Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2524842 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8340 Gepost op: 9-03-2003, 20:57:51 »
Marc is de mol. Ik had het wel en niet gedacht. er waren genoeg aanwijzongen in zijn richting. De belangrijkste vond ik toch wel het feit dat hij reedt ten tijde van die aanrijding. Toch heb ik steeds op shadia gestemd en daarna op Sandra en daarna op Stijn. De enige die voor mij geen mol was, was Inge.
Het was een leuke aflevering, ik ben benieuwd naar volgende week.
Het is te merken dat et hier druk is, want ik moet heel lang wachten voordat ik ergens in kom. Hopen maar dat de site het houdt... :-[

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8341 Gepost op: 9-03-2003, 21:00:03 »
Ik heb dus geen 1 moment goed gezeten deze serie.  :-[

Maar toch vind ik 't wel leuk dat de hele finale zo'n complete verassing voor me was. Ik had ook absoluut niet verwacht dat Stijn zou winnen!  :)

Bij deze wil ik ook effe Jayne feliciteren met haar overwinning van de pool. En ook 'n hoeraatje voor Debbie, want die is zo te zien als tweede geeindigd.  :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #8342 Gepost op: 9-03-2003, 21:27:39 »
Leuk dat het Marc was! Ik denk dat er volgende week een hoop te zien zal zijn want hij heeft volgens mij een (mols)hoop gesaboteerd! :D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8343 Gepost op: 9-03-2003, 22:02:55 »
applausje voor mezelf en een feestje natuurlijk  ;) kwas verbaasd dat ik tweede geworden ben in de pool, maar heel blij natuurlijk ook ! Kheb mezelf voor het hoofd geslaan dat ik van mol veranderd was en naar Marc overgeschakeld was, maar de superkandidaattheorie en Lowprofile hadden me echt overtuigd ! Enfin, eind goed al goed, ik kijk al uit naar volgende week

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8344 Gepost op: 9-03-2003, 22:03:44 »
Iedereen inderdaad veel plezier met kijken. Ik ben me ook aan het voorbereiden. Ik neem aan dat de spanning in Eindhoven ook al zeer groot is.
Ben trouwens benieuwd hoe het geweest is.

Nou, ondanks de uitslag is het gezellig geweest. We hebben redelijk lekker gegeten en daarna nog (erg) lang moeten wachten voordat het begon...Maar het was leuk met medefanaten te kijken, mensen die het programma ook appricieren, want daar heb ik thuis nogal gebrek aan!
En nu heb ik zin in de uitzending van volgende week want ik ben zeeeer benieuwd naar de mollenstreken van Marc en dan de week erop naar Belgie.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8345 Gepost op: 9-03-2003, 22:14:46 »
crap, puntentelling verkeerd en Alive and Kicking is tweede af  :'(

banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8346 Gepost op: 9-03-2003, 22:25:09 »
aaaaaaaaaaaaah pino het is niet sandra!  ;)

Ja we zijn net thuis, was erg gezellie hoor! Leen en ik werden een beetje melig in de trein...en daarna. Maar dat komt door een wc eend.
e heeft weer meteen een goed beeld van ons  ::) ;)
(we liepen in het wel bekende station hiero...jaja in onze eigen stad...gewoon de verkeerde kant op zalikmaarzeggen)

Leuke finale, erg verassend! Ben idd ook heel benieuwd naar volgende week...wat zal marc toch hebben uitgespookt.

Weltruste!  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8347 Gepost op: 9-03-2003, 23:32:23 »
Ja we zijn net thuis, was erg gezellie hoor! Leen en ik werden een beetje melig in de trein...en daarna. Maar dat komt door een wc eend.
e heeft weer meteen een goed beeld van ons  ::) ;)
hahaha, waren jullie dan niet zoals jullie normaal waren? :)

Ik vond het ook erg gezellig en natuurlijk erg spannend en ook natuurlijk erg ... Kan nu hemaal niet wachten tot volgende week!
Ik weet eigenlijk niet echt of ik het nou verwacht had. Ja niet echt natuurlijk want ik hoopte very op Sandra en dacht stiekem ook een beetje Stijn, en nee dus niet Marc ik geef het toe, maar echt verbaasd was ik geloof ik ook weer niet ??? haha begrijp mezelf niet, mss dat ik nog niet besef dat ik nu gewoon weet wie het is... Ja, denk dat het dat is. In mijn hoofd staat nog hemaal geprent zo van 'ik heb geen idee wie het is' maar nu weet ik het gewoon! Haha.

Ook leuk om een aantal van jullie (die ik nog nooit gezien had en/of in elk geval nog nooit in het echt gesproken had), eens in het echt te zien :). Maar sommigen, hrm-hmmm, een bepaald iemand, ik noem geen namen, een zeker persoon, zeg maar, was toch wel best wel iets anders dan ik - hrm-hmm - zo ongeveer zeg maar gedacht had... ;) ;D :P (ik zie niet in waarom dat nu zo vreselijk dom van mij was hoor ??? :-[) Maar in elk geval vind ik het leuk dat ik het nu niet meer helemaal verkeerd denk! ;)

Tsja verder was het kletsen enzow natuurlijk btje kort omdat ik vrij laat kwam maja. Vond het in de trein ook nog wel gezellig :).

Zeg Debbie, jij zei vanmiddag toch nog dat je voor Stijn ging?? ??? Hoe kun je dan nu zo hoog staan in de pool??

Ik ga maar eens naar bed denk ik... Oja Pino idd, leuk om andere mensen ook keihard sssssssst te horen sissen als iemand onder de uitzending probeert te vragen of je nog iets wilt drinken... ::) ;D

Kheb nu btw ook extra veel zin in de fandag, is tenminste ietsje langer! :D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #8348 Gepost op: 10-03-2003, 11:51:53 »
ik vind het wel superleuk dat stijn heeft gewonnen!

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8349 Gepost op: 10-03-2003, 14:44:10 »
mijn 3000ste post hoort natuurlijk in de molshoop ;)

drink er maar éne op mijn kosten vandaag, khoop dat ik voldoende bij me heb ;D

cheers, en tot mols!
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #8350 Gepost op: 10-03-2003, 14:57:49 »
Woah, 3000 posts  :o Je hebt inmiddels nog wel wat achterstand in te halen t.o.v. Han, maar jou kennende komt dat vast wel goed in het AVRO-seizoen  ;)

* P R O O S T *

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8351 Gepost op: 10-03-2003, 15:13:44 »
Woah, 3000 posts  :o Je hebt inmiddels nog wel wat achterstand in te halen t.o.v. Han

W:oW!!!! wist ik niet eens, zelfs Doris is me voorbij gestoken zie ik nu :o  

Citaat
maar jou kennende komt dat vast wel goed in het AVRO-seizoen  ;)

helaas heb ik minder vrije tijd het laatste jaar, ben al blij als ik alles gelezen krijg  :-\

groetjes
vlaming

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8352 Gepost op: 10-03-2003, 15:26:05 »
hahaha ik viel gister echt bijna van de bank af toen bekend werd gemaakt dat marc de mol was. ik heb 1 keertje heel ff op hem gezeten, maar gisteren was ik er zo van overtuigd dat t sandra was dat ik echt compleet met stomheid geslagen was :) k gun stijn zn overwinning trouwens van harte.

vlaming, gefeliciteerd met je 3000ste post! je zal mij binnenkort wel weer "inhalen", k heb nl. ook niet zoveel tijd als vorig jaar. helaas :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #8353 Gepost op: 10-03-2003, 15:27:47 »

he, das paul!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;D

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8354 Gepost op: 10-03-2003, 15:43:07 »
he, das paul!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;D

ooooops wist niet dat dat een bekende NDL was  :P

« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 15:43:30 door vlaming »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8355 Gepost op: 10-03-2003, 15:54:35 »
Paul wie? Hij komt me wel bekend voor maar ik zou echt niet weten waarvan...

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8356 Gepost op: 10-03-2003, 15:56:14 »
hij komt mij ook bekend voor maar dat komt omdat k m een beetje op walter vind lijken

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8357 Gepost op: 10-03-2003, 16:02:34 »
Gefeliciteerd Vlaming!!

En is iedereen alweer een beetje bijgekomen van de Marcschrik??
Ik had vandaag een vrij nutteloze schooldag wat school betreft dan, want mijn blokuur Nederlands viel uit, dus ik had eerst een uur Grieks, daarna twee tussenuren die wel erg gezellig waren, daarna nog een gezellig a-uur, daarna een ongezellig tussenuur omdat mn vrienden toen les hadden, maar toen heb ik hw gemaakt, en daarna nog een uurtje Engels. Maar in totaal dus wel erg gezelli en das toch maar het belangrijkste he! :)

(dit postje schiet niet op met msn op de achtergrond aan... dus ik laat t maar gwoon kort, heb toch niet echt iets te vertellen)

ff bijlezen maar... fijne dag iedereen, doeidoei!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8358 Gepost op: 10-03-2003, 16:17:21 »
'n hele goeie middag allemaal,

Vlaming van harte gefeliciteerd met je 3000ste post.  :-*

Ik heb weer 'n hele dag ontzettend saaie colleges achter de rug. Er leek geen eind aan te komen en ik viel dan ook telkens bijna in slaap.  :-[

Maar nu gelukkig weer thuis! Effe bijlezen nu en daarna snel aan 't huiswerk. Vanavond moet ik namelijk ook nog gaan sporten.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #8359 Gepost op: 10-03-2003, 16:21:14 »
Vlaming van harte gefeliciteerd met je 3000ste post.  :-*
Tsja, je begrijpt natuurlijk dat jij nu 'even' moet stoppen met posten, totdat Vlaming weer bij is ;D :P

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.