Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2518907 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8600 Gepost op: 22-03-2003, 14:37:29 »
goeiemiddag iedereen!

Kheb vanmorgen 3 uurtjes in studie geblokt en nu mag ik ff van mezelf op het forum, dus dan doe ik straks terug voort :) ik kan wel niet anders aangezien ik morgen (met veeeeeeeeeel plezier) naar de mfb ga !
Buh, ondertussen nies ik de hele tijd en heb ik al 3 zakdoeken vuil gemaakt op 1 morgen...

Zaar: tof om te horen dat je zo'n leuke avond gehad hebt !
Doris:  :-\ moet echt wel hard aankomen als ouder

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8601 Gepost op: 22-03-2003, 15:01:24 »
zaar, klinkt echt super dat concert! :D

k kom net uit de stad, heb geen galajurk gekocht maar wel n rok, zo'n wijde die uitstaat... hijs echt heel erg koel, ik moet dr alleen nog ff een truitje op kopen (zo'n soort corset truitje). njah, daar ben ik dan heel de middag mee bezig geweest :) nu ff bijlezen en dan weer weg...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8602 Gepost op: 22-03-2003, 16:05:40 »
Hoiiiii mensen,

Annemieke: toitoitoi vanavond en de rest van de voorstelling. Het gaat zeker goed!
Annemieke, veel succes zometeen! :-*
@e: je hebt dus niks aan je voet ? en kon het publiek dan niet merken ofzo dat je struikelde? alvast veel succes nog voor de volgende voorstellingen !!
thnx allemaal voor jullie succeswensen!!! :D Echt leuk! Nou idd ist allemaal weer goed gegaan, ik had alleen gister een andere microfoon (heb zo'n zendertje dat om je hoofd zit met een kastje aan je kont) en die zat een btje wankel, maar hij is niet afgevallen. Ik speel dus een koning die neergestoken is door zijn zoon en nu heel overdreven theatraal gaat sterven (mijn act heet dan ook 'De grote sterfscène'). Op een gegeven moment moet ik struikelen over mijn mantel (=een rode badjas die ik op het allerlaatste moment van iemand kon lenen). Gister de eerste voorstelling was ik 1 keer écht gevallen over die mantel ;D haha dat was dus wel toepasselijk alleen jammer dat dat niet precies op het goede moment was. Oja over dat struikelen op donderdag: neehoor ik heb niets aan mijn voet :) ja deed eventjes pijn maar dat was gwoon een blauwe plek en na een dagje wel weer over. Ik denk niet dat t publiek het gemerkt heeft (ik vroeg het nog aan iemand) want het was op het moment dat ik voor de tweede keer opkwam; het hoort nl bij mijn act dat ik afloop, nog een keer terugkom, weer afloop, en dan nóg een keer terugkom. De eerste keer dat ik terugkwam was ik dus min of meer gestruikeld over iets vh decor (btje moeilijk uit te leggen) maar dat was toen het licht nog uit was (waarom denk je dat ik gestruikeld was ::)) dus denk niet dat ze het gemerkt hebben, en ik was ook niet gevallen of zo.

dit was deel 1...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8603 Gepost op: 22-03-2003, 16:06:29 »
Het is heel leuk, de organisatoren hebben voor iedereen (dus echt alle deelnemers en ook de mensen vd catering, makeup, toneelmeesters, licht etc etc) een kaart gemaakt met de groepsfoto erop (die is woensdag gemaakt met de generale) en daar hebben ze allebei voor iedereen (zijn echt very veel mensen) een persoonlijk tekstje op geschreven. En wij kunnen dan ook zelf bij alle anderen iets opschrijven van 'mooi gezongen' of zow, of ietsje origineler natuurlijk :P. Maar goed das echt heel erg leuk, heel leuk aandenken. En je komt de tijd tussen de acts wel door met die kaarten beschrijven...!!

Kheb vanmorgen 3 uurtjes in studie geblokt en nu mag ik ff van mezelf op het forum, dus dan doe ik straks terug voort :) ik kan wel niet anders aangezien ik morgen (met veeeeeeeeeel plezier) naar de mfb ga !
sow Debbie ik verbaas me er toch telkens weer over wat een discipline jij hebt :o... heel veel succes nog verder he!!

Ik moet zo de was ophangen en dan iets te eten maken en dan alweer weg... onee eerst nog even de video instellen natuurlijk ;). Ik vraag me af of ik t morgenochtend nog zal kunnen kijken, eik wil ik wel uitslapen natuurlijk want het zal vanavond wel minstens net zo laat worden als gister (toen lag ik -na het afhalen van alle lagen mapeup ::)- om kwart voor 2 in bed) maar ja als ik het nog niet gezien heb voor ik in Belgie kom hebben jullie het daar natuurlijk al allemaal dr over (wat zeg ik, onderweg natuurlijk al!) en dan weet ik al wie de afvaller was en wat de opdr waren en zo en dat vind ik nie leuk... hmmm... Naja ik zie wel hoe moe ik morgen ben, hoe laat ik weg moet etc.

dit was deel 2...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8604 Gepost op: 22-03-2003, 16:09:10 »
hier laatste deel...

Kvond trouwens wel dat mn ouders mijn uhm toneeltalent niet echt bevorderen zeg maar ;D want ik was vandaag pas om half twee of zo opgestaan (haha ja was om tien uur ook al eens wakker geworden maar toen dacht ik tis nog wel btje vroeg en viel ik weer in slaap tot half twee) nou en toen ik beneden kwam was mn vader formule 1 mee aant kijken met mn broer dus ik ging dan maar ff hier bijlezen, wordt mn vader meteen boos en ongeduldig, ik moest echt onmiddellijk weer vd comp af want hij moest meteen weer verderwerken. Zucht, ik was dr toch de hele ochtend al niet... En ze hebben ook alleen maar heel erg kort gezegd dat ik het wel goed gedaan had oid, eik niets over de gehele voorstelling of ze die leuk vonden of zo. Maja mn ouders zijn ook al de hele dag (naja, dat neem ik aan haha) gestrest bezig met een soort grote voorjaarsschoonmaak dusja mn moeder heeft ook geen tijd om eten voor mij te maken vóór ong kwart voor 6, dus dat moek dan maar zelf doen. Naja niet zo erg natuurlijk magoe.

Pfff er past echt weinig in 1 post zeg! Magoe nog ff korte reacties op jullie berichten...
Doris, das echt heel zielig :-\, mja... Wel leuk dat je leuke galakleding hebt gevonden, kvind dat echt niet raar dat je daar de hele middag over doet hoor...
Han, thnx dat je ff meldt dat widm verzet is!!! Anders had t straks niet op de video gepast of zo :o.
Anne-Marie, mooi zo dat je presentatie goed ging!! En zo te horen heb je er ook plezier aan gehad! Oja en succes met leren voor je C-examen!!
Malc, van harte gefeliciteerd met Jaspertje!! Wanneer ga je kijken?
Zaartje, cool dat het concert leuk was, maar dat was ook niet anders te verwachten natuurlijk ;). In vgl. met mij heb je trouwens nog erg kort geslapen :-[ ;D.
Ovide, beterschap nog en succes + plezier met het vinden van een nieuwe spijkerbroek!
Milk, kun je niet toch een foto maken van je nieuwe kapsel?? ;)
Iedereen alvast heel veel plezier vanavond met widm!!!

veel liefs,
Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8605 Gepost op: 22-03-2003, 16:28:32 »
Citaat
dit was deel 1...
Citaat
dit was deel 2...
Citaat
hier laatste deel...
Wow!!!  :o

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #8606 Gepost op: 22-03-2003, 16:29:09 »
Even een kleine dienstmededeling tussendoor voor de die-hard berichtenposters hier ;D

Ik heb een beveiliging ingebouwd tegen de 5000 karaktergrens en tegen het niet invullen van het onderwerp, om zo kwijtraak-frustraties te voorkomen. Tot nu toe kreeg je een foutmelding pas nadat je op versturen had geklikt, waardoor soms bij het klikken op 'terug' het bericht wel eens verdwenen kon zijn.

Nu is het zo dat je na 5000 karakters gewoon niet meer karakters kunt typen. Als je geen onderwerp invult krijg je een boxje waarin vermeld staat dat je het onderwerp nog niet hebt ingevuld.

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8607 Gepost op: 22-03-2003, 16:34:16 »
Hahahaha, tsja, had even iets te vertellen he :-[ ;D.

Nu is het zo dat je na 5000 karakters gewoon niet meer karakters kunt typen.
merkte ik ja! Ik begreep het eerst niet en dacht dat er iets mis was, maar het was wel handig idd!! Thnx!! Maar dat heb je zeker pas nu net gedaan ??? want toen ik het gigabericht in zijn geheel getypt had, kon dat nog wel gwoon en kreeg ik het bericht na afloop van 'het is te lang' maar daar had ik natuurlijk rekening mee gehouden ;) dus ik had alles al gekopieerd en via een tekstverwerkertje in 3 delen weten te posten ;D.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8608 Gepost op: 22-03-2003, 16:37:27 »
sow Debbie ik verbaas me er toch telkens weer over wat een discipline jij hebt :o... heel veel succes nog verder he!!

discipline :) ik? nou bedankt maar dat valt wel mee hoor, der zijn er in mijn klas die 's avonds nog uren doorblokken terwijl ik er altijd voor kies om 's avonds rustig te houden en gewoon 's middags wat te doen want 's morgens blok ik nooit dus als ik dan de kans krijg om van 9 tot 12 op school te gaan blokken, dan neem ik die gewoon want dan heb ik al 3u blokwerk erop zitten en kan ik het 's middags wat rustiger doen, meer niet ;)

en ik ben vast zeker dat je ouders het reuzegoed vonden hoor, mss weten ze gewoon niet goed hoe ze dat moeten zeggen ofzo?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #8609 Gepost op: 22-03-2003, 16:39:47 »
merkte ik ja! Ik begreep het eerst niet en dacht dat er iets mis was, maar het was wel handig idd!! Thnx!! Maar dat heb je zeker pas nu net gedaan ???
Ja had het net inderdaad aangepast. Dus gedurende de tijd dat ik bezig was met aanpassen waren er een aantal errors te zien op de 'plaats nieuw bericht' pagina, maar dat gebeurt wel vaker als ik met dit forum aan het sleutelen ben...

« Laatst bewerkt op: 22-03-2003, 16:41:05 door Compuart »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8610 Gepost op: 22-03-2003, 16:42:24 »
Uhm ja Deb :o dat vind ik dus best wel erg veel discipline... zeker juist ook omdat jij het zelf mee vindt vallen ;). Tuurlijk zijn er altijd mensen die t nog meer hebben maja...

en ik ben vast zeker dat je ouders het reuzegoed vonden hoor, mss weten ze gewoon niet goed hoe ze dat moeten zeggen ofzo?
ach ja dat vonden ze ook wel hoor maar mss dat ze dat al vanzelfsprekend vonden of zo ;D ze hadden mijn stukje tenslotte al gezien met mn cabaretvoorstelling en verder hebben ze t vandaag gwoon veel te druk met die voorjaarsschoonmaak om met mij bij te praten. Dus dat doe ik dan maar hier he ;).
Maar nu moet ik snel de was ophangen en eten maken!! Doegdoeg!! Ws tot morgen op de fandag en de rest ws pas weer tot maandag denkikzo...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8611 Gepost op: 22-03-2003, 18:50:21 »
Hallo,

Ben jaloers op degene die morgen naar Bissegem gaan. Ik zou ook wel willen.

Ben geslaagd voor een spijkerbroek! Het is een wonder. Meestal heb ik nogal moeite er een te vinden die past. Die krengen zijn allemaal gemaakt op maatje anorexia. Maar goed, ik heb er een in mijn maat gevonden. Vanavond naar een verjaardag. Been aan het twijfelen of ik hem aan zou doen. Ik heb nog niet iets speciaals voor erop gekocht. Moet eerst maar eens even in mn kast kijken of ik iets geschikts erbij heb.

Nou Annemieke, ben blij dat het zo leuk was. Je ouders vonden het vast wel leuk. Misschien als je deze week wat minder hyper enzo bent, dat ze er dan wat van zeggen.  ;D ;)

Fijne avond allemaal,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8612 Gepost op: 22-03-2003, 19:05:03 »
Compuart of Malcolm, is Daredevil nog een beetje de moeite waard???? Ik ga er binnenkort naartoe en niet allen voor Jennifer Garner.  :P

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #8613 Gepost op: 22-03-2003, 19:22:54 »
Jennifer Garner, dus zo heet ze in het echt, was zeker de moeite waard  :D :o en voor de rest was het wel een spannende film, maar het overstijgt niet het niveau van Spiderman ofzo. Bovendien gedraagt de superheld zich nogal oog-om-oog tand-om-tand. Superhelden zouden (vind ik) wereldverbeteraars moeten zijn, het licht in donkere dagen ofzo, maar deze... ???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8614 Gepost op: 22-03-2003, 19:34:37 »
Goeieavond allemaal,

wat is er veel gepost vandaag!  :o

Net nu ik niet zo veel tijd heb om alles bij te lezen.  :-[

Daarom maar snel effe 'n berichtje van mij zonder dat ik alles uit de Molshoop heb bijgelezen. Sorry dus als ik mensen vergeet te feliciteren, succes te wensen, beterschap te wensen of enigzins ergens anders op vergeet te reageren.

Vandaag ben ik de hele dag in Brunssum geweest. Daar had ik de voorronde voor de Nederlandse Kampioenschappen. We moesten dit jaar voor 't eerst in de A meedoen (andere jaren deden we in de B mee), wat dus de hoogste categorie is. (we hebben dus bij jazzdans ook de categorien D,C,B en A) Ik had er totaal geen vertrouwen in, omdat onze dans nog niet zo goed ging. Maar wonderbaarlijk ging hij vrij goed op 't 'moment supreme'. Toch dacht ik dat we als laatste zouden eindigen van onze categorie, omdat de andere groepen gewoon ook enorm goed waren. Nu zijn we uiteindelijk toch nog 3de geworden van de 7 groepen, dus ik ben er erg tevreden mee.  :) De finale van de Nederlandse Kampioenschappen zit er waarschijnlijk niet in (dat hangt nog af van de behaalde punten bij de andere voorrondes in Nederland), maar dat vind ik op zich niet zo erg. We kunnen altijd nog proberen Limburgs kampioen te worden en dat is toch ook al heel wat!  ;)

Nou, ik ga me maar 'ns snel douchen en daarna bijlezen. Als ik 't goed begrepen had begint WIDM pas om 22.00 uur, dus dan heb ik gelukkig nog wel effe tijd.

« Laatst bewerkt op: 22-03-2003, 19:52:34 door Han13 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8615 Gepost op: 22-03-2003, 19:34:39 »
Jennifer Garner, dus zo heet ze in het echt, was zeker de moeite waard  :D :o en voor de rest was het wel een spannende film, maar het overstijgt niet het niveau van Spiderman ofzo. Bovendien gedraagt de superheld zich nogal oog-om-oog tand-om-tand. Superhelden zouden (vind ik) wereldverbeteraars moeten zijn, het licht in donkere dagen ofzo, maar deze... ???
Dat (heb ik gelezen) is ongeveer hetzelfde als ze in Spiderman (al ist op een andere manier) aan willen duiden, dat een superheld ook menselijke trekjes heeft... Zo willen ze het niveau van Superman een beetje overstijgen... ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8616 Gepost op: 22-03-2003, 19:42:28 »
Volgens mij zijn is Daredevil ook weer een product van 'Marvel' (Marvel maakte oa X-Men, Spiderman, Daredevil, Thor, Electra, Blade etc. etc.)
Daredevil is wat later bedacht dan Spiderman, ik ken ook weinig van zijn strips, maar volgens mij zijn beide karakters al zo'n 30-40 jaar geleden. De karakters in de films zijn dan ook gebaseerd op de strips. (het verhaal van Spiderman komt bv. bijna in het geheel overeen met de strip.) Later dit jaar of misschien volgend jaar komt nog 'The Hulk' en 'X-men II'

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8617 Gepost op: 22-03-2003, 19:44:49 »
Compuart of Malcolm, is Daredevil nog een beetje de moeite waard???? Ik ga er binnenkort naartoe en niet allen voor Jennifer Garner.  :P
Jennifer Garner is de moeite waard. Verder is het een film waar je niet al te hoge verwachtingen van moet hebben. Veel vechten, niet al teveel verhaal. Op sommige momenten wat langdradig. Maar al met al wel leuk om te zien. :)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #8618 Gepost op: 22-03-2003, 19:48:06 »
Citaat
Dat (heb ik gelezen) is ongeveer hetzelfde als ze in Spiderman (al ist op een andere manier) aan willen duiden, dat een superheld ook menselijke trekjes heeft... Zo willen ze het niveau van Superman een beetje overstijgen...  
Met als verschil dat het bij Spiderman binnen proporties blijft en het hier er meer op lijkt dat de superheld eigenlijk een badguy is die in z'n jeugd nog wel een goed hartje had, maar door omstandigheden zo is geworden.

Ik bedoel: eerst in een café de boel kort en klein slaan om vervolgens een van de bezoekers te pakken te krijgen en die bezoeker vervolgens moedwillig voor de tram gooien omdat hij iets gedaan heeft waarvoor hij niet door de rechter is veroordeeld, vind ik aardig Bushiaans. Hoewel Bush binnenkort misschien een badguy in Iraq gaat uitschakelen, wil ik hem nou niet direct een superheld noemen... :-\

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8619 Gepost op: 22-03-2003, 19:48:38 »
Tja, dan klinkt Spiderman toch beter   :-\ (sorry, ik ben sinds Spiderman dol op Kirsten Dunst, dus bij mij kan niks op tegen spiderman ;D )

Take a glorious bite out of the whole world