Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2523138 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8440 Gepost op: 13-03-2003, 21:55:37 »
AAARGH
loopt internet explorer natuurlijk weer vast als ik een heel verhaal heb >:(

naja goed er stond zoiets in als:
Anne-Marie, goed rapport!! waar was die negen voor? (gesch?)

ik heb toch nog iets nuttigs gedaan vandaag: alle ned boekverslagen + verw opdr af :o :o, nu hopen dat ze allemaal goedgekeurd worden... frans nog niet af helaas.
en kheb scenetje van toneel uitgeschreven wat ik al heel lang moest doen.

Milk, beterschap voor zover je dat nog nodig hebt! mss is het niet zo gezond om zo veel onder water te ademen ofzow...?? :P

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8441 Gepost op: 13-03-2003, 21:58:27 »
Anne-Marie, goed rapport!! waar was die negen voor? (gesch?)
Dankjuh!! Voor Economie sta ik un negen ;) Neh niet voor gs, stond ongeveer wel negen totdat er un stom excursie-verslag bijkwam  >:(
Goed dat je wat nuttigs gedaan hebt, ik zou ook eens wat gaan doen vandaag had ik mezelf voorgenomen, is niet veel van gekomen :-\

« Laatst bewerkt op: 13-03-2003, 22:00:02 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8442 Gepost op: 13-03-2003, 22:02:41 »

Milk, beterschap voor zover je dat nog nodig hebt! mss is het niet zo gezond om zo veel onder water te ademen ofzow...?? :P

Goed idee! Ik zal eraan denken ;)

meuh dan, zo klinkt het als ik uit een koe kom nee dit wordt geen ranzig verhaal maar zou best kunnen he

No Milk today???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8443 Gepost op: 13-03-2003, 22:37:56 »
btw: Wat heeft iedereen met baby's ??? Bleggh, ze krijsen alleen maar un beetje laat staan dat ze lief en schattig zijn :o, met kleine kinderen heb ik zowiezo al nix. Don't ask me why :-\ Maarja, ieder zijn mening natuurlijk :)

maar ze zijn zo zacht en lief en als ze van jezelf zijn dan lijken ze mss op jou of op je man ofzo, mega toch gewoon? (hoor mezelf bezig, midden in mijn puberale fase en toch al een moedersinstinct van hier tot in Rome)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8444 Gepost op: 13-03-2003, 23:56:56 »
Nou, ik ben net terug van de kraamvisite en hoewel het een schat van een baby was, ben ik weer met vlag en wimpel geslaagd! Ik had zelfs de behoefte niet om hem vast te houden.
En dan die verhalen over bevallingen, nachtvoedingen, huiluurtjes....neuh....die tijd heb ik gehad en 't is goed zo. Maar ik heb dan natuurlijk ook twee prachtige kinderen (echt, zonder op te scheppen  ;D )

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #8445 Gepost op: 14-03-2003, 12:03:49 »
ik ben gister bij de tandarst geweest om 2 kiezen te laten trekken. wat denk je; breken ze af...nu heb ik twee stompjes achterin  :'( afspraak gemaakt met de kaakchirurg maar daar kan ik pas in september terecht. wheeeheeee....

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8446 Gepost op: 14-03-2003, 12:04:49 »
 :o :o :o Zo lang?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #8447 Gepost op: 14-03-2003, 12:08:53 »
ja wachtlijsten remember...  :-\

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8448 Gepost op: 14-03-2003, 12:11:07 »
Ik hoefde gelukkig niet zo lang te wachten. In Utrecht wel trouwens maar toen heb ik een afspraak gemaakt in Amersfoort en daar kon ik 2 maanden eerder terecht :o  Nou, dat scheelt nogal niet ff!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8449 Gepost op: 14-03-2003, 13:08:28 »
Goedemorgen/middag

Ik kom net pas uit mijn bed gevallen....vannacht 1 ziek kind, vanmorgen 2!
Vannacht met ziek kind in bed gelegen = geen oog dicht gedaan, dus vanmorgen is manlief thuisgebleven zodat ik nog even kon slapen. Nu liggen ze alletwee heel zieligjes op de bank met een cd met Jip en Janneke verhaaltjes op. En het rustgevende getik van mama op de computer op de achtergrond natuurlijk.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8450 Gepost op: 14-03-2003, 13:42:15 »
Pino, beterschap voor je kinderen!

Ik heb groot nieuws:

Ik heb m'n stage gehaald!!!

En wel met 'n 8 voor de werkzaamheden op 't stagebedrijf en 'n 8,5 voor m'n stageverslag.  8)

Ik ben echt enorm blij! Eindelijk dan 't resultaat van 5 maanden hard werken.  :)

Alleen heb ik niet echt veel tijd om 't te vieren, want ik moet straks alweer weg naar de verjaardag van de vriendin van m'n broer. Ze heeft 'n blauwe parkiet gekregen, die ze Pino noemt. Echt superleuk dat m'n broer en z'n vriendin nu 'n parkiet thuis hebben genaamt Pino. Ik zal steeds als ik dat beest zie wel effe denken aan Pino van hier.  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8451 Gepost op: 14-03-2003, 14:24:31 »
[size=36]GEFELICITEERD HAN![/size]

Lekker dat je nu er nu vanaf bent en dan ook nog zulke mooie punten!!!! Goed gedaan!

Citaat
Pino, beterschap voor je kinderen!

Dank je wel! Die arme schaapjes liggen nu allebei op de bank te slapen. Dat heb ik bereikt door ze Wipneus en Pim voor te lezen. Ik vond het gewoon jammer dat ze in slaap vielen, ik begon het zelf net spannend te vinden :D

Citaat
Echt superleuk dat m'n broer en z'n vriendin nu 'n parkiet thuis hebben genaamt Pino. Ik zal steeds als ik dat beest zie wel effe denken aan Pino van hier.
;DLeuk! Doe Pino maar de groetjes van Pino  :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8452 Gepost op: 14-03-2003, 14:49:01 »
Dankjewel Pino!  :)

Dank je wel! Die arme schaapjes liggen nu allebei op de bank te slapen. Dat heb ik bereikt door ze Wipneus en Pim voor te lezen. Ik vond het gewoon jammer dat ze in slaap vielen, ik begon het zelf net spannend te vinden :D

Hihi!  ;D

Citaat
;DLeuk! Doe Pino maar de groetjes van Pino  :D

Zal ik doen.  ;D

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8453 Gepost op: 14-03-2003, 15:25:51 »
Goed zo Han!!! Heel netjes! 8) :D

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8454 Gepost op: 14-03-2003, 15:44:02 »
Hoihoi allemaal! Wat een lekker weer weer he!
Ik ben alleen vanochtend naar school geweest...toen ik merkte dat ik eigenlijk nog ietsje meer moest uitzieken ging ik maar weer.

Pino arme kindjes van jou, gelukkig zijn ze tevreden met jip en janneke! Wens ze beterschap van mij...of wens jezelf sterkte ermee, namens mij  :P
Han goed zooooo!!!! mooie cijfers! Dat wil ik volgend jaar ook wel  :D Gefeliciteerd!

verders...de groetjes van mij! :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8455 Gepost op: 14-03-2003, 15:48:02 »
Bedankt voor de felicitaties Malcolm en Fennie!  :)

Wat zielig voor je Fenn dat je nog steeds niet helemaal beter bent. Ziek dit weekend maar goed uit, dan ben je vast maandag weer helemaal fit! Beterschap iig!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8456 Gepost op: 14-03-2003, 15:54:05 »
dankje!
maar dit weekend uitrusten wordt een probleem. Morgenochtend cadeautjes kopen, smiddags verjaardag en savonds ook een feest  :-[
Naja kijk wel hoe t gaat...wat nie kan, dat kan niet he.
Veeeel slapen en rustig aan doen, en de mol kijken natuurlijk. Dan lukt t me wel  ;)

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8457 Gepost op: 14-03-2003, 16:07:21 »
[size=9]Han, gefeliciteerd!  :-* :-*[/size]

echt supergoede cijfers zeg, daar mag je heel erg trots op zijn!
fenn, beterschap nog ff en pino, jij beterschap voor je kindjes!

oh ja en @miesh, k heb ook wel wat met baby's, of iig met kleine kindereen (zo van n jaar of 2 tot 6), die vind k zo schattig :) k kan niet psies uitleggen waarom, maar ik vind t gewoon leuk om ze vast te houden enzo, of zo dat ze zeggen: wil je me plz ff optillen? of: k wou dat je mn zus was ;D dat vind k gewoon supah schattig!

maar goed, ga maar weer ff t forum bijlezen :) heb net n verslag gemaakt van de rechtzaal gister en ook nog ff wat anders voor KCV... dat was echt supersaai! over n paar weken gaan we naar berlijn met school, en daar moeten we dan voor 2 vakken n werkstuk over schrijven. dat vind k al veel, maar k heb dr vorig kwartaal ook al n heel uitgebreid werkstuk over geschreven (dat me trouwens bloed, zweet en tranen heeft gekost, k heb daar geen goede herinneringen aan, al die stress enzo...) en dan moet dat nu weer. blegh! maar ja, t is lekker weekend dus k zal verder niet klagen :)

btw e, k snap wat je bedoeld, als volslagen vreemden mij han noemen vind k dat ook irri! mogen alleen maar goede vrienden enzo of iig mensen die k ken.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8458 Gepost op: 14-03-2003, 17:54:10 »
Han, heel errug gefeliciteerd!! :-* :-*
Idd, egt supergoeie cijfers! Heb je ook zeker verdiend denk ik zo! ;)

Iee, tis egt weer lekker weer enzoo. Zat de hele dag op school zo naar allemaal voetballende mensjusz buiten te kijken *zucht* Maarja, wort er wel weer very vrolijk van enzo :D T was verder wel relax op sgool, en ben drnaa ff naar de Mac geweest met 'n vriendin! (zo'n mc-flurry is altijd lekker) Vooral als je die koop van geld wat je paar minuten drvoor gevonden had ;D

Ga morgenvroeg naar 'n vriendin om un soort decor te gaan schilderen voor onze project-presentatie die we vrijdag hebben. We doen ons project nml over de Amazone en we wouden niet zo'n saaie *mijn stuk gaat over de dieren van de Amazone en daar ga ik nu wat over vertellen* presentatie hebben. Dus gaan we un toneelstukje doen. Wij zijn dan Amazone-gidsen enzoo en de klas zijn dan de toeristen. En dan gaan we hun gidsen zijn, want we zijn dan zogenaamd met zo'n groep op vakantie in de Amazone ;D Dus gaan we zo tog onze informatie vertellen in toneelstukvorm. Waarschijnlijk gaan we ook via de microfoon (waar je anders altijd de schoolbel door hoort), aan het begin zo zeggen van: "Hallo Mensen. Over vijf minuten gaan we landen in de Amazone, wilt u uw gordels om doen? Un prettige vakantie verder!"
Zoals zo'n piloot weetjewel, als ze dat zo gaan zeggen, dan lijkt ut wat egter :D En is superorgineel natuurlijk ::) ;D tjaa, wie is er ook zo gek om zoiets te bedenken...

Alleen het probleem is dat dan de hele sgool dat hort, das wel sgaamte denk ik, maar wel lol :D Iedereen denk dan: Yeah right, waar gaat dit nou weer over ::)

oh ja en @miesh, k heb ook wel wat met baby's, of iig met kleine kindereen (zo van n jaar of 2 tot 6), die vind k zo schattig :) k kan niet psies uitleggen waarom, maar ik vind t gewoon leuk om ze vast te houden enzo, of zo dat ze zeggen: wil je me plz ff optillen? of: k wou dat je mn zus was ;D dat vind k gewoon supah schattig!
Tjaa, ik vint ze meestal wel wat liever worden als ze un jaar of 6 a 7 ofzoo zijn behalve dan als ze met jou met de poppen of met de barbie's willen spelen :-X bleh
Citaat
maar ze zijn zo zacht en lief en als ze van jezelf zijn dan lijken ze mss op jou of op je man ofzo, mega toch gewoon? (hoor mezelf bezig, midden in mijn puberale fase en toch al een moedersinstinct van hier tot in Rome)
Aghhh, mss wil ik wel niet dat ze op mij gaan lijken arme kinderen  ::)

Fenn en iedereen die ziek is, Beturrschap!

Ik ga zo mss nog ff wat voor sgool doen... Doeghhhh :-*

« Laatst bewerkt op: 14-03-2003, 17:56:12 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8459 Gepost op: 14-03-2003, 18:37:18 »
Haihai mensjes,

Han, wat goed van je!! Proficiat!! Je hebt het ook echt verdiend na al je werk!

Anne-Marie, wat cool zeg, dat toneelstukje!! :D Lijkt me echt supertof om te doen en om naar te kijken/luisteren! Jullie krijgen vast een onwijs hoog cijfer ;)! Maar anders heb je iig toch al lol gehad.

Fennie, nogmaals beterschap, ik blijf het gewoon roepen totdat je weer helemaal beter bent!! Hopelijk kun je gewoon naar dat feest, veel plezier alvast!
Pino, beterschap voor je kindjes en zorg dat je zelf nog wel genoeg slaap krijgt enzow he!

Ik ben vandaag van half negen tot vijf op school geweest en daarna moest ik nog wachten op iemand die meefietste dus ik was pas half zes thuis en toen kon ik meteen gaan eten want mn ouders vertrekken vanavond naar mn familie in Heerlen, omdat ze morgenochtend samen met een paar familieleden een weekendje naar Parijs gaan...!! Jaja. Ja tis een of andere kunstreis, niet alleen met onze familie hoor, maargoe vandaar dat ik ook niet meega (ze zijn ook maandag pas terug dusja) (maar niet dat ik mee zou hebben gemogen als ik het er voor over gehad zou hebben (--> irrealis ;)) om 2 keer de mol te missen :o!). Maar goed vandaar dus dat ik nu pas de computer aanraak...!!
Vanmiddag dus de hele middag toneel gehad, dat was wel weer erg leuk, en we hebben nu al best wel een aardig script, dus we lopen aardig op schema. Waarschijnlijk 23 en 25 april voorstelling dusja dat schiet ook al op (zit ook nog Glamournight van volgende week en een proefwerkweek tussen).
Goed, verder was dr niet zoveel bijzonders op school geloof ik... wel gzellig gewoon zoals altijd :) ennum de derde proefvertaling Latijn gehad :).
Morgen naar de verjaardag van een neef en zondag heb ik met mn vrienden van cabaret afgesproken. Wordt dus weer een very leuk weekend :) en ik verheug me natuurlijk ook gigaaaantisch op de eerste ned afl en de laatste belgische :). De herh vd compilatie-uitzending van vorige week is als het goed is vanochtend opgenomen :).

Nou ik ga eens bijlezen en bij-msnen enne... mss dat ik vandaag nog mn nickname verander... jullie merken het wel ;).

liefs, Annemieke