Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2523387 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8420 Gepost op: 13-03-2003, 16:01:56 »
Fenn en Tijgertje: beterschap!
Pino: veel plezier bij de kraamvisite vanavond!  :)
Annemieke: leuk dat je op vakantie gaat met vrienden van school!  :D

Oja... ik denk erover om zeer binnenkort mijn nickname te veranderen... Waarschijnlijk in Annemieke, weet het, zeer zeer zeer saai, maar dat ben ik tenminste, wat voor geen enkele andere nickname echt geldt :-\ (ja Annemiekje of Miekje ook nog wel maar dat neem ik niet want dan gaan volslagen onbekenden me ook zo noemen...)

Leuk dat je je nick wilt veranderen, maar dan heb je wel niet meer de korste nick van iedereen hier!  ;)

Wordt je eigenlijk nooit Miek genoemd? Ik heb 'n vriendin die ook Annemieke heet en zij wordt door iedereen altijd Miek genoemd.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8421 Gepost op: 13-03-2003, 16:25:48 »
@ e: Misschien moet je een nieuw topic aanmaken: Het grote-verzin-een-nieuwe-nick-voor-e-topic. Dan kun je zelf de beste uitkiezen! Alleen kan ik zelf nu niet zo snel wat verzinnen.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8422 Gepost op: 13-03-2003, 16:57:43 »
Ik ben benieuwd naar je nieuwe stageplaatsten. Is dat voor je jaarstage? Wat wil je gaan doen?

Nouw tot nu toe iets gehoord van medisch kleuter dagverblijven (ook die ene met de naam: Pino  :P) waar ik naar had geschreven. Daar gaat mn voorkeur ook naar toe, zoiets! Lijkt me harstikke leuk joh  :D
En jeps voor volgend jaar mn jaarstage (10 maanden!)...moet wel leuke plaats zijn dus! Ben zelf ook erg benieuwd wat eruit komt. Maar tot nu toe gaat ie goed met solliciteren!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8423 Gepost op: 13-03-2003, 17:13:31 »
ahhh wat lief al die babies zeg!!!

k ben vandaag naar de rechtbank geweest met school, net terug, en t was saai! we zaten bij de politierechter en hebben 3 zaken bijgewoond, maar allemaal gingen ze over fraude met de kinderbijslag, en allemaal door marrokanen. geen van drieen spraken ze nederlands, dus het moest steeds voor ze vertaald worden en dat duurde superlang. t was wel grappig trouwens steeds, want die tolk sprak ook heel slecht nederlands :) verder moesten we ook gewoon om allemaal andere dingetjes lachen, en dan zag je iedereen met zo'n rood aanlopend hoofd, echt leuk :) oh ja, dr was ook nog n meisje uit mn klas in slaap gevallen, ook erg grappig :)

nou, k ga nu ff wat andere dingetjes doen, eten bijvoorbeeld, want k heb echt heel erg veel honger.

btw, iemand nog the color purple gezien gister?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8424 Gepost op: 13-03-2003, 19:07:14 »
crap, nu had ik een volledig bericht, zet ik ff mijn venster naar beneden en keert het niet meer naar boven  >:( enfin, ik zei dus dat de comp gisteren stuk was en dat ik daardoor nu pas mijn relaas kan doen :) het was echt super op het voetbaltornooi. Alléja, wij zijn geen vaste voetbalploeg, wij wilden gewoon eens meedoen voor de fun omdat we dat ehct leuk vinden en we zijn 2e op 4 geworden ! 5-0, 8-2 en 2-5. Goed hè ! We hebben dat andere team bij die 8-2 echt ingemaakt :) op een moment (ik had al op de keeper getrapt) trapte ik de bal naast het doel en riep ik luid 'verdomme' en kreeg ik het antwoord: 'zwijg eens barbietrut' :) best wel grappig hoor die reactie  ;D ;D enfin, ik kon dat meisje wel verstaan, ze waren de vorige match afgegaan met 12-0 of meer zelfs  :-\ de ploeg die uiteindelijk gewonnen heeft was net iets te sterk voor ons. We konden mee tot 1-1, dan naar 3-2 maar het werd te zwaar  :-\ de fun kon echter niet op  ;D echt mega, onze 'coach' was trots op ons :)

Vandaag had ik derdewerelddag op school. Dat is een hele dag geen les maar activiteiten rond de derde wereld ofzo. Vanmorgen heb ik Orientaal buikdansen gedaan en dat was super  ;D met een sjaaltje op onze poep en maar wiegen met die heupen ! Zaterdagavond is er een fuif waar ik naartoe ga (de mol opnemen dus) en als ze dat liedje spelen, verzamelen we met de meisjes en gaan we lekker uitdagen  ;D dan hadden we een spreekbeurt over Roemenië. Ook goed geslaagd, helemaal niet saai ofzo en dan na de middag heb ik gebatikt :) Een blauw shirt heb ik gemaakt met op de voorkant een ster, 2 kringen op de armen en op de achterkant mijn naam (een beetje narcistich I guess) en een groot hart :) met als gevolg dat mijn handen blauw zijn vd verf en dat zal nog min 3 dagen duren...

@Elmar: wat lief dat je me gemist hebt  ;D kom je de 23e mee?

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8425 Gepost op: 13-03-2003, 19:07:40 »
*Muziek*Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk....

Ik heb internet op mijn kamer (en daarmee ook meer dan zestien kleuren)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

• Forumlid
« Reactie #8426 Gepost op: 13-03-2003, 19:11:47 »
kheb btw nog een foto uit Parijs (mijn foto's zijn nog niet ontwikkeld, maar die wil ik echt wel zien  ;D kzal er dan ook nog wel eentje posten daarvan), dit is er één van een meisje uit mijn klas:

ik ben degene achter het meisje met de rode jas, tussen de 2e jongens in. (links is Hendrik trouwens)

• Forumlid
« Reactie #8427 Gepost op: 13-03-2003, 19:12:30 »
*Muziek*Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk....

Ik heb internet op mijn kamer (en daarmee ook meer dan zestien kleuren)

dan kun je ook eindelijk op die links klikken in die pm die ik 2 maand geleden gestuurd heb

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8428 Gepost op: 13-03-2003, 19:28:31 »
Hee Fennie, das leuk een MKD!! En met zo'n naam....dat kan alleen maar goed zijn! ;D
Met wie ga jij in Begie op de foto alla John en Prince??

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8429 Gepost op: 13-03-2003, 19:33:09 »
uhmm vraag je me wat...zo'n foto lukt trouwens niet zonder de button 'kus me ik ben jarig'...en die kan ik nie opdoen want k ben 3 weken daarna pas jarig  ;D (en bij de NL vorig jaar had ik mn zussie en suus die t voor me vroegen...)
Maar als ze t vrijwillig doen...maakt me niet zo uit. De enthousiaste en leukste doen dat vanzelf wel  ::)!!!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8430 Gepost op: 13-03-2003, 19:33:50 »
Zeg maar met wie...ik vraag het wel voor je!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8431 Gepost op: 13-03-2003, 19:37:53 »
nou ik verkies de spontane finalisten boven de andere...stijn en marc dus. Nu zegt joki dat bruno en walter ook 'geschikt' zijn. Maarja ik denk dat 4 weer te overdreven wordt gevonden  ;)

Nee vraag maar aan marc en stijn. Eigenlijk moet ik die john-prince foto op 'n shirt laten drukken hehe dan durven ze vast nie te weigeren.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8432 Gepost op: 13-03-2003, 19:39:40 »
lijkt me echt heel cool als je net zo'n foto kan maken met Marc en Stijn als je avatar nu met John en Prince. Dan ben je echt helemaal de man vrouw!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8433 Gepost op: 13-03-2003, 19:40:36 »
Een goede avond allemaal,

Ik had een goede dag vandaag wat werk betreft, of eigenlijk een goede week. Ik krijg heel veel gedaan en er komt relatief weinig bij. Ik zie de stapel dus nu ook eens zakken. Dat is ook wel eens prettig voor de verandering.

Hier thuis is weinig gebeurd. Vandaag een rustig dagje, strkas misschien nog wat tv kijken ofzo. Ben me wel al aan het verheugen op zaterdag, de eerste aflevering. Vind het zooooo spannend.

Enne Floortje, praten over studies vind ik helemaal niet saai hoor. Ik ben dan wel al afgestudeerd, maar het is toch een onderwerp wat heel veel mensen hier bezig houdt. Das ook logisch als een groot deel van de dag op school doorbrengt. Maar je mag natuurlijk rustig een andere mening hebben hoor!

Ik ga nog even kijken op de rest van het forum,

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8434 Gepost op: 13-03-2003, 19:56:44 »
Haihai,

Leuke foto Debbie!!

Ik ben een beetje in een zucht-stemming. Weer veel te weinig gedaan en niet de discipline om iets te gaan doen. Blegh. :(

Leuk dat je je nick wilt veranderen, maar dan heb je wel niet meer de kortste nick van iedereen hier!  ;)
Tsja, das waar, zal mss minder herkenbaar zijn en ik zei al, 'Annemieke' is very onorigineel, maar zoals ik ook al zei, 'e' bén ik niet echt en Annemieke wel... Pff, kwou dat ik een wat betere, bruikbaardere nickname had... :(

Citaat
Word je eigenlijk nooit Miek genoemd? Ik heb 'n vriendin die ook Annemieke heet en zij wordt door iedereen altijd Miek genoemd.
Hmm, jawel hoor, gewoon als afkorting, en dat mogen jullie ook wel gebruiken als afkorting hoor, maar ik bedoel, als iemand van wie je nog vrijwel nooit iets hebt gelezen je aanspreekt op het forum (echt zo van '@ nick...') dan zou ik het raar vinden als dat zo'n afkortinkje van nm naam is zeg maar... :-\ hrm kweetniet... Ik heb gewoon geen bruikbare nickname !

• Forumlid
« Reactie #8435 Gepost op: 13-03-2003, 20:03:25 »
ik opteer net om 'e' te houden ! Soms heb ik zelfs in chats met Daan ofzo de neiging om e te zeggen  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8436 Gepost op: 13-03-2003, 20:11:32 »
ik opteer net om 'e' te houden ! Soms heb ik zelfs in chats met Daan ofzo de neiging om e te zeggen  ;D
uhm... je bedoelt dat je dat oppert? dat je liever hebt dat ik 'e' blijf heten? maar ik word juist liever Annemieke genoemd, ook als het om roddelen gaat :P :P
of is het een typfout, moet die 'net' eigenlijk 'niet' zijn omdat je anders nog meer gaat wennen aan e ofzow? huh ik begrijp t nie echt...

• Forumlid
« Reactie #8437 Gepost op: 13-03-2003, 21:21:05 »
nee, gewoon ik opteer voor :) en ook die net is juist :) zoals Van Dale zegt:

op·´te·ren1 (onov.ww.)

1 (met 'voor') een keuze doen

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8438 Gepost op: 13-03-2003, 21:36:03 »
Hehe, eindelijk weer een beetje beter.. zondag ''s avonds werd ik ineenes helemaal niet lekker, heb in reverse gezien wat ik die dag eh.. genuttigd had :S en ik was niet eens verbaasd dat Marc de mol was...

Maar goed..

voor de ''fans''..:

blubje  :-*

No Milk today???

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8439 Gepost op: 13-03-2003, 21:43:52 »
HeyHey!

T was egt lekker zonnige weer vandaag!!! Werd er himmel vrolijk van, zo helemaal in de lente stemming enzo ;D K had vandaag rep wiskunde en die was egt wreed moeilijk :-[ Heb al twee van de zeven sommen gewoon niet gemaakt oa. door tijdsgebrek... T ging juist zo goed met wisk :-\ Maarja, we hadden vandaag ook SO geschiedenis en die ging gelukkig wel goed, geschiedenis is egt un koel vak! We gingen vandaag ook buiten gymmen, zo op ut veld voetballen, haha, dat was wel erg koel. Ik zo allemaal van die 'stoere'jongens die denken dat ze supergoed kunnen voetballen onderuit halen! ;D ;D  
En we kregen vandaag ook eindelijk onze raporten!! 8) Yeeuh, die van mij was wel goed, maar 1 onvoldoende (4.7 op Latijn) en voorderest één zes nog wat zevens en achten en één negen komma nogwat ;) Alleen,., ik kwam zo thuis ik zo ik heb mn raport gekregen, alleen die ligt in mn kluisje want ik had hem in un boek gestopt en dat boek heb ik dus in mn kluisje gestopt ::) Egt weer zo'n mij-actie.

Ben beetje vaag de laatste tijd, maarja ik moest vandaag ook rep economie inhalen, alleen die gast had de rep's niet neergelegt in het inhaallokaal, en toen hoorden we dat we naar un andere gebouw moesten om die rep in te halen alleen daar hadden we nie egt zin in dus zijn we gewoon naar huis gegaan...

Ojaa, over vaag-zijn gesproken, we konden vandaag de nieuwe auto ophalen dus die had mn moeder opgehaald, alleen ik had de huissleutel niet bij me dus moest ik driekwartier buiten wachten, maarja dat boeit ff niet. Maar toen waren we net binnen, ging de telefoon, belde zo'n vage man van de garage om te vragen of het kentekenbewijs van de vorige eigenaar nog in onze auto zat. Mn moeder kijken: Nee, zat dr niet in. Alleen toen ging mn moeder later weer kijken, vont ze wel un kentekenbewijs, dus zij weer naar die man bellen, maar toen bleek dat dat ons kentekenbewijs was :-X Later belt die man weer en vraagt: Ligt mijn mobiel soms in de auto want ik ben mn mobieltjuh kwijt... Mn moeder weer kijken, Nee lag dr niet in. Gaat mijn vader later weer naar de garage om nog wat papieren op te halen, wil diezelfde man de achterklep even open doen: Wil de sleutel en niet meer uit van de achterklep!!! *smilie bonkt tegen de muur* Dus nu hebben we weer un huurauto meegekregen....... doingdoing!

Dit is wel super onnuttige en onboeiende informatie voor jullie denk ik zo, maarja, moest ik gewoon ff neerzetten ;) Als het al te begrijpen is :-\

Iedereen die ziek is: Beturrschap! :-*
Doris: Jammer dat ut zo saai was in de rechtzaal, maar t was wel grappig lijkt me zo :D
btw: Wat heeft iedereen met baby's ??? Bleggh, ze krijsen alleen maar un beetje laat staan dat ze lief en schattig zijn :o, met kleine kinderen heb ik zowiezo al nix. Don't ask me why :-\ Maarja, ieder zijn mening natuurlijk :)

Tot morguh!!! :-*

« Laatst bewerkt op: 13-03-2003, 21:45:58 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...