Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2517245 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8660 Gepost op: 25-03-2003, 11:11:43 »
djees, nooit gedacht dat zo'n klein kuikentje al 37 jaar was.

CALIMERO Happy Birthday!  ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8661 Gepost op: 25-03-2003, 11:51:35 »
Ik dacht dat ik de 1e zou zijn, maar Chriz was me al voor zie ik :o :P ;)

Calimero, van harte!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8662 Gepost op: 25-03-2003, 12:26:04 »
Gefeliciteerd Calimero!  :-*

Ik ben alweer terug van school, omdat ik maar 'n paar lessen had vandaag. Ik had me eigenlijk voorgenomen om vanmiddag dan in 't zonnetje in de tuin huiswerk te gaan maken en vast wat te studeren voor m'n tentamens, maar helaas is 't hier nog steeds helemaal bewolkt. :(  Och ja, dan maar binnen huiswerk maken en studeren. Ook leuk.  :P

Ik heb niks spannends meegemaakt vandaag, dus ik heb eigenlijk niets te vertellen. En ik had me nog wel voorgenomen om Annemieke's record ( = post uit 3 delen) te gaan verbeteren. Nou ja, ander keertje dan maar. ;D

Ik ga 'ns effe kijken of ik nog iets te eten kan vinden hier in huis zodat ik vol energie kan beginnen met huiswerk.  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8663 Gepost op: 25-03-2003, 13:05:29 »
[size=18]CALIMERO GEFELICITEERD!!![/size]Leuk om hier nog wat verslagen over de mfb te lezen. Nog lekker even nagenieten!!!
Ik ben vandaag voor het eerst weer gaan werken, maar dat ging toch nog niet echt grandioos. Ik ben nog steeds zo moe. En mijn dochtertje is vandaag weer thuisgebleven want gisteren na school werd ze weer ontzettend ziek.... :-\
We sukkelen nog even door....

:-*Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8664 Gepost op: 25-03-2003, 14:33:32 »
Proficiat C'limero!!!

Beterschap aan Pino en de kinders!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8665 Gepost op: 25-03-2003, 14:50:24 »
Van harte Calimero, en nog vele jaren!
Arco gefeliciteerd met je rijbewijs!
Pino beterschap voor je dochter en voor jou!
Han veel succes met hw maken! (is het al wat zonniger?)
Anne-Marie, dat wilde ik nog zeggen, ik heb in de onderbouw ook Code Génial voor Frans gehad maar ik geloof dat ik t wel leukvond, met al die stripjes over Nicolas en Babette en Julie enzow... (toch??) maar tis alweer een tijdje geleden dus ik weet het eik niet zo precies meer...

Vandaag op school niet veel bijzonders... we gaan nu definitief met zn 3en op vakantie want de vierde heeft nu dan echt afgezegd. Hij heeft te weinig geld zegt ie en daarom gaat ie in die drie maanden vakantie dan maar helemaal niet weg... tuurlijk joh, waar je zin in hebt, magoe...
Er is nu verder niemand thuis (maar mn broer komt zo terug van zijn rijles) dus ik kan nu eindelijk in alle gemak alles bijlezen. Verder weer eens even een tijdje telefoneren en oja, ik had ook volgende week tien proefwerken of zo...?? ::) Naja nu dus iig niet veel te vertellen. Oja, tweedrie klasgenoten van me volgen widm ook!! En dan bedoel ik: geheel vrijwillig, niet gedwongen door mij ;). Dus das wel mooi en ik heb tegen ze gezegd dat ze ook maar eens op widm.com moesten kijken maar ik betwijfel of ze dat ook zullen doen, eentje iig niet zei ie. (maar hij had het er maar wel mooi voor over gehad om beide afl op te nemen!! jaja! toch best wel enigszins fan dus...)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8666 Gepost op: 25-03-2003, 15:12:13 »
Calimero: Gefeliciteerd!! sorry, ik had ut eerder niet gezien, t was nog vroeg he...
Han: Succes met hw maken, moet ik ook maar eens gaan doen *zucht*
Pino en de kids: Beterschap!

Anne-Marie, dat wilde ik nog zeggen, ik heb in de onderbouw ook Code Génial voor Frans gehad maar ik geloof dat ik t wel leukvond, met al die stripjes over Nicolas en Babette en Julie enzow... (toch??) maar tis alweer een tijdje geleden dus ik weet het eik niet zo precies meer...
Oja, t zijn idd allemaal van die stripjes over Nicolas, Babette en Julie.. Opzich denk ik wel leuk idee van die makers, van je kan er nix van leren :-\ Daar komt bij ons dan nog wel bij dat we, én geen leuke lerares hebben én 'maar' 2 uur per week frans hebben ipv 4. En ze willen ons net zoveel laten doen :-\

T was vandaag wel leuk op sgool, niet superleuk maar ook weer niet heel erg slegt ofzo. En t is lekker warm, twintig graadjusz :o Alhoewel het nu wel wat bewolkter gaat worden :(

k ga nu maar ff buiten leren oid.,. Doeghh! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8667 Gepost op: 25-03-2003, 17:31:05 »
Calimero!!! Gefeliciteerd!  :-*

En pino en dochter natuurlijk beterschap. Gelukkig was je zondag wel beter pino...23ste mei moet ook lukken neem ik aan  ;)

Ik stond vanochtend bij ons boven aan de keldertrap...doe een stap achteruit...BAM kei hard met mn onder rug tegen de deurklink, auw.

Verder gaat ie prima hier...1 ding wa minder maar dat hou ik mooi voor mezelf  :D

Morgen foto's ophalen! Ik denk dat ook bij de anderen de foto's van zo. gaan binnendruppelen, ben benieuwd!
Doegggg fijne avond...en mol-online volgen he!  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8668 Gepost op: 25-03-2003, 18:03:24 »
calimero gefeliciteerd!  :-*
pino en je dochtertje, beterschap!  :-*

k ben best sago vandaag... school was allemaal best enzo, maar ik moet voor school vrijwilligerswerk doen dus had ik n sollicitatie geschreven naar n bejaardentehuis. dus werd ik daar vandaag zo rondgeleid, maar t is echt super depri daar... ik weet niet wat ik verwacht had, maar iig niet zoiets. maar goed, ik ga dr nu wel werken, iig 4 woensdagmiddagen 4 uur, en dan na de zomervakantie nog ns vijf keer. k denk dat t allemaal wel mee zal vallen en dat ik het niet erg vind als ik eenmaal begonnen ben. k wil best wat voor de samenleving doen, dat vind k helemaal niet erg, maar zie dr best tegen op. verdes gaat alles goed hier :)
k moet zo eten, dus ga nu ff verder lezen hier.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8669 Gepost op: 25-03-2003, 18:08:02 »
Gelukkig was je zondag wel beter pino...23ste mei moet ook lukken neem ik aan  ;)

Ja, dat mag ik hopen!!! :-\ (de 25e dan he)
Even afkloppen!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8670 Gepost op: 25-03-2003, 19:21:17 »
oeps ja zie t...de 25ste. Ach dan kan ik ook, al kan ik natuurlijk altijd...want ik zeg alles af voor een MFD (dat zeg ik nu iig)  :D

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8671 Gepost op: 25-03-2003, 19:23:07 »
Fenn is zo fanatiek om er te komen, we kunnen het beter de molfenndag noemen... :P

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8672 Gepost op: 25-03-2003, 19:24:56 »
Hallo allemaal!

Calimero, proficiat!!!
Arco, ook gefeliciteerd. Doe voorzichtig aan he!

Vandaag echt zo'n hectische dag gehad. Mn collega was ziek en natuurlijk kwamen er tijdens het spreekuur een paar rottige telefoontjes voor haar binnen. Toen moest ik al die problemen gaan oplossen en daar was ik om 14.30 uur mee klaar! Echt niet normaal. Zij kan er natuurlijk niets aan doen, maar ik baal er wel van. Van mn eigen werk is niet veel gekomen vandaag.

Vanmorgen toch maar eens naar de dokter geweest, want ik had opeens weer keelpijn. En het ging nog niet eens echt beter. Nu heb ik een antibiotica kuur gekregen. Mn brochitis speelt blijkbaar weer op. Het zal wel, als het hoesten maar eens ophoudt vind ik het allang goed...

O ja, Pino, nog beterschap voor jou en de kindjes!

Ik ga eens even kijken wat er voor de rest nog gepost is. Leuk verslag trouwens, Annemieke! Ben ik weer helemaal bijgepraat.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8673 Gepost op: 25-03-2003, 20:26:26 »
Fenn is zo fanatiek om er te komen, we kunnen het beter de molfenndag noemen... :P
en ik dan...? ::) kheb de dag erna nog wel eindexamen hoor maar ik kom wel, en als t een week eerder was en ik dus nog 9 eindexamens erna zou hebben zou ik ook komen hoor... maja molannemiekedag klinkt niet dat is waar :P :P arrogant? ikke? ben alleen maar fanatiek om dr te komen... :P

Eindelijk ben ik dan bijgelezen in de huiskamer! En de foto gezien in het VRT-forum van afgelopen zondag, super! Iedereen staat dr op, whiii!! :D Voor wie het nog niet gezien hebben: ga snel kijken!!
Ovide, heel veel beterschap met je gehoest! Dat wordt idd tijd dat dat eens ophoudt zeg :-\.
Doris, hopen dat je werk meevalt!

Pff, kheb de hele dag alleen maar geforumd, en gebeld natuurlijk... wel allebei heel leuk en allebei ook wel noodzakelijk, vind ik dan, maja voor mn 10 proefwerken van volgende week iets minder... :o argh het is komende week al! boehoew... en morgen weer cabaret....... maar daar ben ik wel heel blij om!! :D ein-de-lijk weer eens!!!! jaha morgen woensdag woensdag woensdag woensdag... ;)

Wat leuk trouwens en wat lief van jullie dat jullie mijn giga-post zo leuk vonden :). Ik twijfelde echt of het nu niet een btje erg overdreven was en heb wat zinnen die toch alleen maar herhaling of al te zeer inhoudsloos waren, er toch nog maar uit geschrapt... (ja zou je niet zeggen maar is echt waar ;)) Nee maar ja anders is het echt alleen maar omdat ik aan de vier delen wil komen, en das natuurlijk niet de bedoeling, tmoet nog wel enigszins leuk blijven om te lezen, toch...? Maar goed ik ben dus erg blij te lezen dat jullie dat idd tot nu toe iig nog vonden ;).
Ik ga maar eens... uhm... hw maken komt er vandaag alweer niet van... (en dat terwijl ik me toch echt aan mn msn-verbod heb gehouden...) (maja heen-en-weer pm'en kost alleen maar meer tijd natuurlijk ;D ;D) mss nog een ministukje journaal, mss nog een ministukje vrt-/avro-forum, mail checken, en mss zal de huiskamer ook alweer zijn aangevuld met een paar 'nieuw'-knopjes... naja, jullie zitten natuurlijk allemaal op de chat bij mol online... hoe is dat eigenlijk??? vertel dr ns iets van?? of waar kan ik het verslag vinden??

nou veel plezier nog verder met mol online (weet nie hoe lang t nog gaat duren) en fijne avond... ws tot morgen!!

liefs Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8674 Gepost op: 25-03-2003, 20:48:38 »
Happy Birthday Calimero  :-*

Ik moest ook nog wat zeggen van de fandag ! we liepen zo met enkelen naar het frietkot en ik bedacht zo dat ik vast ook wel met een nederlands accent kon praten  8) en ik zeg zo een nederlandse zin tegen Elmar, Daan en Annemieke en toen begonnen ze gewoon met z'n drieën te lachen  ;D :D ben het maar gestopt dan  8) ;) kun je geloven dat ik nog steeds nageniet?

Iedereen die ziek is of ergens tegengestoten  ;): veel beterschap (kheb nog massa's bij te lezen en kzit bij de mol on line, help)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8675 Gepost op: 25-03-2003, 20:55:04 »
Hahaha, Ja, Debbie, die zin was wel masterlijk hoor!was alleen niet zoals ik gewoonlijk praat.... ;P

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8676 Gepost op: 25-03-2003, 20:58:21 »
ik praat soms zo tegen men zus :) is best wel grappig

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8677 Gepost op: 25-03-2003, 22:27:52 »
hahahaha ja wat was t ook alweer, iets met 'leuk' ('loik' :P) ;D

ikke heb nog een minuutje de comp v mn vader weten af te troggelen 8) moet nl nog minstens 2 pmmetjes versturen... naja minstens 1 eik...

welterusten alvast!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8678 Gepost op: 26-03-2003, 15:30:01 »

ikke heb nog een minuutje de comp v mn vader weten af te troggelen 8) moet nl nog minstens 2 pmmetjes versturen... naja minstens 1 eik...
Ja, je hebt het maar druk zo, zonder msn....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8679 Gepost op: 26-03-2003, 15:37:04 »
Goedemiddagjes,

Wat hebben jullie allemaal de bar verlaten zeg...? ??? :( nog hemaal niemand gepost vandaag... edit: toch wel dus, maar dat was toen ik bezig was deze post te schrijven...

Dan maar op mezelf reageren. Het is eindelijk weer eens woeeeeeeensdag...!!! :D whihoew!
Vandaag op school niet veel bijzonders, ja kheb mn rapport gekregen ??? errug vaag een week voor de pwweek rapporten gaan uitdelen... er is maar 1 cijfertje bijgekomen van wiskunde, en 1 cijfertje van Nederlands evt iets veranderd... Magoe och btje papierverspilling dan maar...

Er is nu nog steeds niet bekend (gemaakt) wanneer de kolderdag is, maar het zal natuurlijk wel na de herkansingen van deze toetsweek zijn en omdat daar ook nog Pasen tussenzit, vrees ik nogal dat die kolderdag en niet te vergeten -nacht mijn toneelvoorstellingen behoorlijk in de weg gaat zitten... ::) en/of andersom natuurlijk, tis maar hoe je het ziet maar ik kan natuurlijk moeilijk niet komen op mn eigen voorstelling of zo. Die zijn op woensdag 23 en vrijdag 25 april... maja toneel is toch ook iets van school, daar dienen ze dan gwoon rekening mee te houden hoor! >:( Ik ben dan wel de enige zesdeklasser die meedoet, maar het is wel de bedoeling dat er nog wat mensjes komen kijken... en straks zou ik niet op de koldernacht kunnen komen of zo?! Dat is toch ook absurd, de afsluiting van je schoolcarriere... maja... ik hoef me nog niet op te winden ;D want het is dus nog helemaal niet bekend wanneer het zal zijn, kben dr alleen errug bang voor dat het dan zal zijn. En we moeten de datum voor de andere klassen geheim houden dus mocht het toneel in de weg zitten dan kan ik dat niet tegen de andere mensjes van toneel zeggen... pff... naja, lekker boeiend ook weer.

Oja, ik heb mn foto's weggebracht van zondag!!! Jaja, toch maar wel, terwijl er nog ong tien foto's op het rolletje stonden! Dus Daan en Elmar wees me maar heel erg dankbaar...!! Vrijdag kan ik ze ophalen en dan denk ik dat ik ze die avond ook nog wel kan scannen en online zetten (of toch iig de belangrijkste...). Debbie, wat super dat jouw foto's toch voor het grootste deel weer teruggevonden zijn!!! :D

« Laatst bewerkt op: 26-03-2003, 15:38:39 door Annemieke »