Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2520674 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8500 Gepost op: 16-03-2003, 21:10:27 »
Het was een superleuke laatste aflevering. Ik heb ervan genoten echt waar.
Iedereen was ook zo blij en tevreden. Die bloopers waren echt het einde. Mollenstreken waren er ook genoeg, alleen werd het allemaal veel meer gestuurd dan ik gedacht/gehoopt had.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8501 Gepost op: 16-03-2003, 21:14:13 »
Mollenstreken waren er ook genoeg, alleen werd het allemaal veel meer gestuurd dan ik gedacht/gehoopt had.

Vond ik ook erg jammer. Marc kreeg iedere keer van te voren te horen in welke groep hij moest komen te zitten en wat hij dan moest doen. En dat oortje bij de splitsingen-opdracht! 't was daar niet Marc die saboteerde, maar eigenlijk de regie. Dat vond ik eigenlijk niet kunnen en bovendien erg riskant. Je zag 't zo zitten!  :-\

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8502 Gepost op: 16-03-2003, 21:25:32 »
Ja jammer. Ik heb wel het idee dat de sturing steeds sterker wordt. Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat de kandidaten steeds gewiekster worden, maar volgens mij was dat in de eerste series niet zo erg. Erg stom van Marc trouwens om dat briefje achter te laten...

O ja, toen de hints kwamen over dat bijbelvers zei ik dus dat iemand op internet dat gevonden dat. Mijn vriend zei toen waarom had je dan niet Marc als mol. Ik weer, omdat bijna niemand dat geloofde. Het was gewoon te ver gezocht. Tsja, raar he, hoe de dingen gaan...achteraf is het makkelijk praten.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8503 Gepost op: 16-03-2003, 21:35:38 »
Aan de ene kant vond ik het ook wel jammer dat Marc zo gestuurd werd, maar ik denk dat we niet weten hoe dat met de andere mollen is gegaan.. George werd toch ook van tevoren voorbereid dus ja.. en het was toch ook wel bekend dat de (een deel van) de crew van de mol eigenlijk ook de mol is..
Maar ik vond het toch een amusante aflevering :) Ook door de bloopers en zo. HEt was erg leuk in elkaar gezet.

No Milk today???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8504 Gepost op: 17-03-2003, 10:43:58 »
Sowee! Veel gepost dit weekeind. Ik ga het niet allemaal nalezen hoor, dus bij deze sorry als ik iemand oversla die iets belangrijks heeft gemeld :-* ;)

Moest vrijdag dus weer mijn schoonmoeder ophalen. Kwam ik daar en toen zei ze dat we ff moesten wachten omdat mijn schoonzus op dat moment op de operatietafel lag voor een keizersnee. Dus wij wachten en toen belden ze dat we om half 9 mochten komen kijken. En het was een jongetje, Rick. Echt een liefie :D  

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8505 Gepost op: 17-03-2003, 15:40:27 »
Ahh wat leuk Tijgertje! Lief klein neefje erbij :).

Zo, nou, de langste schooldag van de week hebbik gehad, want de rest vd week zijn er mini-uren (40 min ipv 50). En woensdag ben ik dan ook nog eens weg voor een meeloopdag in Nijmegen, plus 4 GN-voorstellingen en 1 generale rep, dat wordt een erg bijzonder weekje... en dan hebbik t nog niet eens gehad over zondag ;).

Ik heb vandaag vernomen dat al mijn Nederlandse boekverslagen en verwerkingsopdrachten goedgekeurd zijn!!! :D :D Dus mn hele leesdossier is goedgekeurd, waarmee ik dus ook toegestaan ben aan het mondeling literatuur deel te nemen... ::) Kben alleen nog niet klaar voor het mondeling literatuur van Frans, want daarvoor moet ik nog 2 boekverslagen afmaken. Dat moet ik dus vandaag ff doen want dan kan ik t morgen inl.

Uhmm verder... oja mn ouders zijn weer terug, net een half uurtje eerder thuis dan ik, kheb ze nog niet echt gesproken (ik ren nl altijd eerst naar de computer ;) fijn sociaal he? :P) maar mn moeder is geloof ik ook weer even weg en mn vader is uhmm mijn fiets aan het repareren want die was erg aan het rammelen (net gekocht nota bene >:().

Vanmiddag tijdens Engels zouden we een oefenexamen krijgen... blijkt dat het vragenboekje niet bij het tekstenboekje paste... ::) Dus toen konden we niets doen en ja de leraar houdt altijd tig mondelingen tijdens de les (niet in de klas) dus toen hebben we ons maar een btje gezellig verveeld, kamertje verhuur gedaan en een grappig spelletje waarbij iedereen om de beur een zin schrijft en je alleen de zin van je voorganger mag lezen. Lekker kinderachtig ;D maar wel grappig.

Kga ff bijlezen, zal niet veel zijn (naja in de huiskamer dan he) enne dan moet ik dr toch echt aan geloven en Frans afmaken... pff hebbet nu al zo lang vooruitgeschoven... :(

Fijne dag iedereen en tot vanavond, doeidoei...!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8506 Gepost op: 17-03-2003, 15:58:29 »
tijgetje gefeliciteerd met je neefje!  :-*

ik ben nog wel beetje sad om de mol van gisteren, zit nu echt in n diep dal  :'( njah, k kom dr wel weer over heen, als de nl mol weer n beetje op gang gekomen is :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8507 Gepost op: 17-03-2003, 16:12:50 »
Tijgertje, wat leuk dat je 'n neefje hebt! Proficiat!  :-*

Zo, eindelijk thuis. D'r leek weer 'ns geen einde te komen aan al die lessen. 't was ook weer 'ns erg saai en veels te lekker weer om de hele dag binnen te zitten!

Ik zie dat er veel gepost is vandaag. En toch weer 'n muzikale aanwijzing! Snel bijlezen dus maar nu.....

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8508 Gepost op: 17-03-2003, 16:36:27 »
Gefeliciteerd Tijgertje, met je neefje.

Ik ben net thuis en heb een heel gezellige dag gehad op school. Ik heb bijna de hele dag een beetje niks gedaan... Nou ja, mss een beetje dan bij Wiskunde.
Ik heb met Bart afgesproken om aan onze praktische opdracht te werken voor Wiskunde want die moet binnenkort ook al klaar zijn :-\. Maar goed, dat gaat wel lukken.
Ik ben net als Annemieke ook zo'n uisteller als het Frans betreft. Ik moet nog steeds twee handelingsdelen maken.

Goed, ik geef het toe, ik heb vandaag best een saaie dag gehad, maar toch een best gezellige saaie dag.

Nog ff de huiskamer bijlezen en dan weer aan mijn huiswerk.

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8509 Gepost op: 17-03-2003, 16:57:26 »
Dit bericht kreeg ik vandaag in mijn mailbox:
(Lennard is mijn echte voornaam)

"Beste Lennard,

Een tijdje geleden heb je op de internetpagina van Stress een enquête ingevuld. Aan deze enquête was een loterij verbonden en ik kan je mededelen dat jij een van de winnaars van deze loterij bent!

Je hebt een waardebon voor karten bij Go Planet gewonnen. De prijsuitreiking is aanstaande maandag (24 maart) om 12.30 in de Stresskamer. Zou je even kunnen terugmailen of je dan aanwezig kunt zijn?

Met vriendelijke groet,
Annemarie"

:D :D :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8510 Gepost op: 17-03-2003, 17:02:35 »
Wat leuk zeg Malcolm! Proficiat met je prijs!  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8511 Gepost op: 17-03-2003, 17:37:33 »
Wow, Malcolm gaat karten. Wat leuk zeg :D

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8512 Gepost op: 17-03-2003, 18:17:25 »
Malc feli!
Tijgertje ook feli met je neefje! Altijd lief baby's!

Ik ben weer beter...jaja goed he  :D
Dus vandaag weer normale schooldag, niks spetterends en abnormaals gebeurt, dus ook nie veel te vertellen!
Gister de aflevering van de mol was zooooo tof, wel kei jammer dat het is afgelopen. Gelukkig is er nog de mfd!!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8513 Gepost op: 17-03-2003, 18:31:50 »
Dank iedereen :D
Ik heb dan altijd dat ik met mijn vinger in het handje ga dat hij me dan vastpakt. Hij kneep best hard voor iemand die amper 2 uurtjes geleden op de wereld is gezet :o
En dan moet ik natuurlijk babykleertjes voor hem kopen dit weekeind. Leuk. (toegegeven, zo'n kleintje is toch eigenlijk best wel heel erg leuk... :-X  Ben alleen niet zo'n held wat betreft poepluiers en kots enzo... ::))

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8514 Gepost op: 17-03-2003, 18:45:05 »
Tijgertje, proficiat met je neefje! Alles goed gegaan met je schoonzus? Lekker shoppen voor babykleertjes is toch altijd wel errug leuk, vind ik.

Malcolm, gefeliciteerd met je prijs. Dat is nou echt een verrassing zoiets. Het maakt je dag toch wel goed/beter.

Ik heb verder niet veel bijzonders gedaan. Het was heel erg druk op het werk en ik heb me geergerd aan allerlei lastige mensen. Nou ja, morgen is weer een nieuwe dag, dus ik ga er maar van uit dat de storm dan een beetje is overgewaaid.

Ik ga eens even wat te eten maken...

Groetjes Ovide

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8515 Gepost op: 17-03-2003, 19:05:22 »
Alles goed gegaan met je schoonzus?
Yes. Ze had het erger verwacht iig. De vorige keer had ze ook een keizersnee, maar deze keer was gelukkig voor haar meegevallen. Hij was wel zwaar, bijna 9 pond (de vorige was zelfs zwaarder :o) en ze is toch al zo klein...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8516 Gepost op: 17-03-2003, 19:13:45 »
Leuk zeg Malc! Wanneer ga je karten?

Ikke moet nu nog steeds Franse boekverslagen maken :( :( :-[ want mn vader heeft tot nu toe de comp de hele tijd bezet gehouden. Blegh blegh hebdurgeenzinnin... nja...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8517 Gepost op: 17-03-2003, 19:15:01 »
Nou zeg, das wel een zware, maar ja beter wat zwaarder dat te licht zullen we maar zeggen he  ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8518 Gepost op: 17-03-2003, 19:20:42 »
Nou zeg, das wel een zware, maar ja beter wat zwaarder dat te licht zullen we maar zeggen he  ;D
Eh, ja tuurlijk... ::)
 ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8519 Gepost op: 17-03-2003, 19:29:05 »
Als wij zo ver zijn, moeten we nog maar eens praten denk ik... ;D