Varkensbont?
Een flamingo zou dan beter kunnen
hahahaha lol, ja dat zal het zijn, de outfit van Ovide is gedeeltelijk gemaakt van flamingobont!
Ik had vandaag TOTAAL niet het idee dat het donderdag was. Een vriendin van me zei zoiets als 'morgen hebben we toch die proefvertaling Latijn?' en toen zei ik doodleuk en bloedserieus: 'nee, die hebben we vrijdag.' En ik meende het echt helemaal compleet, ik dacht namelijk dat het morgen donderdag zou zijn of zo... Die vriendin van me begon al half aan zichzelf te twijfelen maar was erg opgelucht dat iemand anders zich ermee bemoeide en bevestigde dat het morgen vrijdag
is. Dat drong toen alleen pas na een uur of zo echt tot mij door... Ik ben echt helemaal uit mn ritme doordat het deze week geen woensdag geweest is!!
En als ik dat op school roep willen mn vrienden dat niet geloven, die blijven glashard volhouden dat het gisteren echt woensdag was... Tis allemaal de schuld van die vriend van me van cabaret die zo nodig gisteravond naar de muziekavond moest
of eigenlijk de schuld van de muziekavond uberhaupt, dat die op woensdag moest zijn, want als die niet geweest was, was cabaret zelf natuurlijk gewoon doorgegaan (John, onze regisseur
(u know, de zangleraar van Hind) regelt nl ook die muziekavond). Maar goed. Daar heb ik nu dan mss wel eens genoeg over gezeurd.
Morgen boekverslag inleveren
... dus dat moet ik nu nog afmaken, zucht zucht zucht...