Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2524113 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8400 Gepost op: 12-03-2003, 17:13:03 »
jah, die vertaalmachine is zeker lol! maar ook best wel lullig bedacht k me net... stel, je praat engels maar moet een brief in t portugees schrijven (dat spreek je dus niet). als je dan zomaar blind op die machine vertrouwd, ben je best wel de lul :) lijkt me wel maf om zo'n brief te krijgen, zeker als je niet weet wrom die brief zo geschreven is

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8401 Gepost op: 12-03-2003, 17:14:05 »
haha ja idd ;D

ikke ga nu eten en dannnn eindelijk weer naar cabaret!! :D :D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8402 Gepost op: 12-03-2003, 17:16:17 »
veel plezier op cabaret!

oh ja, k ga morgen naar de rechtbank in rotterdam, gaan we met school n rechtszaak bijwonen :) ik zit met allemaal vrienden en vriendinnen in de groep, dus dat wordt wel heel erg gezellig! k ben eigenlijk best wel heel erg benieuwd hoe dat is... t wordt niet zo superboeiend geloof ik, want de groep waar ik in zit was uitgeloot voor een meervoudige rechtszaak, dus nu moeten we naar n klein vergrijp... maar ja, toch benieuwd :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8403 Gepost op: 12-03-2003, 17:34:40 »
oh ja, k ga morgen naar de rechtbank in rotterdam, gaan we met school n rechtszaak bijwonen :) ik zit met allemaal vrienden en vriendinnen in de groep, dus dat wordt wel heel erg gezellig! k ben eigenlijk best wel heel erg benieuwd hoe dat is... t wordt niet zo superboeiend geloof ik, want de groep waar ik in zit was uitgeloot voor een meervoudige rechtszaak, dus nu moeten we naar n klein vergrijp... maar ja, toch benieuwd :)

Leuk zeg! Ik ga misschien binnenkort ook 'n keertje met iedereen van m'n opleiding naar de rechtbank. We hebben 't vak rechten van 'n echte advokaat en we zijn hem proberen over te halen om ons mee te nemen naar een van z'n rechtzaken.  't lijkt me erg leuk om zo'n rechtzaak 'ns mee te maken.  :)

« Laatst bewerkt op: 12-03-2003, 17:35:16 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8404 Gepost op: 12-03-2003, 20:17:31 »
so, k kom net terug van t sporten en heb voor t eerst in tijden ook weer echt 100% mn best gedaan... voelt wel goed zo achteraf maar ben wel bekaf. k ga nu ff snel douchen en dan denk k ff the color purple kijken, die komt zo op net 5 :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8405 Gepost op: 12-03-2003, 21:14:10 »
Hoiiii!!

Hehe, tis gelukkig alweer woensdag! :)
Hmm, heb nix boeiends te vertellen gloof ik :-\ Had un 7 op rep bio die wel redelijk moeilijk was dus daar was ik wel blij mee! Voorderest heb k morgen 2 rep's plus SO. Moet nog ff goed leren :-X
Fennie en iedereen die ziek is, beturrschap! :-*
Doris, veel plezier morgen in de rechtbank. Lijkt me egt leuk om zoiets keer mee te maken vooral omdat ik later mss rechten wil gaan studeren! :)

Doeghhh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #8406 Gepost op: 12-03-2003, 21:35:48 »
Goedenavond allemaal,

Ik ben weer trug op het forum. Maar heb besloten dat jullie teveel hebben gepost om bij te lezen dus daar begin ik niet aan. Ik hoop dat jullie me niet al te erg hebben gemist. Ik jullie wel  :P vooral A&K ;)

Ik blijf nu niet te lang, ik moet mijn pc nog optimaliseren.

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8407 Gepost op: 12-03-2003, 22:21:28 »
Ik heb zelf niet zo veel te melden vandaag. Vrij lang op school gezeten. We zijn eindelijk begonnen met 'n managementgame. Hierbij moeten met groepjes fictief 'n chemisch bedrijf leiden en allerlei beslissingen nemen met betrekking tot inkoop, prijzen, reclame enz. Die beslissingen moeten we invoeren in 'n speciaal computerprogramma en dan krijgen we de week erna de resultaten van die beslissingen. Dus hoeveel we verkocht hebben enzo. 't is nog allemaal erg wazig wat we moeten doen, maar volgens mij wordt 't best leuk.  :)

Ik heb dat ook gedaan op school en ik vond het echt superleuk. Dat kwam misschien ook omdat mijn groepje de competitie gewonnen had, er waren iets van 25 groepjes. In het begin lijkt het heel wazig, maar je moet het gewoon even door krijgen. Wij hadden een vaste strategie en die iedere week toegepast. In het begin zaten we in de middenmoot en we klommen steeds verder op. Het was echt heel leuk. Een van de leukste dingen die ik in mn opleiding gedaan heb.

Citaat
Leuk zeg! Ik ga misschien binnenkort ook 'n keertje met iedereen van m'n opleiding naar de rechtbank. We hebben 't vak rechten van 'n echte advokaat en we zijn hem proberen over te halen om ons mee te nemen naar een van z'n rechtzaken.  't lijkt me erg leuk om zo'n rechtzaak 'ns mee te maken.  

Heb ik ook eens gedaan tijdens mn studie rechten. Je kunt ook gewoon zo eens een keer gaan. De meeste zittingen zijn openbaar. Wij zijn toen naar de politierechter geweest in Maastricht. Die heeft op een vaste dag zitting en behandeld allerlei kleinere vergrijpen zoals verkeersovertredingen enzo. Dat is echt heel leuk en de zaken worden tenminste een beetje snel behandeld. Als je een beetje sympathieke rechter hebt en je zit daar met een groepje studenten, dan is hij vaak ook nog wel bereid het een en ander uit te leggen nadat hij uitspraak heeft gedaan.
Moet je gewoon eens doen!

@Elmar: leuk dat je er weer bent en dat je computerproblemen ver opgelost lijken te zijn.

Ik ben net op kraamvisite geweest bij een vriendin. Echt zooooo leuk dat babytje. Ik zou haar zo willen meenemen...(zucht).

Verder alle zieken beterschao gewenst. Ik hoorde net op het nieuws dat het in ieder geval mooi weer wordt tot en met volgend week vrijdag! Goed he!

Morgen hoop ik iets uitgebreider langs te kunnen komen.

Groetjes
Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8408 Gepost op: 12-03-2003, 23:48:25 »
Ik heb dat ook gedaan op school en ik vond het echt superleuk. Dat kwam misschien ook omdat mijn groepje de competitie gewonnen had, er waren iets van 25 groepjes. In het begin lijkt het heel wazig, maar je moet het gewoon even door krijgen. Wij hadden een vaste strategie en die iedere week toegepast. In het begin zaten we in de middenmoot en we klommen steeds verder op. Het was echt heel leuk. Een van de leukste dingen die ik in mn opleiding gedaan heb.

Nou dat is positief om te horen! Ik heb wel zo'n vermoeden dat 't best interessant gaat worden, maar ik kan me er nog moeilijk 'n voorstelling van maken. Maar hopenlijk wordt 'onze onderneming' net zo succesvol als die van jullie.  8)

Trouwens ovide, had jij niet ook al meegedaan aan 'n minionderneming? Ik kan me herinneren dat je dat 'n keer verteld hebt toen ik vorig jaar vertelde daar mee bezig te zijn.

Citaat
Heb ik ook eens gedaan tijdens mn studie rechten. Je kunt ook gewoon zo eens een keer gaan. De meeste zittingen zijn openbaar. Wij zijn toen naar de politierechter geweest in Maastricht. Die heeft op een vaste dag zitting en behandeld allerlei kleinere vergrijpen zoals verkeersovertredingen enzo. Dat is echt heel leuk en de zaken worden tenminste een beetje snel behandeld. Als je een beetje sympathieke rechter hebt en je zit daar met een groepje studenten, dan is hij vaak ook nog wel bereid het een en ander uit te leggen nadat hij uitspraak heeft gedaan.
Moet je gewoon eens doen!

Zal ik zeker 'ns doen!  :)

BTW, ik wist niet dat je rechten gestudeerd had.  :-\

Citaat
Ik ben net op kraamvisite geweest bij een vriendin. Echt zooooo leuk dat babytje. Ik zou haar zo willen meenemen...(zucht).

Geweldig he, die kleine zachte lieve baby'tjes? Ik heb na kraamvisite ook altijd zo'n jaloers gevoel.....('waarom mogen zij wel dat lieve baby'tje constant bij zich hebben en ikke niet?'  ;) )

Ik zie dat 't alweer erg laat is. (ik had 'n film gekeken die net pas afgelopen is) k ga dan ook maar naar bedje toe.

Truste!

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #8409 Gepost op: 12-03-2003, 23:54:31 »
Gaat het hier nou plotseling over rechten studeren enzo? O help, WAT SAAI!  >:(  Ik ga ff een leuk onderwerp aansnijden.
eeuhhhhh  ???
Wie vind linkin park, crazytown, sum41, krezip en lit leuk?
En is er nog IEMAND, ergens, op de wereld die ook de boeken van Anthony Horowitz leest? Neej? Ga lezen dan, want het is de beste schrijver ooit, echt waar!  ;)  ;D

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #8410 Gepost op: 13-03-2003, 00:01:01 »
hey
tis stipt 0000 uur nu :)

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #8411 Gepost op: 13-03-2003, 00:02:01 »
he nee
jammer
het was 0101
:(
maar goed
ik wacht wanhopig op reacties van mede anthony horowitz fans...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8412 Gepost op: 13-03-2003, 13:28:02 »
Hallo allemaal!
Sjeetje wat is het rustig hier!!!!

[size=36]HALLO!!
IS DAAR IEMAND???[/size]

Ik heb zelf ook niet veel bijzonders te melden, ben nog steeds lekker van m'n vakantie aan het genieten, doe het heerlijk rustig aan en dat bevalt me wel!

Fijne dag allemaal!
 :-*Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8413 Gepost op: 13-03-2003, 14:24:19 »
NEEEE! Waar is dat bonk-tegen-de-muur-smile? Heb ik echt een heel verhaal geschreven voor hier, wil ik het opsturen, ben ik uitgelogd... grrrr >:(
Nouja het kwam erop neer dat IK NIET DOOF BEN PINO ;), dat ik mijn schoonmoeder naar mijn schoonzus vanavond moet brengen omdat ze bijna moet bevallen (als het er vandaag niet is, moet ze morgen naar het ziekenhuis want dan gaan ze het halen) en mijn andere schoonzus ook zwanger is van een tweeling, maar pas ergens in oktober oid is uitgerekend. Eh, zo ongeveer was het wel dacht ik. Oja, en dat ik een beetje hoofd- en buikpijn had, maar dat ik nu een aprientje ga nemen en dat het strax wel weer weggaat en dat ik blij ben dat de zon weer schijnt 8)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8414 Gepost op: 13-03-2003, 14:27:05 »
[size=9]Ik ben er ook hoor![/size]

Ik kom dus net thuis van de hele dag school. 't was weer 'ns behoorlijk saai. Maar misschien kwam dat ook omdat 't gewoon veels te mooi weer is om de hele dag in 'n klaslokaal of collegezaal door te brengen!  ;)

Ik ben behoorlijk zenuwachtig vandaag. Morgen krijg ik eindelijk m'n punt voor stage en m'n scriptie. Nu is er ons verteld dat je begeleidend docent waarschijnlijk vandaag contact met je opneemt als je 't niet gehaald hebt. Nu heb ik nog niks gehoord, dus ik neem aan dat dit 'n goed teken is.  :)

Wel jammer dat vandaag al 2 vriendinnen te horen hadden gekregen dat ze 'n onvoldoende voor hun scriptie hebben. Gelukkig krijgen ze nu 2 maanden de tijd om die aan te passen en kunnen ze dan alsnog hun stage halen. Ik hoop 't voor ze, want ze hebben beiden zo goed hun best gedaan. Ik vond 't dan ook heel zielig voor ze dat ze 't niet gehaald hebben.  :-[

Nou, effe bijlezen en dan moet ik alweer aan 't huiswerk. Maar eerst dus effe afleiding van dat stagepunt, want ik blijf er constant over tobben.  :-\

« Laatst bewerkt op: 13-03-2003, 14:28:07 door Han13 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8415 Gepost op: 13-03-2003, 14:43:34 »
ikke ook ikke ook

Ik was vandaag maar weer thuis gebleven. Had alleen dans...en ik zou toch nie kunnen meedoen met mn zweverige hoofd (heb t idee alsof ie 'n meter vederop mn lijf volgt ofzo...vaag dus).
Nu hoorde ik van klasgenootje dat dans was uitgevallen...kregen ze te horen OP school. Ben ik ff blij dat ik vanochtend 't goeie besluit had genomen.
Ben voor de rest wel wa beter hoor. Morge gaat ik er weer voor (zeg ik nu). Bedankt voor jullie beterschapjes. Dat heeft vast wel geholpen. 8)
- Net lekker in de zon gezeten.
- Kaart in bus gedaan bij 'n oppasadres...waar ik sinds deze week 'n nieuw kindje bij heb!  :D
- Van 2 stageplaatsen waar ik naar had geschreven voor volgend jaar-stage heb ik wat gehoord!

Dus gaat allemaal goed verders.
 :-* (zonder virus en besmettelijkheden)

« Laatst bewerkt op: 13-03-2003, 14:46:42 door Fennie »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #8416 Gepost op: 13-03-2003, 14:58:28 »
He  ;D
Ik ben gisteravond naar de film De tweeling geweest. Vet zielig! Iedereen moest huilen. Ikke niet hoor.     En vandaag zijn we fijn met de klas gaan sqoushen (hoe in hemelsnaam schrijf je dat).
Wat een domme sport is dat zeg. Je slaat de bal naar de muur
--------> de bal stuiterd terug --------> je slaat de bal weer weg!  :-\ echt onzinnig!  ;)
Voetbal is trouwens nog nuttelozer: 22 mensen proberen de hele tijd om een bal te pakken te krijgen, en als iemand m heeft, schopt ie de bal weer weg! Wat is de zin ervan  ???
Maar goed. Ik ga nou dus ff huiswerk maken want ik heb morgen een Engels rep -----> 900 woordjes!!!  >:(

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8417 Gepost op: 13-03-2003, 15:24:15 »
Hee volk! ;)

Tijgertje: wat leuk! binnenkort beschuit met muisjes dus!
Ik ga vanavond op kraamvisite bij een vriendin, weer een leuke jeukt-mijn-baarmoeder-nog-test. (als ik nu weer slaag, verklaar ik mezelf voorgoed genezen!)
Beterschap met je hoofd-en buikpijn.

Han: spannend.....je punten...zo gauw je iets weet, laat je 't ons ook weten he?

Fennie: gefeliciteerd met je nieuwe kindje (ook een beetje beschuit met muisjes...).
Ik ben benieuwd naar je nieuwe stageplaatsten. Is dat voor je jaarstage? Wat wil je gaan doen?

En voor de rest:
Groetjes van Pino :-*

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8418 Gepost op: 13-03-2003, 15:50:51 »
Haihai,

Sow, wat een kraamvisites allemaal! Leuk zeg.

Ik ben ook net thuis maar kheb niet echt iets te vertellen of zo denk ik... ohja we gaan waarschijnlijk (hopelijk) met een groepje vrienden van school afspreken om samen op vakantie te gaan in de zomervakantie! :D Die is toch zo gigalang dus dat moet te regelen zijn, denk ik, hoop ik. Kmoet alleen ook nog steeds vakantiewerk zoeken :-\ :(.

Oja ik heb daarnet een fotorolletje gekocht voor volgende week zondag! ;) nee helaas nog steeds geen digitale camera in huis nee...

Hopen dat je morgen weer supercompleethelemaal100% gezond bent Fenn zodat je gwoon weer naar school kunt!! (dat wordt toch ook wel eens tijd ;))
En hopelijk is jouw hoofd-/buikpijn nu alweer hemaal over Tijgertje!

Tot vanavond ofzow... doeidoei...

Oja... ik denk erover om zeer binnenkort mijn nickname te veranderen... Waarschijnlijk in Annemieke, weet het, zeer zeer zeer saai, maar dat ben ik tenminste, wat voor geen enkele andere nickname echt geldt :-\ (ja Annemiekje of Miekje ook nog wel maar dat neem ik niet want dan gaan volslagen onbekenden me ook zo noemen...)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8419 Gepost op: 13-03-2003, 16:01:49 »
Nu is er ons verteld dat je begeleidend docent waarschijnlijk vandaag contact met je opneemt als je 't niet gehaald hebt. Nu heb ik nog niks gehoord, dus ik neem aan dat dit 'n goed teken is.

Wel jammer dat vandaag al 2 vriendinnen te horen hadden gekregen dat ze 'n onvoldoende voor hun scriptie hebben. Gelukkig krijgen ze nu 2 maanden de tijd om die aan te passen
Dit betekent dus dat jij de komende 2 maanden wat tijd over hebt. ;) :P

Ik ben vandaag langs de drukkerij geweest. :)

« Laatst bewerkt op: 13-03-2003, 16:02:26 door Malcolm »