Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2516673 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8680 Gepost op: 26-03-2003, 18:49:03 »
ik ging dus net vol enthousiasme melden: mijn foto's zijn teruggevonden, maar dat wisten jullie dus al  ::)

buh, heb morgen examen wiskunden en frans en heb net van 13:30 tot 18u geblokt. Nu heb ik pauze, mag ik op het forum, straks eten en dan nog maar doordoen de rest vd avond  :( nouja, vrijdag ben ik ervan af, dus dan kan ik hier heel veel tijd spenderen :)mijn foto's van Parijs zijn ook ontwikkeld ! echt hele leuke sommige en dan weer hele lelijke andere  >:( maar de meeste zijn leuk hoor  ;D

enfin, kga eens bijlezen, doeeei xxx

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8681 Gepost op: 26-03-2003, 20:10:30 »
Hey hallo allemaal.

Ik zit me dus al heel de dag te vervelen, omdat ik mijn bed niet uit kon komen. Niet omdat ik te moe was, maar omdat mijn rug onwijs pijn deed. Ik kon niet eens rechtop zitten. Ik heb echt volgens mij alle (manga-)tekenfilms die vandaag werden uitgezonden gezien.
Ik ben wel een paar keer op het forum gekomen om te kijken of daar wat actiefs gebeurde, maar tot mijn grote teleurstelling was ik beide keren binnen vijftien minuten bijgelezen.
Conclusie is dan dus ook dat ik maar beter niet meer thuis kan blijven met rugpijn, want daar komt verveling van. En als ik nu gewoon nog op msn kon komen... Maar die werkt al een paar weken niet meer. En die gaat voorlopig ook niet werken. (Sorry Debbie)

Goed, ik ga nu ff lekker lang staan douchen en daarna kijken of ik nog wat aan mijn huiswerk kan doen. En anders wat tv kijken of maar naar bed.

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8682 Gepost op: 26-03-2003, 20:36:30 »
mijn foto's van Parijs zijn ook ontwikkeld ! echt hele leuke sommige en dan weer hele lelijke andere  >:( maar de meeste zijn leuk hoor  ;D
laat zieeeen!!! :D (iig de leuke dan he ;))
Heel veel succes met wiskunde en Frans morgen!!!

Elmar, beterschap met je rug! Weet je wel hoe het komt of heb je geen idee?

Ik ben net terug van cabaret dus kben best wel hyper (zie het smiley... zoiets ;)) want we hebben weer onwijs veel gelachen en hoewel we niet zo enorm lang gebleven zijn na afloop (ik ben nu al thuis dusja...) was het wel errug gezellig en ik had die mensjes dus alweer een tijd niet gezien nouja dat vond ik dan, omdat ik vorige week generale rep vd Glamournight had, dus wel twee weken geleden dat ik ze gezien heb en dat vond ik een eeuwigheid ;D dus ik ben nu wel weer behoorlijk bijgepraat (lees: zij zijn allemaal weer op de hoogte van mijn leven doordat ik gerateld heb over de fandag enzow ;)) naja dus dat was erg leuk whihoew ;D. Kheb wel ook vernomen van een van die twee goede vrienden van me dat het uit is met zn vriendinnetje en hij heeft letterlijk op mijn schouder uitgehuild :-\ ahh kvind ut echt zielig maar ja zo erg was t ook weer niet hoor het huilen was niet echt en de relatie niet erg serieus... maar toch (maar ik bedoel maar te zeggen dat ik niet alleen maar zelf gerateld heb he... ook nog enigszins naar hen geluisterd). Maar goed het cabaret zelf wat we geoefend hebben was weer supergrappig, we hebben een nieuw liedje erbij met allemaal grappige pasjes enzow en daar hebben we dus ook onwijs veel lol mee ;D (voor de geinteresseerden: 7 juni voorstelling, de Werkschuit in Gouda ;) ;)) (ach ja je kunt het nooit te vroeg zeggen he ;D). Magoe nu ben ik dus veel te vrolijk voor het journaal dus ging ik maar weer forummen, hoewel dat wel betekent alweeeer een dag niets aan school gedaan terwijl de pwweek zeer snel nadert.... ::) aargh, maja, nu ff niet aan denken jammer dan, nu ff blij en hyper zijn. Ja eik was het niet onwijs veel leuker dan normaal of zo en we zijn dus ook eik best wel kort gebleven, maar vandaag had ik er niet zo heel erg enorm veel van verwacht en dat scheelt zooooveel. Dat heb ik altijd met alles, als ik er teveel van verwacht valt t bijna altijd tegen... ook wel logisch natuurlijk ::), maja als je weet dat iets leuk zal zijn kun je dat moeilijk niet gaan verwachten of zo...
Ach het journaal is alweer afgelopen... haha ik typ ook zo lang door ;D nu nog ff bijlezen dan... en ik had nu ik online kwa maar liefst 3 pm's! :o :D nou ja, 2 echte, persoonlijke, zeg maar, maar eentje daarvan vond ik wel superlief...!!! :D waarom weet ik eik niet precies ;D maar als ergens 'lieve Annemieke' boven staat vind ik het al snel errug lief ;D (hahaha dit heb ik volgens mij ook al duizend keer verteld haha, maja, deze pm was echt errug lief ik zat hemaal 'ahhhhhh...!!' achter de computer ;D)

Nou fijne avond iedereen en ga eens wat meer posten in de bar! Han, Ovide, Pino, Anne-Marie, Tijgertje, enz... waar zijn jullie vandaag??

aaargh mn vader roept NU al...!! :o oeioei heel snel bijlezen dan maar...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8683 Gepost op: 26-03-2003, 20:46:53 »
Han, Ovide, Pino, Anne-Marie, Tijgertje, enz... waar zijn jullie vandaag??

Gewoon hier hoor! Heb niet zoveel stof vandaag.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8684 Gepost op: 26-03-2003, 20:51:21 »
Maar hoe is het met je dochtertje dan??
En met je moeheid?? En met je niet-roken sinds zondag? En...? (genoeg stof hoor ;))

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8685 Gepost op: 26-03-2003, 20:54:17 »
Ik ben er ook hoor! Ik zit al de hele avond in 'n hoekje van de bar te snikken omdat ik niet naar de MolFanDag toe kan.  :'(

Verder niks bijzonders meegemaakt vandaag op school. Ik heb weer de hele middag managementgame gehad. Ons bedrijf is al bijna failliet, omdat we te veel grondstoffen ingekocht hebben en te weinig hebben kunnen verkopen, Maar goed dat we nog steeds in de oefenperiode zitten (na de tentamens van de komende 2 weken beginnen we voor de echt).  ;)

Ik denk dat ik zo meteen maar weer 'ns 'n film ga bekijken. Ik kwam pas tot de schrikbarende ontdekking dat ik er nog wel 10 had liggen die ik nog moet bekijken.  :o  Echt 'n schande vind ik 't....maar dat komt nu eenmaal omdat die videobanden tegenwoordig niks meer kosten. Dan koop ik ze en heb vervolgens geen tijd om ze te kijken. En dan gaat er zo'n tijd overeen dat ik gewoon vergeet dat ik ze nog heb.  :-[

Oh ja, voordat ik 't vergeet: iedereen beterschap, proficiat of anders gewoon 'n fijne avond!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8686 Gepost op: 26-03-2003, 20:54:44 »
Dochtertje: redelijk, hopelijk morgen weer naar school.
Moeheid: kut.
Niet meer roken:

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8687 Gepost op: 26-03-2003, 21:21:12 »
Ahh, arme Han...
Ik kom er wel even bij zitten. Wat wil je drinken? Iets met veel alcohol? Of juist iets zonder alcohol?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8688 Gepost op: 26-03-2003, 21:27:27 »
Och ja, alcohol maakt de situatie natuurlijk niet anders. Maar goed, ik lust wel 'n lekker glas witte wijn.  :)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8689 Gepost op: 26-03-2003, 21:35:05 »
Barman...
He, waar is die barman nu weer gebleven? Nuja, ik pak het zelf wel even. Wat voor witte wijn wil je? Een Lambrusco, een cabernet sauvignon of een chenin blanc?

• Forumlid
« Reactie #8690 Gepost op: 26-03-2003, 21:39:24 »
doe je er voor mij een fruitsapje bij? ik kom het opdrinken zodra ik uit de douche ben

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #8691 Gepost op: 26-03-2003, 21:44:54 »
doe mij maar een glas champagne....

Oh how I love a glass of bubbly darling! ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8692 Gepost op: 26-03-2003, 21:54:04 »
Owkay, nu stop ik met drankjes uitdelen. Mijn portomonnee gaat zo te snel leeg

« Laatst bewerkt op: 26-03-2003, 21:54:33 door Elmar »

• Forumlid
« Reactie #8693 Gepost op: 26-03-2003, 22:05:37 »
en ik maar denken dat het hier gratis was

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8694 Gepost op: 26-03-2003, 22:18:40 »
Je moet hiet betalen met virtueel-forum-geld. Meestal gaat dat vanzelf, maar aangezien mijn pc wel vaker een beetje flipt...

• Forumlid
« Reactie #8695 Gepost op: 26-03-2003, 22:20:09 »
ja van enkele foto's ofzo  ::) :P ;D

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8696 Gepost op: 26-03-2003, 22:23:18 »
Nou... vijf is veel hoor... >:(

• Forumlid
« Reactie #8697 Gepost op: 26-03-2003, 22:25:45 »
als jij het zegt  ::)

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #8698 Gepost op: 26-03-2003, 22:51:07 »
ik heb in de onderbouw ook Code Génial voor Frans gehad maar ik geloof dat ik t wel leukvond, met al die stripjes over Nicolas en Babette en Julie enzow... (toch??)

Jaja, en dan zegt die kat heel schattig: je m'appele Minoumi, je suis le chat de Julie!
Tis al 8 jaar geleden, maar moet steeds erg lachen als ik daar weer aan denk!

Koekoek!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8699 Gepost op: 27-03-2003, 00:02:09 »
Hier wat nieuws van mijn kant. Helaas niet echt erg goed nieuws.

Jasper (zoontje van mijn nichtje die vorige week geboren is) is weer opgenomen in het ziekenhuis. Hij eet te weinig en heeft ene huiduitslag. :-\ Gelukkig kunnen ze er wel wat aan doen en hoeft niemand zich echt zorgen te maken.

Verder is afgelopen zondag onze ketel hier kapot gegaan. Ja, toen wij in Belgie zaten. Kom je thuis, geen warm water en verwarming meer. Wel irritant. De afwas stapelt zich al aardig op en douchen doe ik op de universiteit.
Volgens de monteur was t niet meer de moeite waard om hem te repareren. Vrijdag krijgen we een nieuwe.

Verder is alles ok. :)