Ben toch ook wel ontzettend benieuwd wie der Deutsche Superstar wordt.
of
die natuurlijk! (he Pino
offeh geldt dat hier niet
) Of kan dat al niet meer, net als bij ons...?
Zijn je collega's dan wel leuk eik Han? Want dat lijkt me toch ook erg belangrijk...
als je van die collega's hebt zoals Tijgertje heeft... Wiehoew, nog maar minder dan een uurtje en dan zien we Angela weer! En horen we die muziekjes weer waar je zo.. zo... onbeschrijfelijk iets van wordt...!
Kheb dr echt zin in, weer hemaal in de stemming komen voordat t volgende week echt begint! Ik heb net ff de naampjes vd kandi's uit mn hoofd geleerd
. Vond het wel grappig dat er iemand bij zit met de naam van mn broer
. (en die zal ik maar niet vermelden want als ie zou weten hoe vaak ik t over m had hier zou ie dat sowieso al veel te veel vinden
maar ik heb iig nog nooit zn naam genoemd... kheb wel maar 1 broer, dus het blijft even duidelijk als ik zeg 'mijn broer' maar toch he, haha, en nu heb ik eik al bijna wel zn naam genoemd hahaha, lekker vaag ben ik he
)
Cool dat het zo leuk was in Parijs Debbie! En gelukkig maar dat het bij jullie niet zo mistig was toen jullie bovenop de Eiffeltoren stonden!
Heel veel plezier vanavond!!
Owja Idols ga ik maar gwoon missen, nu Hind druit is vind ik t niet meer de moeite waard om het te gaan opnemen ofzow, dus ik zet gewoon Idols aan als widm is afgelopen, dan kan ik iig nog wel de uitslag zien. Maar goed ik kan me ook goed voorstellen dat je het helemaal wilt zien, iedereen heeft het er wel over natuurlijk... En het is op zich ook wel leuk maar ik ga gwoon widm kijken
.