Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2528789 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8040 Gepost op: 26-02-2003, 17:28:34 »
Of het moet zijn dat ik me braaf heb gedragen met slechts 2 pils ipv een hoop?  :P

Ja, dat klopt, met de píls heeft hij zich braaf gedragen.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #8041 Gepost op: 26-02-2003, 17:28:55 »
Doos is het ook die Leen, krijg ik nu een sms hahaha, fenn zeg 's dat ze naar de tijd moet kijken van verzenden

Huh? zal t zegge maar hoezow

verandering: ow ze doet net dr foon pas aan..vandaar. (ik snap het nu ook want ze had dr foontje thuis laten liggen...)

« Laatst bewerkt op: 26-02-2003, 17:30:43 door Fennie »
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #8042 Gepost op: 26-02-2003, 17:31:20 »
Ik had d'r vanmorgen om 6.00 een sms gestuurd, stuurt ze me er net een terug... waarom ik NU in de trein zit. Vandaar, maar wellicht is ze er zelf al achter gekomen  :P

Citaat
a, dat klopt, met de píls heeft hij zich braaf gedragen.

Nou ik bedoel maar, keibraaf geweest.

* WCEend trekt een pilje open... geintje

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #8043 Gepost op: 26-02-2003, 17:32:12 »
Tomas durfde zeker geen pilsje meer te nemen nadat ik vertrokken was?
En Pino, kan me voorstellen dat het tussen 12 en 5 gezelliger was als daarvoor/na hoor, volgens mij zag ik er echt nie uit, ik was iig wel heel erg stil voor mijn doen  ;D
Ik duik de bank ook weer ff op en probeer es een krentenbolleke naar binnen te werken, want aangezien jullie die geen genomen hebben gisteren heb ik er keiveel over  :-\

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8044 Gepost op: 26-02-2003, 17:34:53 »
Waren er krentenbollen dan???!!! :o Had dat maar gezegd!!! Nee hoor geintje, volgens mij was er wel meer over dan alleen wat krentenbollen. Djeez, ik zit nu nog vol (was wel lekker!)

En dat van 12-5 was echt een grapje hoor!! Dat snap je toch wel he? He? Toch? Ja he?

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #8045 Gepost op: 26-02-2003, 17:39:11 »
Verhip ik zie nu je handtekening pas, nu snap ik wrom je zo op die foto van U2 wees gisteren  :D
Zekers weten dat het een grapje is? Volgens mij meen je het hoor  :'(

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #8046 Gepost op: 26-02-2003, 17:42:50 »
 :o Eend zich gedragen??? En wat dachten jullie dan van: wanna play with my rubber duckie?? ???

When God created man, she was only joking!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8047 Gepost op: 26-02-2003, 17:44:15 »
Verhip ik zie nu je handtekening pas, nu snap ik wrom je zo op die foto van U2 wees gisteren  :D
Ja joh!!! Ik ben een mega-U2 fan!! Had je m'n kettinkje niet gezien dan? Onderweg naar jou en weer naar huis heb ik heerlijk zitten meebleren in de auto (half veldhoven was dus om 5:45 wakker vanmorgen ;D ;D) dus daarom vond ik het zo leuk om bij jou aan gekomen, met U2 nog tussen de oren, die poster te zien hangen.

En nee, echt echt echt een grapje, een inkoppertje zogezegd. Ik moet wel bekennen dat ik van de gelegenheid gebruik heb gemaakt om je U2-cd-collectie te jatten bekijken.
*Ellen staat nu op om haar cd's te tellen... ;)

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8048 Gepost op: 26-02-2003, 17:44:22 »
Ssssssssssssst Jet  :-X. Laten we het er gewoon op houden dat ik buitgewoon braaf was?  :-X

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8049 Gepost op: 26-02-2003, 17:45:24 »
:o Eend zich gedragen??? En wat dachten jullie dan van: wanna play with my rubber duckie?? ???
Oja!!! Die had ik waarschijnlijk verdrongen. Net zoals al die andere schunnige opmerkingen waarschijnlijk...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #8050 Gepost op: 26-02-2003, 17:51:22 »
schunnige opmerkingen??? we waren allemaal heel braaf en verantwoord toch???

When God created man, she was only joking!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8051 Gepost op: 26-02-2003, 17:52:24 »
schunnige opmerkingen??? we waren allemaal heel braaf en verantwoord toch???
Ja, eigenlijk was het maar een saaie molathon, ik had meer van jullie verwacht  :P

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8052 Gepost op: 26-02-2003, 18:13:47 »
Ja, eigenlijk was het maar een saaie molathon, ik had meer van jullie verwacht  :P

Tjonge, laat je de kooi buiten, is ze nog niet blij :P

Moet je nog een keer komen als iedereen uitgeslapen en fit is  ;D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #8053 Gepost op: 26-02-2003, 19:29:56 »
De schunnigste opmerking was toch wel van de gastvrouw zelf hoor. "Zal ik em er in steken?"

*geeuw* en ik begin nu al weer moe te worden... En ik moet nog naar [hoog stemmetje]Lillydale![/hoog stemmetje]

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #8054 Gepost op: 26-02-2003, 19:57:10 »
ja die stem van die hal trilt nog na in mijn oren verder idd een rustige molathon met heel veel herhalingen.  Was sneller moe als andere keren, kan aan de les liggen die ik van te voren nog had.

Verder was ellen weer een geweldige gastvrouw, zonder dat ze echt fysiek aanwezig was.

En U2, kunnen we daar geen forum over beginnen een topic is te  klein. Ik kan het nummer elevation niet meer gewoon zingen, ik hoor steeds die meg enthousiaste gasten in het sportpaleis er door heen. te pas  en te onpas elevation schreeuwend , door de maat heen, tegen de maat aan. Erg gezellige bende.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #8055 Gepost op: 26-02-2003, 20:02:05 »
Your wish is my blabladibla...zie nieuw U2 topic  ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #8056 Gepost op: 26-02-2003, 20:56:40 »
Over carnaval gesproken: da's ook traditie in't verre Oosten, nouja, niet zozeer Enschede, maar iets verder het Twentsche land in en ik heb zelfs collega's die daarvoor gewoon een dag vrijgevraagd hebben om met de praalwagen mee te lopen :o ;D
Tsja, je hebt ook sommige mensen die een hele week vrij nemen.... ::) Sterker nog, je hebt ook gemeentes waar twee dagen niet gewerkt wordt omdat het carnaval is (de winkels zijn dus ook dicht!)

Leuk dat het zo goed gaat met het forum/de site. Jullie doen er toch een hoop moeite aan, dat moet wel een fijn gevoel geven.

Zo te horen was de molathon heel leuk. Het lijkt me alleen heel moeilijk om een heel nacht op te blijven, hoe leuk de Mol ook is. Blijkbaar lukt het jullie prima, dus wie weet ga ik het ook eens een keertje proberen.

Nog twee dagen werken en dan.... (jullie weten het al) CARNAVAL!!!!!

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8057 Gepost op: 26-02-2003, 21:27:31 »
Citaat
Zo te horen was de molathon heel leuk. Het lijkt me alleen heel moeilijk om een heel nacht op te blijven, hoe leuk de Mol ook is. Blijkbaar lukt het jullie prima, dus wie weet ga ik het ook eens een keertje proberen.

Het valt reuze mee Ovide (als je niet ziek bent dan ;)). Na een tijdje ben je toch over je slaap heen. In Juli was ik ook 44,5 uur op ;). En je bent van harte welkom  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8058 Gepost op: 26-02-2003, 21:28:59 »
Is echt waar, Ovide, is goed om te doen. Vooral als je in gezelschap verkeert waarbij je niet langer dan 2 seconden je ogen durft te sluiten  ;D

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8059 Gepost op: 26-02-2003, 21:32:05 »
Is echt waar, Ovide, is goed om te doen. Vooral als je in gezelschap verkeert waarbij je niet langer dan 2 seconden je ogen durft te sluiten  ;D

Ik zou me bijna aangsproken voelen!  :o