Fenn is zo fanatiek om er te komen, we kunnen het beter de molfenndag noemen...
en ik dan...?
kheb de dag erna nog wel eindexamen hoor maar ik kom wel, en als t een week eerder was en ik dus nog 9 eindexamens erna zou hebben zou ik ook komen hoor... maja molannemiekedag klinkt niet dat is waar
arrogant? ikke? ben alleen maar fanatiek om dr te komen... Eindelijk ben ik dan bijgelezen in de huiskamer! En de foto gezien in het VRT-forum van afgelopen zondag, super! Iedereen staat dr op, whiii!!
Voor wie het nog niet gezien hebben: ga snel kijken!!
Ovide, heel veel beterschap met je gehoest! Dat wordt idd tijd dat dat eens ophoudt zeg :-\.
Doris, hopen dat je werk meevalt!
Pff, kheb de hele dag alleen maar geforumd, en gebeld natuurlijk... wel allebei heel leuk en allebei ook wel noodzakelijk, vind ik dan, maja voor mn 10 proefwerken van volgende week iets minder...
argh het is komende week al! boehoew... en morgen weer cabaret....... maar daar ben ik wel heel blij om!!
ein-de-lijk weer eens!!!!
jaha morgen woensdag woensdag woensdag woensdag... Wat leuk trouwens en wat lief van jullie dat jullie mijn giga-post zo leuk vonden
. Ik twijfelde echt of het nu niet een btje erg overdreven was en heb wat zinnen die toch alleen maar herhaling of al te zeer inhoudsloos waren, er toch nog maar uit geschrapt... (ja zou je niet zeggen maar is echt waar
) Nee maar ja anders is het echt alleen maar omdat ik aan de vier delen wil komen, en das natuurlijk niet de bedoeling, tmoet nog wel enigszins leuk blijven om te lezen, toch...? Maar goed ik ben dus erg blij te lezen dat jullie dat idd tot nu toe iig nog vonden
.
Ik ga maar eens... uhm... hw maken komt er vandaag alweer niet van... (en dat terwijl ik me toch echt aan mn msn-verbod heb gehouden...) (maja heen-en-weer pm'en kost alleen maar meer tijd natuurlijk
) mss nog een ministukje journaal, mss nog een ministukje vrt-/avro-forum, mail checken, en mss zal de huiskamer ook alweer zijn aangevuld met een paar 'nieuw'-knopjes... naja, jullie zitten natuurlijk allemaal op de chat bij mol online... hoe is dat eigenlijk??? vertel dr ns iets van?? of waar kan ik het verslag vinden??
nou veel plezier nog verder met mol online (weet nie hoe lang t nog gaat duren) en fijne avond... ws tot morgen!!
liefs Annemieke