2.
Maar goed, alle kaarten met de groepsfoto waren inmiddels behoorlijk volgeschreven dus dat was ook wel erg leuk, en net toen ik weg wilde gaan wilde er nog iemand per se iets opschrijven dus daar heb ik uiteraard wel even op gewacht en dat vond ik ook erg lief want hij had zoiets geschreven dat ie het zo'n leuke act vond oid en dat schreef natuurlijk wel bijna iedereen, maar hij is zelf een bijna professionele toneelspeler, verder was ie nu toneelmeester én deelnemer met iets op de piano, naja, hijs echt heel erg getalenteerd op allerlei terreinen dus vind het erg leuk dat hij zoiets opschrijft.
kan t alleen nizo goed lezen Hrm, vaag zeg, nu heb ik dus doorgetypt totdat ie blokkeerde en wilde het daarna versturen, zegt ie nog steeds dat mn bericht te lang is!
(ik vond de blokkering ook al zo lang op zich laten wachten...) Naja dan maar weer in een tekstverwerker
en in nog kleinere stukkies knippen.
Goed, genoeg over die voorstellingen dan maar. Ik vind het trouwens nog steeds gigantisch jammer dat bijna iedereen die voor mij kwam op vrijdag vroeg is gekomen maja, heb vandaag op school dan toch ook enigszins met vrienden nagepraat over wat ze ervan vonden en zo en uiteraard (
) vonden ze t allemaal erg leuk en ook nog een lerares en een andere klasgenoot zeiden tegen me dat ze t zo leuk hadden gevonden. Kheb het zelf natuurlijk supertof gevonden om eens meegedaan te hebben dus das wel mooi dan. Ik weet alleen niet zeker of ik het wel zo leuk vind dat allemaal onbekende mensjes op school telkens 'sterf!' en 'een dolk doorklieft mijn ribbenkast!' roepen als ik langsloop...
(khad toch wel genoeg uitgelegd hoe mn act was om dit te begrijpen he?) Magoe, ook wel weer leuk om 'beroemd' te zijn natuurlijk
en ja mijn act, zo in mn eentje, wordt natuurlijk ws ook wel beter onthouden dan het zoveelste liedje en zeker als je dan niet de zanger(es) bent... of is dat nu very arrogant gedacht
?
Widm was gelukkig goed opgenomen (thnx to Han nogmaals dat je gewaarschuwd had dat t een uur later kwam) en ik had besloten om zondag maar een uurtje eerder op te staan dan strikt nodig, zodat ik het nog kon kijken, want anders hoorde ik natuurlijk al van iedereen op de mfd en onderweg wie de afvaller was en wat dr verder allemaal gebeurd was. Toen dacht ik nog van och, zo vroeg ist ook weer niet, kan makkelijk, maja ik had dr ook niet echt bij stilgestaan hoe laat het zou worden. Maar dat mag de pret almaal niet drukken want ik ben nu toch vanmiddag weer wat bijgeslapen. Over de afl van dit weekend: ik geloof dat ik zowaar de afvaller goed voorspeld had maar dat moet ik nog even nakijken.
Ow ik zie nu –owwwwwwwwwja!! damn!! arggh, weer niet aan gedacht, nee ik wilde zeggen ik zie nu dat t 8 uur geweest is dus jullie zijn natuurlijk allemaal volop met mol online bezig, maar eigenlijk
zie ik niet echt dat het 8 uur geweest is maar hoor ik dat omdat t journaal aanstaat, maar ik wilde dus eigenlijk dat journaal ook kijken, dat was ik van plan geweest, omdat ik de afgelopen week niet heb kunnen kijken en ik dus ontzettend weinig vd oorlog afweet en ik dat toch best wel slecht van mezelf vind
. Maar ja nu is het alweer bijna voorbij denk ik zo, en na t journaal wil mn vader weer de comp :-\. Hrm wat zal ik eens doen. Kijken welk onderwerp ze nu hebben. Nou zo te zien iig niet Irak, dan typ ik toch maar door.
Waar was ik. Zondag op weg
! Nou allemaal goed verlopen wat betreft afspraken en zo, daar kan ik ook nog over uitweiden maar dat doe ik dan maar niet. (jullie zullen het wel niet geloven maar ik heb al het bovenstaande zojuist ook nog een paar zinnen
ingekort)
Tsja uhmmm... toen we aankwamen was Debbie er geloof ik nog niet, die zag ik iig niet meteen, wel Compuart en Malcolm en Jokivin en nog een paar mensjes, dus die hebben we even begroet en even later was Debbie er al!
Eigenlijk precies zoals ik verwachtte
dus dat werd natuurlijk al snel heel gezellig! Haha het lijkt nu net alsof Debbie een kandi is of zo
maar eigenlijk was jij voor mij gwoon meer reden om te komen dan de kandi's hoor Deb
.