Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2527028 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8160 Gepost op: 28-02-2003, 19:45:51 »
yeahhh vakantie!
Vandaag uurtje naar school geweest
Naar de stad geweest...waar ik meteen mn docente ben gaan opzoeke (kaart gegeven namens klas omdat ze afwezig is lange tijd)
Hardgelopen (met mn vader vlak voor t eten..vraag nie waarom)
En zo meteen...voorbereiding voor de intocht zondag!!!
Olee fijn vakantie...en CARNAVALLUHHHHH

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #8161 Gepost op: 28-02-2003, 20:02:03 »
Zowaar mijn taaltentamen gehaald, en nog ruim ook, had 74 punten nodig en had er 90  :D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8162 Gepost op: 28-02-2003, 20:07:14 »
Proficiat Kenner!  :)

Ik heb ook 'n heel klein overwinninkje behaald: Ik hoef namelijk niet meer terug naar de fysiotherapeut voor m'n rug! Ik had vanmiddag 'n afspraak en de fysiotherapeut verklaarde dat 't er zo goed uit zag dat ik niet meer hoef te komen totdat ik weer ergere last krijg!  :D

Ik ben er best blij om, want 't was geen pretje bij de fysio: ik kwam er iedere keer meer kreupel van thuis als dat ik al was.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8163 Gepost op: 28-02-2003, 21:30:15 »
Jeeej das dan idd wel mooi zeg Han!!
Gefeli Kenner!

Ik ben net thuis van het uit eten voor de trouwdag van mn ouders. Was erg lekker, we zijn bij het Indiase restaurant geweest dat tijdens mijn Indianacht vorige week ook voor het eten had gezorgd! :D Leuk he, dat had ik voorgesteld want dat vond ik toen erg lekker.

Oja Zaartje, jij ook nog gefeliciteerd! ;D

Morgen naar Breda :D! Ben benieuwd of ik dat carnaval nou eigenlijk wel of niet leuk vind... maar ja zolang t gezellig is vind ik toch wel altijd alles leuk ;).

Fijne avond nog, en iedereen die nu aan vakantie begint veel plezier de komende week, iedereen die net als ik de vakantie dr op heeft zitten... tsja... veel succes/ plezier weer op school/werk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8164 Gepost op: 28-02-2003, 21:35:15 »
Nog gefeliciteerd met je ouders e!  :-*

En veel plezier morgen in Breda!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8165 Gepost op: 28-02-2003, 21:39:35 »
thnx :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #8166 Gepost op: 28-02-2003, 21:55:04 »
'Avond iedereen 8)

Robs: nee hoor, niet alles. :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8167 Gepost op: 1-03-2003, 09:53:25 »
goeiemorgen mensjes

zo ik heb straks de trein van 10:28 u dus moet snel aankleden enzow (heb niets bijzonders hoor... ::) :-[ ) maar ff de huiskamer bijlezen natuurlijk.

fijne dag iedereen!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8168 Gepost op: 1-03-2003, 13:01:14 »
goeiemorgenmiddag mensen !

dat heb ik nu eens vijna altijd de zaterdag: ik denk dat het nog morgen is omdat ik nog niet geluncht heb, maar het is al 13u ofzo...

de 100 dagen waren echt heeel tof !! De speech was goed gelukt en als vijfdejaars stonden we dit jaar echt heel dicht bij, bij het hele gebeuren. De gedachte alleen al dat het volgend jaar onze beurt is: wiiiiiiiiiiiii  ;D Het thema was dit jaar: 'bad taste' en 'k moet zeggen: ze zagen er zalig slecht uit  ;D

en we hebben... vakantie !!! wiiihaaa, alleen voel ik het zo niet aan. Al de leerkrachten zeiden zo van: prettige vakantie, maar met Parijs in aantocht (wat toch wel in schoolverband is) heb ik niet echt een 'vakantiegevoel' maar ik kijk er wel naar uit.

kga nog ff bijlezen (of mss eerst iets eten)
 :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8169 Gepost op: 1-03-2003, 13:02:57 »
Welke film en met wie?
The Ring
Leuke film, had de Japanse versie al gezien, maar was wel leuk. En het gezelschap ook. :)

We zouden naar de film van 20:00 uur gaan, maar het was dus de eerste keer dat ik naar Antwerpen reed in m'n eentje en wegens een stomme wegwijzer had ik mijn afslag gemist, dus ik wou ff de volgende afslag nemen en dan draaien en terug rijden enzo, maar dat was ook weer niet zo simpel want die afslag draaide helemaal de andere kant op en ik kwam in het cantrum van Antwerpen terecht en wist niet meer waar ik was.  :-X

Anyway om 20:05 was ik dan toch nog aangekomen. We hadden afgesproken om 19:15 ....  :-[

Ohw en proficiat Kenner!

« Laatst bewerkt op: 1-03-2003, 13:03:29 door Robbieazerty »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8170 Gepost op: 1-03-2003, 14:32:13 »
Ik merk 't al: jullie hebben hele andere ideeen van Carnaval als hoe 't hier in Limburg werkelijk gevierd wordt.  ;D

Om alvast in de stemming te komen, wat zoepkoel-foto's:

En jullie hoeven niet te gaan zoeken: ik sta er niet op!  ;)

En dan nog 'n mooie foto van m'n broer en zijn vriendin:

Uhmmmm Han, is dit echt je broer? Er staat vandaag namelijk een paginagrote advertentie voor Brand bier in het Limburgs Dagblad, met een foto van deze jongen en dat meisje met een blikje Brand bier in hun handen  :o De kleuren op de foto zijn omgezet naar rood groen ipv rood blauw.
Ik zal em bewaren, als je hem wil hebben en niet kunt krijgen stuur ik em op. Ik vermoed trouwens dat dezelfde advertentie ook in de Limburger van vandaag staat.

Lijkt me heel cool als ze dit echt zijn!

Ben gister al gaan vieren en voel me erg gammel vandaag. Eigen schuld natuurlijk. Heb wel al wat foto's gemaakt, dus het rolletje komt wel vol. ;) Vanavond sla ik maar over, zodat ik morgen, maandag en dinsdag vol er tegenaan kan.
Ik ben dus de komende dagen weinig hier te vinden, iedereen die gaat vieren veel plezier. Iedereen die niet gaat vieren ook een prettig weekend!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8171 Gepost op: 1-03-2003, 17:25:18 »
Uhmmmm Han, is dit echt je broer? Er staat vandaag namelijk een paginagrote advertentie voor Brand bier in het Limburgs Dagblad, met een foto van deze jongen en dat meisje met een blikje Brand bier in hun handen  :o De kleuren op de foto zijn omgezet naar rood groen ipv rood blauw.
Ik zal em bewaren, als je hem wil hebben en niet kunt krijgen stuur ik em op. Ik vermoed trouwens dat dezelfde advertentie ook in de Limburger van vandaag staat.

Lijkt me heel cool als ze dit echt zijn!

Dit is dus echt m'n broer en m'n aankomende schoonzus (ze hebben nog geen trouwplannen maar goed...) en ze staan dus idd in de krant vandaag! M'n broer belde hier vanmorgen om 6.00 uur (!!!) op net voordat ze naar de Zoepkoel vertrokken. Iemand had hem weer opgebeld met de mededeling dat ze in de krant zouden komen te staan. En nu blijkt dus dat ze hun foto voor 'n Brand-reclame hebben gebruikt! Echt kei leuk!  :D

M'n moeder is echt megatrots en heeft al de halve stad opgebeld om te melden dat m'n broer in de krant staat! Haha! Ze had 't ook tegen iedereen in de rij bij de kassa in de supermarkt gezegd!

Maar erg leuk dat 't jou was opgevallen ovide! Wel toevallig dat ik net deze week die foto hier geplaatst had.  ;)

Heb je trouwens de Lindeboom Boetegewoene Boetezitting gekeken ovide? M'n broer en de rest van z'n vriendengroep waren weer erg vaak in beeld. (ze waren verkleed als indiaanen en stonden dicht bij 't podium) M'n broer was degene die Beppie Kraft champagne aanboodt.  :)

Ik kom dus net van 't werk af en heb niet echt veel meegekregen van de Boetezitting. Ik heb de hele dag hard gewerkt om op tijd thuis te zijn. We hebben wel de hele dag de radio op L1 gehad, zodat we vast in de Carnavalsstemming kwamen!

Citaat
Ik ben dus de komende dagen weinig hier te vinden, iedereen die gaat vieren veel plezier. Iedereen die niet gaat vieren ook een prettig weekend!

Jij ook 'n hele fijne Vasteloavend!  :)

Ook ik zal de komende dagen niet zo veel aanwezig zijn. Vanavond ga ik nergens heen (ik ben te moe van 't werken), maar morgen overdag ga ik naar de optocht kijken. 's avonds zal ik wel weer aanwezig zijn, dus dan kan ik toch live naar De Mol kijken.

A&K, alvast veel plezier in Parijs! (wanneer ging je ook al weer?  :-\ )

« Laatst bewerkt op: 1-03-2003, 18:11:21 door Han13 »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8172 Gepost op: 1-03-2003, 17:31:24 »
A&K, alvast veel plezier in Parijs! (wanneer ging je ook al weer?  :-\ )

zondag op maandagnacht  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8173 Gepost op: 1-03-2003, 18:12:09 »
zondag op maandagnacht  ;D

Aha! Sorry dat ik 't effe vergeten was.  :-[

Maarre, nogmaals heel veel plezier!  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8174 Gepost op: 1-03-2003, 18:28:35 »
Echt leuk van je broer Han! Ik hoop dat ze ook wat biertjes ervoor in ruil krijgen van Brand deze carnaval. Dat zou wel aardig zijn, lijkt me. Wat grappig van je moeder, zo doen alle moeders volgens mij.
Ik heb geprobeerd op te letten vanmiddag maar omdat ik niet wist wat ze aanhadden, heb ik je broer niet gezien. Ik kijk in de herhaling nog wel eens naar mensen in indianenpakken (met champagne). Ik vond het trouwens weer een erg geslaagd evenement.
Ik heb net mn vriend afgezet bij vrienden. Ze gaan eerst eten en dan schminken en dan naar de stad. Ik ga niet mee vanavond. Ik moet een beetje energie sparen voor de komende drie dagen ;). Niet dat dat veel zal helpen overigens.

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8175 Gepost op: 1-03-2003, 18:41:10 »
Echt leuk van je broer Han! Ik hoop dat ze ook wat biertjes ervoor in ruil krijgen van Brand deze carnaval. Dat zou wel aardig zijn, lijkt me.

Ja dat zou zeker leuk zijn! Maar ik denk eigenlijk niet dat Brand weet wie er op de foto staan. Ik meende altijd dat er toestemming gevraagd moest worden als ze zo'n foto willen plaatsen, maar dat hebben ze dus niet gedaan.  :-\

Citaat
Ik heb geprobeerd op te letten vanmiddag maar omdat ik niet wist wat ze aanhadden, heb ik je broer niet gezien. Ik kijk in de herhaling nog wel eens naar mensen in indianenpakken (met champagne). Ik vond het trouwens weer een erg geslaagd evenement.

't was zeker 'n geslaagd evenement! Ik heb net ook naar de herhaling gekeken en ik vond 't toch wel jammer dat ik er niet bij was. 't zag er ontzettend gezellig uit! Ook op de Parade (waar 't tweede podium stond) moet 't ontzettend druk zijn geweest, zelfs nog drukker als in de Zoepkoel.

Citaat
Ik heb net mn vriend afgezet bij vrienden. Ze gaan eerst eten en dan schminken en dan naar de stad. Ik ga niet mee vanavond. Ik moet een beetje energie sparen voor de komende drie dagen ;). Niet dat dat veel zal helpen overigens.

Dat je je vriend zo vertrouwd met deze dagen dat hij alleen met z'n vrienden op stap mag.  :P  ;)

Geen slecht idee van je om je energie te sparen. De komende drie dagen nog genoeg gelegenheid om moe te worden, dus dat kleine beetje extra energie kun je toch wel gebruiken!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8176 Gepost op: 1-03-2003, 23:32:53 »
Hai mensen,

:'( :'( :( :( Hind is eruit... dat kon echt niet, mocht echt niet, ze moest winnen... :( :( maar nu is ze druit, ja, sorry dat dit niet het Idolstopic is maar kvind het gwoon echt erg, dusja... :-\ :'(

Daan heeft blijkbaar nog niet zn internetverbod weten te omzeilen wat wil je met zo'n angstaanjagende vader :-p :-p vandaar dat ik 't maar ff vertel: hij vertrekt morgen voor drie dagen naar Disneyland Parijs... heeeeel veel plezier Sterretje, ook al lees je dit ws niet meer, en sterkte met het missen van widm morgenavond...!! ;)

Ovide, vraagje aan jou. Ik had het met mn vader over de carnavalsnamen van de verschillende steden en hij kon met geen mogelijkheid meer op de naam van Heerlen komen... iets met een S, dacht ie dat t was... Ik zei dus dat ik t wel ff aan jou zou vragen ;).

Han, leuk van je broer zeg!

Nou welterusten iedereen... morgen ga ik naar de verjaardag van een vriend van mn vader, naja naar die kennissen dus, hebben ook een dochter van mijn leeftijd dus das wel leuk, die heb ik alweer lang niet meer gesproken. Maar goed ik hoop dat ik voordat ik wegga nog ff kan bijlezen, daarom ga ik nu iig maar snel naar bed.

liefs,
Annemieke

:( Hind... :(

« Laatst bewerkt op: 1-03-2003, 23:46:45 door e »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8177 Gepost op: 1-03-2003, 23:35:48 »
Het is Sjpassemig, e

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8178 Gepost op: 1-03-2003, 23:37:52 »
:( Hind... :(

haha, sorry, maar nu lijkt dit net alsof één van die 2 smilies een plasje gedaan heeft en dat ze bedroefd zijn dat ze bij die urine moeten blijven staan ofzo...
Ik met m'n fantasie ook  :-[

Anyway, net Memento gezien. De 2e keer. Er moet ergens een gigantische ontknoping inzitten die je een tijdje verstomd doet staan... maar ik heb em ni... :(
Anyway, ik ken wel iemand die het wel weet en ga het eens vragen.

Tot zover mijn altijd interessante bijdrage weer.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8179 Gepost op: 1-03-2003, 23:41:19 »
Wilde ff mededelen dat ik vandaag ook naar de optocht ben geweest. Jaja, hier in Bunnik vieren ze ook carnaval! En misschien doe ik volgend jaar ook wel mee, maar dat is nog zo ver weg.
Oja, en dat ik liever Hind in de finale zag dan Jim maar dat heb ik al in het idolstopic gezet, maar omdat e erover begon zet ik het ook nog maar ff hier. (en natuurlijk om mijn post op te rekken ;D)
Sorry dat ik ff op niemand reageer maar ik moet nog heel veel bijlezen en dat doe ik morgen wel.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.