Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2524220 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8360 Gepost op: 10-03-2003, 16:25:12 »
Tsja, je begrijpt natuurlijk dat jij nu 'even' moet stoppen met posten, totdat Vlaming weer bij is ;D :P

Ik zou best 'n poging willen doen, maar ik geloof niet dat ik me lang zou kunnen inhouden.  ;)

Oh jee, ik kan mezelf zelfs nu niet meer beheersen want dit is alweer 'n post.  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8361 Gepost op: 10-03-2003, 20:50:12 »
iiiee, Marc de Mol! :o :o
Hmm, had het dus fout, Sandra was mn Mol. Wel had ik al vanaf de eerste aflevering Stijn als Winnaar! Die gast gun ik het egt wel! :)
Wat jammer @miesh dat je niet doorbent! Gelukkig is 't gewoon 'n fantastische ervaring geweest en heb je er toch wat aangehad. Je hebt iig 'n fijne dag gehad denk ik zo!

Nog veel plezier vanavond!  :)
Dankjuh! T was egt heel koel gisteravond!!
Dr waren heel veel mensjuz in de finale die al 19 jaar waren en ook al op het conservatorium zaten :-\ Nouja, die waren iig wel errug goed natuurlijk ;) Dr zaten ook twee hele leuke jongens bij! ;D ;D Mss beetje te oud vor mij ::) Maarja, de prijzen werden rond half 11 ofzoo uitgedeeld, en toen moesten we nog naar huis. Dus ik sliep om 1 uur ofzoo. Dus vandaag ga ik vroeg naar bed 8)
Vlaming, gefeli met je 3000 posts!
Doeghhh :-*

eeej, wat zie ik nou, mn 700ste post ;D

« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 20:51:53 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8362 Gepost op: 10-03-2003, 21:06:28 »
goeieavond,

oké, ik mocht het vanmorgen op school aanhoren dat ik van mol gewisseld was  ::) en e: ik zat idd de laatste 2 afl op Stijn maar ik had 5 afl lang op Marc gestemd dusja :) buh, kheb een moeilijk hw latijn, dus kzal nog wat voortdoen en ondertss proberen voort te lezen

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8363 Gepost op: 10-03-2003, 21:41:47 »
Ook hallo allemaal!

Ik kwam gisteren ineens niet meer op de site. Ik dacht dat ie plat lag, maar ik lees er hier (nog) niets over, dus het zal essent wel zijn geweest  >:(.

Vlaming proficiat met je 3000ste post!

Verder heb ik nu ff weinig te melden. Morgen is er weer een dag.

PS Ik heb het liedje van Jamai vandaag al 5 keer op de radio gehoord!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #8364 Gepost op: 10-03-2003, 22:12:07 »
ik heb gisteren ook ff probs gehad hoor met het forum,ging traag enzo maar was snel opgelost

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8365 Gepost op: 10-03-2003, 22:27:07 »
Ik kwam gisteren ineens niet meer op de site. Ik dacht dat ie plat lag, maar ik lees er hier (nog) niets over, dus het zal essent wel zijn geweest  >:(.

Net na de uitzending heeft de site ongeveer 'n half uur plat gelegen. Daarna deed alles 't gelukkig weer, maar was nog steeds erg langzaam. Gelukkig vandaag geen probs meer.  :)

't was dus niet Essent dit keer denk ik.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8366 Gepost op: 11-03-2003, 14:51:23 »
heyhey...

blegh, de hele dag heeft t geregend, kword dr echt chago van :-\ :(.

Niet veel boeiends vandaag, behalve dan dat we ons pws hebben teruggekregen!! Voor het eindproduct 79% (!!) (met veel complimenten, ze vond het erg goed etc etc :D) maar helaas werd dit in totaal van alle tussenproducten 74%, en dat is dus net 1% (!) te weinig om het een 'goed' te kunnen noemen ::) :(. Voldoende dus, naja, ook mooi, we zijn er iig van af!!!!
En ik hoorde via via via via dat die jongen met wie ik mn pws gemaakt heb, het ook wel een leuke bijkomstigheid had gevonden dat hij mij daardoor (beter) had leren kennen!! :D :D Want ik kende hem eik hemaal niet daarvoor, dus, das altijd leuk om te horen natuurlijk :).

En nu moet ik Franse boekverslagtoevoegingen gaan maken en een Frans poezieverslag en een Ned verw opdr... blegh blegh geen zin in... maja gisteren heb ik de hele dag gemsnd... ::)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8367 Gepost op: 11-03-2003, 15:27:28 »
bedankt voor de felicitaties!   8) khoop dat er drank genoeg was  ;) hier ook hondeweer  :-\

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8368 Gepost op: 11-03-2003, 16:50:26 »
@miesh, jammer dat je niet door bent! maar wie weet, over n paar jaar... :)
e, gefeliciteerd met je 74%!

k ben vandaag blij want k had n 8.3 voor mn wiskunde! dit jaar heb ik verder nog maar 1 7 gehaald en verder allemaal vijven, dus t was n welkome afwisseling :) verder was school wel heel saai trouwens, maar ja, heb wel al mn huiswerk voor morgen al af dus das dan wel weer mooi. nou, dat was t wel zo'n beetje... k ben net pas thuis dus heb behalve school nix meegemaakt.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8369 Gepost op: 11-03-2003, 19:30:20 »
Hallo,

Er is weinig gepost in de bar vandaag. Zal wel aan het weer liggen, dan heb je nergens zin in. Het schijnt trouwens wel de enige slechte dag te zijn deze week, dus we moeten maar hopen dat het vanaf morgen beter wordt.

Verder heb ik weinig te melden. Op mn werk gaat alles zn gangetje. Het is druk, maar het loopt op zich wel lekker. Dat durf ik eigenlijk nooit zo te zeggen, want meestal gaat het dan fout  :-[ (tsja bijgelovig he).

Ik ga eens even kijken of er voor de rest nog wat geschreven is.

Toedels,
Ovide

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8370 Gepost op: 11-03-2003, 19:51:29 »
<----------

Heden ten dage CMC-Mastermind!!  8)

:D  :D  :D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8371 Gepost op: 11-03-2003, 19:53:37 »

Er is weinig gepost in de bar vandaag. Zal wel aan het weer liggen, dan heb je nergens zin in. Het schijnt trouwens wel de enige slechte dag te zijn deze week, dus we moeten maar hopen dat het vanaf morgen beter wordt.

Ja, beter weer is op komst. Laat de zomer maar beginnen!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #8372 Gepost op: 11-03-2003, 19:55:57 »
<----------

Heden ten dage CMC-Mastermind!!  8)

:D  :D  :D

Leuk, Chriz! :)

« Laatst bewerkt op: 11-03-2003, 19:56:53 door Heinz »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8373 Gepost op: 11-03-2003, 19:57:29 »
Ja, beter weer is op komst. Laat de zomer maar beginnen!
laten de jonge eendjes maar uit hun eitjes kruipen!!!!!!!!!!!!!!! :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8374 Gepost op: 11-03-2003, 19:58:58 »
Leuk, Chriz! :)
oehhhhhh wat een verdachtmaking Heinz........ ik heb nog net gezien wat er voor je verandering stond....!!! ;) :o ??? 8)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8375 Gepost op: 11-03-2003, 20:14:51 »
ik ben ziek  :'(

Ik heb t zogenaamde: sandra-is-de-mol-virus
Nee hoor pino tis nie besmettelijk

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8376 Gepost op: 11-03-2003, 20:29:21 »
ik ben ziek  :'(

Ik heb t zogenaamde: sandra-is-de-mol-virus
:o owjee... ik voelde me vandaag eigenlijk ook niet zo geweldig... zou dat daaraan liggen...?? :P

Neehoor swwy Fenna, van harte beterschap!!!

• Forumlid
« Reactie #8377 Gepost op: 11-03-2003, 20:35:28 »
ik heb de 'ik heb stijn zijn nieuwe kapsel gezien en vind dat hij het terug moet laten groeien'-hoest  ;D

kben best wel zenuwachtig, morgen gaan we op voetbaltornooi ! Met de school enzo, echt heel leuk, maar ik ben nu éénmaal niet echt hét voetbaltalent dat er rondloopt  :-\ laat ons hopen dat het goedgaat ;-)

iedereen veel beterschap en proficiat met de punten enzo  :-*

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8378 Gepost op: 11-03-2003, 21:06:39 »
oehhhhhh wat een verdachtmaking Heinz........ ik heb nog net gezien wat er voor je verandering stond....!!! ;) :o ??? 8)
Wat dan :o

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8379 Gepost op: 11-03-2003, 22:03:14 »
ik heb de 'ik heb stijn zijn nieuwe kapsel gezien en vind dat hij het terug moet laten groeien'-hoest  ;D

Laat dát nou wel besmettelijk zijn!
Ik hoorde/las ergens dat hij het bij de start van de afleveringen had laten milimeteren :o
En wat die droom van mij betreft: daar ben ik inmiddels uit: ik val gewoon op krullebollen!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation