Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2518054 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8620 Gepost op: 22-03-2003, 19:54:34 »
Tja, dan klinkt Spiderman toch beter   :-\ (sorry, ik ben sinds Spiderman dol op Kirsten Dunst, dus bij mij kan niks op tegen spiderman ;D )

Ja, die zag er ook leuk uit op het 'big-screen' maar toen zag ik later met blond haar en dacht  :-\

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #8621 Gepost op: 22-03-2003, 20:01:31 »
ja, met rood haar is ze leuker...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8622 Gepost op: 22-03-2003, 22:00:28 »
Anne-Marie, mooi zo dat je presentatie goed ging!! En zo te horen heb je er ook plezier aan gehad! Oja en succes met leren voor je C-examen!!
Dankjuh! Ja ik heb er idd wel plezier aan gehad, gelukkig maar want we zijn er very lang mee bezig geweest!

en @miesh, succes met leren!
Dankjuh! tis wel redelijk gelukt dat leren, loop al weer bij met wis en natuurlijkscheikunde! :)

Zaar: egt leuk dat het zoo toff was bij het concert! Maar dat was idd vast wel te verwachten! ;)
Han: Wat leuk dat jullie zo goed geëindigd zijn! Gefeliciteerd!
Ovide en Doris: Leuk dat jullie zo geslaagd zijn bij het winkelen! ;)

Ieee, bijna WIDM!! Iedereen heel veel plezier met ut kijken! :-*

Ik wil morgen ook naar België!! :( :( Maartog, alle gelukkigen die wel gaan: Veel plezier daar!

« Laatst bewerkt op: 22-03-2003, 22:03:57 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8623 Gepost op: 23-03-2003, 10:44:06 »
Op z'n Annemieke's:

wiiiiiiiiiii hyper hyper super mega waaaaaaaaaaaaaa poing poing  ;) ;D

Ik ontmoet (enkelen van) jullie straks !! en ik kan het nog steeds niet geloven !! Ik zie het zitten !!

Mensjes:

Tot straks !!
ongelooflijk toch??

banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8624 Gepost op: 23-03-2003, 11:27:34 »
haha zo ongelooflijk is dat niet hoor! Maar wel leuk!!!
Joki komt me straks ophalen en dan...op weg naar de molletjes!

Degene die niet komen...toch een fijne dag toegewenst! Foto's en verhalen komen er snel genoeg!

En anderen...tot straks!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8625 Gepost op: 23-03-2003, 12:03:17 »
allemaal veel plezier vanmiddag/vanavond! gelukzakken! ;)

k was gister naar die verjaardag geweest, was gezelliger dan ik had gedacht maar ja heb dus wel widm gemist  :-\ vanmorgen dus maar gekeken en ik kwam dr toch wel weer lekker in, vooral bij de tweede opdracht. k ben alleen n beetje de kluts kwijt over wie nou de mol is, maar ja, das beter dan vanaf afl. 1 weten wie de mol is zullen we maar zeggen :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #8626 Gepost op: 23-03-2003, 12:21:00 »
ja, ik vond de afl al stukken beter dan de eerste. Het groepsgevoel begint te komen, ook al kan ik sommige kandi's nog niet goed benoemen of verwar ik ze  :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8627 Gepost op: 23-03-2003, 12:48:15 »
Iedereen heel erg veel plezier op de Molfandag!  :)

Ik heb gisteren ook weer 'ns als vanouds genoten van WIDM. Leuke opdrachten, leuke verwikkelingen...kortom alle ingredienten voor 'n spannende aflevering. Alleen jammer dat ik nog steeds niet echt veel heb met de kandi's.  :-\

Vandaag is m'n oma jarig, dus we gaan daar dadelijk naartoe en dan met haar uiteten. Ik hoop dat 't 'n beetje gezellig wordt. M'n oma is de laatste tijd 'n beetje depri, omdat ze erg last heeft van reuma. Hopenlijk kan ze vandaag wel genieten van 'n fijne verjaardag.  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8628 Gepost op: 23-03-2003, 12:52:20 »
Gefeliciteerd met je oma, han!!

Ik ben ook redelijk in een poingpoingpoing stemming, dat is gisteravond begonnen omdat het U2dancenight was, en het is nog niet over want zometeen komt tweety mij ophalen en gaan we samen met Robbie op zoek naar een dul konijn!!

Heb vanmorgen ook al weer een tenniswedstrijd achter de kiezen, dus het blijft beperkt bij een poingpoingpoing-stemming, zelf poingpoingpoing ik niet hard....

Tot straks!!!!!! :D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8629 Gepost op: 23-03-2003, 12:55:10 »
Iedereen die naar de molfandag gaat veel plezier.
Han ook veel plezier. T is in ieder geval lekker warm weer, dat doet je oma misschien wel goed!

Het feestje gisteren was erg leuk. We hebben al het bier opgedronken  ;D. Dat is op zich niet zo erg, maar ze kregen vandaag ook nog bezoek  ::).

Verder ben ik me bezig aan het houden met de was (hoe kan het ook anders in het weekend) en zo meteen ga ik een film kijken die ik had opgenomen. As good as it gets. Ben benieuwd of het wat is.

Groetjes
Ovide

• Forumlid
« Reactie #8630 Gepost op: 23-03-2003, 14:13:34 »
Ik ben ook redelijk in een poingpoingpoing stemming, dat is gisteravond begonnen omdat het U2dancenight was, en het is nog niet over want zometeen komt tweety mij ophalen en gaan we samen met Robbie op zoek naar een dul konijn!!
Tot straks!!!!!! :D

hihi, zoek maar goed dat je ons niet mist  ;) tot straks !!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8631 Gepost op: 23-03-2003, 15:51:30 »
pfffff het lijkt wel alsof heel mol-kijkend nederland (althans de vaste bezoekers dan) op de mfd zit!!! op zich nizo veel leven hier nu , ik verveel me, wie nog?  :P

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8632 Gepost op: 23-03-2003, 16:04:38 »
jah, k verveel me ook :) beetje dooie boel hier. k log ongeveer ieder half uur ff in en dan lees k bij, en dan ga k weer lekker buiten n boek lezen :) ben al aardig bijgekleurd trouwens... en erg benieuwd naar hoe t was op de mfb! hoop dat dr mensen zijn met n digitale camera zodat we snel foto's kunnen zien :)

k ga weer naar buiten...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8633 Gepost op: 23-03-2003, 16:23:45 »
Pff, hoefde hier ook niet veel bij te lezen zeg...
Ik verveel me ook al ::), iedereen is zeker naar de molfandag *snif* , ben wel erg benieuwd naar de foto's! :D

Tis bijna 20 graden! :) Egt lekker!!
Dus ik ga ook maar weer naar buiten om wat te lezen of om wat hw te maken! ;)

DagDag :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8634 Gepost op: 23-03-2003, 18:12:24 »

Zozo, er zijn nu wel 12 vaste mensjusz on-line ipv 7  

Nog un fijne avond, dan maar!

« Laatst bewerkt op: 23-03-2003, 18:13:14 door @miesh »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8635 Gepost op: 23-03-2003, 18:36:42 »
Ik denk dat we vandaag wel een primeur hebben. baby jeroen is vandaag geboren en gelijk al aangemeld op deze website. (zie verjaardagen)  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8636 Gepost op: 23-03-2003, 19:57:13 »
Goeieavond allemaal,

Ik kom net terug van de verjaardag van m'n oma. We moesten eerst foto's gaan knippen van de familie, omdat oma graag wat nieuwe foto's had van de kinderen en kleinkinderen. Dat was nog 'n heel gedoe, want door de zon was 't heel moeilijk om de ogen open te houden. Ik heb dus aardig vaak met tandpastaglimlach moeten klaarstaan om nog maar weer 'n foto te knippen, omdat er iemand op de foto ervoor de ogen dicht had.  ::)

Maar goed, daarna zijn we dus gaan uiteten. 't was erg gezellig en we hebben ook lekker gegeten. Ik zit nu wel echt propvol. Ik ben 't niet meer zo gewend om 3 gangen te eten denk ik.  :-\

Ik ga maar 'ns snel bijlezen en proberen te ontdekken of er al mensen terug zijn van de Molfandag. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoelang die zou duren...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8637 Gepost op: 24-03-2003, 16:36:56 »
Der wordt hier niet echt veel gepost he?
En toch zijn er 32 vaste bezoekers online...

« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 16:46:43 door Elmar »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8638 Gepost op: 24-03-2003, 16:44:21 »
nou, zeker... njah, dan schrijf ik wel ff wat :)

vandaag was eigelijk niet zo'n heel boeiende dag, behalve dan dat ik examen moest doen. nou ja, het heet examen en telt ook zwaar voor je examen, maar het was LO en dat neemt niemand echt heel serieus :) t was t onderdeel turnen en ik zat me toch best wel zenuwachtig te maken eigenlijk want als er iets is wat ik niet kan is dat t wel (k ben nl. echt niet lenig). uiteindelijk ging t best wel goed en heb k t afgesloten met n 6,8 of 6,9 gemiddeld. k ben blij, want nu hoef ik nooit meer te turnen op school :D

verder heb ik niet zoveel gedaan... vanavond ga ik met mn musicalgroep naar de gemeenteraad en daar gaan we n klein protest houden tegen de verlaging van de subsidie van de muziekschool. als dat gebeurd worden de prijzen nl. drie keer zo hoog en dan is het helemaal niet meer te betalen. gevolg: iedereen stopt zijn/haar muzieklessen, muziekschool krijgt geen geld meer en de boel wordt gesloten. dat betekend dat in rotterdam de dichtstbijzijnde muziekschool zit en dat is toch niet heel erg dichtbij...

oh ja, waarschijnlijk gaan we toch niet op vakantie naar portugal :'( we hebben n beetje een probleem hier, want sinds we afgelopen jaar naar de vs zijn geweest heb ik het gevoel dat er geen land is dat daar tegenop kan en dan wordt t een beetje moeilijk zoeken. mn broertje heeft t zelfde gevoel, mn vader wil naar thailand en mn moeder vind portugal in ene te ver rijden... ik snap dr nix meer van. t laatste idee was costa rica, dr was nl. een heel goedkope reis heen enzo, maar ik denk niet dat ik daar heen wil omdat ik het meer op cultuur dan op natuur heb, en er schijnt daar, hoewel er natuur in overvloed is, een gebrek te zijn aan cultuur... heeft iemand misschien nog andere, niet te dure opties? we zijn de afgelopen week geloof ik al 12 keer van bestemming veranderd  :-\

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8639 Gepost op: 24-03-2003, 16:48:57 »
Ik weet niet hoeveel het kost, maar wij gaan naar Italie op vakantie. Ik ben even vergeten waar ook weer precies. We zouden eerst naar Zuid-Tirol gaan. Dat is ook Italiaans maar ze zijn onze boeking kwijtgeraakt. Nu gaan we wat verder Italie in. Is ook leuk.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...