Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2523157 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8460 Gepost op: 14-03-2003, 19:25:37 »
owww en hebbe jullie 'Nederland komt thuis' gezien?
Ik vind het een vaag programma, kende t dan ook niet. Maar stukje over de mol is altijd leuk! Onze enige echte winnaar John was er bij!  :D
Alles bij elkaar nog geen 5 min. maar altijd de moeite waard!
(gemist? er komt herhaling..weet nie wanneer)
Ow en ik moet t ff kwijt...ze schreven GEORGE als sjors... :-\

Haha dankje e voor je beterschappies...nog een paar keer en ik ben beter  ;)

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8461 Gepost op: 14-03-2003, 19:47:40 »
nej hebbet gemist, dacht er een kwartier te vroeg én een kwartier te laat aan en tegen de tijd dat ik iedereen op msn gezegd had dat ik ff tv ging kijken was het afgelopen. Wel nog ff de aankondiging van widm gezien.

Haha dankje e voor je beterschappies...nog een paar keer en ik ben beter  ;)
BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE !! ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8462 Gepost op: 14-03-2003, 19:49:35 »
Blergh! Wat een saai weekje. Nu we weten dat Marc de Mol is en we bij de Nederlandse Mol alleen maar kunnen gissen, is het allemaal wat saai. Gelukkig staat er een topweekend aan te komen met maar liefst 2 afleveringen (NL en BE). Ik hoop nog steeds dat Michiel met de allerlaatste verassing komt: We hebben jullie allemaal voor de gek gehouden. Het is toch Sandra!  :o Dat zou prachtig zijn!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8463 Gepost op: 14-03-2003, 20:08:57 »
BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE BETERSCHAP FENNIE !! ;)

Oeww nu moet ik me wel ff heel snel aanpassen  :P

Ow enne..ik had altijd fennie als nickname...maar ik logde (logte, loog?) in als fenn...zag nu pas dat ik da zelf in het profiel kan veranderen. vandaar nu zo!
Houdoeggg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8464 Gepost op: 14-03-2003, 20:32:16 »
eey vriendjes en vriendinnetjes! wat heb ik jullie gemist zeg!!!

jongens jongens ik ben steeds met andere dingen bezig en vergeet jullie helemaal, schandelijk!

nou ik ga er wer vandoor,by the way zijn er nog schokkende dingen gebeurd???

kussss julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8465 Gepost op: 14-03-2003, 20:40:08 »
Hey Fenn!! Coole avatartekst zeg!! ;D ;D ;D

Ik kan mn nicknamen niet veranderen... de naam Annemieke is al in gebruik... :'(

Heyyy Juul leuk dat je nog eens langskomt!! Had je vorige week mn smsje nog gekregen?? Schokkende dingen uhm zou ik zo snel niet weten, wel heel goed nieuws dat Han met grote glans voor haar stage geslaagd is! Oja natuurlijk wel iets very very schokkends: Marc was de mol... :o

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8466 Gepost op: 14-03-2003, 21:05:14 »
Ja Julia, echt schandalig dat je ons zo verwaarloost. Ik was vandaag nog aan je aan het denken, grappig he. Dat kindje waar ik van de week op kraamvisite was geweest heet namelijk ook Julia. Dat wilde ik nog vertellen, maar ik bedacht dat je al een tijdje niet meer langs was geweest. Bij dezen dus!

Verder is het weekend natuurlijk begonnen vandaag, das altijd fijn. Ik ben nog gaan sporten en heb daarna lekker frieten gegeten. Dat mag dan he  ;).
Morgen ga ik naar een verjaardagslunch in Maastricht. Ik zal proberen nog wat mensen over te halen om naar de mol te kijken. Mn vriend heeft zich in ieder geval wel hier ingeschreven, omdat hij mee wil doen aan de pool.

@Han: wat een supergoed punt, proficiat meid! Je hebt het verdiend hoor! Nu heb je misschien ook weer wat meer zin om naar school te gaan enzo.

@Fenn: je moet nu toch maar eens beter worden hoor! Nee hoor, grapje, veel beterschap, geniet een beetje van het mooie weer, dan voel je je vanzelf een stuk lekkerder.

Ik ga nog even snel kijken wat er voor de rest nog gepost is en dan nog wat voor de tv hangen.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8467 Gepost op: 14-03-2003, 21:49:43 »
whaaah mensjes!

e: neej helaas geen smsje ontvangen, kan dat naar mijn oude nummer verstuurd zijn  :-\? wat stond erin dan?  ;D

ovide:leuk he die naam is weer helemaal 'in', een kindje van mijn werk heeft een zusje gekregen en die hebben ze ook julia genoemd! lachuh he?

Han: supergefeliciteerd! lekker joh dat je dat gehaald hebt dat geeft een stuk zekerheid!

en dat marc de mol was? dat wist ik de laatste 5 afleveringen al, bekijk de pool maar...dat was dan ook het enige wat ik goed had hahaha

kusssss julia

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8468 Gepost op: 14-03-2003, 22:06:49 »
Whahaha, ik ben dr net achter gekomen dat ik mezelf ook un privéberichtjuh kan sturen! ;D ;D ghehe, beetje onzinnig, maarja, ben beetje in un rare bui ;)

Juul, leuk dat je weer langs komt! Maar je moet tog wel es wat vaker hiero komen hor! >:( ;)

Anne-Marie, wat cool zeg, dat toneelstukje!! :D Lijkt me echt supertof om te doen en om naar te kijken/luisteren! Jullie krijgen vast een onwijs hoog cijfer ;)! Maar anders heb je iig toch al lol gehad.
Jaa, leuk he?! ;) Ghehe, ik hoop dat we idd hoog cijfer krijgen,., maarja,., we hebben nogal beetje strenge projectbegeleidsster :-\ Enne, je mag wel komen kijken hor!! :P

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8469 Gepost op: 14-03-2003, 22:23:45 »
Ik kan mn nickname niet veranderen... de naam Annemieke is al in gebruik... :'(
Toch niet dus! Thnx Malc!! Het is een feit! Mn nick is veranderd! Voortaan mogen jullie me Annemieke noemen!! of iets dergelijks natuurlijk ;) (dat mocht natuurlijk eerder ook al alleen deden jullie dat dan nooit :P)

Pfff... kmoet dr zelf nog wel aan wennen hoor... ziet dr echt raar uit... Ik heb mn signature trouwens ook weggehaald, omdat er toch al jonge eendjes in mn avatar staan en die tekst anders altijd maar zo afleidt vh bericht dat meestal toch totaal ergens anders over gaat...
Maar over jonge eendjes gesproken, ik heb de afgelopen twee nachten gedroomd dat ik de eerste jonge eendjes van dit jaar gezien had...! Dus jullie kunnen je voorstellen hoe ontzettend ik daar naar uitkijk, dat ik er elke nacht over droom ;). Als ik ze gezien heb zal ik het ook - net als ik de droom van afgelopen nacht - met koeienletters hier posten! ;)

e: neej helaas geen smsje ontvangen, kan dat naar mijn oude nummer verstuurd zijn  :-\? wat stond erin dan?  ;D
noueh, was van afgelopen zaterdag, ong twaalf uur 's avonds ::) :-[, ik feliciteerde je met de overwinning van Jamai! ;) En verder weet ik t nie meer, ws dat ik het leuk vond dat de ned widm weer zou beginnen of juist dat we de dag erna te weten zouden komen wie de mol was... ja, dat zal het zijn geweest... Maar dat nummer bestaat dus niet meer?? :-\

Ik ga maar eens bijkomen van het feit dat ik het toch maar mooi gedurfd heb om 'e' gedag te zeggen ;) en een feestje daarvoor geven in het Kasteel ;).

liefs,
Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8470 Gepost op: 14-03-2003, 22:43:53 »
Graag gedaan Annemieke. :)

Ik denk dat de eendjes het beste even in hun ei kunnen blijven zitten...  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8471 Gepost op: 14-03-2003, 22:48:42 »
wrom? vanwege de kou zeker...??

vorig jaar waren de eerste ook in maart hoor... maar die waren dan ook wel erg vroeg in vergelijking met de rest ja... och ze hoeven idd niet heel vroeg te zijn, heb liever dat heel veel het overleven, en ik kan nog best wel even wachten (dan zie ik ze wel in mn dromen he ;)) maar als ze maar gwoon komen...!!!!! whiiiii owwwww ik verheug me er zooooow op!! haha, kverheug me echt op zoveel dingen!! echt leuk!! :D

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8472 Gepost op: 14-03-2003, 23:44:19 »
Ik zat te denken aan de vogelpest...  :-\

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8473 Gepost op: 14-03-2003, 23:54:14 »
en malcolm sloeg met zijn hamer...*** ;)lol

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #8474 Gepost op: 15-03-2003, 00:59:56 »
Pfff; zie ik ineens:

Gisteren om 23:18:40
door Annemieke

Zomaar ineens van nickname veranderd!! Schokkend hoor... :o
Moet je niet te vaak doen, dat is veel te verwarrend voor mij. :)

Ok, nu ik hier weer ben moet ik weer het lijstje felicitaties/beterschap in de bar bij langs gaan:

*bertha ziet dat het lijstje erg lang is...[/color]

@Han, ja geweldig hooor en goed van je en ga zo door enz. :)

@iedereen:

Iedereen beterschap en ook gefeliciteerd!

Je weet nooit waar het goed voor is...

Gr. B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8475 Gepost op: 15-03-2003, 10:08:08 »
Goeiemorgen allemaal,

Ik zat te denken aan de vogelpest...  :-\
owja, dom :-[. Maar normaal roept iedereen in maart altijd, als ik dan al over jonge eendjes begin, dat het nog veel te koud is...

Haha, ja Bert, schokkend he? ;) Maar wen dr maar aan, want ik ben niet van plan weer terug te veranderen...

Goed, fijne dag iedereen en bereid je allemaal voor op vanavond (ik probeer nog ff mn hele msnlijst over te halen ook te kijken ;)). Ik ga vanmiddag naar de verjaardag van een neef, maar kmoet eik nog eerst iets aan mn Franse boekverslagen doen... Hmm, maar nu eerst maar even douchen en ontbijten ;D.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8476 Gepost op: 15-03-2003, 11:27:32 »
goeiemorgen beste vrienden (waar kennen we dat van?  :))

Gisteren kon ik niet langskomen, kwas pas om 18:20 thuis van school ofzo en tegen 19:30 was de comp al uit omdat we naar een souper moesten dusja  ::) :-\

@Han: Proficiat  :-* :-* :-* echt goed hoor van je !!
@Fenn: heeeel veel beterschap (en ook aan alle anderen die ik vergeten ben  ;))
@e: kijk nu, ik ben nog steeds gewend van e te typen  ;D

vanavond zal ik de mol missen aangezien ik naar onze schoolfuif ga (het toffe eraan is dat iedereen altijd naar onze schoolfuif wil komen, andere scholen doen dat ook maar je hoort altijd iedereen zo bezig van: 'ga je ook naar het collegebal??' :)) maar de video staat netjes geprogrammeerd  ;D dan zal ik het zeker morgen bekijken.

Ik zal nu nog ff het forum bijlezen en dan ga ik me omkleden en nog wat blokken  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8477 Gepost op: 15-03-2003, 13:35:18 »
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag jullie troost heeeeeeel hard nodig, want niet alleen zit moeders met 2 zieke kindjes, moeders is zelf ook niet helemaal jofel meer en vaders is lekker gaan sporten...
Tsja daar zit je dan.... :'(

Bij deze dus een oproepje:
[size=26]TROOST MIJ....[/size]

zielig he ;)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8478 Gepost op: 15-03-2003, 14:12:03 »
Pino: Trooooooooost (met een beertje voor zieke jij en je zieke kindjes)

Ikke ook beetje troost nodig, ben chagie omdat ik teveel moet doen wat ik nog helemaal niet aankan.
Da feest vanavond, ga ik waarschijnlijk niet heen. De reden is niet interessant voor jullie. Naja voordeel dat ik de mol lekker rustig thuis zonder video kan bekijken  :D
En ik heb een nieuw truitje...door de prijs word ik weer chagie maarja ik heb dr voor gekozen (tis ook wel leuke hoor).

Nu ga ik niks nuttigs doen wat da lukt toch nie.
Doegggggg  :-*

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #8479 Gepost op: 15-03-2003, 14:37:51 »
juultjuh komt ff iedereen troosten die verdrietig is of andersinds niet gelukkig...