Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2525412 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8240 Gepost op: 5-03-2003, 15:14:26 »
hehe e, dat moet wel ff n opluchting zijn he, om nu je po ingeleverd te hebben?

k had vandaag voor het eerst sinds n paar weken weer n kort dagje op woensdag, half 11 uit en ook nog t eerste uur vrij :) toen moest k naar zangles en dat ging ook wel lekker, kwam 4 noten hoger dan eerst, dus dat was wel fijn. toen heb ik vervolgens heel de middag aan mn osb (orientatie op studie en beroep) gezeten, k moest gaan kijken op websites van universiteiten enzo en dan de informatie vergelijken en nog n paar dingen. is op zich n hele domme opdracht, maar zo ben ik wel een hoop te weten gekomen, waaronder dat ik of in nijmegen of in groningen ga studeren. njah, eerst nog n jaar naar de vs. k denk dat t nijmegen wordt, want daar kan ik dan in t laatste jaar weer n tijdje naar de vs. k wil trouwens internationaal en europees recht gaan studeren... trouwens wel n beetje irri, dat ik nu ook examen moet gaan doen in frans 2 :( maar ja, dat komt wel goed denk ik (hoop ik...)

dis verder ammel niet zo boeiend, maar k d8 ik tiep es wat, en nu staat dr al zo'n heel verhaal. k ga zo lekker in bad en n boek lezen ofzo want k heb t koud en ik ben moe. vanaaf moet k nog sporten :( en ook nog latijn leren... njah, k hou wel op met dat gezeik... fijne dag iedereen nog!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8241 Gepost op: 5-03-2003, 15:56:35 »
Is toch zeker wel boeiend hoor Doris, wat je wilt gaan doen na school...!!

Idd zeker een opluchting van mijn po, want dit was ook nog eens de allerallerallerlaatste po... En volgende week komt mn pws-begeleidster terug die in t ziekenhuis had gelegen, dus dan krijg ik mss ook wel al mn pws terug...! ben benieuwd...

Maar goed, die vriend heeft daarnet eindelijk gebeld, maar hij blijkt vanavond helemaal niet te kunnen... :( :( :( hij gaat naar de Muziekavond op zijn school (is tevens ook de school van Hind btw ;) mss dat zij ook nog wel gaat optreden) waar hij gisteren en eergisteren ook al geweest is >:( en wat hij vorige week natuurlijk ook al wist dus net zo goed toen had kunnen zeggen >:( >:(!! Maja, ik hoorde het dus nu, dus naja dan spreken we maar helemaal niet af vanavond :( want het is dan handiger onze kostbare tijd alleen op te offeren voor als we alledrie kunnen, dacht ik zo. Maar ik vind het wel onwijs jammer, helemaal geen woensdag dus vandaag :(. Ik denk dat ik dan maar de hele avond aan de telefoon ga hangen ofzow... ::) ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8242 Gepost op: 5-03-2003, 20:11:44 »
Hallo allemaal!

Ik ben ook weer boven water. Ik heb de carnaval overleeft en ben nu bezig de schade te beperken (wassen, poetsen, opruimen, fatsoenlijk eten etc).
Het was echt super leuk. Ik ben 4 dagen op stap geweest, dat was super zwaar maar wel heel leuk. We zijn de hele tijd met een vaste groep gegaan en we kwamen eleke morgen bij elkaar om te ontbijten en te schminken. Iedere dag ziet iedereen er vermoeider en slechter uit, maar dan toch weer gaan natuurlijk. Nee, het was echt super!
Ik heb ook de foto's al ontwikkeld. Morgen als ik weer wat fitter ben zal ik er eentje inscannen, zodat jullie mij met mn pak kunnen zien.

Ik heb trouwens wel mn krnie behoorlijk overbelast (de knie van het geopereerde been...) Ik moest vandaag nar fysio en die man was natuurlijk aan het schelden (niet zo erg hoor) omdat ik mn been veel te veel had overbelast. Het was helemaal dik gisteren, maar ja ik had even geen zin om daar rekening mee te houden.  ::)

Verder heb ik vandaag pas naar de mol kunnen kijken. Ik had het opgenomen en had nu pas de kans. Ik lig dus echt enorm achter met bijlezen, maar gelukkig heb ik nog wat vrije tijd voordat de finale is.
Hier heb ik ook het een en ander gemist begrijp ik uit dit topic. Ik kan me wel voorstellen wat er gebeurd is, wel jammer.

Nou morgen zal ik nog wat meer vertellen en die foto posten. Voor nu een prettige avond allemaal!

Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8243 Gepost op: 5-03-2003, 20:22:01 »
Cool dat het zo leuk was Ovide!! Hopelijk herstelt je knie weer snel :-\! Ben benieuwd naar je foto('s) ;)!

Mijn avondje telefoneren lijkt er niet echt in te zitten :-\ mja... kben dan nu maar aan t bijlezen, want boekverslag kan ik me echt niet toe zetten :(.

Fijne avond verder nog iedereen...!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #8244 Gepost op: 5-03-2003, 20:28:35 »
Wat vaag, ik was alleen op deze site, popt er in een keer een scherm op. CONGRATULATIONS. YOU ARE THE 15.000.000 VISITOR OF THIS WEBSITE (click here for your price information), ik klikken en ja hoor, kon ie hem niet laden.  :-\

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8245 Gepost op: 5-03-2003, 20:30:09 »
Leuk ovide dat t geslaagd is die carnaval!  :D

Hiero ook hoor, ik ben maar (maar  :o) 3 dagen weg geweest...lang zat ben kei moe nu! Maar was echt heel leuk! Met vriendinnen weggeweest, maar ook vooral met familie (die ik maar 2x per jaar met hele groep gelijk zie)! Das echt gezellie!
Kwam er gisteravond achter dat toiletjuffie (bij t cafe waar ik veeeeel was) mn dans docente is!!
Ze herkende mij, ik haar nie met dr outfit. Ik heb dr dan ook pas 1x gehad bij dans omdat t een invalster is! Maar heel leuk wel!

Tsja verder gewoon heel leuk...vandaag in de stad geweest...zooo saai iedereen zo normaal  :-\

Naja lig vroeg in mn bed vandaag! Ovide ben benieuwd naar je outfit!

Doeg truste vast
houdoe!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8246 Gepost op: 5-03-2003, 20:35:08 »
Ik zal zo snel mogelijk een foto van mn outfit en mij posten  ;), ik vond em zelf wel erg geslaagd, zeker asl er 8 van rondlopen. Iemand zei nog 'het lijkt wel of jullie je vermeningvuldigen'. Toen moest ik wel erg lachen...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8247 Gepost op: 5-03-2003, 20:43:46 »
hoe zag het er dan uit?????? kword steeds nieuwsgieriger, kun je het niet alvast beschrijven?? ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8248 Gepost op: 5-03-2003, 20:45:32 »
Idd, Ovide, wij willen zien, wij willen zien...

En zo snel mogelijk he?
...
...
...
Nu? ;)

« Laatst bewerkt op: 5-03-2003, 20:48:04 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8249 Gepost op: 5-03-2003, 20:46:13 »
Knalroze en knalblauw bont in stroken aan elkaar genaaid in de  vorm van een lange jurk, afgezet met wit bont. (dit klinkr echt nergens naar, wacht maar op de foto)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8250 Gepost op: 5-03-2003, 21:38:39 »
Leuk om te lezen dat bij jullie Carnaval erg geslaagd en gezelig was. :)

Hier in Enschede heb ik er eig niets van gemerkt. Ik weet wel dat ze in Oldenzaal (een of ander dorp hier) elk jaar een grote optocht met praalwagens hebben. De grootste van Overijssel geloof ik. :) Maar hij zal vast kleiner zijn dan bij jullie.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8251 Gepost op: 5-03-2003, 21:47:26 »
Oldenzaal (een of ander dorp hier)
Een of ander dorp? Oldenzaal ik zelfs een eh... ben de naam kwijt ::)  iets van handelsstad oid. Stad dus iig. Jaja! (mijn zusje woont er, vandaar :D)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #8252 Gepost op: 5-03-2003, 22:02:51 »
ik volg tijger gewoon... :P

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8253 Gepost op: 5-03-2003, 22:11:19 »
 ;D ;D ;D  Moet ik je handje vasthouden ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8254 Gepost op: 5-03-2003, 22:48:20 »
ehhh, t zou heel goed kunnen hoor dat het een stad is. :)
Ik ben er nog nooit geweest. Oldenzaal is iig wel kleiner dan Enschede. En dan noemen we het al snel een dorp. ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8255 Gepost op: 6-03-2003, 10:05:22 »
Knalroze en knalblauw bont in stroken aan elkaar genaaid in de  vorm van een lange jurk, afgezet met wit bont.
toch wel nepbont he ;) :P (tsja, welk dier is nu ook knalroze?? :P)

Fennie heb jij eik ook een foto van jou en je complete outfit??

Goeiemorgen iedereen, jaja ik ben zo verslaafd dat ik zelfs nu nog ff langskom terwijl ik nog moet douchen en aankleden voor ik zometeen naar school moet... Khad nog niet verteld dat mijn telefoneeravondje gisteren alsnog doorgegaan is :) iets later begonnen dan verwacht... maar wel iets meer dan anderhalf uurtje doorgepraat ;D. Very gezelli dus. En voor degenen die het nog willen weten -hij post t zelf toch niet :P- het was erg leuk geweest in Disneyland Parijs ;).

Fijne dag iedereen!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8256 Gepost op: 6-03-2003, 13:15:49 »
toch wel nepbont he ;) :P (tsja, welk dier is nu ook knalroze?? :P)

een varkentje

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8257 Gepost op: 6-03-2003, 13:26:01 »
een varkentje
Varkensbont? :o
Een flamingo zou dan beter kunnen ::)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8258 Gepost op: 6-03-2003, 13:44:29 »
jeps ik zet ook nog wel foto op t forum...als ik die gemaild heb gekregen van mn tante!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8259 Gepost op: 6-03-2003, 14:56:37 »
Varkensbont? :o
Een flamingo zou dan beter kunnen ::)
hahahaha lol, ja dat zal het zijn, de outfit van Ovide is gedeeltelijk gemaakt van flamingobont! :P ;D ;D

Ik had vandaag TOTAAL niet het idee dat het donderdag was. Een vriendin van me zei zoiets als 'morgen hebben we toch die proefvertaling Latijn?' en toen zei ik doodleuk en bloedserieus: 'nee, die hebben we vrijdag.' En ik meende het echt helemaal compleet, ik dacht namelijk dat het morgen donderdag zou zijn of zo... Die vriendin van me begon al half aan zichzelf te twijfelen maar was erg opgelucht dat iemand anders zich ermee bemoeide en bevestigde dat het morgen vrijdag is. Dat drong toen alleen pas na een uur of zo echt tot mij door... Ik ben echt helemaal uit mn ritme doordat het deze week geen woensdag geweest is!! :( En als ik dat op school roep willen mn vrienden dat niet geloven, die blijven glashard volhouden dat het gisteren echt woensdag was... Tis allemaal de schuld van die vriend van me van cabaret die zo nodig gisteravond naar de muziekavond moest >:( of eigenlijk de schuld van de muziekavond uberhaupt, dat die op woensdag moest zijn, want als die niet geweest was, was cabaret zelf natuurlijk gewoon doorgegaan (John, onze regisseur (u know, de zangleraar van Hind) regelt nl ook die muziekavond). Maar goed. Daar heb ik nu dan mss wel eens genoeg over gezeurd.

Morgen boekverslag inleveren ... dus dat moet ik nu nog afmaken, zucht zucht zucht...