Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2524033 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8380 Gepost op: 11-03-2003, 22:10:00 »
Zo, echt vreselijk weer is 't. 't houdt niet meer op met regenen. :(

Ik heb net danstraining gehad en heb weer hard gewerkt. Volgende week zaterdag hebben we al voorronde voor de Nederlandse Kampioenschappen en onze dans gaat nog lang niet perfect. Ik baal echt enorm, want 'n bepaald rol over de grond lukt me steeds niet terwijl ik die altijd goed gekund heb. Ik heb daar net ook maar extra op geoefend (ik zal morgen wel weer helemaal blauwe schouders hebben van 't rollen over m'n schouders), maar 't mocht niet baten want 't gaat nog steeds van geen kanten.  :-[

ik heb de 'ik heb stijn zijn nieuwe kapsel gezien en vind dat hij het terug moet laten groeien'-hoest  ;D

Daar heb ik ook last van geloof ik. Die korte kop krullen was wel heel raar bij Stijn.  :-\

Iedereen met goeie punten: proficiat!
Fenna: beterschap!
En Chriz: proficiat met je nieuwe titel!
Iedereen die ik vergeten ben: proficiat of beterschap!  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8381 Gepost op: 11-03-2003, 22:11:43 »
Zo, echt vreselijk weer is 't. 't houdt niet meer op met regenen. :(

Het is hier drooooooooog!!!!!!! Jeeeeehhhhh!!!!!!!!!
Beetje laat echter, 'k heb nu niet meer echt zin om naar buiten te gaan  :-\

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #8382 Gepost op: 12-03-2003, 09:33:50 »
Shit, ik zie dat mijn reserve-Nick is "gejat". Voor de duidelijkheid: ik heb dus niks te maken met het nieuwe lid "MoleMower".......

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8383 Gepost op: 12-03-2003, 09:54:48 »
ah ja, dat vroeg ik mij al af...

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8384 Gepost op: 12-03-2003, 11:05:43 »
hier schijnt de zon zelfs :)

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8385 Gepost op: 12-03-2003, 11:34:43 »
goedemorgen!
k ben ook ziek :( k heb echt zo'n katergevoel over gehouden aan de mol: kreeg k net n beetje binding met die kandi's is t alweer afgelopen! maar ja, k ben blijkbaar niet de enige die dat heeft.

btw, staan dr ergens foto's online van stijn zn nieuwe kapsel ofzo? k heb de laatste show nl. niet gezien maar ben wel benieuwd eik...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8386 Gepost op: 12-03-2003, 11:38:32 »
Ik wilde net melden dat hier de zon niet schijnt, begint hij ineens door te breken... ::) (ik ben bang dat het zometeen weer gaat regenen...)

Ah Doris. Zaterdag kun je weer op nieuw beginnen met de NL kandidaten :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8387 Gepost op: 12-03-2003, 11:44:06 »

k ben ook ziek :( k heb echt zo'n katergevoel over gehouden aan de mol: kreeg k net n beetje binding met die kandi's is t alweer afgelopen! maar ja, k ben blijkbaar niet de enige die dat heeft.

sterkte!

Citaat
btw, staan dr ergens foto's online van stijn zn nieuwe kapsel ofzo? k heb de laatste show nl. niet gezien maar ben wel benieuwd eik...

hier staan er foto's van de persconferentie, klik op Laatste aflevering De Mol. ik vind stijn er niet knapper op geworden, ma ja....wie ben ik

ciao

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8388 Gepost op: 12-03-2003, 11:46:43 »
ma ja....wie ben ik

Dat vragen zich er wel meer af :P

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8389 Gepost op: 12-03-2003, 11:48:17 »
Dat vragen zich er wel meer af :P

;)              :-X

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8390 Gepost op: 12-03-2003, 12:21:48 »
vlaming, bedankt! men, stijn lijkt wel 7 jaar jonger ofzo zeg, met zulk haar... k zat trouwens ook ff die foto's van shadia te bekijken, zij ziet dr ook wel jong uit voor iemand van 25, was me nog niet eerder opgevallen. trouwens, was inge niet op de laatste persconferentie ofzo?

edit: o laat maar, ik zie dr al :)

« Laatst bewerkt op: 12-03-2003, 12:22:25 door Doris »

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8391 Gepost op: 12-03-2003, 13:14:27 »
en die papegaai, da's flup....er stond trouwens bijzonder veel over de mol in de jommekeskrant, ook de jeugd was blijkbaar in de ban : zie ook hier

« Laatst bewerkt op: 12-03-2003, 13:14:52 door vlaming »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8392 Gepost op: 12-03-2003, 15:02:44 »
Hoihoitjes...

Vandaag eindelijk weer eens woensdag!! Dat werd tijd :).

En Debbie hoe is je voetbaltoernooi gegaan??

Eens denken of ik nog iets te vertellen heb... na niet echt geloof ik... oja ik heb de tweede proefvertaling van Latijn teruggekregen en het indrukcijfer was alweer een 9,5 :). Dus da gaat wel lukken... maar we kregen vandaag ook 'de examenkrant 2003' en daar stond in dat je eigenlijk in de kerstvakantie had moeten beginnen met leren!! :o ehh jaja... :-[ Ik heb me ook eens bedacht hoeveel schoolonderzoeken/ mondelingen/ oid ik eigenlijk heb in de laatste repetitieweek (die ook alweer over 2 en een halve week is!! :o)... en dat zijn er volgens mij 12... terwijl ik maar 9 vakken heb he... ::) :(

Naja ik hoop dat ik me er nog toe kan zetten iets aan mn Franse en Ned boekverslagen te doen voor vanavond, maar nu eerst ff de huiskamer bijlezen natuurlijk.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8393 Gepost op: 12-03-2003, 15:31:38 »
Hoihoi!
Ik was vandaag ook maar thuis gebleven...lekker uitzieken. Gelukkig geen koorts meer zoals gister. Maar wel een nacht wakker geweest.. :-\ enzo. Bah, maar gelukkig gaat ie al iets beter.

Van John heb ik gehoord dat as. vrijdagavond (ned.1  19:30) in het programma; "Nederland komt thuis" een promo zit van de nieuwe serie in Canada.
Leuk dus! Kijken!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8394 Gepost op: 12-03-2003, 15:34:42 »
Van John heb ik gehoord dat as. vrijdagavond (ned.1  19:30) in het programma; "Nederland komt thuis" een promo zit van de nieuwe serie in Canada.
Leuk dus! Kijken!
ah idd! thnx he Fennie! Kzettet meteen maar in mn agenda anders vergeet ik t (net zoals DLS... :-[)... hoewel ik het nu nog steeds kan vergeten natuurlijk, haha.

Beterschap nog verder!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8395 Gepost op: 12-03-2003, 15:54:11 »
Leuk dus! Kijken!

Uhhhh, volgens mij begint 'Nederland komt thuis' altijd al zo rond 18.30 uur.  :-\

Dadelijk nog maar 'ns de tv-gids raadplegen, want die promo van WIDM wil ik zeker niet missen!  :)

Fenn, nogmaals beterschap!
e, proficiat met je 9,5 (echt enorm goed!  :o ) en succes met leren en zo!

Ik heb zelf niet zo veel te melden vandaag. Vrij lang op school gezeten. We zijn eindelijk begonnen met 'n managementgame. Hierbij moeten met groepjes fictief 'n chemisch bedrijf leiden en allerlei beslissingen nemen met betrekking tot inkoop, prijzen, reclame enz. Die beslissingen moeten we invoeren in 'n speciaal computerprogramma en dan krijgen we de week erna de resultaten van die beslissingen. Dus hoeveel we verkocht hebben enzo. 't is nog allemaal erg wazig wat we moeten doen, maar volgens mij wordt 't best leuk.  :)

« Laatst bewerkt op: 12-03-2003, 15:56:22 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8396 Gepost op: 12-03-2003, 16:19:45 »
e, proficiat met je 9,5 (echt enorm goed!  :o ) en succes met leren en zo!
Thnx! :)
Ik heb net mn Franse poëzieverslag afgemaakt :), nu moet ik nog 2 boekverslagen van Frans bijwerken en 1 verwerkingsopdracht voor Nederlands maken. Maargoe ik denk niet dat ik dat vandaag allemaal af ga krijgen ::).

Klinkt idd wel leuk, die managementgame van je, Han! (tenminste voor mensen die zoiets ook studeren natuurlijk haha ;)) Iig veel plezier alvast he, en laat maar horen hoeveel winst je straks gemaakt hebt!

Over tv-gids gesproken, ik heb inmiddels gevonden wanneer de afl van afgelopen zaterdag wordt herhaald: vrijdag om 11:05 u. Dus dan kan ik hem alsnog opnemen :).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8397 Gepost op: 12-03-2003, 16:25:00 »
Klinkt idd wel leuk, die managementgame van je, Han! (tenminste voor mensen die zoiets ook studeren natuurlijk haha ;)) Iig veel plezier alvast he, en laat maar horen hoeveel winst je straks gemaakt hebt!

Zal ik zeker doen, maar ik verwacht eigenlijk wel dat we eerder failliet zullen gaan dan winst maken!  ;)

Citaat
Over tv-gids gesproken, ik heb inmiddels gevonden wanneer de afl van afgelopen zaterdag wordt herhaald: vrijdag om 11:05 u. Dus dan kan ik hem alsnog opnemen :).

Ik heb 't inmiddels ook opgezocht en in onze tv-gids staat dat 'Nederland komt thuis' om 18.28 uur begint vrijdag. Dus toch 'n uurtje vroeger. :)

« Laatst bewerkt op: 12-03-2003, 16:25:37 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8398 Gepost op: 12-03-2003, 16:29:29 »
gefeliciteerd e! n 9.5 is echt supergoed!
en han, die managementgame klinkt inderdaad wel leuk :)

k heb net bijna 2 uur aan een nederlands boekverslag gezeten, dus k ben nu echt sago  :-\ maar ja, dat komt wel weer goed als k t forum ff bij ga lezen :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8399 Gepost op: 12-03-2003, 16:40:06 »
gefeliciteerd e! n 9.5 is echt supergoed!
nouehh, het was wel maar een indrukcijfer en bovendien een oefenproefwerk hoor... het telt niet mee of zo... :-[ Maargoe idd wel leuk natuurlijk :).

Nou Doris je mag iig trots zijn op jezelf dat je je boekverslag af hebt!! Dat kan ik nog niet zeggen ::)... En je zult vast idd wel vrolijken worden van bijlezen, dr is best wel wat denk ik... die vertaalmachine is echt grappig, en de woordslang is met hele zinnen ook veel leuker geworden! Ennnn ik heb de soap weer eens uit het stof gehaald! ;)