Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2518013 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8640 Gepost op: 24-03-2003, 18:00:38 »
Heey!

Hehe, maandag zit er weer op!
Was (voor de verandering) wel gezellig op school! ;) Dr zullen wel un paar leraren gek van ons zijn geworden maarja, das bijzaak... :)
Had wel twee moeilijke so's, pff, vooral frans dat is egt shit! Hebben jullie met frans ook de methode: "Code Genial"? En vinden/vonden jullie dat dan ook geen vreselijke methode? Heel onzinnig vind ik het :-\

Had vandaag ook pianoles, ging wel goed! En heb vrijdag theorie-examen. (maar volgens mij had ik dat al vertelt ;) )

Citaat
oh ja, waarschijnlijk gaan we toch niet op vakantie naar portugal  we hebben n beetje een probleem hier, want sinds we afgelopen jaar naar de vs zijn geweest heb ik het gevoel dat er geen land is dat daar tegenop kan en dan wordt t een beetje moeilijk zoeken. mn broertje heeft t zelfde gevoel, mn vader wil naar thailand en mn moeder vind portugal in ene te ver rijden... ik snap dr nix meer van. t laatste idee was costa rica, dr was nl. een heel goedkope reis heen enzo, maar ik denk niet dat ik daar heen wil omdat ik het meer op cultuur dan op natuur heb, en er schijnt daar, hoewel er natuur in overvloed is, een gebrek te zijn aan cultuur... heeft iemand misschien nog andere, niet te dure opties? we zijn de afgelopen week geloof ik al 12 keer van bestemming veranderd  
Heh, wat jammer Doris dat jullie niet naar portugal gaan!
Wij zijn vorig jaar naar Slovenië gegaan, is ook erg leuk! Enne, dit jaar gaan we ws naar Noorwegen of naar Ierland... Ik weet niet of het duur is, maar t lijkt me iig wel leuk! ;)

Annemiek: Joehoe!? We verwachten natuurlijk wel un (uitgebreid) verslag van je, van gister he?! :P :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8641 Gepost op: 24-03-2003, 18:54:29 »
hoooooooooi !!!

Ik weet niet of er al een topic open is over hoe het gisteren was maar in één woord:

geweldig !!
Ik begon langzaam aan zenuwachtig te worden en toen ik langs het Dul Konijn reed en Annemieke zag staan kreeg ik het helemaal ! Nou ja, toen ben ik binnengegaan, heb ik mijn t-shirt vd Promoliaten gekregen en heb ik Annemieke, Daan en Elmar ontmoet. We hebben eigenlijk de hele avond met z'n vieren uitgehangen en ik heb me supergeamuseerd !  :D Het leuke was om je aan iedereen voor te stellen met je nick :) zo van: hoi, A&K  => hoi, Tweety / Pino / ... :-) het was wachten op de kandi's en toen zijn we om een zak frieten geweest (je had die mensen moeten zien kijken) en eventjes nadat we terugwaren,arriveerde Inge en daarna dan Marc. Toen hadden we de molquiz (wij vieren hadden 19/35, de winnaars (groep van Pino en Robbie) hadden 24/35) en dat was ook wel fun. Daarna kwamen Corry en Walter nog (ondertussen al veel foto's genomen) en toen was er uitreiking van t-shirts voor hen. Eigenlijk bleven we een beetje op onze honger zitten maaaaar jawel jawel jawel, Sandra is dan toch nog afgekomen :) en dat maakte het helemaal goed natuurlijk  ;) ;D Op zich was er niet veel volk, maar dat snap ik heus wel aangezien er veel meer Nederlanders op dit forum zitten ivm Belgen dusja... Maar ach, ondanks het weinige volk was het echt megafun :) mocht ik iets vergeten te vertellen zijn, dan zal Annemieke me vast wel aanvullen  ;)

het slechte nieuws daarentegen is...dat aaaaal mijn foto's op 1 domme na... WEG zijn  :o :'( :-\ verdomde digitale dingen  >:( enfin, Knudde doet het toestel morgen binnen zodat ze eens kunnen zien wat er aan de hand is en mss staan ze er ergens nog op...

Nu, dat kan de fun niet bederven, kheb vandaag vaak aan gisteren gedacht en dat zal ik nog doen  ;)

Mensjes, jullie zijn allemaal stuk voor stuk fantastisch !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
« Reactie #8642 Gepost op: 24-03-2003, 18:58:34 »
eh doris, cultuur boven natuur, tip India. vooral de staat Rajasthan is fenomenaal. en misschien is de resi wat duur , het verblijf daar zeer zeker niet..

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8643 Gepost op: 24-03-2003, 19:02:15 »
Aaaah zonde zeg A&K van de foto's...hoop dat ze misschien toch nog terug vindt ergens op dat ding  :-\
Ik vond t gister ook erg leuk! Idd wat ik ergens anders al las...Inge is echt leuk! Heel anders dan ik had verwacht. Sandra heb ik jammer genoeg een kleeiiine 10 min. gezien (al ben ik daar al lang blij mee, dat is toch ffkes!).
Ik vond 't wel jammer dat het pas zo laat begon...de kandi's kwamen nog later, dus ja dan is het wel van korte duur in vergelijking met de reis!

Ben benieuwd naar m'n foto's! Woensdag zijn ze als t goed is klaar...en dan ga ik wel aan de scan.
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8644 Gepost op: 24-03-2003, 19:05:53 »
Echt super om te horen dat het zo gezellig was. Nu baal ik natuurlijk helemaal dat ik er niet bij was. Misschien op de Nederlandse mfb dan...

Verders vandaag niet echt een spannende dag gehad. Ben nog steeds gigantisch hard aan het hoesten. Misschien morgen maar eens naar de dokter. Er is een adertje in mn oog gesprongen van het hoesten. Ik lijk net dracula  ;D

Ik ga even botehammen smeren voor morgen.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8645 Gepost op: 24-03-2003, 19:21:58 »
yess!!!! zometeen Mol Online! 20.00u :D

Ik heb er zin in.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8646 Gepost op: 24-03-2003, 19:27:23 »
jaaaa ik zie bericht van malc en denk owja!

Ik heb cadeautje van de pool gehad...van vorig jaar!
't mol shirt van gister heb ik gekregen van de twee heren! Erg leuk!!! Dus nog keertje bedankt!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #8647 Gepost op: 24-03-2003, 19:36:07 »
yess!!!! zometeen Mol Online! 20.00u :D

Ik heb er zin in.

Ik ook. Maar ik kom de chat niet op... :'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8648 Gepost op: 24-03-2003, 19:37:05 »
Och ja! Mol Online begint natuurlijk vanavond! Helemaal niet meer aan gedacht! Jammergenoeg kan ik er ook nooit bij zijn op maandag- of dinsdagavond, omdat ik dan altijd moet trainen. Nou alle kandi's vast veel succes en de rest veel plezier met 't bijwonen van de opdrachten!  :)

Fijn om te horen dat de Molfandag zo'n succes is geweest. Ik vind 't toch ook wel erg jammer dat ik er niet bij was, maar ik had gisteren andere verplichtingen. Maar bij de Nederlandse Molfandag zorg ik ervoor dat ik niks anders te doen heb!  :D
Laten we tenminste hopen dat die bijeenkomst niet samenvalt met een van m'n wedstrijden of andere verplichtingen waar ik echt niet onderuit kan.  :-[

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8649 Gepost op: 24-03-2003, 21:02:51 »
1.
Haiii mensjes!!!

Daar ben ik dan eindelijk :D! Wat lief dat jullie daar al ongeduldig over waren ;) :D! Ik ben echt ongelofelijk lang niet op het forum geweest (zaterdagmiddag voor mn voorstelling voor het laatst :o) maar kheb nu alleen nog maar de bar bijgelezen, das toch t belangrijkste natuurlijk, en die viel nog enigszins mee, maar gelukkig ook weer niet te weinig, haha, naja, mooie hoeveelheid. Alvast ff korte reactie op Doris: ROME!!!! need i say more ;)

Maar goed, tis natuurlijk wel verwonderlijk dat ik zo laat ben. Mn laatste uur viel nog wel uit en daarvoor had ik n tussenuur dus kwas 2 uur eerder uit maar daarna moest ik nog mijn fiets ophalen op het station - de fietsenstalling was vannacht nl al dicht ::) :-[ dus achterop bij mn vader naar huis gegaan - en toen ben ik nog ff naar de stad gegaan en toen ik daar dan van thuis kwam was ik zo ontzettend ongelofelijk doodop dan ik onmiddellijk in bed gekropen ben en van half vier tot zes (toen we gingen eten) geslapen heb. Pfff, dat had ik echt best wel heel erg nodig. Gisteren om half twee thuis (thank god dat we de stoptrein van 0:49 gehaald hebben in Rotterdam want de trein daarna zou pas om half vier ofzo zijn zei mn vader... :o) dus ik ben vijf dagen achter elkaar extreem laat naar bed gegaan (of althans voor mijn doen) en dat is toch best wel heel erg vermoeiend (althans voor mijn doen :P) ondanks dat ik zaterdag ook al ong de hele dag geslapen had... Maar goed nu ga ik dus een soort van omgekeerd chronologisch hahaha, naja maakt niet zoveel uit maar ik ben nogal aan het zeuren en nu denken jullie vast dat ik het niet leuk vond of zo maar dat ik heb het uiteraard zeer zeker wél heel erg super gevonden in Belgie, alleen zoals Debbie al opmerkte kwam ik daar mss ook een btje suf over en ik begreep zelf al niet waarom, want ik vond het toch echt hartstikke leuk en toch was ik niet voortdurend aan het rondspringen (hoogstens de helft vd tijd :P) maar ja ik denk dat dat er dus toch best wel aan lag dat ik toen al vier late avonden en stressvolle voorstellingen achter de rug had. Zullen we dan maar zeggen he. Als smoesje. Voor als ik toch tegenviel of zo :P.

Maar goed laat ik maar een sprongetje terug in de tijd maken en vanaf zaterdagmiddag beginnen met mn dagboek en dan chronologisch verder, naja, niet dat dat nut heeft want mijn posts zijn toch never gestructureerd, of in de verte iets in die richting, te noemen ;). Maar dan heb ik iig minder kans om iets te vergeten. En als ik het dan ook nog opvul met dit soort inhoudsloos gebabbel kom ik mss nog wel aan de post in vier delen, he Malc? ;)

Goed uhmmm nou de laatste voorstelling op zaterdag, die ging ook goed, en na afloop waren er natuurlijk nog allemaal bedankjes enzo en hoewel die van tevoren allemaal gepland en 'uitgeregisseerd' waren zoals de organisator het noemde, (want anders duurde het veel te lang haha en 'spontane acties graag een dag van tevoren aanmelden zodat we die nog kunnen inplannen' ;D) was het toch errug leuk om te zien hoe stralend ze in ontvangst werden genomen en hoe gemeend ze toch echt wel niet waren. De Glamournight wordt elk jaar georganiseerd door 1 bepaalde (telkens dezelfde) leraar en een (telkens ander) meisje uit de vijfde, alleen dit jaar was het een meisje uit de zesde omdat zij het al voor de tweede keer deed, weet niet of dat al eens eerder is voorgekomen of waarom dat zo was ??? maar ze heeft het idd ook wel heel errug goed gedaan. En het was ook wel heel erg ontzettend leuk dat ze zaterdag ook nog eens jarig was!!! :D En ze werd ook nog ns 18, naja, is dus supersupersuper in het zonnetje gezet, mega-applaus natuurlijk en achter de schermen nog meer toespraakjes en bedank-/verjaardagscadeautjes van de deelnemers, van die leraar die het altijd organiseert, en haar vriendinnen uit de klas die mee hadden gedaan en ze was er allemaal zoooo blij mee en ze had zooo genoten van al die voorstellingen enzow naja was echt super om te zien. En ik vind toch eigenlijk dat ik nu wel een btje heel erg overdreven over haar ben uitgeweid en dat zullen jullie nog wel veel meer vinden haha tsja sla je er maar even doorheen ;) verslag mfb komt hierna nog hahaha nee swwy ik ben nu wel erg overdreven bezig maar ja als ik eenmaal op dreef ben he... En ik heb dus gwoon erg veel bewondering voor dat meisje - kheb ook al verteld over hoe ze reageerde toen ik gestruikeld was donderdag, toch? - dus vandaar.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8650 Gepost op: 24-03-2003, 21:06:15 »
2.
Maar goed, alle kaarten met de groepsfoto waren inmiddels behoorlijk volgeschreven dus dat was ook wel erg leuk, en net toen ik weg wilde gaan wilde er nog iemand per se iets opschrijven dus daar heb ik uiteraard wel even op gewacht en dat vond ik ook erg lief want hij had zoiets geschreven dat ie het zo'n leuke act vond oid en dat schreef natuurlijk wel bijna iedereen, maar hij is zelf een bijna professionele toneelspeler, verder was ie nu toneelmeester én deelnemer met iets op de piano, naja, hijs echt heel erg getalenteerd op allerlei terreinen dus vind het erg leuk dat hij zoiets opschrijft. kan t alleen nizo goed lezen :-[ ;D

Hrm, vaag zeg, nu heb ik dus doorgetypt totdat ie blokkeerde en wilde het daarna versturen, zegt ie nog steeds dat mn bericht te lang is! ??? (ik vond de blokkering ook al zo lang op zich laten wachten...) Naja dan maar weer in een tekstverwerker ;D en in nog kleinere stukkies knippen.

Goed, genoeg over die voorstellingen dan maar. Ik vind het trouwens nog steeds gigantisch jammer dat bijna iedereen die voor mij kwam op vrijdag vroeg is gekomen maja, heb vandaag op school dan toch ook enigszins met vrienden nagepraat over wat ze ervan vonden en zo en uiteraard ( ;D) vonden ze t allemaal erg leuk en ook nog een lerares en een andere klasgenoot zeiden tegen me dat ze t zo leuk hadden gevonden. Kheb het zelf natuurlijk supertof gevonden om eens meegedaan te hebben dus das wel mooi dan. Ik weet alleen niet zeker of ik het wel zo leuk vind dat allemaal onbekende mensjes op school telkens 'sterf!' en 'een dolk doorklieft mijn ribbenkast!' roepen als ik langsloop... ::) (khad toch wel genoeg uitgelegd hoe mn act was om dit te begrijpen he?) Magoe, ook wel weer leuk om 'beroemd' te zijn natuurlijk ;D en ja mijn act, zo in mn eentje, wordt natuurlijk ws ook wel beter onthouden dan het zoveelste liedje en zeker als je dan niet de zanger(es) bent... of is dat nu very arrogant gedacht ;D?

Widm was gelukkig goed opgenomen (thnx to Han nogmaals dat je gewaarschuwd had dat t een uur later kwam) en ik had besloten om zondag maar een uurtje eerder op te staan dan strikt nodig, zodat ik het nog kon kijken, want anders hoorde ik natuurlijk al van iedereen op de mfd en onderweg wie de afvaller was en wat dr verder allemaal gebeurd was. Toen dacht ik nog van och, zo vroeg ist ook weer niet, kan makkelijk, maja ik had dr ook niet echt bij stilgestaan hoe laat het zou worden. Maar dat mag de pret almaal niet drukken want ik ben nu toch vanmiddag weer wat bijgeslapen. Over de afl van dit weekend: ik geloof dat ik zowaar de afvaller goed voorspeld had maar dat moet ik nog even nakijken.

Ow ik zie nu –owwwwwwwwwja!! damn!! arggh, weer niet aan gedacht, nee ik wilde zeggen ik zie nu dat t 8 uur geweest is dus jullie zijn natuurlijk allemaal volop met mol online bezig, maar eigenlijk zie ik niet echt dat het 8 uur geweest is maar hoor ik dat omdat t journaal aanstaat, maar ik wilde dus eigenlijk dat journaal ook kijken, dat was ik van plan geweest, omdat ik de afgelopen week niet heb kunnen kijken en ik dus ontzettend weinig vd oorlog afweet en ik dat toch best wel slecht van mezelf vind :-[. Maar ja nu is het alweer bijna voorbij denk ik zo, en na t journaal wil mn vader weer de comp :-\. Hrm wat zal ik eens doen. Kijken welk onderwerp ze nu hebben. Nou zo te zien iig niet Irak, dan typ ik toch maar door.

Waar was ik. Zondag op weg :D! Nou allemaal goed verlopen wat betreft afspraken en zo, daar kan ik ook nog over uitweiden maar dat doe ik dan maar niet. (jullie zullen het wel niet geloven maar ik heb al het bovenstaande zojuist ook nog een paar zinnen ingekort)
Tsja uhmmm... toen we aankwamen was Debbie er geloof ik nog niet, die zag ik iig niet meteen, wel Compuart en Malcolm en Jokivin en nog een paar mensjes, dus die hebben we even begroet en even later was Debbie er al! :D Eigenlijk precies zoals ik verwachtte :) dus dat werd natuurlijk al snel heel gezellig! Haha het lijkt nu net alsof Debbie een kandi is of zo ;D maar eigenlijk was jij voor mij gwoon meer reden om te komen dan de kandi's hoor Deb :).

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8651 Gepost op: 24-03-2003, 21:07:07 »
3.
Daan en Elmar dat jullie eigenlijk hemaal niet aan hen hebben gevraagd hoe t was ??? met op hun t-shirts hun signatures waren natuurlijk voornamelijk voor Sandra gekomen dus het was heel erg jammer dat ze zo laat kwam en we waren al errug bang dat ze niemeer zou komen, dus wij de hele tijd bij Inge en Marc zeuren of ie dr op wilde bellen (hahaha naja ongeveer dan, he Daantje? ;)) en dat deed ie nog ook ;D en uiteindelijk had ze gebeld dat ze tien minuten later er zou zijn. Toen was t wel al vrij laat voor ons maja dan ga je natuurlijk niet weg, dus we hebben dr nog even gesproken, en ze was echt heel erg aardig, vond het ook errug leuk dat wij 'helemaal uit Nederland' gekomen waren (dat zei Corry ook nog) en hoewel ze geen computer heeft :o heeft ze beloofd ons te mailen als ze een keer bij een vriendin op internet is!! :D :D Super he.
Wat ook very funny was, was toen we de zoveelste groepsfoto gingen maken met een berg forummers en een berg kandi's: Marc wilde opstaan maar er moest nóg een foto gemaakt worden dus hij wilde weer gaan zitten maar viel daarbij half om, over Daans voeten heen, en toen hebben wij de rest van de dag geroepen: 'ik zat op [kandi die je verdacht] en Marc zat op Daan!' ;D ;D

Tsja verder uhm die quiz vond ik best wel ondoenlijk maar was daardoor ook wel weer grappig en dan dat taalgebruik...! Een vraag was: 'wat hadden de deelnemers volgens de politie mispeuterd met de kokers?' --> mispeuterd??? ik had dr echt nog nooit van gehoord magoe zal wel zoiets als 'verkeerd gedaan' zijn, het antwoord was iig 'gefoefeld met de kokers' wat iedereen uiteraard wel had ingevuld maar wat de vraag er niet bijzonder veel duidelijker op maakt vind ik ;D.

Echt superjammer dat je foto's weg zijn Debbie!!! maar gelukkig sta je er bij mij ook een aantal keer op. Ik vrees alleen dat t nog wel even zal duren voordat die ontwikkeld zijn want t rolletje is nog niet vol en er zijn de komende weken niet veel bijzonderheden die de moeite vh fotograferen waard zijn... ::) swwy. Maar uiteraard zal ik ze zo snel mogelijk scannen + posten zodra ik ze heb. Ben benieuwd naar alle varianten op Fennies avatar ;) jawel want niet alleen Fenn zelf heeft die herhaald met Marc+Walter als 'vervanging' van John en Prince, ook Elmar en Daan hebben hun moed bij elkaar geschraapt en zo in totaal maar liefst 4 (!!) zoenen (p.p.!!) van Sandra in de wacht gesleept!! :o En Daan maar opscheppen in de auto zo van 'jij had dr maar 3 van Prince' >:( ;D

Aha, pagina 4... oepsie... kga maar eens stoppen, ik denk dat de sfeer wel duidelijk was enzow en met de foto's erbij zal dat nog wel duidelijker worden, nou duidelijker kunnen we het dan niet maken ;D. Over vandaag op school valt nietzo veel te zeggen, was wel gezellig en we hebben het over de vakantie gehad, ws wordt het Noord-Frankrijk. En nu hoop ik dat mn vader me nog even laat bijlezen na mijn voor mijn doen uitzonderlijk lange forumloze tijd maar daar ben ik niet erg zeker van... :( Kheb mezelf trouwens alweer ::) een msn-verbod opgelegd tot vrijdag over een week, want tsja er komt weer een pwweek aan... :( :( helaas helaas blegh ik zie dr echt tegenop, tien schoolexamens en de allerallerlaatste voor t enige echte CE... zucht.

Han, nog gefeliciteerd met jullie derde plaats met dansen! Enne, over de volgende mfd: JE KOMT GEWOON - je komt er echt niet meer onderuit, gwoon eerste prioriteit, zeg al het andere maar af!! ;)

En verder wil ik natuurlijk niet afsluiten zonder Jet nogmaals nogmaals heel erg superhartelijk bedankt te hebben voor het rijden gisteren :D. Jet, thnx!!!! :-*

veel liefs,
Annemieke

« Laatst bewerkt op: 25-03-2003, 14:43:48 door Annemieke »

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #8652 Gepost op: 24-03-2003, 21:14:50 »
En verder wil ik natuurlijk niet afsluiten zonder Jet nogmaals nogmaals heel erg superhartelijk bedankt te hebben voor het rijden gisteren :D. Jet, thnx!!!! :-*

graag gedaan hoor! ;D

When God created man, she was only joking!

• Forumlid
« Reactie #8653 Gepost op: 24-03-2003, 21:21:01 »
Tsja uhmmm... toen we aankwamen was Debbie er geloof ik nog niet, die zag ik iig niet meteen, wel Compuart en Malcolm en Jokivin en nog een paar mensjes, dus die hebben we even begroet en even later was Debbie er al! :D Eigenlijk precies zoals ik verwachtte :) dus dat werd natuurlijk al snel heel gezellig! Haha het lijkt nu net alsof Debbie een kandi is of zo ;D maar eigenlijk was jij voor mij gwoon meer reden om te komen dan de kandi's hoor Deb :).

*blozende smiley die een verlegen glimlach heeft en dus niet sip kijkt* ach krijg nou wat zeg ! zo lief van je  :-* mijn avond ging ook niet compleet geweest zijn zonder jullie hoor

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #8654 Gepost op: 24-03-2003, 21:36:21 »
Heeft iemand van jullie op de mfb trouwens eens nagevraagd welke kandi's al eens op dit forum vertoefden?

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8655 Gepost op: 24-03-2003, 21:37:47 »
wat leuk al die verhalen, k word dr himmel vrolijk van :D

bedankt voor alle tips over de vakantie :) noord-italie is inderdaad wel een optie, rome niet omdat ik daar volgend jaar met school al heen ga en daarom gaan we er voor die tijd niet met de familie heen, en dan is er india... lijkt me aan de ene kant wel heel vet, aan de andere kant willen mijn ouders er voorlopig niet meer heen omdat ze het n verschrikkelijk land vinden (mn moeder is dr een jaar ziek van geweest ofzo...).

oh ja, k heb net geprotesteerd op t gemeentehuis ;D t was wel gezellie, denk alleen niet dat we veel bereikt hebben, maar ja we hebben iig iets gedaan...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #8656 Gepost op: 24-03-2003, 21:39:06 »
Corry was hier wel eens geweest met haar man (onder de naam Zamu), Sandra bij een vriendin en Inge ook wel eens denk ik

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8657 Gepost op: 24-03-2003, 22:43:48 »
Wat 'n verhaal zeg Annemieke!  :o :o :o

Ik dacht dat je 't niet nog langer kon maken als dat je al 'ns gedaan hebt, maar 't blijkt dat dat nog kan! Volgende keer ga je voor de 4 delen!  ;)

Iig is 't erg leuk om je zo enthousiast te zien vertellen over gisteren. Volgens mij heb je echt de dag van je leven gehad!

Enne, over de volgende mfd: JE KOMT GEWOON - je komt er echt niet meer onderuit, gwoon eerste prioriteit, zeg al het andere maar af!! ;)

Jaja, ik beloof bij deze dat ik alles doe om te komen, maar als ik 'n wedstrijd heb (Nederlandse kampioenschappen of zo), dan kan ik daar helaas echt niet onderuit. Dat kan ik gewoon niet maken tegenover de rest van m'n groep.

Daarom moeten we gewoon de MFB verzetten mocht 't samenvallen met m'n wedstrijden!  ;D

Nee hoor, dat hoeft niet. Er is trouwens maar 'n hele kleine kans dat de MFB samenvalt met m'n wedstrijd, dus dat zal hopenlijk niet voorkomen.  :)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #8658 Gepost op: 24-03-2003, 23:15:39 »
Ik ben geslaagd voor m'n rijbewijs!!!!!!!!!!!!!!  8) 8) 8)

ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8659 Gepost op: 25-03-2003, 08:46:15 »
Goeiemorgen mensen!!

Wat un leuk verhaal Annemieke, un beetje aan de korte kant maar vooruit! ;) :P ben wel jaloers, nouja, ik heb al tegen mn ouders gezegd, dat ik gewoon MOET komen op de Nederlandse molfandag
Arco, gefeliciteerd! :-*

Iee, ik heb sinds tijden weer eens het eerste uur vrij! :D Maar werd natuurlijk juist vandaag om 5 over 7 wakker :-\ Nouja, whatever. Ik moet snel weer gaan, want anders komt ik te laat, want ik moet nml nog spullen pakken enzooo... Ik ben vrolijk!!! O.a. omdat ik vanavond atletiek heb :)

Un hele fijne dag iedereen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...