Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2526013 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8180 Gepost op: 1-03-2003, 23:43:50 »
HeyHey!

Mn moeder sleurt me ongeveer van de comp af dus ff heel kort...
Ben vandaag nog ff naar de stad geweest en daarna langs op un verjaardag van un vriend. Was wel gezellig, daarna wezen uiteten met ouders plus broers. Ook erg gezellig en lekker natuurlijk!
Waren op tijd trug voor idols, Hindjuh! :( :(

A&K, alvast heel veel plezier in Parijs!
Daan, veel plezier in Disneyland!
Han, idd wat grappig van je broer!

Ik moet nu naar bed, Truste!! :-* :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8181 Gepost op: 1-03-2003, 23:49:18 »
haha, sorry, maar nu lijkt dit net alsof één van die 2 smilies een plasje gedaan heeft en dat ze bedroefd zijn dat ze bij die urine moeten blijven staan ofzo...
Ik met m'n fantasie ook  :-[
:'( :'(
nouhou... kwas al zo verdrietig, ga je het ook nog eens belachelijk maken... :( khepput al veranderd hoor... er staat toch duidelijk Hind?!

nej sorry kben niet boos of zo maar kvind het gwoon erg dat ze druit is...!!

Thnx Ovide...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8182 Gepost op: 1-03-2003, 23:53:02 »
nou zeg mn vader is ook ondankbaar Ovide, hij zegt dat ik t verkeerd gevraagd heb en hij niet wilde weten hoe Heerlen heette, maar hoe de Heerlenaren heetten... en daar is ie onderhand zelf al opgekomen: Winkbuule (klopt dat Ovied?). Dat begint dan wel niet met een s maargoe hij had de vraag verkeerd gesteld... of zow... hrm kga maar naar bed... ownee kmoet de was nog ophangen... ::)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #8183 Gepost op: 2-03-2003, 00:15:00 »
Oh sorry ik wou het niet in het belachelijke trekken ofzo, vond het gewoon zo lijken... ik ken heel die Hind niet en weet niet wat haar is overkomen (nou ja vermoed eruit bij idols) maar sorry iig.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8184 Gepost op: 2-03-2003, 10:09:06 »
nou zeg mn vader is ook ondankbaar Ovide, hij zegt dat ik t verkeerd gevraagd heb en hij niet wilde weten hoe Heerlen heette, maar hoe de Heerlenaren heetten... en daar is ie onderhand zelf al opgekomen: Winkbuule (klopt dat Ovied?). Dat begint dan wel niet met een s maargoe hij had de vraag verkeerd gesteld... of zow... hrm kga maar naar bed... ownee kmoet de was nog ophangen... ::)

That's right! Misschien moeten jullie maar carnaval in Heerlen komen vieren, dan kan je vader zn kennis weer een beetje bijspijkeren  ;)

Ik ga zo douchen en dan snel naar een vriendin om te schminken. Ik heb al eieren met spek op, dus ik kan ertegenaan. Alleen dat eerste biertje op de vroege morgen vind ik altijd zo vies  :-\, maar ook dat went vanzelf wel... ;D

Alaaf!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8185 Gepost op: 2-03-2003, 12:26:37 »
Goeiemorgen !!!

mijn laatste morgen thuis en dan ga ik naar parijsssssssssss  ;D kzie het zo zitten é, al die dingen die wij met school doen zijn altijd zo tof ! Die sfeer is super gewoon ! wiii, kvoel de kriebels in mijn buik (alhoewel ik het nog niet goed besef hoor, kmoet heeeel dringend mijn zak maken  :-\)

kzal alvast ff aan Daan denken als ik aankom, want dan zit ik niet zo ver van hem hé  :) en Doris zit ook in Parijs hè? of niet?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #8186 Gepost op: 2-03-2003, 12:31:16 »
Die is al weer terug als jij er bent  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #8187 Gepost op: 2-03-2003, 12:38:15 »
ah k, alleen Daan dan  8)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #8188 Gepost op: 2-03-2003, 13:31:10 »
blub

ik weet nooit wat ik hier moet neerzetten :|

No Milk today???

• Forumlid
« Reactie #8189 Gepost op: 2-03-2003, 13:52:05 »
je kan vertellen hoe je dag was enzo  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8190 Gepost op: 2-03-2003, 18:52:23 »
haihaihaihai

alvast heeeeel veel plezier in Parijs Debbie!!! voordat je straks weg bent en ik t nog niet duidelijk genoeg gewenst heb ;)

Ik ben net thuis van die verjaardag van die kennis, tsja, was wel gezellig om die dochter weer te spreken maar verder niet erg bijzonder, en ook weer een uur heen en n uur terug in de trein gezeten... pff, deze week 5 vd 7 dagen in de trein gezeten, tja ok wilde ik zelf voornl maar kvind t nu wel genoeg geweest... Op zich vind ik het ook wel weer erg gezellig om weer naar school te gaan morgen, maar ik loop zo ver achter met alles...!! :-[

Owja, Robbie, van die urinesmilies, maakt niet uit hoor, kwas niet boos ofzow :). Maar kvind het wel nog steeds erg dat Hind eruit is!! :( (uid Idols idd ;))

Maar goed, doordat we dus bij die kennis zijn geweest, moeten we nu nog eten!! :o dus ik ben hemaal in de stress zo van zouden we wel op tijd klaar zijn met eten?!?!?! naja, vast wel, magoe, anders eet ik wel wat sneller haha.

Iedereen heel veel plezier vanavond!!!

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8191 Gepost op: 2-03-2003, 19:35:27 »
Goeieavond allemaal,

ik heb 'n hele gezellige Carnavalsmiddag achter de rug (wel jammer dat 't de hele optocht regende...) en ben gelukkig net op tijd voor De Mol weer thuis. Ik moet eigenlijk nog eten, maar dat doe ik dan wel na de uitzending.

Nu snel nog de videoband goed zetten en klaar gaan zitten voor De Mol.

Allemaal veel plezier!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8192 Gepost op: 2-03-2003, 19:43:59 »
Wat jammer dat t regende Han!!!

Whiii nog maar een paar minuutjuhhhs....!!! *poing poing*

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8193 Gepost op: 2-03-2003, 19:48:10 »
Hoooiii!

Heb vandaag weer lkkr nuttig gedaan, vooruitwerken enzoo... :( Heb volgens mij 4 reps deze week, en morgen worden de cijfers al ingeleverd :o Egt flauw!! :(
aaaah, nog paar minuutjuszz 8)
Jammer dat ut regende Han, morgen is ut ook nie sow goed weer voor optochten e.d. ofwel?!
Heel veel plezier in Parijs Debbie!!!
En iedereen natuurlijk heel veel plezier met de mol kijken!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8194 Gepost op: 2-03-2003, 20:50:14 »
GIL!!! FLIP!!! WHAAHH!!! NIEMAND ERUIT!!! :o :o

;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #8195 Gepost op: 2-03-2003, 20:54:44 »
 :o idd, Whaaaaah!!!! :o
Had liever gehad dat er iemand uit was gegaan eik :-\
Voorderest was ut wel leuke aflev hor! ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8196 Gepost op: 2-03-2003, 20:58:22 »
daar gaan jullie pools :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8197 Gepost op: 2-03-2003, 21:01:03 »
Ik vond 't niet de beste aflevering tot nu toe, maar toch niet onaangenaam om naar te kijken. Ik vond 't erg verassend dat Marc 'n vrijstelling kreeg en nog verassender dat iedereen op 't laatst door blijkt te zijn naar de finale. Ik zat echt zo  :o  op de bank.   ;)

• Forumlid
« Reactie #8198 Gepost op: 2-03-2003, 21:05:24 »
Mijn hart sloeg over toen Marc die vrijstelling kreeg ! Ik was van Marc naar Stijn overgegaan en dacht dat Marc er zou uitgaan, but noooo... ! Fieuw, tliep gelukkig nog goed af  ::) mss dat ik nog eens langskom en anders:

Tot zaterdag !!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8199 Gepost op: 2-03-2003, 21:06:52 »
Nog voor de allerlaatste keer dan: heel veel plezier Debbie!  :D