Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2527626 keer)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8100 Gepost op: 27-02-2003, 12:45:35 »
ze zitten er nu 2 weken in ofso, nog nie zolang dus... geen idee eigenlijk !

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #8101 Gepost op: 27-02-2003, 12:49:00 »
ehm... ohwjah :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8102 Gepost op: 27-02-2003, 16:14:16 »
Goeiemiddag allemaal,

eindelijk thuis van 'n ontzettend vervelende dag. Ik had vandaag maar 2 lesuren met daar tussenin 'n aantal uren vrij. Nu hadden we met ons projectgroepje vanmiddag na die laatste les 'n afspraak bij mijn stagebedrijf. We moeten dat project namelijk voor 'n bedrijf doen en we hebben toen mijn stagebedrijf gekozen, omdat ik daar al veel info over had. Maar voor mijn medestudenten heb ik toen toch 'n afspraak gemaakt, zodat zij ook wat meer over 't bedrijf te weten konden krijgen.

Begonnen m'n groepsgenoten vanmorgen te zeuren dat ze niet zolang wilde wachten op die afspraak en dat ik maar moest bellen of we niet al 's morgens konden komen. Ik was 't er dus niet mee eens, omdat ik vind dat je 't niet kan maken om om 10.45 uur te bellen dat je al over 'n uur komt i.p.v. 's middags om 14.30 uur. De man waarmee we 'n afspraak hadden heeft 't altijd heel druk, dus hoogstwaarschijnlijk had hij toch niet eerder gekund. Bovendien wilde ik nog naar die les die we 's middags hadden. Ik heb dus geweigerd om te bellen met als gevolgd dat m'n groepsgenoten allemaal kwaad op me waren. Met tegenzin zijn ze dan toch meegegaan net, maar 't ging niet bepaald van harte. Dat moet ook 'n 'leuke' indruk gemaakt hebben op m'n stagebedrijf.  :-[

Maar goed, dat is gelukkig weer achter de rug en nu heb ik ook VAKANTIE!!!  :)

Morgen namelijk geen lessen, dus kan ik nu al gaan vieren dat ik 'n week niet naar school toe hoef en Carneval kan gaan vieren! Jammergenoeg moet ik toch wel 't een en ander voor m'n studie doen in de vakantie, maar dat komt wel na aswoensdag!  ;)

@miesh: leuk je haren!

Doris, veel plezier met je familie en alvast veel plezier in Parijs!

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #8103 Gepost op: 27-02-2003, 16:16:18 »
Balen zeg Han, zit je de laatste tijd niet mee wel?
Heb jij ook nog leuke dagen??

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #8104 Gepost op: 27-02-2003, 16:19:30 »
Indeed, gebruik je vakantie maar even om goed tot rust te komen!

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8105 Gepost op: 27-02-2003, 16:29:28 »
Balen zeg Han, zit je de laatste tijd niet mee wel?
Heb jij ook nog leuke dagen??

Ja hoor. Alleen zit 't me de laatste tijd meer tegen dan mee geloof ik.  :-\

Ik weet niet wat 't was met m'n groepsleden vandaag. Ze hadden teveel zin in de Carnaval denk ik en konden 't daarom misschien niet opbrengen om nog 'n paar uurtjes op school te wachten op die afspraak. Ik ben wel blij dat ik bij m'n standpunt gebleven ben en dat ik die afspraak niet vervroegd heb. Dat had ik eenvoudigweg niet kunnen maken tegenover die man waarmee we de afspraak hadden. Hopenlijk hebben m'n groepsgenoten dat inmiddels ook begrepen en zijn ze na de vakantie weer alles vergeten.  ;)

Citaat
Indeed, gebruik je vakantie maar even om goed tot rust te komen!

Dat zal ik zeker doen!  :D

En ik ben er nu eigenlijk al mee begonnen. Effe 't forum bijlezen en dan gaat de videoband van De Mol erin om wat afleveringen terug te kijken. (ik heb gisteren al aflevering 1 en 2 herbekeken) En dan is m'n relax middagje/avond compleet.  :)

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #8106 Gepost op: 27-02-2003, 16:31:14 »
En anders moet je maar de finale komen kijken in Eindhoven op 9 maart, is helemaal relaxt  :D

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8107 Gepost op: 27-02-2003, 16:31:56 »
Ja, gezellig  8)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8108 Gepost op: 27-02-2003, 16:32:39 »
Morgen namelijk geen lessen, dus kan ik nu al gaan vieren dat ik 'n week niet naar school toe hoef en Carnaval kan gaan vieren! Jammergenoeg moet ik toch wel 't een en ander voor m'n studie doen in de vakantie, maar dat komt wel na as woensdag!  ;)

Ja ik heb morgen nog wel 1 lesje..dus da stelt niks voor...en verder idd werken voor school nog in de vakantie, maarja eerst CARNAVAL!!!
joepiejeee
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8109 Gepost op: 27-02-2003, 16:38:24 »
(8) En nu die handjes in de lucht!

Muwhahahahahahahahaha

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8110 Gepost op: 27-02-2003, 16:39:27 »
Alaaf, alaaf

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #8111 Gepost op: 27-02-2003, 16:39:34 »
VAUT VAUT VAUT

ik ga em downen voor je, w8 jij maar es!

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8112 Gepost op: 27-02-2003, 16:40:42 »
Oh god, ben benieuwd ;D

Prei op m'n dij?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8113 Gepost op: 27-02-2003, 17:11:45 »
Ik merk 't al: jullie hebben hele andere ideeen van Carnaval als hoe 't hier in Limburg werkelijk gevierd wordt.  ;D

Om alvast in de stemming te komen, wat zoepkoel-foto's:

En jullie hoeven niet te gaan zoeken: ik sta er niet op!  ;)

En dan nog 'n mooie foto van m'n broer en zijn vriendin:

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #8114 Gepost op: 27-02-2003, 17:22:04 »
Prachtig Han, maar niet voor mij weggelegd...

En dat voor een rasechte Brabander die het zelfs 2 keer in Maastricht geprobeerd heeft, ik blijf het een vreemd feest vinden, sorry

Maar wrom mag ik die ene week met carnaval zo raar doen als ik maar wil zonder dat er iemand mij uitlacht en die andere 51 weken niet? Ik doe het dus al jaren andersom, ik doe 51 weken raar en vreemd, en met de carnaval zul je me nergens zien  :D
Maar iedereen die gaat carnavallen: heeeeel veel plezier toegewenst!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8115 Gepost op: 27-02-2003, 17:35:58 »
Prachtig Han, maar niet voor mij weggelegd...

En dat voor een rasechte Brabander die het zelfs 2 keer in Maastricht geprobeerd heeft, ik blijf het een vreemd feest vinden, sorry

Niks te sorry. Ik kan 't me goed voorstellen dat je 't 'n raar feest vindt. Ik denk dat 80% van de Nederlanders 't volledig met je eens is!  ;)

Ieder z'n eigen ding zal ik maar zeggen. Ik ben er hier in Venlo mee opgegroeid, maar als ik meer in 't noorden van Nederland was geboren dan had ik Carnaval waarschijnlijk ook maar 'n gek feest gevonden.

Citaat
Maar wrom mag ik die ene week met carnaval zo raar doen als ik maar wil zonder dat er iemand mij uitlacht en die andere 51 weken niet? Ik doe het dus al jaren andersom, ik doe 51 weken raar en vreemd, en met de carnaval zul je me nergens zien  :D

Zo kan 't ook natuurlijk!  ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8116 Gepost op: 27-02-2003, 17:47:06 »
ik doe 51 weken raar en vreemd
Dat verklaart een hoop  :-*

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #8117 Gepost op: 27-02-2003, 18:10:37 »
Bevalt me erg goed hoor Pino  :P

En Han, ik blijf het grappig vinden dat jullie Limburgers alles wat buiten Limburg ligt Hollands noemen, ik kom dus ook uit het Zuiden hoor  :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8118 Gepost op: 27-02-2003, 18:24:12 »
Haihai,
hoewel ik nog buitengewoon weinig hw gemaakt heb en het nog niet echt laat is, ok wel officieel avond maar heb nog niet eens gegeten (ga ik wel zo doen dus moet t kort houden - hmm lasagne ;)), ben ik natuurlijk toch weer veel te verslaafd om niet nu al te gaan forummen...
Vanmiddag heb ik dus mn foto's opgehaald, wel leuk op zich, btje weinig (was maar rolletje van 12 en ook nog n paar mislukt) en de bekende kwaliteit van de combinatie moi + mijn fototoestel... ::) maja zitten ook wel leuke tussen, bijv de foto van mijn groepje in Parijs, jaja incl D3 ;) ;D en ook een grappige is die van de ochtendgymnastiek tijdens de Indianacht ;D. Verder heb ik in de stad de 'Samengevat'-boekjes gekocht van scheikunde an wiskunde (die van natuurkunde moest besteld worden en van bio had ik al), ja zucht examen komt nu toch echt dichtbij... (een van die cabaretvrienden zei gister nog ns tegen me dat ie het toch zo jammer vond dat ik volgend jaar niet meer mee kon doen, zo lief! :))
En toen ik uit de stad kwam, ben ik nog even langs een jarige vriendin gefietst om een kaartje in de bus te gooien, maar ze had me gezien en even uitgenodigd naar binnen te gaan, dus daar ben ik ook weer een uurtje blijven hangen :D. Was best gezellig en bovendien erg leuk om haar gewoon weer eens te zien, want ik spreek haar eigenlijk alleen maar via msn en email, ze zit niet bij jp of zo dus eigenlijk zie ik haar nooit. Ik ken dr nog van de basisschool. Een goede vriendin van haar (ook uit onze oude klas) zit wel bij mij op jp dus die ken ik heel goed en die was er ook, en nu heb ik ook eens hun vriendjes ontmoet over wie ze het altijd hebben :). Dus dat was wel geslaagd om daar weer eens geweest te zijn, maar ja, toen was het alweer bijna vijf uur toen ik thuiskwam (jaja, ik had nl ook nog behoorlijk uitgeslapen vandaar dat ik pas laat naar de stad vertrok). Toen had ik echt helemaaaal geen zin meer om nog hw te maken, kwilde forummen, maar dat heb ik toen niet gedaan, vond ik toch best wel goed van mezelf, ik ben nog ff verder gegaan met Grieks vertalen. Echt leuk, stukje over Skylla en Charybdis mss bekend? das heel spannend enzow dus leuk om te vertalen. Maja dat vind ik meestal wel leuk dus vandaar dat ik vandaag alleen maar Grieks heb vertaald en alle andere vakken onaangeroerd bleven...

Nou, de lasagne doet er langer over dan ik dacht ;D dus echt kort is t niet gebleven hahaha (alsof jullie dat verwacht hadden van mij :P). Mss kan ik dan ook nog ff snel de andere topics bijlezen (die schieten tegenwoordig echt als paddestoelen uit de grond zeg... :o).

liefs, Annemieke

PS: over carnaval, kga het dus dit jaar ook eens vieren, ik weet niet echt of ik het nou leuk vind of niet... ik kan me iig wel voorstellen dat je het leuk vindt, maar ook erg goed dat je het niet leuk vindt... ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8119 Gepost op: 27-02-2003, 18:24:57 »
En Han, ik blijf het grappig vinden dat jullie Limburgers alles wat buiten Limburg ligt Hollands noemen, ik kom dus ook uit het Zuiden hoor  :P

Ik heb helemaal niet 'Holland' genoemd in m'n post.  :P

D'r heerst hier in Limburg idd wel 'n gevoel van: 'Limburg is anders dan de rest van Nederland'. Vandaar dat we ook niet zoveel samenhang zien met de andere zuidelijke provincies van Nederland. We weten natuurlijk dat er in Brabant ook Carnaval gevierd wordt, maar dat is ook weer op 'n dusdanig andere manier als hier in Limburg dat we ons toch niet zo zeer verbonden voelen met Brabant ook al hebben we de Carnaval gemeen.  ;)