hier laatste deel...
Kvond trouwens wel dat mn ouders mijn uhm toneeltalent niet echt bevorderen zeg maar
want ik was vandaag pas om half twee of zo opgestaan (haha ja was om tien uur ook al eens wakker geworden maar toen dacht ik tis nog wel btje vroeg en viel ik weer in slaap tot half twee) nou en toen ik beneden kwam was mn vader formule 1 mee aant kijken met mn broer dus ik ging dan maar ff hier bijlezen, wordt mn vader meteen boos en ongeduldig, ik moest echt onmiddellijk weer vd comp af want hij moest meteen weer verderwerken. Zucht, ik was dr toch de hele ochtend al niet... En ze hebben ook alleen maar heel erg kort gezegd dat ik het wel goed gedaan had oid, eik niets over de gehele voorstelling of ze die leuk vonden of zo. Maja mn ouders zijn ook al de hele dag (naja, dat neem ik aan haha) gestrest bezig met een soort grote voorjaarsschoonmaak dusja mn moeder heeft ook geen tijd om eten voor mij te maken vóór ong kwart voor 6, dus dat moek dan maar zelf doen. Naja niet zo erg natuurlijk magoe.
Pfff er past echt weinig in 1 post zeg! Magoe nog ff korte reacties op jullie berichten...
Doris, das echt heel zielig :-\, mja... Wel leuk dat je leuke galakleding hebt gevonden, kvind dat echt niet raar dat je daar de hele middag over doet hoor...
Han, thnx dat je ff meldt dat widm verzet is!!! Anders had t straks niet op de video gepast of zo
.
Anne-Marie, mooi zo dat je presentatie goed ging!! En zo te horen heb je er ook plezier aan gehad! Oja en succes met leren voor je C-examen!!
Malc, van harte gefeliciteerd met Jaspertje!! Wanneer ga je kijken?
Zaartje, cool dat het concert leuk was, maar dat was ook niet anders te verwachten natuurlijk
. In vgl. met mij heb je trouwens nog erg kort geslapen
.
Ovide, beterschap nog en succes + plezier met het vinden van een nieuwe spijkerbroek!
Milk, kun je niet toch een foto maken van je nieuwe kapsel??
Iedereen alvast heel veel plezier vanavond met widm!!!
veel liefs,
Annemieke