Goedeavond (?) allemaal...
Hehe, weekend!
Ben best wel moe eik, was gister ook laat naar bed gegaan. Had voor mezelf afgesproken dat ik om half tien naar boven zou gaan en dus van de comp zou af gaan. Alleen... ik sprak op msn zo met un Deense jongen die ik al in geen eeuwen meer gesproken had, en ut was zeer leuk, dusjah toen werd ut laat...
Was vandaag wel relax dagje, had un 8,5 op wiskunde daar was k wel erg blij mee!
Voorderest hadden we twee enorm saaie presentatie's, iemand deed zn project over fractels :-\ Pff, daar heb je tog ook nooit van gehoord?!
Noujah, dat was redelijk onbegrijpbaar.
Ehh Anne-Marie idd knap van je... :-\ Beterschap met je oog, weet je eigenlijk wel waardoor het gekomen is??
sorry las dit vandaag pas Dankje, enne nee ik weet niet hoe het gekomen is. Zal wel iets met allergie zijn, maar k weet niet waarvoor ik mogelijk allergisch zou zijn :-\ Had er vandaag ook nogal last van, pfff, irritant!!
Ik koop niet zo vaak nieuwe kleding, maar als ik dan eindelijk op dreef ben dan koop ik ook echt enorm veel. De buit vandaag: 10 truitjes, 2 broeken, 1 zomerjas, 2 paar sokken en 1 ketting. Ik ben echt heeeeel erg.
pfff, vooral die 10 truitjes! Idd, dat je dat allemaal kan vinden... Noujah, iig leuk dat je zo geslaagd bent
Annemieke, veel plezier vanaaf als je naar het schoolfeest gaat!
Ga strax maar weer pianospelen, pff wordt al zenuwachtig als ik aan ut concours morgen denk
Doeghhh!