Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2519797 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8560 Gepost op: 20-03-2003, 10:28:24 »
haihaihai

Julia, van harte gefeliciteerd nog!! sorry dat ik te laat ben maja, gister bijna niet thuis geweest en dus nie op de computer.

nijmegen was erg leuk, ik ga me nu inschrijven, Generale rep ging ook wel goed enzow, was ook leuk, vanavond eerste voorstelling, ook erg leuk, alles dus heel goed met mij!! maar nu moet ik snel naar school!! ws tot vanmiddag en alle zieken beterschap!!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8561 Gepost op: 20-03-2003, 12:42:34 »
Hallo allemaal,
Dank jullie wel nogmaals voor jullie lieve woorden en het heeft geholpen want ik begin nu langzaam maar zeker op te krabbelen. He  he eindelijk.

En verder.. ja.. ik ga vrijdag naar de kapper, dus om het een beetje interactief te houden: wat is jullie beste of slechtste ervaring bij de kapper?

Vertel, vermaak ons met je leed ;)

NEE! Geen leed! Alleen positieve ervaringen aub!!! Ik ga zaterdag naar de kapper voor een 'metarmorfose' en ik wil even niks horen over catastrofes!!!!

He, lekker om weer hier te zijn....ga bijlezen!!!!! ;D

Groetjes :-* :-*Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8562 Gepost op: 20-03-2003, 13:42:19 »
Zo, daar ben ik ook weer, had maar 3 mini-uurtjes en ik hoef pas weer om half zes op school te zijn dus nu kan ik iets uitgebreider bijpraten en -lezen. Mooi dat je eindelijk weer beter wordt Pino!! Die tekst in je signature heb ik trouwens gisteravond ook nog gehoord... ;) Jawel jawel, één vd nummers is Elevation. Deden ze wel erg leuk vond ik, en ik kende dat liedje natuurlijk wel (jaja zó erg is het nog nét niet met mij gesteld...) maar ik wist niet dat die zin met die mole erin voorkwam dus dat heb ik nu ook eens duidelijk gehoord en dat was wel leuk :). Moest meteen aan jou denken Pino ;).

Maar goed, ik ben gisteren natuurlijk ook nog in Nijmegen geweest. De opkomst was verbazend: maar liefst 16 scholieren (ok, wel de helft 5eklassers) in tegenstelling tot de 2 in de herfstvakantie toen ik daar ook 2 dagen ben geweest. Is natuurlijk wel logisch dat er nu meer mensen kwamen, maar toch, dat was wel leuk, toch nog veel anderen die Grieks en Latijn ook zo leuk vinden dat ze het mss wel willen studeren :).

Nou en verder heb ik bij de generale alle anderen kunnen zien/horen dus dat was wel erg leuk en grappig enzow. Maar ik vind toch de sfeer wel een stuk minder saamhorig zeg maar dan bij een toneelvoorstelling waaraan je met zn allen gewerkt hebt; nu heeft iedereen toch zn eigen act. De presentatie (dit jaar 2 leraren; daar moet ook auditie voor gedaan worden) vond ik trouwens ook echt heel goed, echt soms zo grappig! :D Ik ben benieuwd wat het publiek dr allemaal van gaat vinden :). Had net mn vader aan de telefoon, die dacht dat hij vanavond zou komen kijken, terwijl ze toch echt morgen komen... naja dat staat ook wel op het kaartje dus ze zouden er wel achter zijn gekomen ;D.
Zoals altijd weer de meeste nummers muziek, meestal met zang, soms zang en/of dans, soms alleen muziek, en een paar iets andere dingetjes, maar hmmm ik geloof erg weinig... Erg veel elektrische gitaren vind ik, dat zullen mn ouders niet zo leuk gaan vinden... ;D

Maar goed ik ga maar eens een beetje zenuwachtig worden, bijlezen, douchen, daarna nog even msnen :), en dan weer terug naar school... Alvast een hele fijne dag + avond + vrijdagochtend ;D iedereen!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8563 Gepost op: 20-03-2003, 14:29:21 »
Heel veel succes vanavond e!  :)

Ik heb al weekend! Morgen geen lessen meer. Jammergenoeg heb ik wel bergen met huiswerk voor dit weekend.  :(  En aangezien ik de hele zaterdag in Brunssum zit en op zondag naar de verjaardag van m'n oma moet, zal ik dat toch allemaal vandaag of morgen moeten doen. En 't is nog wel zo'n mooi weer!  :-[

Maar eerst effe bijlezen nu en dan gun ik mezelf wel effe 'n uurtje in de tuin in de zon.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8564 Gepost op: 20-03-2003, 14:36:51 »
Heel veel succes vanavond e!  :)
Thnx Han! 't Gaat wel lukken denk ik :). Jij heel veel succes met je bergen huiswerk...! Ik vind het altijd zooo moeilijk om te daar toe te zetten, is echt knap als je dat kunt!!

Ik heb mn CMC-lijstje ook weer ingeleverd 8) zo die plicht ook weer vervuld he :P en dan ga ik nu even douchen want er is toch nog bijna niemand online op msn en als ik dan terugkom hopelijk wel :).

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8565 Gepost op: 20-03-2003, 15:04:17 »
Jawel jawel, één vd nummers is Elevation. Deden ze wel erg leuk vond ik, en ik kende dat liedje natuurlijk wel (jaja zó erg is het nog nét niet met mij gesteld...) maar ik wist niet dat die zin met die mole erin voorkwam dus dat heb ik nu ook eens duidelijk gehoord en dat was wel leuk :). Moest meteen aan jou denken Pino ;).

:)Das leuk! En ik moet nu aan zateravond denken als ik hier naar een U2-dancenight ga, waar ik van plan ben stevig uit m'n pannetje te gaan op dit nummer! (moet ik nog wel ietsje meer opknappen, want nu draait alles alleen al bij het idee om me heen....) Ik loop me hier al een half jaar op te verheugen, dus ik MOET beter zijn, ik MOET ik MOET ik MOET!!!!!!!

Heb net een half uur met een vriendin die zaterdag mee gaat aan de foon gezeten en dat lukt ook al weer aardig, dus ik heb goede hoop. Ook op zondag ;D

Groetjes Pino :-*

PS: Ik MOET!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8566 Gepost op: 20-03-2003, 18:18:52 »
Hey allemaal,

Vandaag heb ik op school mijn eeste filosofie les gevolgd. Mijn leraar Levensbeschouwing heeft er voor gezorgd dat HAVO-4, VWO-5 en VWO-6 bij hem filosofie lessen kunnen volgen. Ik heb nog niet echt meegedaan, maar ik ga me voor de volgende keer goed voorbereiden.

Citaat
Jawel jawel, één vd nummers is Elevation.
Wat een toeval dat je over dat lied begint, ik heb toevallig een paar dagen geleden het album "U2 All that you can't leave behind" gekopieerd van mijn zus.

Ja ja, ik heb tegenwoordig een pc met een cd-rewriter en binnenkort komt daar nog een tv-kaart bij. Ik zal maar eens ophouden met opscheppen, dat doe ik al te vaak. Maar ik ben gewoon even heel erg blij met mijn eigen pc.
Als ik genoeg geld heb komt er nog een nieuwe harddrive in, want windows95 werkt echt niet fijn. Daar ben ik ondertussen wel achter. Negen van de tien dingen die ik wil dld-en werken niet omdat ik W95 heb. >:(

Kga nog even bijlezen want dat heb ik gister niet gedaan en het is al gelijk weer bijna onmogelijk geworden om alles bij te lezen.

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8567 Gepost op: 20-03-2003, 18:22:40 »
pino, nog beterschap mocht je dat nog nodig hebben en alvast veel plezier zaterdagavond!

k kan zaterdag ook geen widm kijken want dan moet k naar een verjaardag waar ik dus echt geen zin in heb...

verder ben ik nu echt bekaf, ik heb van half 12 tot 4 zo'n beetje of aan mn huiswerk gezeten of nix gedaan op school, en dat is zo vermoeiend. maar ja, k ben lekker in bad gaan liggen en heb nu weer n beetje meer energie :) k ga nu maar n stukje forum bijlezen...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8568 Gepost op: 20-03-2003, 18:29:19 »
Oeh, weet je wat er nu net gebeurd is? Nee, stom, natuurlijk weten jullie dat niet. Alleen Daantje weet het ook. Een paar deuren verderop bij mij in de straat is brand uitgebroken. Ik weet niet hoe erg het was, maar er was heel veel rook.
Schijnt dat een paar kinderen binnenshuis een fikkie aan het stoken waren. Daar ben je mooi klaar mee als ouder zijnde.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8569 Gepost op: 20-03-2003, 19:43:26 »
Ze waren met vuurwerk aant spelen... :o

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8570 Gepost op: 20-03-2003, 19:49:39 »
lijkt me echt heel slim...

Annemieke, leuk om te horen dat het fijn was in Nijmegen !! Ga je nu Grieks en Latijn volgen? Of mss toch nog iets anders? ik dacht het niet hè?

Ik heb niet echt rampervaringen bij de kapper voor zover ik me herinner. Ik heb altijd al stijl haar gehad met af en toe wat lichte lichte lichte krullen als het nat was, maar ik heb er sinds enkele maanden krul laten ingleggen en dat is me goed bevallen :) vooraf had ik er al eens losse krullen laten inleggen maar die bevielen me niet zo echt dus dat kamde en waste ik er vlug uit, nu is het echter permanent en dat beviel me wel :) ook al is het alweer aan het minderen. (voor zover een kappersuitleg  ;D)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8571 Gepost op: 20-03-2003, 20:02:15 »
Ik heb echt schokkend nieuws over Pino ontdekt. Er is namelijk iets heel erg mee gebeurd.  :'( Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik wil alleen maar zeggen: Pino, ik (en ik denk iedereen hier) leef enorm met je mee.  

(zie bijlage)

(ik hoop dat je er om kan lachen, Pino. Het is niet persoonlijk bedoeld.)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8572 Gepost op: 20-03-2003, 20:17:31 »
Aja, die... die zwerft hier ook al een tijdje op het forum rond...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8573 Gepost op: 20-03-2003, 22:11:57 »
HoiHoi,

Hier ben ik ff heel kort, ut was heel erg saai op sgool! Ook zo paar mensjusz vroegen: Waarom ben je zo stil de laatste tijd? Je bent zoveel alleen enzoo...

Hmm, wat moet ik daar nou van denken... :-[
Nouja, iig had ik wel twee goeie cijfers trug vandaag (werd mn dag tog nog beetjuh goed) un 9.2 op geschiedenis en un 9.4 op rep woord naar woord, we moesten iets van 500 woorden plus hun betekenissen kennen, stampen dus ;)
aaah joh nie down zijn hoor! je komt erbovenop, ik voel het gewoon! Ga gezellig iets leuks doen ofzo  :)
ghehe, *dankje* en ik zal dr vast wel bovenop komen, wanneer is de vraag... ::)

Iee, morgen heb ik de presentatie :o Gister gingen we btw un interview opnemen daarvoor, en we waren anderhalfuur bezig om drie minuutjes film op te nemen *doingdoing* Heb wel beetje zin in presentatie, maar ook weer niet... Ik ga ook zo indiaantjuh spelen... ::)

Ik ga weer, doeghdoeghhh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #8574 Gepost op: 20-03-2003, 23:05:34 »
Ze waren met vuurwerk aant spelen... :o
Dat is een van de geruchten. Een ander verhaal is dat een van de kinderen een brandende lucifer in de klerenkast van zijn ma heeft gegooid. Hij zal de garderobe van zijn ma wel niet zo geweldig hebben gevonden

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8575 Gepost op: 21-03-2003, 03:19:41 »
Deze week ben ik 2 keer naar de bios geweest. :) Woesdagavond met Compuart naar Star Trek. Donderdagavond met Compuart en een ex-huisgenote naar Dare Devil. Het was erg leuk en gezellig. :)

« Laatst bewerkt op: 21-03-2003, 13:07:06 door Malcolm »

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8576 Gepost op: 21-03-2003, 11:32:35 »
Ik ben 2 dagen naar eurodisney geweest (of Disneyland Resort Paris zoals het nu heet). Was super! De 2e dag was het een paar seconden raar omdat heel dat disneyland happy happy joy joy was en die dag de oorlog was uitgebroken, maar ach als je daarvoor moet gaan kniezen.
Het was in ieder geval heel leuk.

Alleen zo stom dat één dom klein rotzinnetje dat je de volgende ochten ergens op een forum leest, meteen je gemoed weer beneden peil laat zakken.  :( (zonder verdere details)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8577 Gepost op: 21-03-2003, 13:05:22 »
Haihaiiiii

Ow de gemoederen lopen uiteen hier geloof ik... Naja, het is natuurlijk wel vrijdag dus weekend + morgen weer widm + zondag zondag zondag whiihoew ;). (Zoiets.) Met mij gaat dus (natuurlijk) alles super, de voorstelling gister ging erg goed, geen tekst vergeten of zo, alleen toen ik voor de tweede keer op moest lopen (ik kom nl op het eind nadat ik af ben gelopen nog twee keer terug) struikelde ik over een deel van het decor :o dus dat was niet zo fijn, allereerst niet voor mijn voet, maar dat vond ik niet zo belangrijk, maar ik was ook bang dat het kapot zou zijn of zo en/of dat het publiek het gemerkt zou hebben :-[ maar dat schijnt allebei niet het geval geweest te zijn (pfew). Toen ik weer in het schminkhok terugkwam zei de organisator zeg maar meteen heel bezorgd tegen me zo van 'je was gestruikeld, gaat het wel? niet te veel pijn? ligt je voet niet open?' enzow, en ik alleen maar van 'neejoh, gaat wel, maar is het decor nog wel heel?!' en zij alleen maar 'jajoh tuurlijk is dat nog heel maar als het maar met jouw voet gaat' ;D dus dat vond ik wel erg lief van dr. Nou en verder was het ook wel gezellig enzow met alle andere mensjes die meededen, tsja, tis erg veel wachten natuurlijk, ook voordat je een keer aan de beurt komt om geschminkt te worden... maar dat hoort dr natuurlijk bij dus is ook wel weer leuk. Maar ik vond het wel erg jammer dat er gister niemand voor mij was komen kijken :( en ik vind het nog veel ontzettend superjammerder (?) dat iedereen die voor mij komt kijken, naar de vrijdag vroeg voorstelling komt, want daarna kan ik helemaal niemand zien of spreken omdat we meteen de volgende voorstelling hebben!! Dus kan ik helemaal niet napraten :( :( want bij de andere drie voorstellingen (gister, vrijdag laat en zaterdag) dat dat wel kan, komt er dus niemand voor mij :(. Daar baal ik echt onwijs van, maar ja.

Ik moet nu gaan eten, kom zo nog wel terug.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8578 Gepost op: 21-03-2003, 16:01:26 »
hallo mensen! iedereen die me gefeliciteerd heeft: dank jullie wel!

ja ach het was gewoon een dag als alle anderen, niks bijzonders dus, mijn tante kwma op bezoek en dat vond ik wel leuk, maar datw as pas in de middag, en savonds ff mijn ouders.

nou, een fijne dag vanaadg nog mensjes!!!!! doeiiiiii kussss julia

ps, zijn alle zieken alweer beter?

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8579 Gepost op: 21-03-2003, 16:19:12 »
zo ik ga bijna alweer naar school (vandaag om 5 uur eten want 2 voorstellingen, de eerste om 7 uur) (whii ;)) maar ik wilde nog even informeren aan Anne-Marie: hoe is je Amazonepresentatie gegaan???, en aan Zaartje: hoe was het RHCP-concert???

Nou iedereen alvast een hele fijne avond!!!