Ahh wat leuk Tijgertje! Lief klein neefje erbij
.
Zo, nou, de langste schooldag van de week hebbik gehad, want de rest vd week zijn er mini-uren (40 min ipv 50). En woensdag ben ik dan ook nog eens weg voor een meeloopdag in Nijmegen, plus 4 GN-voorstellingen en 1 generale rep, dat wordt een erg bijzonder weekje... en dan hebbik t nog niet eens gehad over zondag
.
Ik heb vandaag vernomen dat
al mijn Nederlandse boekverslagen en verwerkingsopdrachten goedgekeurd zijn!!! Dus mn hele leesdossier is goedgekeurd, waarmee ik dus ook toegestaan ben aan het mondeling literatuur deel te nemen...
Kben alleen nog niet klaar voor het mondeling literatuur van Frans, want daarvoor moet ik nog 2 boekverslagen afmaken. Dat moet ik dus vandaag ff doen want dan kan ik t morgen inl.
Uhmm verder... oja mn ouders zijn weer terug, net een half uurtje eerder thuis dan ik, kheb ze nog niet echt gesproken (ik ren nl altijd eerst naar de computer
fijn sociaal he?
) maar mn moeder is geloof ik ook weer even weg en mn vader is uhmm mijn fiets aan het repareren want die was erg aan het rammelen (net gekocht nota bene
).
Vanmiddag tijdens Engels zouden we een oefenexamen krijgen... blijkt dat het vragenboekje niet bij het tekstenboekje paste...
Dus toen konden we niets doen en ja de leraar houdt altijd tig mondelingen tijdens de les (niet in de klas) dus toen hebben we ons maar een btje gezellig verveeld, kamertje verhuur gedaan en een grappig spelletje waarbij iedereen om de beur een zin schrijft en je alleen de zin van je voorganger mag lezen. Lekker kinderachtig
maar wel grappig.
Kga ff bijlezen, zal niet veel zijn (naja in de huiskamer dan he) enne dan moet ik dr toch echt aan geloven en Frans afmaken... pff hebbet nu al zo lang vooruitgeschoven...
Fijne dag iedereen en tot vanavond, doeidoei...!