Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2525349 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8260 Gepost op: 6-03-2003, 18:06:49 »
Hooooi Mense!!

Pfff, kom ik ff niet op het forum zijn Ellen, WCeend en Kenner geband :o :o Hmm, nouja, er zullen wel goede redenen ervoor zijn maar vint ut wel jammer :( :(

Heb het errug druk (wanneer ook niet?! ::) ) Veel repetities en dingen inleveren enzooo. En natuurlijk moek veel pianospelen omdat ik zaterdag concours heb! :)
Maandag zijn bij ons de cijfers ingeleverd en toen kreeg ik ook rep latijn trug, en ik had un 1! :-[  Had 39 fout van de 40 of 45 ofzoo :-X Knap van mij he Annemieke?! :P
Maarjah, nu sta ik dus 4,7 op mn raport, maarach tis mn enige onvoldoende dusss ;)

Voorderest niet zoveel schokkends gedaan/gebeurd deze week. Heb nu alleen errug last van mn ogen, tenminste om mn ogen heen zegmaar. Op sgool kreeg ik zo'n hele grote rode bult boven mn oog, ieee dat zag er wel beetjuh eng uit :D Maar die is nu wel beje weg maar ut jeukt zooo errrugggg... Tis wel erg rood, lijkt beje op allergische reactie ofzo,, nouja, whatever.......

Annemieke, nog veel suc6 met je boekverslag voor zover je dat nog niet afhebt!
Fijn dat jullie carnaval allemaal zo leuk was!!
En Ovide, ben beniewd naar je foto ;)
Daan en Doris, leuk dat het zo leuk was in Parijs! :D

Nouja ik ga zo eten en dan moek weer naar pianolessje, Nog un hele fijne avond iedereen!!!

Edit: was nog ff vergeten wat dingen te zegge ::)

« Laatst bewerkt op: 6-03-2003, 18:45:21 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8261 Gepost op: 6-03-2003, 19:15:01 »
Nou dan ga ik maar eens proberen een foto te plaatsen...

« Laatst bewerkt op: 6-03-2003, 19:15:34 door ovide »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8262 Gepost op: 6-03-2003, 19:19:28 »
Gelukt!
Links ben ik dus met mn flamingo/varkens bont pak  ;)
Rechts dat is mn vriend in vermomming. De andere dagen had hij een veel leuker pak aan maar daar heb ik geen goeie foto van waar we samen op staan.

De schmink vond ik heel erg mooi, maar dat zie je niet goed op de foto's. We hadden heel veel glitter enzo op.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8263 Gepost op: 6-03-2003, 19:19:46 »
Cool Ovide! Ziet er erg vrolijk uit! Wel maar een erg klein fotootje hoor... (zeurzeur :P)
Was al dat flamingobont trouwens niet erg warm?? :P

Ehh Anne-Marie idd knap van je... :-\ Beterschap met je oog, weet je eigenlijk wel waardoor het gekomen is??
En ja thnx voor succeswensen, ik moet idd mn boekverslag af gaan maken... maar ik vind die Arabische filmpjes van Fanta Shokata zo leuk!! ;D maken jullie dr ook nog n paar??

« Laatst bewerkt op: 6-03-2003, 20:43:56 door e »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8264 Gepost op: 6-03-2003, 19:22:38 »
Denk niet dat compuart het zo leuk vindt als ik een megagrote foto ga attachen (hoe schrijf je dat?). Ik was er juist zo trots op dat ik hem zo mooir verkleind had met een programmaatje dat hier op het forum stond.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8265 Gepost op: 6-03-2003, 20:12:18 »
leuk ovide! Lijkt me erg warm wel dat pak...maar zeker de moeite waard!
Ik zet er ook maar foto bij...hoop dattie niet zo groot is...

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8266 Gepost op: 6-03-2003, 20:19:49 »
Leuke foto's ovide en Fenn! En beiden erg mooie en vrolijke Carnavalspakjes.  :)

En hij mag best wel wat groter hoor ovide!  ;)

Ik was erg benieuwd naar je vriend ovide, wel jammer natuurlijk dat we hier alleen z'n geschminkt gezicht kunnen zien. Heb je ook nog 'n foto waar je vriend wat duidelijker opstaat? Of vind hij 't niet goed dat je die post hier op 't forum?  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8267 Gepost op: 6-03-2003, 20:51:07 »
Ook hele leuke foto van jou zeg Fenn!! Dat ziet er ook erg vrolijk uit! :D

Ik ben blij, heb eindelijk mn boekverslag af!! Alweer 6 kantjes vol zitten typen... (jaja hemaal zelf geschreven, heb wel uittreksels bekeken op internet voor inspiratie voor de motieven enzow maar niets overgenomen want ik vond die samenvattingen allemaal niet zo goed...) Ik denk dat deze dus ook wel goedgekeurd zal worden 8) ;). Moet alleen nog wel een stuk of drie verwerkingsopdrachten maar ja dat is niet voor morgen...

Wat nu wel voor morgen is -en het eerste uur ook nog...!- is mn Engels mondeling... :-[

Maargoe, nu iig dat verslag af hehe, ik ga maar eens kijken of jullie nog nieuwe filmpjes gemaakt hebben... :D

Hey en Han, hoe was jouw carnaval nu in totaal geweest? Want je hebt een paar daagjes niet in de bar gepost dus dat hebben we nog niet helemaal gehoord...!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8268 Gepost op: 6-03-2003, 21:21:02 »
Hey en Han, hoe was jouw carnaval nu in totaal geweest? Want je hebt een paar daagjes niet in de bar gepost dus dat hebben we nog niet helemaal gehoord...!

Klopt, ik had er nog niks over gepost. Had ik eerlijk gezegd niet zo veel zin in na 't gedoe hier op 't forum de afgelopen dagen.

Ik heb ook wel 'n leuke Carnaval gehad. Wel minder als andere jaren en ook wat korter, want ik ben dinsdags nergens meer heen geweest. Maar al met al, heb ik toch wel 'n paar geslaagde daagjes gehad.  :)

Ik heb net trouwens naar Patty's Posse gekeken, iemand anders toevallig ook gezien? Dat huishouden van haar is dus echt 'n grote puinzooi! Overal slingeren kleren op de grond en staan mokken en glazen enzo. Gert-Jan van BB3 is blijkbaar 'n goede huisvriend van 't gezin en hij kwam gelijk nadat hij vrijgelaten was uit de gevangenis langs bij Patty. Iedereen (Patty, man Patty, dochter Patty en GJ) moesten echt enorm huilen! 'n heel drama was 't.

Ik vond 't programma nog lang niet tippen aan the Osbournes, maar 't was iig interessanter dan the Adams Family.  :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8269 Gepost op: 6-03-2003, 21:29:28 »
wat n leuke foto's ovide en fenn!
e, veel suc6 morgen met je mondeling!

han, ik heb ook patty's posse gekeken, vond t wel lachen, maar t zijn idd geen osbournes. k heb the addams family niet gezien, wanneer was dat? k vind die hele patricia paay trouwens zo saai... kijk, patty brard vind k een ongelooflijke trut, maar t is wel grappig om naar te kijken. dat huishouden spoort idd van geen kant. btw, patty is altijd zo overdreven, zoals ze ging huilen tegen GJ  ::)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8270 Gepost op: 6-03-2003, 21:34:30 »
Denk niet dat compuart het zo leuk vindt als ik een megagrote foto ga attachen.
Je hebt het ene uiterste en het andere. Vind een goede middenweg :)
Als je foto 2 keer de breedte van de pagina zou zijn, krijg je een scrollbalk van links naar rechts.  :-\ Om ieder berichtje te lezen moet je dan heen en weer scrollen. :(
Maar als ie zo klein is, zien we er niet zoveel van.  ::)

De foto's van Ovide en Fenna zijn erg leuk om te zien! :D Ik heb nog nooit carnaval gevierd. Ik zal denk ik toch wel ff moeten wennen aan zo'n pak.  :)

Han, heb jij ook een carnavalsfoto?  8)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8271 Gepost op: 6-03-2003, 21:40:21 »
han, ik heb ook patty's posse gekeken, vond t wel lachen, maar t zijn idd geen osbournes. k heb the addams family niet gezien, wanneer was dat? k vind die hele patricia paay trouwens zo saai...

Adam's family komt op zaterdagavond om 21.00 uur. Dat kunnen we dus helemaal niet gaan kijken, want WIDM gaat voor natuurlijk!  ;)

Ik had 't 1 keer gezien vlak voor kerstmis toen er 'n speciale aflevering kwam over 't feest dat Patries had georganiseerd. Ik vond 't programma toen wel leuk.....zo lekker overdreven. (de organisatie van 't feest duurde geloof ik wel weken en er kwamen Gordon, 'n sneeuwmachine en weet ik veel wat niet meer aan te pas)

Citaat
kijk, patty brard vind k een ongelooflijke trut, maar t is wel grappig om naar te kijken. dat huishouden spoort idd van geen kant. btw, patty is altijd zo overdreven, zoals ze ging huilen tegen GJ  ::)

Ik vind Patty ook niet bepaald sympathiek, maar 't is wel leuk om naar haar gezinnetje te kijken. Dat gedoe met GJ was idd heeeeel erg overdreven. Ze deed net alsof hij opgestaan was uit de dood of zoiets!
Ik begin me trouwens wel af te vragen of dat verhaal van GJ die XTC bij iemand in 'n drankje had gegooid (waar hij dus voor vast zat) waar is.  :-\

Trouwens die jurk van Patty op dat feest was toch wel echt erg! Bovendien zat hij op 'n gegeven moment gewoon ontzettend fout, waardoor we wel heel veel van Patty zagen.  :-X

Han, heb jij ook een carnavalsfoto?  8)

Ik heb dit jaar geen foto's gemaakt, omdat ik geen nieuw pakje had gemaakt. Ik heb gewoon iedere dag wat aangetrokken wat ik nog had liggen van andere jaren. Dus helaas: geen foto van mij.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8272 Gepost op: 6-03-2003, 21:43:37 »
Ovide en Fenn, egt errug leuke foto's van jullie :D Enne Ovide, je kan em vast wel wat groter maken, tog?! ::)
Heb ook nog nooit carnaval gevierd, lijkt me tog wel eens un keer leuk om zoiets te vieren! :)
E, succes met engels morgen!
Ga zo maar lkkr vroeg naar bed, doegh!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8273 Gepost op: 6-03-2003, 23:05:47 »
Ik heb dit jaar geen foto's gemaakt, omdat ik geen nieuw pakje had gemaakt.
Dan is een foto van vorige jaar ook goed. ;) :)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8274 Gepost op: 7-03-2003, 01:44:43 »

vind ik ook  ;)

slaapwel / goeiemorgen

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8275 Gepost op: 7-03-2003, 08:23:46 »
Goeiemorgen,

Ik ben lekker vroeg vandaag, terwijl 't toch de laatste dag van m'n vakantie is. Ik ga vandaag fijn winkelen de hele dag, want ik kan toch wel wat nieuwe outfits en nog wat andere spulletjes gebruiken. Daarom maar lekker vroeg opgestaan, zodat ik al in de winkels ben voordat 't echt druk wordt.

Ik zal dus pas weer vanmiddag of vanavond online zijn. Iedereen 'n fijne dag gewenst!  :)

Citaat
vind ik ook   ;)

Als ik de foto's van vorig jaar ooit nog kan vinden en als ik de scanner ooit nog aan de praat krijg, dan zal ik ze zeker posten.........maar tel er maar niet op dat ik deze twee zaken snel voor elkaar heb.  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8276 Gepost op: 7-03-2003, 09:56:34 »
goedemorgen!

Wat een gedoe rondom die 'te kleine' foto van mij  ::)
Ik zal vanmiddag als ik weer thuis ben een poging doen om een iets groter exemplaar te plaatsen, allright?
Mn vriend wil denk ik niet op internet. Okee hij staat er al op, maar dat heb ik maar niet gezegd  ;)
Ik ga nu eens douchen, want dadelijk komt mn broertje me ophalen om boodschappen te gaan doen in Duitsland, luxe he?

Patty heb ik helaas niet gezien. Er was tegelijkertijd een uitzending van Zembla over de moorden in de Amsterdamse onderwereld. Was wel interessant.

Fijne dag!(het is super mooi weer hier!)

Ovide

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8277 Gepost op: 7-03-2003, 11:36:52 »
Ik kan ff niet bijlezen, want ik ben druk. (ik ben vandaag een beetje "baas" :D  maarja, veel regelen he?)
Maar ik wou ff zeggen dat ik gister naar showdance geweest ben. Ik deed altijd salsa, maar dat is gestopt helaas. Toen ging ik maar aerobics doen maar daar vond ik nix aan. Showdance is leuk! :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #8278 Gepost op: 7-03-2003, 16:44:09 »
Gisteravond/nacht lag hier het hele telefoonnet plat... :(
(dwz bij de buren werkte de telefoon ook niet.)

En tot overmaat van ramp stond het ook niet eens op teletekst pagina 101! Als er in gloeilamp in Amsterdam in doorgebrand is staat dat er gelijk...

Maar nu werkt het iig weer. :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8279 Gepost op: 7-03-2003, 17:07:43 »
Dat is niet zo mooi Bertha. Ik ben blij voor je dat je nu weer kunt bellen.  :)

Ik heb iets op te biechten: ik heb veels en veels te veel kleding gekocht vandaag. Ik koop niet zo vaak nieuwe kleding, maar als ik dan eindelijk op dreef ben dan koop ik ook echt enorm veel. De buit vandaag: 10 truitjes, 2 broeken, 1 zomerjas, 2 paar sokken en 1 ketting. Ik ben echt heeeeel erg.  :-[

Maar goed, ik ben wel met iedere aankoop superblij....alhoewel 1 truitje blijkt toch niet zo leuk als ik in de winkel dacht. Gelukkig was dat de goedkoopste.  ;)

Jullie denken nu natuurlijk allemaal dat ik 'n koopverslaving heb, maar dat valt reuze mee (denk ik). Ik was alweer vanaf januari geen kledingwinkel meer ingeweest, dus 't werd hoogtijd! Bovendien heb ik weer 'n leuke dag achter de rug.  :)

Leuk dat er eindelijk wat meer info over de Nederlandse kandi's is. Ik ga me er straks maar 'ns in verdiepen. Maar dadelijk eerst nog wat huiswerk, want dat is er nog niet veel van gekomen deze week. Carnaval en winkelen waren nu eenmaal effe belangrijker.  ;)

« Laatst bewerkt op: 7-03-2003, 17:07:59 door Han13 »