Goeieavond!!!!
Woehooe! Jamai is the winner!!!
Maargoed, ik had vandaag dus het concours.
We gingen dr zo heen, was al beje errug zenuwachtig, t oefenen ging natuurlijk nie zo goed thuis.
Nouja, toen gingen we daar (t was in het conservatorium van Groningen) ff rondkijken enzooo. En toen kwam 'n vriendin met de moeder er ook aan, die zouden dus ook gaan kijken! Was wel koel van hun, toen moest ik halfuurtjuh van te voren inspelen. Ging helemaal nie sow goed... Noujah, was eerst niet zo zenuwachtig alleen toen kwam zo'n vrouw mij uit de inspeelkamer ophalen en zei had zo'n walkietalkie waarmee ze contact had met de rest v/d organisatie. En je hoorde heel hard door dat ding heen:
Is Anne-Marie er al? Anne-Marie MOET nu naar benenden komen!!! en toen weer: Waar blijft Anne-Marie??? Pfff, ik zo vet gestressd want ik moest nog naar de wc en iedereen zat al in die zaal te w88
Nouja, toen ging ik dus spelen, eerst un stuk van Bach, die ging wel goed alleen ik deed alles uit ut hoofd en dr was klein foutjuh dus moest ik weer ff opnieuw beginnen... Baalde ik achteraf wel van, maar t was nie super erg ofzo. Voorderest ging Bach wel lkkr! En toen moest ik t laatste stuk van Debussy speluh. Ging ook wel goed, alleen ik was iets te snel begonnen dus ging ik mezelf beetjuh over de kop jagen... :-\ Maar dat was (hopelijk) niet super merkbaar voor degene die ut stuk nie kennen.
Toen was ik dus klaar, pff, vont het eerst helemaal niet goed gaan enzoo, alleen iedereen (lees: mn ouders plus muziekleraar) zei dat ut wel goed ging, dusjah...
Dus ben wel tevreden erover, heb er wel veel van geleerd enzoo
Was wel errug opgelucht dat ut toen achter de rug was, toen gingen we ff fotoosz van mij bestellen
En daarna was er nog un gesprek met twee juryleden (dr waren in totaal iets van 8 van die proffi-juryleden.. pff) En dat was wel koel, ze zeiden dat ze het erg goed vonden,., wel wat minpuntjusz natuurlijk maar ze vonden het iig opmerkelijk dat ik nog maar 4 jaar les heb en dan al zo speelde... Ghehe, en ze vroegen ook of ik ambities had enzoo, of ik er dus al keer aan gedacht had om naar ut conservatorium te gaan. En ze wouden de ontwikkeling van mij wel in de gaten houden, dus als ik dat leuk vint mag ik bijv eens in het half jaar naar het conservatorium om daar een voor te spelen en kijken hoe het gaat enzoo
Das wel koel!
Morgenavond is dus de finale alleen omdat er morgen ook nog voorrondes zijn wordt ik gebeld voor 3 uur als ik doorga... Ik reken gewoon nergens op, (ga zowiezo naar de finale, gewoon leuk om al die mensjuz te zien) en als ik doorga zou dat natuurlijk wel super zijn maar denk het niet... Dr waren nml superveel goede mensjusz!!
Toen naar huis, chineesjuh halen en Idols kijken (tjaa, heb widm dus opgenomen) En Jamai heeft gewonnen, wieehaaaa
Sorry voor dit langdraadige supervage verslag van concours (denk ik
)
Debbie, leuk dat ut zo tofff was in Parijs!
Trustuh iedereen!!!