Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2527056 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8120 Gepost op: 27-02-2003, 18:30:49 »

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8121 Gepost op: 27-02-2003, 18:58:34 »
We weten natuurlijk dat er in Brabant ook Carnaval gevierd wordt, maar dat is ook weer op 'n dusdanig andere manier als hier in Limburg dat we ons toch niet zo zeer verbonden voelen met Brabant ook al hebben we de Carnaval gemeen.  ;)
Dus in Limburg gaat men niet verkleed bier drinken?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8122 Gepost op: 27-02-2003, 19:01:11 »
Dus in Limburg gaat men niet verkleed bier drinken?

Dat nog net wel.   ;)

Ik bedoel gewoon dat de sfeer, muziek e.d. heel anders zijn. Maar ik vind 't toch wel leuk dat Brabant ook meedoet in de Carnavalsgekte, dan is Limburg tenminste niet de enige provincie die gek aangekeken wordt door de rest van Nederland!   ;D

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #8123 Gepost op: 27-02-2003, 19:28:39 »
Nee, jij noemt me toevallig niet een Hollander maar vrienden van me uit Maastricht altijd. Die zullen ook nooit eens zeggen: Is het goed als we naar Eindhoven komen maar is het goed als we naar Holland komen, wel geinig hahahha..
Carnaval in Maastricht of Eindhoven vond ik niet veel schelen. Ik vond er hier dus al niets meer aan dus probeerde het eens daar en het kwam op hetzelfde neer: zuipen, zingen, verkleedpartijen, gewoon mijn wekelijkse kost dus alleen nu deed iedereen het  ;D
Jaar erop nog maar es geprobeerd, hetzelfde liedje, toen heb ik het maar opgegeven. In mijn jeugd heb ik bijzonder veel plezier beleefd aan carnaval moet ik zeggen maar vind er echt weinig meer aan nu...nou ja, haringhappen is wel lekker altijd  :D

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8124 Gepost op: 27-02-2003, 21:14:53 »
Ik heb Waldo gevonden!  ;D
Das nie moeilijk

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8125 Gepost op: 27-02-2003, 21:17:34 »
carnaval is toch weer volgende week? lijkt me echt lache om dat te vieren  ;D

maareh, wat ik nog ff wou posten, wat is humo voor blad? de vraag komt n beetje out of nowhere, maar goed...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8126 Gepost op: 27-02-2003, 21:31:14 »
Een blad waar ze altijd meteen zeggen wie het heeft gedaan.... En die elke week de pijp uitgaat oid

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8127 Gepost op: 27-02-2003, 21:33:26 »
hahaha bedankt daan :D

maar wat is de link met de mol?

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #8128 Gepost op: 27-02-2003, 21:38:45 »
Het publiceert veel artikelen over de MOL, meer wik nie...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8129 Gepost op: 27-02-2003, 22:09:03 »
kee... iedereen zondag alvast heel veel plezier met widm, en n fijn weekend enzo. k ga nu ff dingen inpakken voor parijs en dan slapen want moet morgen vroeg weg, eerst mn familie op de trein zetten enzo.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8130 Gepost op: 27-02-2003, 22:15:41 »
Goeieavond !

Morgen is het 100 dagen bij ons op school voor de zesdes! En als officiële vijfdejaars mogen we de speech bijwonen !! (dat mogen alleen de vijfdejaars) en het is zoooo leuk als je denkt dathet volgend jaar aan ons is ! waaaaaaaaahoooooooew (buh, dan wordt je wel opeens bang omdat je dan naar de unief moet en voor jezelf moet zorgen enzo, wordt een kleine ramp maar ach). 't Wordt vast wel leuk morgen met de muziek en de versiering enzo.

ben dan gaan slapen (wat moest ik veel bijlezen zeg  :o)  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8131 Gepost op: 27-02-2003, 22:26:52 »
kee... iedereen zondag alvast heel veel plezier met widm, en n fijn weekend enzo. k ga nu ff dingen inpakken voor parijs en dan slapen want moet morgen vroeg weg, eerst mn familie op de trein zetten enzo.

Succes met inpakken en nogmaals heel veel plezier in Parijs!  :)

Morgen is het 100 dagen bij ons op school voor de zesdes! En als officiële vijfdejaars mogen we de speech bijwonen !! (dat mogen alleen de vijfdejaars) en het is zoooo leuk als je denkt dathet volgend jaar aan ons is !

uhhhh, ik vrees toch dat je effe moet uitleggen wat '100 dagen' precies inhoudt.  :-\

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #8132 Gepost op: 27-02-2003, 22:29:17 »
wel, hier in België hebben de zesdejaars altijd hun '100 dagen' en dan hebben ze op school geen les maar doen ze allerlei dingen en versieren ze alles enzo en is er 's avonds een fuif, dit allemaal ter ere van het feit dat ze maar 100 dagen meer moeten schoollopen (ongeveer)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8133 Gepost op: 27-02-2003, 22:39:03 »
wel, hier in België hebben de zesdejaars altijd hun '100 dagen' en dan hebben ze op school geen les maar doen ze allerlei dingen en versieren ze alles enzo en is er 's avonds een fuif, dit allemaal ter ere van het feit dat ze maar 100 dagen meer moeten schoollopen (ongeveer)

Aha! Bij ons komt dat ongeveer overeen met 'n dag die wij 'stunt-dag' noemen (tenminste hier in de omgeving). Dit is de laatste schooldag voor de eindexamenklassers en dan organiseren ze vanalles op school, maken er 'n complete rotzooi van en gaan dan 's avonds allemaal naar de stad. Dat was bij mij 'n erg gezellige dag moet ik zeggen.  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #8134 Gepost op: 27-02-2003, 22:56:01 »
stunt dag roeleert

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8135 Gepost op: 27-02-2003, 23:27:09 »
Bij ons heet dat kolderdag, vraag me af wanneer dat is... (ik zit niet in de koldercommissie) We hebben dan ook een koldernacht, maar verder weet ik t nie zo precies, ik vertel het wel achteraf ;D

maar liefst drie forummers binnenkort naar Parijs! haha, veel plezier alvast allemaal he ;)! (wanneer ga jij Doris, morgen al??)

hahahahaha, elke week de pijp uit ;D ;D

Welterusten!!! Morgen moet ik echt veeeeeeeel meer doen dan vandaag... zucht, vakantie bijna voorbij... ik gun het jullie wel hoor ;)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #8136 Gepost op: 28-02-2003, 00:14:24 »
Bij mij heette het 'gewoon' lsd (laatste schooldag). Heeft ook niet echt indruk op mij gemaakt, want ik kan me de dag niet eens meer herinneren... :o

YaBB SE is overigens nu ook officieel aan mij (samen met twee anderen) overgedragen door de twee guru's die het project zijn begonnen. Uiteraard ben ik zeer vereerd, want YaBB SE is toch wereldwijd een best wel veel gebruikt forum. Maar tegelijkertijd ook wat bezorgd. Het ontwikkelen van versie 2 gaat nog niet zo vlot als gehoopt, de beveiligingslekken houden ons ook bezig (zoals in een vorig topic al aangegeven) en momenteel zijn er partijen die knagen aan de licentie die we gebruiken (en ons daarmee het bloed onder de nagels weghalen).
Smeuige details (alleen maar over de overdracht ;)) zijn hier te lezen.

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8137 Gepost op: 28-02-2003, 08:50:27 »
Bij mij heette het 'gewoon' lsd (laatste schooldag). Heeft ook niet echt indruk op mij gemaakt, want ik kan me de dag niet eens meer herinneren... :o

Wij noemden die dag ook LSD, maar tegelijkertijd ook stunt-dag. Best vreemd eigenlijk.  :-\

Die dag was bij ons onderdeel van 'n hele leuke week, vandaar dat ik me alles nog goed kan herinneren. We zijn namelijk eerst met heel 6 atheneum 3 dagen op kamp geweest in Maastricht, daarna stunt-dag en de dag daarna eindexamengalabal.  :)

Citaat
YaBB SE is overigens nu ook officieel aan mij (samen met twee anderen) overgedragen door de twee guru's die het project zijn begonnen. Uiteraard ben ik zeer vereerd, want YaBB SE is toch wereldwijd een best wel veel gebruikt forum. Maar tegelijkertijd ook wat bezorgd. Het ontwikkelen van versie 2 gaat nog niet zo vlot als gehoopt, de beveiligingslekken houden ons ook bezig (zoals in een vorig topic al aangegeven) en momenteel zijn er partijen die knagen aan de licentie die we gebruiken (en ons daarmee het bloed onder de nagels weghalen).

Proficiat Comp!  :-*

Heel veel succes ermee en no worries: met jouw inzet zal 't vast allemaal goed komen! Hopenlijk kun je er voor zorgen dat je toch ook nog 'n heel klein beetje tijd over hebt voor ons hier op 't forum!  ;)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #8138 Gepost op: 28-02-2003, 10:24:14 »
Gefelicteerd comp!  :D En zoals je weet ben ik benieuwd :). Nu openBB en Ikonboard het veld gaan ruimen, wellicht een concurrentieslag... ;D (tip: convertor, convertor :P)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8139 Gepost op: 28-02-2003, 10:32:19 »
Aha! Bij ons komt dat ongeveer overeen met 'n dag die wij 'stunt-dag' noemen (tenminste hier in de omgeving). Dit is de laatste schooldag voor de eindexamenklassers en dan organiseren ze vanalles op school, maken er 'n complete rotzooi van en gaan dan 's avonds allemaal naar de stad. Dat was bij mij 'n erg gezellige dag moet ik zeggen.  :)
Bij ons heet dat ook zo. Heb ik alleen op de MAVO meegemaakt want op de MTS dezen ze nix (alleen BBQ).
Maar die stuntdag was leuk. Ze hadden een soort rampdag gemaakt. Er was zogenaamd een bom ontploft op school en wij waren slachtoffer compleet met schmink enzo en wij werden gered door het leger (de echte! was tegelijk hun rampenoefening). Werd ik ook "gered" door 2 militairen en ze tilden me op een brankaar (hoe schrijf je dat?) en mocht mee in de legerambulance MET sirene aan! Het meisje naast me (want we lagen er met z'n 2en in) vond het heel eng en ze schreeude zowat de hele weg. Ik vond het kicken en die 2 militairen voorin vonden het helemaal geweldig dat dat meisje zo schreeuwde want ze zaten de hele weg te lachen :D
Al met al een hele leuke dag die ik niet zo snel meer zal vergeten :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.