Haai!!
Weekend, Lente en lekker weer! Je zou er tog supervrolijk van worden!
Ikke ben ook wel beetje vrolijk. (nog maar 4 weken en het is alweer meivakantie
)
Anne-Marie: hoe is je Amazonepresentatie gegaan???
@miesh: hoe was je presentatie gegaan? Ben benieuwd wat ze ervan vonden.
Leuk dat jullie daar naar vragen!
De presentatie ging goed hor!
Gelukkig hadden we een tussenuur voor de pres zodat we nog dingen konden neerzetten enz. We moesten nml. nog doeken ophangen, de hele klas overhoop halen (lees: alle stoelen en tafels versjouwen) enz enz. Nouja, was wel grappig zo die voorbereiding. We zitten (nog maar) in de tweede en we mogen gewoon in un leeg lokaal doen wat we willen (niet alles natuurlijk, maar we zouden wel allerlei gekke dingen kunnen doen
) Maarja, toen begon de presentatie dus zo. Enne, t ging wel goed. Ik speelde eerst un beetje 'domme' toerist en toen ging ik ruzie maken met de gids
En toen ging ik dus boos de klas uit lopen, maaaar,,, toen moest ik me supersnel omkleden in un indiaan. In de wc's, pff, gelukkig kwam dr niemand binnen zeg
Maarja ik was dus veels te laat, dus 'n vriendin kwam al naar me toe: Je moet nu komen!!! Ghehe, was wel lol! Maarja, mijn stuk dat ik ging vertellen ging ook wel aardig... enne, de klasgenoten plus onze projectbegeleider vonden de pres. erg goed en grappig enzoo!
Ben benieuwd wat voorn cijfer we krijgen!
Nouja, nu alleen nog verslag inleveren en dat project zit dr ook weer op!
Voorderest, was ik gister zo druk dat ik rep economie niet had geleeerd (nouja, das niet helemaal waar, want mn eco-boek lag nml in mn kluisje) Dus had ik dat in de pauze nog ff geleerd, alleen ut was wel un vage rep... :-\
Hmm, ik ga zo patatjusz eten!! *Ik ruik ze al
*
Annemieke, veel succes zometeen!
Ovide en alle andre zieken: Beturrschap!
En un fijne avond allemaal!!