Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2520653 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8520 Gepost op: 17-03-2003, 20:11:53 »
goeieavond iedereen

buh de mol is echt gedaan... kvind het nog steeds raar... maar langs de andere kant zit ik wel op school bij iedereen op te scheppen met het feit dat deze site erop geweest is én dat ze die goed verstopte hints er heel zeker voor ons ingestopt hebben  ;D

damn, kmoe tegen woensdag een boek van 160 blz lezen, we weten het van vorige week, kben gisteren begonnen en kheb er nog 80 te gaan... we raken er wel denk ik dan, opt feit na dat het eigenlijk een saai boek is...

enfin, ik ga bijlezen op het forum, zien of ik dan nog kan lezen in mijn boek, zo niet Temptation Island zien en daarna Mission Impossible

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8521 Gepost op: 17-03-2003, 20:13:32 »
hoi lieve mensjes!!!!

het is heel erg maar ik heb de eerste aflevering nog niet gezien! Ik had iemand anders de mol op laten nemen omdat wij hier al idols gingen opnemen voor rick, maar die krijg ik pas donderdag! Kan ik net zo goed wachten op de ehrhaling...stelletje droeftoeters, sorry

Het erge is nog, ik heb de laatste belgische niet gezien,want we hadden heir van alles en er kwma onverwachts visite (schoonouders, die nogal overal op letten,dus boenen boenen!) en die heb ik dus niet gezien! ben erg down :( maja live goes on en ik ga vrijdag gewoon kijken...

buiten dat ben ik overmorgen jarig dus moek wel een klein beetje lachne toch?

kusss julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8522 Gepost op: 17-03-2003, 21:17:01 »
Oww vervelend zeg Julia, maar misschien kun je nog eens die afl van iemand lenen en hem alsnog zien? Hrm, je gaat zeker niet naar de fandag...? :-\
Maar de Ned 1e afl kun je iig nog kijken!! Bekijk het gwoon van de zonnige kant: je hebt langer voorpret! (jaja copyright broer ;))

Debbie, succes met je boek, hopelijk wordt ie later nog wat minder saai...

Ik heb eindelijk al mijn Franse boekverslagen af! Viel eik nog best wel mee hoeveel werk het was, kmoest voor 2 boeken een aanvullinkje maken en mijn poezieverslag nog afmaken maar dat was ook nog maar heel weinig. Dus, dan denk ik dat ik alle dossiers af heb!! Dat moet ook wel want als je vrijdag niet alles hebt ingeleverd van alle vakken, ben je al bij voorbaat gezakt (naja, zeggen ze he :P). Maar das dus wel ff mooi dat ik daar vanaf ben, of naja vanaf... nu de mondelingen erover natuurlijk nog...

Maja nu wilde ik nog fijn even gaan msnen tot mn vader de comp weer zou willen, maar msn loopt de hele tijd vast nog voor ik ook maar iemand heb kunnen aanspreken en als ie 1 of 2 keer is vastgelopen, moet ik zelfs de hele computer herstarten! Nu al 2 of 3 keer gebeurd dusja ik durf het niet echt meer aan om msn nóg eens op te starten... :-\ Hopen dat ie het morgen weer gwoon normaal doet dan...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8523 Gepost op: 18-03-2003, 10:26:10 »
goeiemorgen iedreen,

k kwam vanmorge mn bed uit maar k voelde me echt nie lekker dus ben ik maar thuis gebleven. kan alleen niet heel de dag achter de computer omdat mn pa om 1 uur thuiskomt en dan de computer in gaat nemen :'( de computer gaat trouwens volgende week pas weg dus k kan nog lekker n weekje forummen :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8524 Gepost op: 18-03-2003, 10:40:11 »
He Doris, beturschap :-*
Gaat de compjuter weg :o :o :o  Kun je daarna nog wel hier komen dan? :-\

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8525 Gepost op: 18-03-2003, 10:49:07 »
Doris, beterschap! Ik hoop voor je dat je computer ook snel weer terug is volgende week!  :)

Ik heb effe 'n tussenuurtje en moet heb zo dadelijk vergaderen met onze Duitse groepsleden voor 'n project. Ik heb er echt geen zin in, want 't zal wel weer op niks uitlopen. We zijn nog steeds niet echt begonnen aan 't project. 't probleem is dat 't gaat over mijn stagebedrijf en ik dus eigenlijk de enige ben die de informatie weet om 't verslag te schrijven. Bovendien begrijpt de rest (dus ook m'n Nederlandse groepsleden) totaal niet wat de bedoeling is van 't project en komt 't er op neer dat ik onderhand alles zelf moet doen. Misschien was 't toch niet zo'n goed idee om mijn stagebedrijf te kiezen voor dit project.  :-[

Nou ja, we moeten 't zo dadelijk dus gaan hebben over de taakverdeling. 't komt er dus op neer dat de anderen niks kunnen doen, omdat ze niet over de kennis van 't bedrijf beschikken. Ik ben eens benieuwd hoe we dit zullen gaan oplossen....  :-\

Ik kom strakkes nog wel 'n keer langs, want dan heb ik weer 'n tussenuur.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8526 Gepost op: 18-03-2003, 13:55:13 »
Hey Doris beterschap!!! Niet te lang ziek blijven hoor!!! (kom je eigenlijk zondag ???)

Dat zou idd wel erg vervelend zijn Han, als jij straks alles moet doen! Maar waarom hebben jullie dan jouw stagebedrijf als onderwerp gekozen?? :-\ Je kunt het nu zeker niet meer veranderen... :-X

Ik had een superkorte schooldag, want mini-uren. Maar goed niet veel bijzonders. Ik heb mn Franse boekverslagen ingeleverd dus dat dossier is nu ook compleet! Meteen afspraak gemaakt voor mn Franse literatuurmondeling (--> 9 april). En verder heb ik vandaag het proefwerkrooster gekregen voor over anderhalve week... Daar staan nu 7 repetities op, maar er komen nog een mondeling literatuur Nederlands, een mondeling/practicum natuurkunde en een mondeling Frans (spreken) bij... ::)

Verder heb ik denk ik niets te vertellen... Morgen meelopen in Nijmegen, kmoet eens even de trein gaan opzoeken (moet er echt al vroeg zijn pfff).

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8527 Gepost op: 18-03-2003, 16:50:42 »
Annemieke waar ga je meelopen in Nijmegen (of heb ik iets niet gelezen...). Achja ik ben morgen lekker niet in nijmegen  :P Ga stage lopen, lekker afrikaans dansen met de vrouwkes.

Ik moet nu ff een autootje fimooën (hoe schrijf ik dat nu weer). Als mascotte voor rijexamen, dan geeft 'n vriendin dat aan haar vriendin...jaaajaaa duidelijk.
Doeggggg!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8528 Gepost op: 18-03-2003, 17:04:31 »
Dat zou idd wel erg vervelend zijn Han, als jij straks alles moet doen! Maar waarom hebben jullie dan jouw stagebedrijf als onderwerp gekozen?? :-\ Je kunt het nu zeker niet meer veranderen... :-X

We moesten nu eenmaal 'n bedrijf uitkiezen en dan 't liefste 'n bedrijf waar iemand al had stage gelopen of waar iemand als bijbaantje werkte. Omdat mijn stagebedrijf wel geschikt was voor de opdracht hebben we dat besloten.

We hebben trouwens met de Duitsers afgesproken dat ze toch zelf gaan proberen 'n hoofdstuk te schrijven voor ons rapport. Ik ben eens benieuwd wat ze er van gaan brouwen.....ze weten namelijk echt nog helemaal niks van 't bedrijf af. Daarom stuur ik ze dadelijk effe m'n stageverslag, kunnen ze alvast 't een en ander over 't bedrijf lezen.

Verder heb ik ook 'n erg saaie dag gehad. Veel tussenuren, wat hier ook wel te merken was want ik ben op school maar achter de computer gekropen om vast wat bij te lezen. Morgen heb ik alleen 's middags les (van 13.00 uur tot 17.30 uur), dus dat wordt weer zo'n gekke dag.  :-\

Annemieke, vast veel plezier in Nijmegen morgen!  :)
Fenn, succes met 't autootje fimooën! Hopenlijk krijgt die vriendin van je vriendin er 'n beetje geluk van als ze rij-examen moet doen!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8529 Gepost op: 18-03-2003, 18:04:58 »
Annemieke, vast veel plezier in Nijmegen morgen!  :)
thnx! :)

Kga meelopen op de universiteit bij de studie Griekse en Latijnse taal en cultuur (oftewel Grieks en Latijn, oftewel klassieke talen, maar ja, het heet dus officieel GLTC). Ga ik ws ook wel studeren komend jaar en ws ook wel in Nijmegen, dusja... morgen hoop ik dan zeker te zijn en daarna ga ik dan me inschrijven.

Tsja Han, succes ermee dan verder. Hopen dat de Duitsers toch in elk geval hun uiterste best zullen doen.
Fenna, is het fimoautootje mooi geworden?

Ik ga nu spagetti eten, jumjum... Ja nu nog thuis maar morgen, overmorgen en vrijdag eet ik op school voor de voorstellingen en (morgen al :o) voor de generale repetitie.

• Forumlid
« Reactie #8530 Gepost op: 18-03-2003, 19:06:57 »
hoi!

wat naar voor je Han dat je zoveel werk moet doen  :-\ volgens mij is het best wel lastig ook voor de anderen dat ze er niets van weten...

Annemieke: amuseer je morgen ! Hopelijk bevalt het je !

Ik heb vanmiddag moeten voetballen tegen de tweedejaars omdat ze leerkrachten tekort hadden ! klinkt vaag, ik leg het even uit

Op school is er dus een voetbalcompetitie over de middag. In het 1e en 2e is dit klassikaal en de winnaars van 1 en 2 moeten tegen elkaar spelen. Het tweede jaar had gewonnen en die mogen dan tegen een bende vrouwelijke leerkrachten spelen. Maar er waren er maar 2 die dat zagen zitten en dus hebben ze onze ploeg van vorige week opgetrommeld en mochten wij de grote stoere meisjes gaan uithangen  ;D was echt heel leuk, plots waren we de 'grote', de vijanden, zo 'waaaauw  :o' megahip :) we hebben gewonnen met 4-1 maar niet zo spectaculair goed eigenlijk. Enfin, het was toch vooral megafun :)

Ik moet nog 50 blz lezen in een boek tegen morgen, buh...ik lees echt graag maar niet in saaie boeken natuurlijk...

nuja, eerst bijlezen op forum, de rest lees ik wel in dat boek op uurtje, max anderhalf denk ik (lees: hoop ik :))

kus  :-* A&K die zondag helemaal ziet zitten

« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 19:07:34 door Alive and Kicking »

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8531 Gepost op: 19-03-2003, 00:54:29 »
oi mensen, kom ff hallo zeggen, kijken of er iemand wakker is gebleven voor mijn evrjaardag, nee dus :'(

hahaha neej hoor niemand wist het ;) ;D

alles goed verder met iedereen? las dat doris ziek is, beterschap!

nou ik ga maar eens slapen ofzo

kussssss julia

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8532 Gepost op: 19-03-2003, 08:02:01 »
 [size=8] Gefeliciteerd Julia!!![/size]  :D :D :D

« Laatst bewerkt op: 19-03-2003, 08:02:48 door Malcolm »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8533 Gepost op: 19-03-2003, 08:37:35 »

Proficiat Juul met je verjaardag!  :-*

Ik wens je 'n hele fijne dag!  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8534 Gepost op: 19-03-2003, 09:19:02 »
dank joellie wel!!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8535 Gepost op: 19-03-2003, 09:31:42 »
Juul, gefeliciteerd!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8536 Gepost op: 19-03-2003, 11:24:09 »

Gefeliciteerd Juul!

Ik kom heeeeeel eventjes langs voordat ik weer terug in mijn bed kruip. Ik probeer een beetje bij te lezen maar de lettertjes beginnen voor m'n ogen te dansen, dus dat ga ik zo maar opgeven.
Ik haat ziekzijn! >:(

Maar iig iedereen heel veel groetjes en ik hoop veel van jullie zondag te zien (dan MOET ik beter zijn!!!!)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8537 Gepost op: 19-03-2003, 11:40:04 »
Heel veel beterschap Pino! Rust maar lekker uit zodat je je zondag weer helemaal goed voelt!  :)

• Forumlid
« Reactie #8538 Gepost op: 19-03-2003, 13:32:20 »
Proficiat Juultjuh !!

:-* :-* :-* (geven jullie in Nederland ook 3 kussen?)

Het is woensdag en het is p-r-a-c-h-t-i-g weer ! jammergenoeg moet ik blokken want ik heb volgende week examens (idd, zondag komt eigenlijk slecht uit voor mij maar ik laat die kans niet liggen). Ik ga dus vlug wat bijlezen zodat ik kan blokken en vanavond hier kan terugkeren  ;)

edit: shadow en move gaan niet samen bij mij blijkbaar

« Laatst bewerkt op: 19-03-2003, 13:33:08 door Alive and Kicking »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8539 Gepost op: 19-03-2003, 13:35:11 »
Jazeker geven we hier 3 kussen :D

Pino, veel beterschap :-*