Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2519912 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8540 Gepost op: 19-03-2003, 13:49:12 »
pino, beterschap!

iedreen verder bedankt voor de beterschapswensen, k ben weer bijna helemaal beter :) ik ben bet thuis van de stad, njah, eerst school, toen zangles, maar ja, toen dus ff de stad :) ik heb 3 boeken gekocht voor nog geen 14 euro, en ik dacht die kans ga ik dus ff niet lagen liggen :) en toen nog ff reisgidsen enzo gehaald.
nou ben k dus weer thuis... k heb ff geen zin om t forum bij te lezen, shame on me...
btw, ja, de computer gaat weg, maar hopelijk maar voor 2 dagen. dan kan k hier dus idd niet komen, maar als het langer duurt vraag ik wel ff aan mn pa of ie zn laptop van zn werk mee naar huis wil nemen want ik ga echt niet te lang niet op dit forum komen :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8541 Gepost op: 19-03-2003, 16:23:03 »
Nou Doris, tot over een paar daagjes dan (niet dat je dit nog kan lezen maar goed ::))
*zwaai*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8542 Gepost op: 19-03-2003, 16:29:52 »
hij gaat nu nog niet weg hoor :) hij zou gister weg gaan, maar nu gaat ie volgende week...

« Laatst bewerkt op: 19-03-2003, 16:46:35 door Doris »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8543 Gepost op: 19-03-2003, 16:38:13 »
Oh, nouja, alvast doei dan ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8544 Gepost op: 19-03-2003, 16:38:55 »
vorige week  ;D

enfin, ik zie dat Compuart zijn werk goed gedaan heeft met het kiesmenu'tje (menuutje? damn, kzou het nu zelf nie weten) voor seizoen 2002/2003

edit: mooi opgezocht en gezien dat mijn eerste keuze goed was: menu'tje dus

« Laatst bewerkt op: 19-03-2003, 16:41:24 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8545 Gepost op: 19-03-2003, 16:46:59 »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8546 Gepost op: 19-03-2003, 17:22:19 »
Zo, ik ben ook eindelijk weer thuis! Ik heb weer 'n middagje hard zwoegen erop zitten. We hadden weer die managementgame en hebben echt ontzettend veel moeten nadenken, vergaderen, discussieren enz. om tot de goede besluiten met betrekking tot inkoop, verkoopprijzen, productie, marktonderzoek enzo te komen. De besluiten die ons groepje vorige week hadden genomen, bleken niet bepaald goed uit te pakken dus 't moest nu compleet anders. Ik hoop dat we nu wat succesvoller zijn geweest.  :)

Nu effe snel bijlezen, dan eten en dan nog huiswerk.  :(  Wat is 't leven van 'n student toch zwaar.  ;)

« Laatst bewerkt op: 19-03-2003, 17:55:22 door Han13 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8547 Gepost op: 19-03-2003, 17:52:15 »
JUULTJE gefeliciteerd!!!  :-*

En pino nog steeds ziek?! Je kinderen ook nog, of niet meer? In ieder geval veel beterschap....en zondag zeker wel beter zijn hoor! Ik straal je wel wat energie toe... :D

Verders vandaag stage ging wel, moet nog dagrapportage maken...maar ik kwam thuis en toen waren mn tante, nicht en kindje van mn nicht er. Ja en dat kind (van dec. 2 jaar) is zoooo lief, muziek van 'mn opa mn opa' opgezet. En dansen met dr! Doet ze kei goed joh  :P :D

Nouw han je moet nog veel doen las ik...ikke ook dus je bent niet de enige, misschien doet dat je goed  ;) Succes ermee!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8548 Gepost op: 19-03-2003, 18:01:12 »
En pino nog steeds ziek?! Je kinderen ook nog, of niet meer? In ieder geval veel beterschap....en zondag zeker wel beter zijn hoor! Ik straal je wel wat energie toe... :D

Ja :'( , de kindjes ook nog....Het is een hartnekkig griepje, maar jullie beterschapswensen doen ons alle 3 goed  :-*

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #8549 Gepost op: 19-03-2003, 18:46:09 »
Het is een hartnekkig griepje

laat het niet aan je hart komen zou ik zo zeggen  ;)

der heeft bij ons ook een griep de hele tijd de ronde gedaan en zwaar uitgehaald. Der waren echt veel mensen ziek! Nu ook nog een beetje, maar gelukkig al minder.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8550 Gepost op: 19-03-2003, 19:35:04 »
joepie jee jee, ik heb al mn rapportages en verslagen al af van vandaag.
Nu nog lezen, lezen, lezen en wat lezen voor deze week  :D

Pino nog maar keertje BETERSCHAP, ge bent nu al weekje ziek of ga ik te snel in tijd?

Ik moet zo weer oppassen, ff ander truitje aandoen want deze zit onder met spek en chocolade (chocolade fondue bij stage...om misselijk van te worden eigenlijk maar ook vieze boel dus)
Doeggg fijne avond allemaal  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8551 Gepost op: 19-03-2003, 20:10:45 »
Hallo allemaal,

Julia van harte gefeliciteerd! Was het een mooie dag tot nu toe?

Pino veel beterschap, ook voor de kids. Rust maar goed uit voor zondag.
Volgens mij wordt ik ook ziek :(, ik ben al de hele dag aan het hoesten en heb heel erge pijn op mn borst. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om ziek te worden. Naja maar hopen dat het niet echt doorzet.

Verder heb ik geen nieuwtjes volgens mij. Ik heb vandaag wel lekker gewerkt, in tegenstelling tot de afgelopen twee dagen, waarin het niet echt wilde vlotten. Nog twee daagjes en het is weer weekend, dat is alweer iets om naar uit te kijken.

Trouwens, ik kan de mol alweer niet live zien. De zaterdagavond vind ik toch niet zo'n fijne avond. Ben toch regelmatig weg rond 21.00 uur. En ik was ook nog de serie Ernstige Delicten aan het volgen op Ned 3. Als ik de mol opneem, kan ik dat niet opnemen, echt vervelend.

Fijne avond allemaal!

Groetjes Ovide

• Forumlid
« Reactie #8552 Gepost op: 19-03-2003, 20:34:03 »
ik kan het zaterdag ook niet live zien en dat zal ook vaak zo zijn omdat we dan naar het voetbal gaan meestal...

Ovide en Pino: allebei beter worden hè !!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8553 Gepost op: 19-03-2003, 20:52:50 »
ovide, ook alvast beterschap!  :)

Ik hoop dat ik zaterdag op tijd thuis ben om WIDM live te kijken. Ik ben namelijk de hele dag in 't zuiden van Limburg voor 'n wedstrijd van jazzdans en nu weet ik niet of ik wel op tijd thuis ben. Ik heb er trouwens totaal geen zin in zaterdag, want onze dans gaat nog helemaal niet zo goed. Ik ben dus ook bang dat 't echt 'n afgang wordt.  :-[

Nou ja we zullen wel zien....

Oh ja Pino, beterschap voor je kinderen en natuurlijk ook nog 'n keertje voor jezelf!  :)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8554 Gepost op: 19-03-2003, 21:31:27 »
Juuuuul gefeli!!!! Pinootje beterschappies!!!
Jeetje ik had hier echt veel bij te lezen, echt lang nie hier geweest  ::) vandaag zware dag gehad, heb enorme spierpijn van et figuurzagen met handenarbeid  :-X maargoe, gelukkig heb ik die niet nodig met ut jumpen morgen, want jaaaaa jaaaaa MORGE jajajja
 RED HOT CHILI PEPPERS LIVE!!!!
Heb er echt zooown onwijze zin in! en die dag daarna gewoon nog vroeg naar school , tot 5 uur zingen en dan 's avonds weer feesten tot 2 uur  ::) k zal wel helemaal moe zijn vant weekend, lekker uitrusten, maar daar is weekend voor toch :D
OOOWOWOWOW ik heb net live BY THE WAY mee mogen maken aan de telefoon, nu kan ik echt NIET MEER WACHTENNNN!!!  ;D  ;D  ;D

okee, sorry, beetje enthousiast

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8555 Gepost op: 19-03-2003, 21:43:48 »
Heel veel plezier bij de Red Hot Chili Peppers, Zaar!  :)

* Han is (zoals gewoonlijk als iemand anders naar 'n concert gaat en zij niet) jaloers!  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8556 Gepost op: 19-03-2003, 22:06:24 »
HalloHallo!

Juultjuh, heel errug gefeliciteerd!!! :-* :-* :-* [/size]

Pff, heb volgens mij sinds zaterdag niet meer gepost!! :o Shame on me! Maarja, heb het heel errug druk met presentatie voor vrijdag en allemaal verslagjes en rep's >:( Had vandaag ook al weer un 2 op Latijn, great! :-\ Blegh, voel me beetje down laatste tijd :( Moet nu alweer van de comp af... I'm sorry, zal vrijdag iig wel ff langer komen ;)

Pino, beturrschap voor jou en je kinderen! :-*
Zaartje, heel veel plezier morgen!
en de rest:  :-* en tot morgen of vrijdag!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8557 Gepost op: 19-03-2003, 22:12:01 »
aaah joh nie down zijn hoor! je komt erbovenop, ik voel het gewoon! Ga gezellig iets leuks doen ofzo  :)
Han ik zal aan je denken als ik morgen aan Anthony's voeten lig  ;D  ;)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8558 Gepost op: 19-03-2003, 23:07:43 »
Hallo liebe Leute, ik heb niet veel te melden maar ach.. je moet toch wat he :P

Ik heb iig al erg zin in het mooie weer dat MOET
gaan komen.. ik wil es me stoere nieuwe jas aan!

En verder.. ja.. ik ga vrijdag naar de kapper, dus om het een beetje interactief te houden: wat is jullie beste of slechtste ervaring bij de kapper?

Vertel, vermaak ons met je leed ;)

No Milk today???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8559 Gepost op: 20-03-2003, 08:44:48 »
1x een slechte ervaring bij de kapper gehad. Ze had het in allemaal laagjes gesneden. Op zich zijn laagjes niet zo erg, maar dit was echt te erg, helemaal van boven tot beneden (normaal ergens halverwege) :-\
En bij de kapper viel het op zich ook wel mee, maar de volgende dag als je zelf je haar moet doen valt het niet mee. Het sprong echt alle kanten op. Normaal gesproken smeer ik niet zo veel in mijn haar, maar toen heb ik weken lang met wax, mouse ed in mijn haar rond gelopen...

« Laatst bewerkt op: 20-03-2003, 08:45:22 door Tijgertje »