Haihai mensjes,
Han, wat goed van je!! Proficiat!! Je hebt het ook echt verdiend na al je werk!Anne-Marie, wat cool zeg, dat toneelstukje!!
Lijkt me echt supertof om te doen en om naar te kijken/luisteren! Jullie krijgen vast een onwijs hoog cijfer
! Maar anders heb je iig toch al lol gehad.
Fennie, nogmaals beterschap, ik blijf het gewoon roepen totdat je weer helemaal beter bent!! Hopelijk kun je gewoon naar dat feest, veel plezier alvast!
Pino, beterschap voor je kindjes en zorg dat je zelf nog wel genoeg slaap krijgt enzow he!
Ik ben vandaag van half negen tot vijf op school geweest en daarna moest ik nog wachten op iemand die meefietste dus ik was pas half zes thuis en toen kon ik meteen gaan eten want mn ouders vertrekken vanavond naar mn familie in Heerlen, omdat ze morgenochtend samen met een paar familieleden een weekendje naar Parijs gaan...!! Jaja. Ja tis een of andere kunstreis, niet alleen met onze familie hoor, maargoe vandaar dat ik ook niet meega (ze zijn ook maandag pas terug dusja) (maar niet dat ik mee zou hebben gemogen als ik het er voor over gehad zou hebben (--> irrealis
) om 2 keer de mol te missen
!). Maar goed vandaar dus dat ik nu pas de computer aanraak...!!
Vanmiddag dus de hele middag toneel gehad, dat was wel weer erg leuk, en we hebben nu al best wel een aardig script, dus we lopen aardig op schema. Waarschijnlijk 23 en 25 april voorstelling dusja dat schiet ook al op (zit ook nog Glamournight van volgende week en een proefwerkweek tussen).
Goed, verder was dr niet zoveel bijzonders op school geloof ik... wel gzellig gewoon zoals altijd
ennum de derde proefvertaling Latijn gehad
.
Morgen naar de verjaardag van een neef en zondag heb ik met mn vrienden van cabaret afgesproken. Wordt dus weer een very leuk weekend
en ik verheug me natuurlijk ook gigaaaantisch op de eerste ned afl en de laatste belgische
. De herh vd compilatie-uitzending van vorige week is als het goed is vanochtend opgenomen
.
Nou ik ga eens bijlezen en bij-msnen enne... mss dat ik vandaag nog mn nickname verander... jullie merken het wel
.
liefs, Annemieke