Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2525428 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8280 Gepost op: 7-03-2003, 17:39:42 »
Ik koop niet zo vaak nieuwe kleding, maar als ik dan eindelijk op dreef ben dan koop ik ook echt enorm veel. De buit vandaag: 10 truitjes, 2 broeken, 1 zomerjas, 2 paar sokken en 1 ketting.
:o :o :o sow hey... dat je zoveel kunt vinden...

Ik was vandaag pas om 5 uur thuis, omdat ik nog toneel had. Was errug leuk, de voorstelling begint nu echt vorm te krijgen (die maken we helemaal zelf) en als afsluiting hebben we nog een soort theatersport gedaan, levend Cluedo, echt suuuuupergrappig. Vooral omdat iemand dacht dat ze een hondentrainer moest uitbeelden terwijl de bedoeling was dat ze een gyneacologe speelde! ;D ;D (het idee was dat 1 persoon een opdracht kreeg om iets uit te beelden, en dat de volgende speler probeerde te zien wat die ander deed en dat dan weer nadeed voor een derde, enz... de gynaecologe veranderde dus in een hondentrainster! ;D)

Mn mondeling idd gehad vanochtend, khad een 7,8. :) Tja, door het onderwerp werd ik wel een beetje erg enthousiast ;) en daardoor ging ik nogal snel praten en daardoor had ik fouten gemaakt :-[ ::) maar tging op zich wel goed.

Ik ga nu even wat klasgenoten bellen om vanavond evt. naar een schoolfeest te gaan. Ik ga natuurlijk alleen als er ook anderen gaan en als ik dan met hen kan meerijden/-fietsen dus daar moet ik ff voor bellen.

Tijgertje, mooi dat je een leuke vervanging voor salsadans hebt gevonden!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8281 Gepost op: 7-03-2003, 17:52:47 »
Goedeavond (?) allemaal...

Hehe, weekend! 8)
Ben best wel moe eik, was gister ook laat naar bed gegaan. Had voor mezelf afgesproken dat ik om half tien naar boven zou gaan en dus van de comp zou af gaan. Alleen... ik sprak op msn zo met un Deense jongen die ik al in geen eeuwen meer gesproken had, en ut was zeer leuk, dusjah toen werd ut laat... :-[

Was vandaag wel relax dagje, had un 8,5 op wiskunde daar was k wel erg blij mee! :)
Voorderest hadden we twee enorm saaie presentatie's, iemand deed zn project over fractels :-\ Pff, daar heb je tog ook nooit van gehoord?! :-X Noujah, dat was redelijk onbegrijpbaar.

Citaat
Ehh Anne-Marie idd knap van je... :-\ Beterschap met je oog, weet je eigenlijk wel waardoor het gekomen is??
sorry las dit vandaag pas ::)
Dankje, enne nee ik weet niet hoe het gekomen is. Zal wel iets met allergie zijn, maar k weet niet waarvoor ik mogelijk allergisch zou zijn :-\ Had er vandaag ook nogal last van, pfff, irritant!!
Ik koop niet zo vaak nieuwe kleding, maar als ik dan eindelijk op dreef ben dan koop ik ook echt enorm veel. De buit vandaag: 10 truitjes, 2 broeken, 1 zomerjas, 2 paar sokken en 1 ketting. Ik ben echt heeeeel erg.  :-[
:o :o :o pfff, vooral die 10 truitjes! Idd, dat je dat allemaal kan vinden... Noujah, iig leuk dat je zo geslaagd bent :D

Annemieke, veel plezier vanaaf als je naar het schoolfeest gaat! :)

Ga strax maar weer pianospelen, pff wordt al zenuwachtig als ik aan ut concours morgen denk :-X

Doeghhh! :-*

« Laatst bewerkt op: 7-03-2003, 17:53:23 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8282 Gepost op: 7-03-2003, 17:58:10 »
:o :o :o sow hey... dat je zoveel kunt vinden...

Ja, ik had vanmorgen ook niet verwacht dat ik zoveel leuke kleding zou vinden. En 't probleem bij mij is dan dat ik niet kan kiezen en meestal maar gelijk alles mee naar huis neem.  ;)

e en @miesh proficiat met jullie goede punten!  :-*

e, veel plezier op 't schoolfeest vanavond (tenminste als je gaat)!
@miesh alvast heeeeeel veel succes morgen bij 't concours! Ik zal voor je duimen!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8283 Gepost op: 7-03-2003, 17:59:25 »
wat zijn fractels?? ???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8284 Gepost op: 7-03-2003, 18:00:31 »
wow han, das n hoop! 10 truitjes! zoveel heb ik dr nog nooit bij elkaar gevonden... maar t mag ook wel hoor, als je sinds januari niet meer bent wezen winkelen ;)

e, mooi, n 7.8! wat moest je dan vertellen over widm?
en @miesh, n 8.5 voor wiskunde is ook super! suc6 alvast morgen!

k had vandaag wiskunde proefwerk, en ik wist alles voor de verandering. dit jaar heb ik voor wiskunde een 7.3 gehaald en verder allemaal 5en (en ik ben heel erg geen uitzondering in de klas... we hebben echt een hele domme wiskunde klas, is echt grappig, doen we met z'n allen 40 minuten over 1 som, echt heel dom). maar ja, de laatste keer dacht ik ook dat ik t proefwerk goed gemaakt had, was dat ook niet zo... maar k hoop dus heel erg dat ik nu wel n goede voldoende heb. nou, dat was t wel, heb vandaag eik nix gedaan. oh ja, mn parijs foto's opgehaald, maar ik vind ze niet zo heel erg mooi. ow jah, en ik heb gesoliciteerd naar vrijwilligerswerk (ik wist niet dat je daarvoor moest soliciteren trouwens), want dat moet voor school. 20 uur vrijwilligerswerk, pfff, echt veel! njah, k ga dus waarschijnlijk koffieschenken in t bejaardetehuis :D eerst zou ik in n ander bejaardetehuis helpen bij t happy hour, dus drank schenken enzo. dat doet n jongen uit mn klas ook en die vroeg of ik daar ook wilde werken, schijnt heel erg flex te zijn, maar ja is beetje ver weg voor moi dus nu moet ik het maar doen met koffieschenken. nou, k ga maar weer stoppen anders wordt t weer zo lang...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8285 Gepost op: 7-03-2003, 18:10:07 »
e en @miesh proficiat met jullie goede punten!  :-*
@miesh alvast heeeeeel veel succes morgen bij 't concours! Ik zal voor je duimen!  :)
Bedankt!!  :-*
Citaat
wat zijn fractels?? ???
ghehe,.,
Ik zal het proberen uit te leggen, die dat ik er veel van mee gekregen heb maar oke...
Een fractel is een wiskundig figuur die drie eigenschappen heeft, nml: Je kan er oneindig mee doorgaan.
Hier voorbeeldjuh, die vrouw die dat dienblad vasthoudt zie je tig keer in de tekening trug. Omdat op het dienblad dat pak staat waar die vrouw met het dienblad weer opstaat en daarin is dat weer zo... enz enz. Dit is in principe dus ook een fractel.

En het is staat altijd tussen de 1e en 2e dimensie en... pff wat was die derde eigenschap ook alweer? Dat weet ik niet meer,., ::)

En dit is ook un fractel, de driehoek van sierpinski (haha, alsof of dat wat zegt...)

sorry als ut plaatjuh beetje groot is...

Citaat
en @miesh, n 8.5 voor wiskunde is ook super! suc6 alvast morgen!

Dankje Doris! Enne, goed dat je bij wis alles wist! :)

« Laatst bewerkt op: 7-03-2003, 18:12:13 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8286 Gepost op: 7-03-2003, 18:16:59 »
Thanx @Miesh....altijd al willen weten wat 'n fractel was.  ;)

Ik zag net op 't regionale nieuws dat er 'n Venlose man was omgekomen bij 'n auto-ongeluk voor de deur m'n stagebedrijf! Nu blijkt dat dit dus ook nog iemand is die voor m'n stagebedrijf werkt! Ik ken 'm nauwelijks, maar ik begin me nu te beseffen dat ik daar voor 'n aantal weken terug zelf ook iedere dag reed met m'n auto. 't had mij dus ook kunnen gebeuren.  :-[

M'n nicht die ook bij dat bedrijf werkt, heeft trouwens eerste hulp moeten verlenen (zij is BHV-er oftewel Bedrijfs Hulp Verlener). 't moet echt vreselijk voor haar zijn dat die man nu overleden is! M'n tante (haar moeder dus) was haar aan 't troosten, want ze is echt helemaal overstuur. En dat is natuurlijk wel te begrijpen.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8287 Gepost op: 7-03-2003, 18:18:11 »
wow han, das n hoop! 10 truitjes! zoveel heb ik dr nog nooit bij elkaar gevonden... maar t mag ook wel hoor, als je sinds januari niet meer bent wezen winkelen ;)
ik koop echt niet elke twee maanden tien nieuwe truitjes hoor! :o :-[
Maar sowieso, dat alles dan past en leuk genoeg staat om t te kopen... dat vind ik ook wel erg uitzonderlijk...

Citaat
e, mooi, n 7.8! wat moest je dan vertellen over widm?
mwa, ik had niet echt een structuur voorbereid, het was nl ook geen presentatie of zo, maar gewoon een gesprek met alleen de leraar. Dus ik heb gewoon uitgelegd wat widm eigenlijk was en waarom het zo leuk was en dat het in heel veel landen is en dat was het eik wel weer... Op een gegeven moment zei ie: 'hoe lang zijn we nu al aan het praten? Hmm... wat zal ik eens geven...' en toen was t dus eik al afgelopen, maar toen ik weer de klas in kwam zeiden mn vriendinnen dat ik wel erg kort weg was geweest... Tsja, over widm raak ik op zich nooit uitgepraat natuurlijk...

Citaat
nou, k ga maar weer stoppen anders wordt t weer zo lang...
Haha, das toch niet erg? ;)

Hopelijk heb je een goed cijfer voor wiskunde Doris!!
En Anne-Marie nog heeeel veel succes met oefenen voor je piano concours, en heel veel plezier natuurlijk!!

Ik heb net een klasgenoot gebeld over t feest vanavond, en ik kan met haar meerijden met de auto :D dus ik ga drheen! Heb dr wel zin in :).

Denk dat we nu zo ong gaan eten... (echt raar, heb t idee dat ik pas net thuis ben... kben ook zo lang op school geweest haha) Fijne avond alvast iedereen!!

liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8288 Gepost op: 7-03-2003, 18:32:20 »
Thanx @Miesh....altijd al willen weten wat 'n fractel was.  ;)
;D ;D, jij ook al?!

Ik zag net op 't regionale nieuws dat er 'n Venlose man was omgekomen bij 'n auto-ongeluk voor de deur m'n stagebedrijf! Nu blijkt dat dit dus ook nog iemand is die voor m'n stagebedrijf werkt! Ik ken 'm nauwelijks, maar ik begin me nu te beseffen dat ik daar voor 'n aantal weken terug zelf ook iedere dag reed met m'n auto. 't had mij dus ook kunnen gebeuren.  :-[

M'n nicht die ook bij dat bedrijf werkt, heeft trouwens eerste hulp moeten verlenen (zij is BHV-er oftewel Bedrijfs Hulp Verlener). 't moet echt vreselijk voor haar zijn dat die man nu overleden is! M'n tante (haar moeder dus) was haar aan 't troosten, want ze is echt helemaal overstuur. En dat is natuurlijk wel te begrijpen.  :-\
aaii, das niet leuk om te horen! :(
Als je daar paar weken geleden elke dag kwam lijkt me dat egt wel moeilijk voor te stellen zegmaar :-\
En het is erg rot voor je nicht, vooral omdat die man dan overleden is!

Citaat
En Anne-Marie nog heeeel veel succes met oefenen voor je piano concours, en heel veel plezier natuurlijk!!
Dankjuh!! achjah, iedereen persoonlijk bedanken is wel zo leuk hé ::)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8289 Gepost op: 7-03-2003, 18:49:38 »
whaha 10 truitjes...dat zou ik nou ook echt nooit voor melkaar krijgen. Ten eerste vind ik tegenwoordig nooit meer zovéél leuke dingen tegelijk...en ten tweede heb ik t geld er nie voor (over)
Maar wel leuk!

Ik ben net ff wezen wandelen met overbuurmeissie in de kinderwagen. En zo meteen oppassen bij 2 kei lieve kindjes!

Net de kandidaten foto met namen eens bekeken van de NL serie...ik zag zn kop en ga dr meteen voor...Ron is demol!
Fijne avond allemaal! doegies  :-*

Ff foto van mn zussie (Leen Eleen Leentje..wat je maar wilt) bijgezet. Mensen die zondag komen...zij komt mee!
Miss Del bij carnaval  ;)
« Laatst bewerkt op: 7-03-2003, 18:54:06 door Fennie »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8290 Gepost op: 7-03-2003, 19:16:08 »
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!  :D  :D  :D  :D wat een femme fatale zeg!  ;D  ;)  :P

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8291 Gepost op: 7-03-2003, 19:20:13 »
Ow wat vervelend Han! :-\ (Ik had je post daarnet nog niet gelezen omdat ik toen zelf nog mijn post aan t schrijven was :-[.)

Bedankt voor de fracteluitleg Anne-Marie! ;D

Ik ben net ff wezen wandelen met overbuurmeissie in de kinderwagen. En zo meteen oppassen bij 2 kei lieve kindjes!

Net de kandidaten foto met namen eens bekeken van de NL serie...ik zag zn kop en ga dr meteen voor...Ron is demol!
Owja goed idee, moet ik ook eens gaan doen ja :).
Veel plezier met oppassen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8292 Gepost op: 7-03-2003, 19:29:33 »
Ow wat vervelend Han! :-\ (Ik had je post daarnet nog niet gelezen omdat ik toen zelf nog mijn post aan t schrijven was :-[.)

Maakt niks hoor e. Ik ben er ook niet echt verdrietig om, omdat ik die man gewoon nauwelijks kende. 't was gewoon effe 'n schok omdat 't op die plaats gebeurd was en omdat m'n nicht er zo bij betrokken was geweest. Ik hoop niet dat ze 't zichzelf nu gaat verwijten dat die man is gestorven.  :-[

whaha 10 truitjes...dat zou ik nou ook echt nooit voor melkaar krijgen. Ten eerste vind ik tegenwoordig nooit meer zovéél leuke dingen tegelijk...en ten tweede heb ik t geld er nie voor (over)
Maar wel leuk!

Meestal als ik echt op zoek ga, vind ik niks leuks, of hebben ze 't niet in m'n maat of past 't me gewoon allemaal van geen kanten. Maar dit keer had ik dus geluk! Bovendien had ik nog wat gespaarde centjes over van m'n stagevergoeding, dus ik vond dat ik best 'ns 'n keer wat meer geld mocht uitgeven. En nu heb ik mezelf beloofd de komende 3 maanden geen kledingzaak meer in te gaan.  ;)

Citaat
Ff foto van mn zussie (Leen Eleen Leentje..wat je maar wilt) bijgezet. Mensen die zondag komen...zij komt mee!
Miss Del bij carnaval  ;)

Leuke foto!  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8293 Gepost op: 7-03-2003, 19:36:23 »

Leuk tasje! Wel meebrengen zondag he?!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8294 Gepost op: 7-03-2003, 19:51:50 »
blubblubblubblub
geloof me, je zou teleurgesteld zijn als ik het niet deed ;)

No Milk today???

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8295 Gepost op: 7-03-2003, 19:53:59 »
blubblubblubblub
geloof me, je zou teleurgesteld zijn als ik het niet deed ;)
Nou! Ontzettend!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8296 Gepost op: 7-03-2003, 20:06:47 »
No Milk today???

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8297 Gepost op: 8-03-2003, 02:02:35 »
De buit vandaag: 10 truitjes, 2 broeken, 1 zomerjas, 2 paar sokken en 1 ketting. Ik ben echt heeeeel erg.  :-[

:o
Ik maar denken dat ik wild bezig ben als ik 3 paar sokken tegelijk koop!

blubblubblubblub

Vind jij Mozart ook zo zwaar overschat?  ???

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #8298 Gepost op: 8-03-2003, 07:44:58 »
Mozart is faag.... ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8299 Gepost op: 8-03-2003, 13:02:50 »
Ook weer een goedemiddag,

Ik ben net uit bed gevallen. Nou ja net, ik ben wel al gedoucht en heb al ontbeten. Gisteren naar die bruiloft geweest. Het was erg gezellig moet ik zeggen. Het was ook weer laat. Nu ben ik dus echt heel erg moe en dan komt ook nog de idols finale vanavond en de wie is de mol terugblik. Vanmiddag nog maar een uurtje gaan slapen dan...

Verder heb ik weinig spannende dingen te melden. Ik ga vandaag eens lekker niets doen. Beetje lezen, computeren en tv kijken, HEERLIJK! Ow ja, ik zou nog een foto inscannen. Dat zal ik straks ook ff doen, beloofd!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!