Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2524870 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8320 Gepost op: 8-03-2003, 22:05:00 »
woehoeeeeeeeeeeeee ik zit dr weer 100% keer 2 in!
Ze lieten dat terugblik zien dat George als mol naar voren kwam...ik stond (net ietsje minder intensief als vorig jaar) te juichen!

Echt cool allemaal met die terugblikken van vorige series! Helemaal geweldig...wow wow wow  :D
Word weer helemaal gek!

Moet nu (mag mag mag) Atlantis kijken
doegggg  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #8321 Gepost op: 8-03-2003, 22:12:47 »
Waaaaaaaaaaaaaaah Fensje, wie is jouw molleke ? :p hihi was wel weer super ja! :D

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8322 Gepost op: 8-03-2003, 23:55:45 »
(argh loopt internet explorer vast, kannik weer overnieuw beginnen)

Ik vond het idd ook zooooooow suuuuupergeweldig weer onze oude vetrouwde Nederlandse widm met onze enige echte eigen Angela! Kheb helemaal onwijs zitten genieten, al die kandi's terugzien... whi-i-i-i... (geluidje dat niet op te schrijven valt) nieuwe beelden van Prince...! ! !
ik begin me haast af te vragen of ik zo'n compilatie-uitzending mss eigenlijk leuker vind dan een normale aflevering... ??? :-[          
Naja het is natuurlijk ook wel alles in één, opdrachten, kandi's, hoe ze met elkaar omgaan, molacties, executies en niet te vergeten de muziekjes...!

Ik ben alleen zo dom geweest om het niet op te nemen :-[ :-[ (nu alle kopstotende smileys die je kunt bedenken maar als ik ze wil invoegen loopt internet explorer vast dus dat probeer ik niet meer)... dusseh, wanneer wordt het herhaald?? Want deze afl zou ik toch wel echt heeeejul errug graag terug willen kunnen zien, ja kwetet dom dat ik hem dan niet sowieso heb opgenomen, maar als ik daaraan begin wil ik natuurlijk alle afleveringen, en daar heb ik echt niet genoeg videobanden voor... dus neem ik maar geen van allen op, maar deze was toch wel echt heel erg speciaal...! En mennn dat einde met "en hier moeten jullie het voorlopig maar gewoon mee doen" owwww daar ga je gewoon echt weer heel erg van gillen!!
Maar ik ga nu naar bed!! Welterusten iedereen!!

Ow en Idols was ook wel erg leuk hoor, ja ook vandaag nog wel zonder Hind :-[ maar de zaterdagavond gaat toch echt wel heel erg veel gigantiiiiiisch veel superder worden vanaf nu en mennnn wat heb ik daar zin in!!! Whihoewwwww!!!! :D :D :D

« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 10:25:28 door e »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8323 Gepost op: 9-03-2003, 00:00:03 »
Goeieavond!!!!

Woehooe! Jamai is the winner!!! ;)

Maargoed, ik had vandaag dus het concours. 8)
We gingen dr zo heen, was al beje errug zenuwachtig, t oefenen ging natuurlijk nie zo goed thuis. ::) Nouja, toen gingen we daar (t was in het conservatorium van Groningen) ff rondkijken enzooo. En toen kwam 'n vriendin met de moeder er ook aan, die zouden dus ook gaan kijken! Was wel koel van hun, toen moest ik halfuurtjuh van te voren inspelen. Ging helemaal nie sow goed... Noujah, was eerst niet zo zenuwachtig alleen toen kwam zo'n vrouw mij uit de inspeelkamer ophalen en zei had zo'n walkietalkie waarmee ze contact had met de rest v/d organisatie. En je hoorde heel hard door dat ding heen: Is Anne-Marie er al???? Anne-Marie MOET nu naar benenden komen!!! en toen weer: Waar blijft Anne-Marie???

Pfff, ik zo vet gestressd want ik moest nog naar de wc en iedereen zat al in die zaal te w88 :o Nouja, toen ging ik dus spelen, eerst un stuk van Bach, die ging wel goed alleen ik deed alles uit ut hoofd en dr was klein foutjuh dus moest ik weer ff opnieuw beginnen... Baalde ik achteraf wel van, maar t was nie super erg ofzo. Voorderest ging Bach wel lkkr! En toen moest ik t laatste stuk van Debussy speluh. Ging ook wel goed, alleen ik was iets te snel begonnen dus ging ik mezelf beetjuh over de kop jagen... :-\ Maar dat was (hopelijk) niet super merkbaar voor degene die ut stuk nie kennen.

Toen was ik dus klaar, pff, vont het eerst helemaal niet goed gaan enzoo, alleen iedereen (lees: mn ouders plus muziekleraar) zei dat ut wel goed ging, dusjah... ::) Dus ben wel tevreden erover, heb er wel veel van geleerd enzoo :)

Was wel errug opgelucht dat ut toen achter de rug was, toen gingen we ff fotoosz van mij bestellen :D En daarna was er nog un gesprek met twee juryleden (dr waren in totaal iets van 8 van die proffi-juryleden.. pff) En dat was wel koel, ze zeiden dat ze het erg goed vonden,., wel wat minpuntjusz natuurlijk maar ze vonden het iig opmerkelijk dat ik nog maar 4 jaar les heb en dan al zo speelde... Ghehe, en ze vroegen ook of ik ambities had enzoo, of ik er dus al keer aan gedacht had om naar ut conservatorium te gaan. En ze wouden de ontwikkeling van mij wel in de gaten houden, dus als ik dat leuk vint mag ik bijv eens in het half jaar naar het conservatorium om daar een voor te spelen en kijken hoe het gaat enzoo :) :) Das wel koel!

Morgenavond is dus de finale alleen omdat er morgen ook nog voorrondes zijn wordt ik gebeld voor 3 uur als ik doorga... Ik reken gewoon nergens op, (ga zowiezo naar de finale, gewoon leuk om al die mensjuz te zien) en als ik doorga zou dat natuurlijk wel super zijn maar denk het niet... Dr waren nml superveel goede mensjusz!!

Toen naar huis, chineesjuh halen en Idols kijken (tjaa, heb widm dus opgenomen) En Jamai heeft gewonnen, wieehaaaa 8)

Sorry voor dit langdraadige supervage verslag van concours (denk ik :-X )   ;)

Debbie, leuk dat ut zo tofff was in Parijs!

Trustuh iedereen!!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8324 Gepost op: 9-03-2003, 00:15:28 »
@Miesh, 't klinkt alsof je 'n geweldige dag hebt gehad.  :)

't ging vast hartstikke goed....alleen effe afwachten nu natuurlijk of je door bent. Ik hoop 't echt voor je! Ook erg leuk dat je nu eens in 't half jaar naar 't conservatorium mag om voor te spelen!  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8325 Gepost op: 9-03-2003, 10:32:53 »
Voorderest ging Bach wel lkkr!
;D

Goed van je Anne-Marie dat je het zo goed gedaan hebt! Niet al te kritisch voor jezelf hoor, als je ouders en je muziekleraar zeggen dat het goed was, zal het dat echt wel geweest zijn!! Wel jammer dat je zo gestrest was maar je hebt toch wel een erg leuke dag gehad, toch?! ;) Ik zal ook voor je duimen dat je voor drie uur gebeld wordt dat je door bent... Dan laat je het meteen weten he?! ;)

Ik ben extra vroeg opgestaan om een hoop boekverslagachtige dingen af te maken voor Frans en Nederlands. Dus wens me succes want ik moet t eigenlijk wel allemaal af krijgen voor ik naar jp ga, want daarna ga ik meteen door naar Eindhoven (whihoeww) maar ja dat gaat me ws toch niet lukken :-\.

Fijne dag iedereen!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8326 Gepost op: 9-03-2003, 12:23:32 »
hoi !

Pfff, een mens gaat dan eens 5 dagen weg en dan springt de warmwaterbuis waardoor we enkel maar koud water hier hebben... kmoet vanmiddag nu ergens anders gaan douchen, best wel lastig. Kben nog steeds wel moe moet ik zeggen van de reis, en het is morgen alweer school, dus dat is best wel raar zo, net alsof we geen vakantie gehad hebben eigelijk want het was met de school dat we op reis gingen.

Kheb gisteren dat van de Nederlandse mol gezien en wat was het mega toen Angela zei dat Georges een supermol was !! Ik dacht net hetzelfde! Hij is en blijft gewoon de beste voor mij, die reeks was toch super????!!!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8327 Gepost op: 9-03-2003, 12:49:53 »
Dat is niet zo mooi dat jullie geen warm water hebben A&K! Wordt 't wel snel weer gemaakt?

Ik heb vanmorgen ook de videoband aangezet en gekeken naar de compilatie-aflevering van WIDM. Echt heel leuk om al die oude kandi's weer terug te zien. En ook de nieuwe kandi's lijken me leuke mensen.  :)

Ik kan bijna niet wachten tot volgende week zaterdag. Maar eerst natuurlijk vanavond nog de finale van de Mol. En zo dadelijk eerst de Grand Prix van Australie bekijken. Ik was eigenlijk van plan om die vannacht al te kijken, maar ik was toch wat te moe om om 3.00 uur al uit m'n bed te komen. Daarom zo maar naar de herhaling kijken. Gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan om op internet of op teletekst de uitslag te bekijken, dus nu wordt 't hopenlijk lekker spannend!  

Iedereen alvast 'n hele fijne zon moldag.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8328 Gepost op: 9-03-2003, 13:08:35 »
@miesh, t klinkt heel erg positief, wat die juryleden over je zeiden!
en A&K, k hoop dat dat warme water snel weer gemaakt wordt.

ik was gister bij andere mensen aan t eten, en toen keken ze daar idols dus ik ook... vond t wel terecht dat jamai heeft gewonnen, maar uiteindelijk had ik het ze toch allebei wel gegund. ik ben benieuwd hoe hun carriere nu verder gaat verlopen.

njah, toen vanmorgen natuurlijk meteen video aangezet (gisteravond ook al, maar toen werd mn vader heel erg pissed en heeft toen de video uitgezet  :-\), en ik kreeg echt weer himmel dat widmgevoel :) echt super om mol 2 en 3 weer te zien, vooral mol 2 want die had ik nog maar een keer gezien. mol 1 heb ik nooit gezien, echt jammer want dat lijkt me echt n leuk groep, vooral om die robin hebben we hier keihard gelachen :) en toen met die nieuwe groep, whaaaa leuk! bij widm be ontbreekt dat gevoel n beetje bij mij, maar ik had nu na 1 minuut al himmel de smaak te pakken, k heb dr zo onwijs veel zin in :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #8329 Gepost op: 9-03-2003, 13:16:12 »
Ja, klopt, ik vind Mol be ook gaaf, maar "het" gevoel heb ik daar niet bij...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8330 Gepost op: 9-03-2003, 13:32:25 »
Hallo,

Ook ik heb net naar WIDM gekeken. Ik was meteen weer helemaal enthousiast. Dat lijkt me nu het leuke van een molathon. Je hoeft niet steeds een week te wachten op de volgende aflevering. Daar baal ik namelijk altijd erg van. Terwijl het wel leuk is om erover te discussieren hier.

Verder een rustig avondje gehad gisteren. Ik heb ook nog stukjes gezien van DSDS, maar ben er nog niet achter wie gewonnen heeft.

A&K: als ik jou stukje over Parijs lees krijg ik weer helemaal zin om te gaan. Waarschijnlijk gaan we (3 vriendinnen en ik) in juli weer een lang weekend. Ik heb er helemaal zin in.

Anne Marie: ik ben benieuwd of je al gebeld bent. Laat het nog even weten voordat je weer naar Groningen vertrekt (als dat kan tenminste).

Ik meld me straks nog wel eens.

Groetjes Ovide

• Forumlid
« Reactie #8331 Gepost op: 9-03-2003, 13:41:04 »
Het warme water zal nog minstens een week op zich laten wachten en kheb zo het gevoel dat het wel langer dan een week zal worden  ::) best wel balen, ik was me graag met warm water, zeker 's avonds (zo merk je ondertss ook wel eens hoe verwend we zijn, der zijn mensen die nooit warm water hebben).

en Ovide: je zal je zeker en vast amuseren ! Ga de Moulin Rouge eens binnen  ;) maar zorg vooral dat je genoeg geld meehebt ! (en eet niet in de Flunch, dat was ik beu na 5x)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8332 Gepost op: 9-03-2003, 13:47:16 »
en Ovide: je zal je zeker en vast amuseren ! Ga de Moulin Rouge eens binnen  ;) maar zorg vooral dat je genoeg geld meehebt ! (en eet niet in de Flunch, dat was ik beu na 5x)
Ha, ik zou er best eens naar toe willen, maar die drie vriendinnen van mij houden daar niet zo van. Is niet echt erg hoor.
Wat eten betreft: we hebben een paar adresjes waar je lekker kunt eten voor niet te veel geld. Soort studentenbistro's. En dan lekker lang blijven hangen met een pilsje en stokbrood met Franse kaas....

*zucht Ik wou dat het al juli was...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8333 Gepost op: 9-03-2003, 17:26:54 »
@Miesh, 't klinkt alsof je 'n geweldige dag hebt gehad.  :)

't ging vast hartstikke goed....alleen effe afwachten nu natuurlijk of je door bent. Ik hoop 't echt voor je! Ook erg leuk dat je nu eens in 't half jaar naar 't conservatorium mag om voor te spelen!  :D

Citaat
Goed van je Anne-Marie dat je het zo goed gedaan hebt! Niet al te kritisch voor jezelf hoor, als je ouders en je muziekleraar zeggen dat het goed was, zal het dat echt wel geweest zijn!! Wel jammer dat je zo gestrest was maar je hebt toch wel een erg leuke dag gehad, toch?!  Ik zal ook voor je duimen dat je voor drie uur gebeld wordt dat je door bent... Dan laat je het meteen weten he?!

Citaat
@miesh, t klinkt heel erg positief, wat die juryleden over je zeiden!

Citaat
Anne Marie: ik ben benieuwd of je al gebeld bent. Laat het nog even weten voordat je weer naar Groningen vertrekt (als dat kan tenminste).
Dankjullie allemaal!! :-*  Egt leuk dat jullie allemaal zo meeleven :)
T was ondanks dat ik wel erg gestressd was idd un superleuke dag... Maar... ik ben helaas niet gebeld. :( Was best wel beetje zenuwachtig zegmaar, want ze zouden voor 3 uur bellen, en ik moest nog vor school leren enzoo, maar dat kon ik toen niet dus ben ik widm van gister gaan kijken :D

Maar het is errugg jammer natuurlijk, maar had er niet helemaal op gerekend, wel gehoopt natuurlijk! ;) Maar tis gewoon heel leuk en leerzaaaam geweest gister dus vint het geen egte ramp. Dusjah, ik ga zo strax naar Groningen, gewoon kijken wie er wel zijn doorgegaan en dr is nog klein concertje van un koor ofzooo ::) superrr Dan is de jury nml aan ut vergaderen. Dus daar heb ik wel erg zin in!

Ik moet er nu af want we gaan eten, Doeghhhh en iedereen heeeel veel plezier met WIDM vanaaf, ik moet het dus opnemen :(

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8334 Gepost op: 9-03-2003, 17:57:06 »
Wat jammer @miesh dat je niet doorbent! Gelukkig is 't gewoon 'n fantastische ervaring geweest en heb je er toch wat aangehad. Je hebt iig 'n fijne dag gehad denk ik zo!

Nog veel plezier vanavond!  :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #8335 Gepost op: 9-03-2003, 19:08:31 »
Joehoe! Nog even en dan begint de Mol. De ontknoping nadert en de spanning stijgt! Gaat het dan toch Marc zijn in plaats van Stijn of is toch Sandra de Mol? Straks weten we het. Of misschien ook niet. Misschien wordt de ontknoping wel een week uitgesteld net als in Nederland! :o Argh! Ik mag er niet aan denken... :(

En oh ja, ik heb een nieuwe avatar genomen. Wat vinden jullie ervan? Beter dan de vorige (geldkaart John)?

In ieder geval veel plezier allemaal straks met de ontknoping!

Heinz ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8336 Gepost op: 9-03-2003, 19:17:00 »
Leuke avator Heinz. Ik zag het meteen dat ie anders was dan de vorige (is niet zo moeilijk natuurlijk  ::)).

Iedereen inderdaad veel plezier met kijken. Ik ben me ook aan het voorbereiden. Ik neem aan dat de spanning in Eindhoven ook al zeer groot is.
Ben trouwens benieuwd hoe het geweest is.

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8337 Gepost op: 9-03-2003, 19:18:33 »
Mooie avatar Heinz! Deze past 'n stuk beter bij je nick!  ;)

Ik heb net effe Life & Cooking gekeken, want daar kwamen Dewi, Hind en Jim langs. Irene was natuurlijk 'n grote fan van Idols en vroeg zich af wat ze nu moest gaan doen op haar zaterdagavonden. Ik kreeg echt de neiging L&C te mailen om haar dat geweldige programma WIDM aan te prijzen.  ;D

Ik heb erg veel zin in de finale dadelijk. Ik heb de videoband al goed gezet en ben er bijna helemaal klaar voor. Eigenlijk nog effe de telefoon eruit trekken, de deuren sluiten en de deurbel eruit trekken. Ik wil echt niet gestoord worden van 19.45 uur tot en met 20.45 uur!  ;)

• Forumlid
« Reactie #8338 Gepost op: 9-03-2003, 19:46:24 »
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Spanning stijgt, ik hou het niet meer !! nog enkele minuten en het is zo ver !!!!!
binnen een uurtje is de zoektocht alweer voorbij, alles is razendsnel voorbijgegaan en mijn hart klopt veel te snel

tot straks iedereen, wanneer we weer een stukje wijzer zullen zijn...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8339 Gepost op: 9-03-2003, 20:47:56 »
YES!!!!!!!!! Marc is het!!  :D

Malcolm had het goed en maakt een vreugdedansje.