Zo, daar ben ik ook weer, had maar 3 mini-uurtjes en ik hoef pas weer om half zes op school te zijn dus nu kan ik iets uitgebreider bijpraten en -lezen. Mooi dat je eindelijk weer beter wordt Pino!! Die tekst in je signature heb ik trouwens gisteravond ook nog gehoord...
Jawel jawel, één vd nummers is Elevation. Deden ze wel erg leuk vond ik, en ik kende dat liedje natuurlijk wel (jaja zó erg is het nog nét niet met mij gesteld...) maar ik wist niet dat die zin met die mole erin voorkwam dus dat heb ik nu ook eens duidelijk gehoord en dat was wel leuk
. Moest meteen aan jou denken Pino
.
Maar goed, ik ben gisteren natuurlijk ook nog in Nijmegen geweest. De opkomst was verbazend: maar liefst
16 scholieren (ok, wel de helft 5eklassers) in tegenstelling tot de 2 in de herfstvakantie toen ik daar ook 2 dagen ben geweest. Is natuurlijk wel logisch dat er nu meer mensen kwamen, maar toch, dat was wel leuk, toch nog veel anderen die Grieks en Latijn ook zo leuk vinden dat ze het mss wel willen studeren
.
Nou en verder heb ik bij de generale alle anderen kunnen zien/horen dus dat was wel erg leuk en grappig enzow. Maar ik vind toch de sfeer wel een stuk minder saamhorig zeg maar dan bij een toneelvoorstelling waaraan je met zn allen gewerkt hebt; nu heeft iedereen toch zn eigen act. De presentatie (dit jaar 2 leraren; daar moet ook auditie voor gedaan worden) vond ik trouwens ook echt heel goed, echt soms zo grappig!
Ik ben benieuwd wat het publiek dr allemaal van gaat vinden
. Had net mn vader aan de telefoon, die dacht dat hij vanavond zou komen kijken, terwijl ze toch echt morgen komen... naja dat staat ook wel op het kaartje dus ze zouden er wel achter zijn gekomen
.
Zoals altijd weer de meeste nummers muziek, meestal met zang, soms zang en/of dans, soms alleen muziek, en een paar iets andere dingetjes, maar hmmm ik geloof erg weinig... Erg veel elektrische gitaren vind ik, dat zullen mn ouders niet zo leuk gaan vinden...
Maar goed ik ga maar eens een beetje zenuwachtig worden, bijlezen, douchen, daarna nog even msnen
, en dan weer terug naar school... Alvast een hele fijne dag + avond + vrijdagochtend
iedereen!!