Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2525988 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8200 Gepost op: 2-03-2003, 21:09:20 »
daar gaan jullie pools :P
Ach, verder omlaag kan die van mij bijna niet gaan denk ik ::)

En idd, voor de allerlaatste keer, Heel veel plezier Debbie!!! :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8201 Gepost op: 2-03-2003, 21:36:34 »
so k ben weer terug uit parijs... t was echt heel koel, nog veel leuker dan k gedacht had :D we zaten iets ten zuiden van montmartre, das vrij centraal, je zit iig zo bij alle hoogtepunten en die heb k dan ook gezien (notre dame, eiffeltoren, louvre, sacre-couer, basilisk en allemaal gucci winkeltjes enzo echt heel koel :D). de stad zelf is trouwens zowiezo al supermooi, mooie gebouwen enzo... alleen de mensen zijn wat minder, beetje individualistisch en niet zo knap, maar ja, t was toch heel erg koel :D
A&K, als je dit nog leest, heeeeeeeeeeel veel plezier!

k was net op tijd terug voor widm gelukkig, en heb me echt verbaasd! men, wat n verrassing. wel heel aardig van stijn dat ie zn geld liet varen, en lief van inge om hem geld te geven als ze wint, ze stijgt in mn achting :). de opdrachten waren niet echt spectaculair, maar toch best leuk...

k ga nu stoppen, kom morgen weer langs in de bar, nu ff wat bijlezen enzo.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8202 Gepost op: 2-03-2003, 21:44:52 »
Fijn dat 't zo leuk was in Parijs Doris!  :)  Heb je ook nog wat gekocht in de gucci winkeltjes?  ;)

't regent hier nog steeds.  :(  Morgen is hier de grote optoch in Venlo (vandaag was er 'n optocht in 'n aangrenzend dorp) die in totaal 5 en 'n half uur duurt. Ik begin er toch steeds minder zin in te krijgen om te gaan kijken als 't weer alleen maar regent.  :-[

Laten we maar hopen dat de weergoden ons morgen beter gestemd zijn.  :)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8203 Gepost op: 2-03-2003, 21:47:12 »
blubblub
ja ik heb vandaag amper wat gedaan dus ;)

No Milk today???

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8204 Gepost op: 2-03-2003, 21:49:20 »
nee, k heb nix gekocht in de gucci winkeltjes hahaha maar wel gekeken :D

mn ouders en ik gingen op de terug weg mn broertje ophalen in roozendaal, die sliep bij n vriendje, njah iig, daar waren ze ook allemaal aan t feesten, echt leuk om te zien! jammer dat we hier geen carnaval hebben zeg... iedereen veel plezier iig van de week!

btw, ik werd in parijs weer overal aan widm herinnerd zeg! eerst de naam van het metro station waarbij we onze auto in de parkeergarage gezet hadden, die leek echt heel erg op molathon (2 letters waren anders, weet t niet meer psies). ons hotel heette georges ofzo, njah, eerst, nu heet het jeff, maar ze hadden de naam nog niet veranderd dus dr stond nog steeds georges :). en als laatste, op de handoeken stond "doris" geborduurd...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8205 Gepost op: 2-03-2003, 22:03:37 »
btw, ik werd in parijs weer overal aan widm herinnerd zeg! eerst de naam van het metro station waarbij we onze auto in de parkeergarage gezet hadden, die leek echt heel erg op molathon (2 letters waren anders, weet t niet meer psies). ons hotel heette georges ofzo, njah, eerst, nu heet het jeff, maar ze hadden de naam nog niet veranderd dus dr stond nog steeds georges :). en als laatste, op de handoeken stond "doris" geborduurd...
dat moeten wel hints zijn geweest ;)

Debbie, wat is dat voor raar smiley?! ???

Ik ga nu vd computer af, morgen weer naar school :-\, weet niet ofk t nu voornl wel of niet leuk vind, haha, denk toch eik niet... hmjah, ligt eraan hoe gezellig het is natuurlijk ;).
Welterusten alvast en tot morgen!!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8206 Gepost op: 3-03-2003, 00:34:56 »
Fijn om te lezen dat het erg leuk was in Parijs. :) Voor de zuiderlingen hoop ik dat het snel mooi weer wordt.

Ik ben zaterdag bij mijn ouders op bezoek geweest en zondag ben ik met compuart naar een oud-huisgenoot van ons in Utrecht geweest. Het was erg gezellig. :)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8207 Gepost op: 3-03-2003, 10:47:33 »
blubblubblub

Het wordt zo langzamerhand een school vissen..  ::)

No Milk today???

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8208 Gepost op: 3-03-2003, 15:29:22 »
Is dat nu omdat je vindt dat je niets noemenswaardigs hebt gedaan Milk? Of heb je gewoon zo veel met vissen...? :P

Ik zou vanmiddag mn mondeling Engels gehad hebben (over widm natuurlijk, je mocht zelf een onderwerp kiezen en och daar kan ik tenminste wel over blijven praten dacht ik zo), maar ik zag het zesde uur (dat een tussenuur was voor mij) dat het zevende uur Engels uitviel. Toen was ik dus voor niets het zesde op school gebleven, maar dat was niet erg want kheb bijna t hele uur gezellig met n vriendin gepraat en na het zesde ben ik met een andere vriendin naar de stad geweest, dat had anders ook niet gekund want zij had t zesde wel les. Naja lekker boeiend, maar goed, in totaal dus idd wel weer gezellig op school.

Hoe was het weer vandaag Han?? Wel wat beter?? (Hier was stralende zon maja... :-X naja ook niet de hele tijd hoor maar t heeft iig (nog) niet geregend.)
Leuk dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad Malcolm! Dan ga je toch altijd vrolijker de week weer in, toch?

Ik heb vandaag te horen gekregen dat alle Nederlandse boekverslagen die ik tot nu toe ingeleverd heb, goedgekeurd zijn!! :D daar ben ik natuurlijk wel heel erg blij om, anders moest ik die nog gaan aanvullen voor volgende week... nu moet ik alleen nog 1 verslag maken en 3 verwerkingsopdrachten... En eigenlijk moet ik deze week ook een verwerkingsopdracht bij een Frans gedicht maken... maar kheb nog niet eens een gedicht gezocht... ::) en verder deze week natuurkunde po inleveren, blegh... én voor volgende week moet ik de halve examenbundel Nederlands doorgewerkt hebben... :(

Fijne dag iedereen nog en tot vanavond of zo!

« Laatst bewerkt op: 3-03-2003, 19:03:12 door e »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8209 Gepost op: 3-03-2003, 18:16:18 »
Hoe was het weer vandaag Han?? Wel wat beter?? (Hier was stralende zon maja... :-X naja ook niet de hele tijd hoor maar t heeft iig (nog) niet geregend.)

't was hier ook behoorlijk zonnig, maar 't werd later op de middag wel erg bewolkt. Gelukkig is 't droog gebleven en waren de weergoden de grote optocht van Venlo dus beter gestemd.  ;)

Dat was ook wel te zien aan 't aantal toeschouwers. 't was echt heeeeel erg druk en ook erg gezellig!  :)

Wat goed e dat je boekverslagen zijn goedgekeurd!

Ik ga zo lekker frietjes eten. Eigenlijk heel slecht voor m'n lijn, maar met de Carnaval let ik daar niet zo op!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8210 Gepost op: 3-03-2003, 19:09:43 »
Gelukkig Han, dat t droog is gebleven!! Dat lijkt me toch wel erg belangrijk!

Ik moet nu maar eens mijn laatste (12e) Ned boekverslag gaan maken... ownee eerst mailtje versturen... en dan de was ophangen... Kheb niet echt iets nieuws te vertellen sinds daarnet...
Owja, toch wel! Daan heeft me net even gebeld vanuit Parijs! :D Hij had nl nog niet vernomen wie er gisteren 'afgevallen' was... ;D was uiteraard erg verbaasd om te horen dat t niemand was (haha, mss geloofde ie t wel niet eens ;D). Maar goed omdat het zo duur is om te bellen was t dan ook heeeeel erg kort en heb ik dus niet echt te horen gekregen hoe t was daar in Parijs :-[. Maja dat zal ie wel wat uitgebreider vertellen als ie terug is.

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #8211 Gepost op: 3-03-2003, 19:39:40 »
ff een vraagje, kent iemand deze man toevallig ??

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8212 Gepost op: 3-03-2003, 20:56:30 »
 ??? Nee

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8213 Gepost op: 3-03-2003, 22:13:19 »
Ik ken m ook niet volgens mij... Waar zou ik m van moeten kennen dan?? Vertel maar, wie is het?!?? (ken je hem zelf??)

Daarnet heb ik very nuttig aan mn examenbundel Ned gewerkt :D! Goed he?! Tsja en nu is dr zo onwijs weinig gepost hier dat ik verder niets heb op om te reageren ofzow... dus welterusten alvast en tot morgen...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8214 Gepost op: 4-03-2003, 13:31:35 »
Is dat nu omdat je vindt dat je niets noemenswaardigs hebt gedaan Milk? Of heb je gewoon zo veel met vissen...? :P

Ik heb ook niets noemenswaardigs gedaan omdat ik niks gedaan heb. Dus ;) En nee, ik heb niets met vissen, alhoewel..zalm is wel lekker tho.. :p

maar nee, ik heb gewoon echt niks te melden, ik ben beter in euh.. onzin neerplanten.

Dus, voor de liefhebbers:

blublblublub

No Milk today???

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #8215 Gepost op: 4-03-2003, 14:10:57 »
heel gezond ook zalm!! en lekker...  ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8216 Gepost op: 4-03-2003, 14:38:06 »
heel gezond ook zalm!! en lekker...  ;D
Zit je weer in het verkeerde topic. In het lievelingsetentopic gaat het over eten ;) ;D
Nu we het toch over vis hebben, ik vind vis niet lekker. Zowiezo alles wat uit het water komt vind vies. Mosselen enzo :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8217 Gepost op: 4-03-2003, 15:04:45 »
Zie je wel Milk, dat je het wel kunt, das al een paar regels meer dan normaal ;)! Dusseh, vertel nog eens wat je precies onder 'niks' verstaat :P.

Ik moet hard aan mn natuurkunde po gaan werken... blegh blegh... naja eerst de huiskamer lezen maar dat ist... mennn wat is dr weer weinig gepost hier...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8218 Gepost op: 4-03-2003, 15:23:43 »
mennn wat is dr weer weinig gepost hier...
Omdat er vanmorgen zo'n consternatie was omdat er een paar mensen verwijderd waren had niemand denk ik echt zin om hier te posten ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8219 Gepost op: 4-03-2003, 15:46:32 »
ja ok :-[ ik ben dr zelf ook van geschrokken hoor... maar verbaast me ook een btje dat daar dan niet over gepraat wordt, maar das wel mss maar goed anders komt daar mss ook weer ruzie over... :-\