Ook goedemorgen,
Ik heb net pas de eerste aflevering kunnen kijkne, omdat we gisteravond uit eten zijn geweest. Dat was echt superleuk en lekker, maar we waren pas na 22.00 uur thuis en mn vriend wilde nog studio sport opnemen...
Ik vond het een beetje warrige aflevering en de opdrachten waren inderdaad niet echt duidelijk uitgelegd voor ons kijkers. Volgens mij heb ik wel de afvaller goed voorspeld, ik weet het eigenlijk niet. Ik kwam er gisteren om 19.20 uur achter dat ik nog niet gestemd had en we moesten om 19.30 uur in dat restaurant zijn. Ik heb dus maar gewoon wat namen ingevuld. Zo meteen even bij de uitslag kijken.
Gisteren was ik dus naar die verjaardagslunch van die vriendin van mij. Zij woont in Maastricht en dan pal in het centrum. Ik was er nog nooit geweest (ze woont er nog niet zo lang). Echt heel leuk en gezellig. Daarna nog even een rondje door Maastricht gelopen, het was zulk lekker weer. Toen 'moest' ik natuurlijk nog een paar nieuwe schoenen kopen
. Nee, ik zag schoenen waar ik al twee zomers naar op zoek was en pasten ook nog (wat een wonder
), dus toen heb ik ze maar gekocht. Het zijn zwarte hoenen, met een bandje over de wreef en een bandje om de enkel met ongeveer 7 cm hoge hakken. Echt heel leuk voor onder een rok. En aangezien ik nooit korte broeken draag in de zomer (ook niet in de winter
) en dus met warm weer op rokken of linnen broeken ben aangewezen kan ik deze schoenen goed gebruiken. Mn vriend vond ze zelfs ook mooi en hij zei niet eens dat ik al veel schoenen heb (valt ook wel mee hoor). Verder was het hartstikke druk in Maastricht in verband met de TEFAF (een of andere kunstbeurs). Overal liepen van die ouwe wijven met bontjassen enzo. Ik moets er wel erg om lachen en baalde dat ik geen verfbommetje had meegenomen.
Nu ben ik aan het twijfelen of ik nog even naar de stad zou gaan fietsen om onder de zonnebank te gaan. Het is goed weer en naar buiten gaan is wel lekker, maar van de andere kant heb ik zin om gewoon wat te luieren vandaag...ik ben er nog niet echt uit geloof ik. Nou ja, de zonnebank is tot 17.00 uur open.
Ik ga zo maar eens douchen en wat was aanzetten.
Groetjes Ovide
Enne Bertha, beterschap he!