Ik kan mn nickname niet veranderen... de naam Annemieke is al in gebruik... :'(
Toch niet dus! Thnx Malc!! Het is een feit!
Mn nick is veranderd! Voortaan mogen jullie me
Annemieke noemen!! of iets dergelijks natuurlijk
(dat mocht natuurlijk eerder ook al alleen deden jullie dat dan nooit
)
Pfff... kmoet dr zelf nog wel aan wennen hoor... ziet dr echt raar uit... Ik heb mn signature trouwens ook weggehaald, omdat er toch al jonge eendjes in mn avatar staan en die tekst anders altijd maar zo afleidt vh bericht dat meestal toch totaal ergens anders over gaat...
Maar over jonge eendjes gesproken, ik heb de afgelopen twee nachten gedroomd dat ik de eerste jonge eendjes van dit jaar gezien had...! Dus jullie kunnen je voorstellen hoe ontzettend ik daar naar uitkijk, dat ik er elke nacht over droom
. Als ik ze gezien heb zal ik het ook - net als ik de droom van afgelopen nacht - met koeienletters hier posten!
e: neej helaas geen smsje ontvangen, kan dat naar mijn oude nummer verstuurd zijn :-\? wat stond erin dan?
noueh, was van afgelopen zaterdag, ong twaalf uur 's avonds
, ik feliciteerde je met de overwinning van Jamai!
En verder weet ik t nie meer, ws dat ik het leuk vond dat de ned widm weer zou beginnen of juist dat we de dag erna te weten zouden komen wie de mol was... ja, dat zal het zijn geweest... Maar dat nummer bestaat dus niet meer?? :-\
Ik ga maar eens bijkomen van het feit dat ik het toch maar mooi gedurfd heb om 'e' gedag te zeggen
en een feestje daarvoor geven in het Kasteel
.
liefs,
Annemieke