Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2519741 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8580 Gepost op: 21-03-2003, 16:48:40 »
Hoi,

Bedankt voor de beterschapswensen, maar het heeft niet echt geholpen volgens mij. Het wordt alleen maar erger. Maar ja, het is nu weekend en dus kan ik een beetje uitrusten. Ik hoop dat het dan maandag weer een stuk beter gaat.

Robbie, leuk dat Disney leuk was. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel grappig voor een keertje. Jammer van dat regeltje op een forum...

Annemieke: toitoitoi vanavond en de rest van de voorstelling. Het gaat zeker goed!

@miesh: hoe was je presentatie gegaan? Ben benieuwd wat ze ervan vonden.

Verders heb ik niet echt veel te melden. Ben gewoon blij dat het weekend is en dat ik ff niets hoef en bovendien krijg ik ook nog frieten... :D.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8581 Gepost op: 21-03-2003, 17:15:39 »
Ik ben vandaag naar de kapper geweest en ik ben zooooooooo blij met het resultaat..solly, geen foto's available..
Maar ach het was de 2 en half uur (als het niet ietsjes meer was) zitten wel waard :D

Ow en mensen:

HET IS LENTE!

« Laatst bewerkt op: 21-03-2003, 17:16:07 door Milk »
No Milk today???

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8582 Gepost op: 21-03-2003, 17:50:28 »
Hoihoiiii

Wat is het toch allemaal leuk! Ik zat net in de trein met iemand die werkt...daar waar ik stage wil gaan lopen volgend jaar. Zo heb ik wat dingen te horen gekregen over die plek! Echt leuk, heb al zin in volgend jaar!

Ook heb ik gister de eerste keer echte opvoedingsondersteunings-tips gegeven bij de overburen...was een opdr voor dat vak. Echt leuk zo in de praktijk!

Dus alles is leuk...en dan is het ook nog eens lente! Jammer van die oorlog die je overal tegenkomt, leest, ziet enz...

Vanavond weer leuk oppassen...nieuw adres!
Doegggggggg -X- Fenna

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8583 Gepost op: 21-03-2003, 18:49:52 »
Haai!!

Weekend, Lente en lekker weer! Je zou er tog supervrolijk van worden! :D Ikke ben ook wel beetje vrolijk. (nog maar 4 weken en het is alweer meivakantie ;) )

Anne-Marie: hoe is je Amazonepresentatie gegaan???
@miesh: hoe was je presentatie gegaan? Ben benieuwd wat ze ervan vonden.
Leuk dat jullie daar naar vragen! :)
De presentatie ging goed hor! ;) Gelukkig hadden we een tussenuur voor de pres zodat we nog dingen konden neerzetten enz. We moesten nml. nog doeken ophangen, de hele klas overhoop halen (lees: alle stoelen en tafels versjouwen) enz enz. Nouja, was wel grappig zo die voorbereiding. We zitten (nog maar) in de tweede en we mogen gewoon in un leeg lokaal doen wat we willen (niet alles natuurlijk, maar we zouden wel allerlei gekke dingen kunnen doen :D) Maarja, toen begon de presentatie dus zo. Enne, t ging wel goed. Ik speelde eerst un beetje 'domme' toerist en toen ging ik ruzie maken met de gids ;D En toen ging ik dus boos de klas uit lopen, maaaar,,, toen moest ik me supersnel omkleden in un indiaan. In de wc's, pff, gelukkig kwam dr niemand binnen zeg ::) Maarja ik was dus veels te laat, dus 'n vriendin kwam al naar me toe: Je moet nu komen!!! Ghehe, was wel lol! Maarja, mijn stuk dat ik ging vertellen ging ook wel aardig... enne, de klasgenoten plus onze projectbegeleider vonden de pres. erg goed en grappig enzoo! :D Ben benieuwd wat voorn cijfer we krijgen!
Nouja, nu alleen nog verslag inleveren en dat project zit dr ook weer op!

Voorderest, was ik gister zo druk dat ik rep economie niet had geleeerd (nouja, das niet helemaal waar, want mn eco-boek lag nml in mn kluisje) Dus had ik dat in de pauze nog ff geleerd, alleen ut was wel un vage rep... :-\

Hmm, ik ga zo patatjusz eten!! *Ik ruik ze al ;D*

Annemieke, veel succes zometeen! :-*
Ovide en alle andre zieken: Beturrschap! :-*
En un fijne avond allemaal!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8584 Gepost op: 21-03-2003, 19:06:44 »
hoi hoi hoi !

Betrekkelijk rustig maar leuke dag gehad :) Niks speciaals gebeurd eigenlijk als ik het zo bedenk, gewoon een schooldag zoals een andere. 'k Ben ondertussen ook nog naar de opticien geweest en nu staan de oren van mijn bril eindelijk weer normaal (voor de mensen die een bril dragen, als je hem voor je houdt, met de glazen naar beneden en de benen naar boven dan stonden die benen zo elk een cm of 5 naar de buitenkant  ;D) en mijn neusbeentje xwas afgekraakt dus da's ook weer in orde :) alleen heb ik nu 2 nieuwe gekregen en die zijn dubbel zo dik als de vorige, vind ik best wel wat raar, maar ja, nu valt die bril tenminste niet meer af.

Maar ach het was de 2 en half uur (als het niet ietsjes meer was) zitten wel waard :D

dan heb je het ofwel laten kleuren, ofwel een permanent laten inleggen, ofwel heb je gewoon een trage kapper/kapster :) ik heb lang haar en de anderen op school met kort(er) haar kijken altijd vol ongeloof dat ik op z'n minst anderhalf uur bij de kapster zit, met een max van 3u

@miesh: blij te horen dat het goed gegaan is !!
@e: je hebt dus niks aan je voet ? en kon het publiek dan niet merken ofzo dat je struikelde? alvast veel succes nog voor de volgende voorstellingen !!

njam, heb net worstebroodje binnen en straks ga ik nog wat boterhammen gaan oppeuzelen  :) ben in een eetbui  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

• Forumlid
« Reactie #8585 Gepost op: 21-03-2003, 19:28:46 »
hebben jullie ook probs met het forum? of ligt het aan mij? kwenie, tgaat nogal traag en af en toe gaat iets niet open

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8586 Gepost op: 21-03-2003, 21:14:17 »
Ik kon net ook heel lang niet op 't forum komen.  :-\

Maar nu lees ik net dat WIDM morgen waarschijnlijk niet komt vanwege de oorlog in Irak!  :'(

Teletekst vermeld dat 't niet komt, maar vooralsnog geen bericht daar over op de officiele site of op de Avro-site.

Erg jammer, maar wel begrijpelijk natuurlijk. Dan nog maar 'n weekje langer wachten op aflevering 2.  :-[

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8587 Gepost op: 21-03-2003, 21:33:52 »
[size=20]NEE!!![/size]

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8588 Gepost op: 21-03-2003, 21:41:41 »
WIDM komt toch! 'n uurtje later dan normaal, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me.  :)

Zie trouwens hier voor 't uitzendingsschema dat aangeeft dat WIDM morgen om 22.02 uur komt.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8589 Gepost op: 21-03-2003, 21:58:49 »
Ik heb te horen gekregen dat mijn nichtje vanmiddag bevallen is van een zoon. :D  50 cm - 3100 g
Drie weken te vroeg geboren, maar hij is erg gezond en hoeft niet in de couveuse.
Hij heet Jasper. 8)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8590 Gepost op: 21-03-2003, 22:13:24 »
Gefeliciteerd Malcolm.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8591 Gepost op: 21-03-2003, 22:17:22 »
Proficiat Malcolm! Zo'n gezonde baby is nog 'ns goed nieuws in deze vreselijke tijden.  :)

• Forumlid
« Reactie #8592 Gepost op: 21-03-2003, 22:25:53 »
gefeliciteerd Malcolm !! Eet maar lekker veel beschuit met muisjes (hoewel ik dat nog steeds raar vind)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8593 Gepost op: 22-03-2003, 09:38:40 »
hebben jullie ook probs met het forum? of ligt het aan mij? kwenie, tgaat nogal traag en af en toe gaat iets niet open

Ja, dat had ik ook. Ik was net nieuwe aflevering van CMC aan het plaatsen, die heeft er dan ook maar voor een kwart gestaan, maar nu wel heel helemaal.  8)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8594 Gepost op: 22-03-2003, 09:53:21 »
gefeliciteerd malcolm!

k heb net n beetje minder nieuws gehad :'( k ken de mensen niet goed ofzo, maar t is echt heel zielig. njah, iig, dat zijn dus n man en n vrouw, 2 jaar getrouwd, nog best wel jong, en die vrouw is zwanger van n kindje, maar ze heeft te horen gekregen dat t kindje geen hersens heeft en dood gaat bij de geboorte :'( echt heel zielig...  maar ze willen het niet laten aborteren want ze willen van het kind genieten zo lang het kan en het mag niet van hun geloof.

« Laatst bewerkt op: 22-03-2003, 09:54:21 door Doris »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8595 Gepost op: 22-03-2003, 10:30:12 »
He wat akelig Doris.

Malcolm, proficiat met je nichtje. Ben je al gaan kijken?

Hmm, de mol komt dus later? Dat moet ik wel even goed controleren, want ik ben er niet vanavond en ik moet de video natuurlijk wel goed instellen. Misschien moet ik maar gewoon om 21.30 uur de band inschakelen en die gewoon laten doorlopen. Dan weet ik tenminste zeker dat het erop staat.

Zo meteen gaan we even naar de stad. We gaan vanavond naar een verjaardag. Als cadeautje hebben we een hele leuke foto van carnaval laten uitvergroten. Die moeten we ophalen en een lijstje erbijkopen. dan nog een bosje bloemn en klaar is klara...
Ik wil ook nog kijken voor een nieuwe spijkerbroek. Zo'n hele lichte, bijna wit. Ik weet niet echt waar ik dat nou weer moet kopen, maar ik ga wel eens kijken.

Vanmiddag ga ik nog maar een uurtje slapen, want met dat hoesten is dat maar lastig. Ik was al vroeg wakker (ook omdat het zonnetje zo lekker scheen hoor) en ben nu eigenlijk alweer moe. Maar ja, even volhouden dan maar.

Nog even op de rest van het forum kijken en de pool invullen.

Fijne dag allemaal!
Ovide

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8596 Gepost op: 22-03-2003, 11:55:44 »
Bedankt voor alle felicitaties! :) Ik ben nog niet gaan kijken.
A&K, ik had er nog niet aan gedacht, maar ik ga wel beschuit met muisjes eten. :)

Doris, wat triest voor die mensen! :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8597 Gepost op: 22-03-2003, 12:17:30 »
k kom ff dag zeggen want ik denk niet dat ik vandaag nog online kom. ik ga zo n galajurk kopen en daarna moet ik naar n verjaardag. k moet widm opnemen dus k hoop maar dat dat gaat lukken. iedreen veel plezier vanaaf! k ben benieuwd wie dr uit gaat...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8598 Gepost op: 22-03-2003, 12:57:52 »
HeyHey!

Zaterdag is volgens mij de leukste dag van de week! ;)
Gewoon nix moeten doen, en natuurlijk WIDM! Hm, komt dus un uur later, das nie zo handig want omdat gister alles ook een uur/half uur later kwam ging ik erg laat naar bed, en ik wou nu eens wat vroeger naar bed gaan :-\
Nouja, ben ook erg benieuwd wie dr uit gaan enzo... :)
Ik ga nu ff met sgool bezig, heb volgende week ook theorie-examen van muziek, ik doe dit jaar nml C-examen... Daar moet ik ook nog very veel vor leren, dusjaa...

Malcolm: Gefeliciteerd! :-*
Doris: Egt zielig voor die mensen, het zou je maar gebeuren :(

Een prettige dag iedereen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8599 Gepost op: 22-03-2003, 13:34:39 »
heeey allemaal,
ik had gister een heel verslag getypt over het concert maar helaas lukte het niet te posten, maar goed... komt ie weer  :)
het was echt geweldig, super, gaaf, kickuh, naja verzin zelf maar wat positiefs! en die Anth... mmmm  ;D ze zongen echt suuuuuuuuper live, geen noot vals gezongen, een mooie show dr om heen! was echt genieten. Mn vriendin en ik hadden echt hele goede plaatsen, we konden echt recht op t podium kijken en we hadden niet eens een verrekijker nodig (al hebben we die wel gebruikt... lees: zoomzoomzoomzoom :P ) We waren echt helemaal in een soort trance toen het afgelopen was  ::) om half 3 lagen we eindelijk in bed, en de volgende dag dus weer om half 7 wakker  :-\ gisteravond nog feest gehad tot half 2, dus ik kom echt net uit bed gerold  ;D maar je moet niet vragen naar mijn geestelijke en lichamelijke toestand, ben blij da ik nog foutloos kan typen... maargoe, ik heb geen stem meer over en k ga maar even in bad ofzo  ;)
en hoeist met jullie?  :-[
@malc: gefeliciteerd!!
@ doris: bah idd, wat zielig  :(
en @miesh, succes met leren!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...