nou, zeker... njah, dan schrijf ik wel ff wat
vandaag was eigelijk niet zo'n heel boeiende dag, behalve dan dat ik examen moest doen. nou ja, het heet examen en telt ook zwaar voor je examen, maar het was LO en dat neemt niemand echt heel serieus
t was t onderdeel turnen en ik zat me toch best wel zenuwachtig te maken eigenlijk want als er iets is wat ik niet kan is dat t wel (k ben nl. echt niet lenig). uiteindelijk ging t best wel goed en heb k t afgesloten met n 6,8 of 6,9 gemiddeld. k ben blij, want nu hoef ik nooit meer te turnen op school
verder heb ik niet zoveel gedaan... vanavond ga ik met mn musicalgroep naar de gemeenteraad en daar gaan we n klein protest houden tegen de verlaging van de subsidie van de muziekschool. als dat gebeurd worden de prijzen nl. drie keer zo hoog en dan is het helemaal niet meer te betalen. gevolg: iedereen stopt zijn/haar muzieklessen, muziekschool krijgt geen geld meer en de boel wordt gesloten. dat betekend dat in rotterdam de dichtstbijzijnde muziekschool zit en dat is toch niet heel erg dichtbij...
oh ja, waarschijnlijk gaan we toch niet op vakantie naar portugal :'( we hebben n beetje een probleem hier, want sinds we afgelopen jaar naar de vs zijn geweest heb ik het gevoel dat er geen land is dat daar tegenop kan en dan wordt t een beetje moeilijk zoeken. mn broertje heeft t zelfde gevoel, mn vader wil naar thailand en mn moeder vind portugal in ene te ver rijden... ik snap dr nix meer van. t laatste idee was costa rica, dr was nl. een heel goedkope reis heen enzo, maar ik denk niet dat ik daar heen wil omdat ik het meer op cultuur dan op natuur heb, en er schijnt daar, hoewel er natuur in overvloed is, een gebrek te zijn aan cultuur... heeft iemand misschien nog andere, niet te dure opties? we zijn de afgelopen week geloof ik al 12 keer van bestemming veranderd :-\