het Sinttopic!!!! Dan komt dat ook weer eens omhoog!! ;) :D
Jaja, ut duurde idd wel erg lang ::) Ik zal de foto's (nouja, t zijn er maar twee hé) binnenkort wel ff inscannen en posten! :)

De foto's van zondag zijn ook heel koel enzo!

Annemieke: Succes met leren!
A&K: Wat toff dat het feest zo leuk was!

Grr, ik was van plan om vandaag al Latijn te gaan leren omdat ik maandag un rep heb en mn gemiddelde (un 2) ff wil ophalen... ::) Nouja, ik zie wel of ik dan überhaupt naar school ga...

Un fijne dag iedereen! :-*

« Laatst bewerkt op: 29-03-2003, 13:13:09 door @miesh »