Haihai,
hoewel ik nog buitengewoon weinig hw gemaakt heb en het nog niet echt laat is, ok wel officieel avond maar heb nog niet eens gegeten (ga ik wel zo doen dus moet t kort houden - hmm lasagne
), ben ik natuurlijk toch weer veel te verslaafd om niet nu al te gaan forummen...
Vanmiddag heb ik dus mn foto's opgehaald, wel leuk op zich, btje weinig (was maar rolletje van 12 en ook nog n paar mislukt) en de bekende kwaliteit van de combinatie moi + mijn fototoestel...
maja zitten ook wel leuke tussen, bijv de foto van mijn groepje in Parijs, jaja incl D3
en ook een grappige is die van de ochtendgymnastiek tijdens de Indianacht
. Verder heb ik in de stad de 'Samengevat'-boekjes gekocht van scheikunde an wiskunde (die van natuurkunde moest besteld worden en van bio had ik al), ja zucht examen komt nu toch echt dichtbij... (een van die cabaretvrienden zei gister nog ns tegen me dat ie het toch zo jammer vond dat ik volgend jaar niet meer mee kon doen, zo lief!
)
En toen ik uit de stad kwam, ben ik nog even langs een jarige vriendin gefietst om een kaartje in de bus te gooien, maar ze had me gezien en even uitgenodigd naar binnen te gaan, dus daar ben ik ook weer een uurtje blijven hangen
. Was best gezellig en bovendien erg leuk om haar gewoon weer eens te zien, want ik spreek haar eigenlijk alleen maar via msn en email, ze zit niet bij jp of zo dus eigenlijk zie ik haar nooit. Ik ken dr nog van de basisschool. Een goede vriendin van haar (ook uit onze oude klas) zit wel bij mij op jp dus die ken ik heel goed en die was er ook, en nu heb ik ook eens hun vriendjes ontmoet over wie ze het altijd hebben
. Dus dat was wel geslaagd om daar weer eens geweest te zijn, maar ja, toen was het alweer bijna vijf uur toen ik thuiskwam (jaja, ik had nl ook nog behoorlijk uitgeslapen vandaar dat ik pas laat naar de stad vertrok). Toen had ik echt helemaaaal geen zin meer om nog hw te maken, kwilde forummen, maar dat heb ik toen niet gedaan, vond ik toch best wel goed van mezelf, ik ben nog ff verder gegaan met Grieks vertalen. Echt leuk, stukje over Skylla en Charybdis
mss bekend? das heel spannend enzow dus leuk om te vertalen. Maja dat vind ik meestal wel leuk dus vandaar dat ik vandaag alleen maar Grieks heb vertaald en alle andere vakken onaangeroerd bleven...
Nou, de lasagne doet er langer over dan ik dacht
dus echt kort is t niet gebleven hahaha (alsof jullie dat verwacht hadden van mij
). Mss kan ik dan ook nog ff snel de andere topics bijlezen (die schieten tegenwoordig echt als paddestoelen uit de grond zeg...
).
liefs, Annemieke
PS: over carnaval, kga het dus dit jaar ook eens vieren, ik weet niet echt of ik het nou leuk vind of niet... ik kan me iig wel voorstellen dat je het leuk vindt, maar ook erg goed dat je het niet leuk vindt...