Oww vervelend zeg Julia, maar misschien kun je nog eens die afl van iemand lenen en hem alsnog zien? Hrm, je gaat zeker niet naar de fandag...? :-\
Maar de Ned 1e afl kun je iig nog kijken!! Bekijk het gwoon van de zonnige kant: je hebt langer voorpret! (jaja copyright broer
)
Debbie, succes met je boek, hopelijk wordt ie later nog wat minder saai...
Ik heb eindelijk al mijn Franse boekverslagen af! Viel eik nog best wel mee hoeveel werk het was, kmoest voor 2 boeken een aanvullinkje maken en mijn poezieverslag nog afmaken maar dat was ook nog maar heel weinig. Dus, dan denk ik dat ik
alle dossiers af heb!! Dat moet ook wel want als je vrijdag niet
alles hebt ingeleverd van alle vakken, ben je al bij voorbaat gezakt (naja, zeggen ze he
). Maar das dus wel ff mooi dat ik daar vanaf ben, of naja vanaf... nu de mondelingen erover natuurlijk nog...
Maja nu wilde ik nog fijn even gaan msnen tot mn vader de comp weer zou willen, maar msn loopt de hele tijd vast nog voor ik ook maar iemand heb kunnen aanspreken en als ie 1 of 2 keer is vastgelopen, moet ik zelfs de hele computer herstarten! Nu al 2 of 3 keer gebeurd dusja ik durf het niet echt meer aan om msn nóg eens op te starten... :-\ Hopen dat ie het morgen weer gwoon normaal doet dan...