HeyHey!
T was egt lekker zonnige weer vandaag!!! Werd er himmel vrolijk van, zo helemaal in de lente stemming enzo
K had vandaag rep wiskunde en die was egt wreed moeilijk
Heb al twee van de zeven sommen gewoon niet gemaakt oa. door tijdsgebrek... T ging juist zo goed met wisk :-\ Maarja, we hadden vandaag ook SO geschiedenis en die ging gelukkig wel goed, geschiedenis is egt un koel vak! We gingen vandaag ook buiten gymmen, zo op ut veld voetballen, haha, dat was wel erg koel. Ik zo allemaal van die 'stoere'jongens die denken dat ze supergoed kunnen voetballen onderuit halen!
En we kregen vandaag ook eindelijk onze raporten!!
Yeeuh, die van mij was wel goed, maar 1 onvoldoende (4.7 op Latijn) en voorderest één zes nog wat zevens en achten en één negen komma nogwat
Alleen,., ik kwam zo thuis ik zo ik heb mn raport gekregen, alleen die ligt in mn kluisje want ik had hem in un boek gestopt en dat boek heb ik dus in mn kluisje gestopt
Egt weer zo'n mij-actie.
Ben beetje vaag de laatste tijd, maarja ik moest vandaag ook rep economie inhalen, alleen die gast had de rep's niet neergelegt in het inhaallokaal, en toen hoorden we dat we naar un andere gebouw moesten om die rep in te halen alleen daar hadden we nie egt zin in dus zijn we gewoon naar huis gegaan...
Ojaa, over vaag-zijn gesproken, we konden vandaag de nieuwe auto ophalen dus die had mn moeder opgehaald, alleen ik had de huissleutel niet bij me dus moest ik driekwartier buiten wachten, maarja dat boeit ff niet. Maar toen waren we net binnen, ging de telefoon, belde zo'n vage man van de garage om te vragen of het kentekenbewijs van de vorige eigenaar nog in onze auto zat. Mn moeder kijken: Nee, zat dr niet in. Alleen toen ging mn moeder later weer kijken, vont ze wel un kentekenbewijs, dus zij weer naar die man bellen, maar toen bleek dat dat ons kentekenbewijs was
Later belt die man weer en vraagt: Ligt mijn mobiel soms in de auto want ik ben mn mobieltjuh kwijt... Mn moeder weer kijken, Nee lag dr niet in. Gaat mijn vader later weer naar de garage om nog wat papieren op te halen, wil diezelfde man de achterklep even open doen: Wil de sleutel en niet meer uit van de achterklep!!! *smilie bonkt tegen de muur* Dus nu hebben we weer un huurauto meegekregen....... doingdoing!
Dit is wel super onnuttige en onboeiende informatie voor jullie denk ik zo, maarja, moest ik gewoon ff neerzetten Als het al te begrijpen is :-\Iedereen die ziek is: Beturrschap!
Doris: Jammer dat ut zo saai was in de rechtzaal, maar t was wel grappig lijkt me zo
btw: Wat heeft iedereen met baby's
Bleggh, ze krijsen alleen maar un beetje laat staan dat ze lief en schattig zijn
, met kleine kinderen heb ik zowiezo al nix. Don't ask me why :-\ Maarja, ieder zijn mening natuurlijk
Tot morguh!!!