Ja we zijn net thuis, was erg gezellie hoor! Leen en ik werden een beetje melig in de trein...en daarna. Maar dat komt door een wc eend.
e heeft weer meteen een goed beeld van ons
hahaha, waren jullie dan niet zoals jullie normaal waren?
Ik vond het ook erg gezellig en natuurlijk erg spannend en ook natuurlijk erg
... Kan nu hemaal niet wachten tot volgende week!
Ik weet eigenlijk niet echt of ik het nou verwacht had. Ja niet echt natuurlijk want ik hoopte very op Sandra en dacht stiekem ook een beetje Stijn, en nee dus niet Marc ik geef het toe, maar echt verbaasd was ik geloof ik ook weer niet
haha begrijp mezelf niet, mss dat ik nog niet besef dat ik nu gewoon weet wie het is... Ja, denk dat het dat is. In mijn hoofd staat nog hemaal geprent zo van 'ik heb geen idee wie het is' maar nu weet ik het gewoon! Haha.
Ook leuk om een aantal van jullie (die ik nog nooit gezien had en/of in elk geval nog nooit in het echt gesproken had), eens in het echt te zien
. Maar sommigen, hrm-hmmm, een bepaald iemand, ik noem geen namen, een zeker persoon, zeg maar, was toch wel best wel iets anders dan ik - hrm-hmm - zo ongeveer zeg maar gedacht had...
(ik zie niet in waarom dat nu zo vreselijk dom van mij was hoor
) Maar in elk geval vind ik het leuk dat ik het nu niet meer helemaal verkeerd denk!
Tsja verder was het kletsen enzow natuurlijk btje kort omdat ik vrij laat kwam maja. Vond het in de trein ook nog wel gezellig
.
Zeg Debbie, jij zei vanmiddag toch nog dat je voor Stijn ging??
Hoe kun je dan nu zo hoog staan in de pool??
Ik ga maar eens naar bed denk ik... Oja Pino idd, leuk om andere mensen ook keihard
sssssssst te horen sissen als iemand onder de uitzending probeert te vragen of je nog iets wilt drinken...
Kheb nu btw ook extra veel zin in de fandag, is tenminste ietsje langer!