Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2528759 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #8000 Gepost op: 25-02-2003, 20:05:08 »
Ik 8001ste, wat vinden jullie van mijn nieuwe Avatar???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8001 Gepost op: 25-02-2003, 20:31:03 »
erg vrouwelijk :) de zin eronder doet me ergens aan denken  ;D

@amiesh: jap, ik ga morgen gewoon naar school, kwil echt niet teveel missen  :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #8002 Gepost op: 25-02-2003, 22:01:47 »
oke dan is de 8003e voor mij, zo lang niet meer geweest dat ik het feest van de 400ste pagina heb gemist :( , maar goed ik neem wel een caakie hier uit de kast en beeld me in dat het die geweldige taart is ;)

tja ik beleef in het prive niet echt veel op het moment (vier geen carnaval dat zal het zijn) maar goed we zijn dus wel druk bezig met het spel (der spellen natuurlijk) en dat heeft wel wat tijd nodig zo nu en dan  ::)

iedereen die ziek is beterschap , en de groeten van kim (aan de rest ook natuurlijk  8))

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8003 Gepost op: 25-02-2003, 22:08:43 »
Post nr 8004 in de Molshoop:

Hmmm, nee. Ik wilde wel altijd een keer gaan, lijkt me zo lachen met die trein met allemaal carnavalisten, maar het is zo druk en vaak zo koud. Ik kijk wel altijd op tv, dat is echt een goeie opwarmer!

Op de tv kijken is idd ook altijd al leuk! Jammer dat ik moet werken, maar m'n moeder neemt 't vast wel weer op (dat doet ze ieder jaar, omdat m'n broer altijd zo vaak in beeld komt... ;D ) en dan kijk ik 't later wel 'n keertje. We hebben in de bakkerij wel L1 op de radio op staan, dus dan kunnen we ook 'n beetje meegenieten van de zoepkoel. Bovendien komen al die dronken Carnavalsvierders dan 's middags bij ons langs om wat te eten te halen en dat kan voor erg leuke taferelen zorgen.  ;)

Ik kom net van m'n training af en we hebben weer hard gewerkt aan onze wedstrijddans. 't begint eindelijk nu ergens op te lijken, maar ik vrees toch dat er geen prijzen inzitten dit jaar. Och ja, meedoen is belangrijker dan winnen zullen we maar als motto nemen dit jaar.  :)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #8004 Gepost op: 25-02-2003, 23:21:34 »
Over carnaval gesproken: da's ook traditie in't verre Oosten, nouja, niet zozeer Enschede, maar iets verder het Twentsche land in en ik heb zelfs collega's die daarvoor gewoon een dag vrijgevraagd hebben om met de praalwagen mee te lopen :o ;D

Dit is de 8000-ste post in dit topic!  :D
correctie: Het 8000ste antwoord! Maar de 8001ste post ;)

(en nog even en dan is dit topic 50.000 keer bekeken...wohooo)

Maar meer algemeen: het gaat goed met WieIsDeMol.Com :D Gemeten over de afgelopen twee maanden, is WieIsDeMol.Com op het officiële MSN-forum na het grootste forum (wat betreft aantal geposte berichten)!!

En het gaat weer wat beter met YaBB SE. Nadat twee maand geleden een lek werd gepubliceerd was er een grote groep hackers die over het internet massaal YaBB SE boards heeft zitten te hacken. Maar de rust lijkt weer terug te keren en daarmee neemt ook de paranoïa rondom YaBB SE wat af.
voor die dat nog niet wisten (kan ik me haast niet voorstellen): ben in m'n vrije tijd ontwikkelaar bij de makers van die prachtige forumsoftware genaamd YaBB SE

« Laatst bewerkt op: 25-02-2003, 23:22:05 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8005 Gepost op: 26-02-2003, 04:35:25 »
wohooo...er is nog een stukje taart, thanx pino ;D

dit is dus post 8007  :o wie was er ook al weer de bedenker van de naam 'de molshoop', ik meen me vaag te herinneren dat daarover een poll werd gehouden....hmmm dat waren nog eens tijden - tijden dat deze huiskamer nog een testforum was ;)

slecht nieuws over die andere molshoop :

Met ingang van 1 oktober 2002 zijn de activiteiten van Jongerencafé de Molshoop beëindigd.
We kijken met plezier terug op de afgelopen vijf jaar en bedanken iedereen voor bezoek, meedenken en belangstelling!

anyway, blij te horen dat het goed gaat compuart!

goeiemorgen!

vlaming

« Laatst bewerkt op: 26-02-2003, 04:41:25 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8006 Gepost op: 26-02-2003, 08:53:35 »
Maar meer algemeen: het gaat goed met WieIsDeMol.Com :D Gemeten over de afgelopen twee maanden, is WieIsDeMol.Com op het officiële MSN-forum na het grootste forum (wat betreft aantal geposte berichten)!!

Proficiat dat 't zo goed gaat met WIDM.com Compuart! Ze zal de komende maanden alleen nog maar succesvoller worden denk ik, nu de nieuwe Nederlandse serie weer gaat lopen en Mol Online van start zal gaan.  :)

Citaat
voor die dat nog niet wisten (kan ik me haast niet voorstellen): ben in m'n vrije tijd ontwikkelaar bij de makers van die prachtige forumsoftware genaamd YaBB SE

Heb je naast WIDM.com dan nog vrije tijd?  :o ;)

dit is dus post 8007  :o wie was er ook al weer de bedenker van de naam 'de molshoop', ik meen me vaag te herinneren dat daarover een poll werd gehouden....hmmm dat waren nog eens tijden - tijden dat deze huiskamer nog een testforum was ;)

Oeh dat klinkt lang geleden vlaming! Heb je soms heimwee naar die tijden dat je bent gaan graven in 't verleden van de Molshoop?  ;)

't blijft toch geweldig om te zien dat ook de huiskamer uitgegroeid is tot 'n zeer succesvol forum met als grote middelpunt natuurlijk onze geweldig goed lopende Molshoop.  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #8007 Gepost op: 26-02-2003, 09:27:05 »
WIDM.com bijna de grootste? Jeej! :D Alleen maar feest hier. De molshoop z'n 400ste blz, de 8000ste post, bijna 50.000x bekeken enz enz enz. Leuk!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #8008 Gepost op: 26-02-2003, 10:19:25 »
Proficiat dat 't zo goed gaat met WIDM.com Compuart!
proficiat aan alle bezoekers! Jullie maken het mogelijk :)

Citaat
Ze zal de komende maanden alleen nog maar succesvoller worden denk ik, nu de nieuwe Nederlandse serie weer gaat lopen en Mol Online van start zal gaan.  :)
Tsja, je zou haast zeggen van wel. De site had vorig jaar na de uitzending vorig jaar teveel bezoekers, waardoor de server crashte, maar ben erg benieuwd hoeveel we er dit jaar tegelijkertijd zullen gaan krijgen. De forumsoftware heeft een flinke upgrade gekregen, dus ik heb er alle vertrouwen dat het goed zal gaan.

Citaat
Heb je naast WIDM.com dan nog vrije tijd?  :o ;)
heh, het valt niet mee om de tijd evenwichtig te verdelen. Beide trekken aan je tijd, maar goed, op dit moment is WieIsDeMol.Com even belangrijker. Na het seizoen stort ik me weer volledig op YaBB SE (2). En dat is ook wel nodig, want de twee oorspronkelijke oprichters zijn langzamerhand naar de achtergrond aan het gaan en dan zal het aan de twee nieuwe admins zijn om de kar te trekken (gok ik zo).

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #8009 Gepost op: 26-02-2003, 11:30:55 »
gefeliciteerd dat t zo goed gaat comp, dat is nou s een pluim op je werk :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #8010 Gepost op: 26-02-2003, 11:38:59 »
Gefeli Compuart! :-* Moet toch idd wel veel voldoening geven!

Ik ben net thuis, was weer gezelli bij mn tante, kwas dr echt lang niet geweest. Nu even douchen, bijlezen, mss nog iemand bellen, naja, en vanavond cabaret!!! jeeeeeej!! :D tis woensdag woensdag woensdag...

Debbie, al zenuwachtig voor Parijs? ;)

liefs Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #8011 Gepost op: 26-02-2003, 11:57:06 »
Idd erg fijn dat het goed gaat met WIDM.com

Ik had vanochtend weer zo'n oersaai college Kennismanagement.  :-\ Daarna ben ik even naar de supermarkt geweest. Ik ben blij als de vakanties weer afgelopen zijn zeg! Al die kinderen die rennen en schreeuwen door die winkel! :o Waar gaat t heen...  ::)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #8012 Gepost op: 26-02-2003, 12:48:41 »
... naar een vrij normale supermarkt Malc. Ik heb persoonlijk meer last van mensen die stelen (en dat zijn er echt veel  :o) dan aan schreeuwende kinders.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8013 Gepost op: 26-02-2003, 12:49:49 »
'Meneer waar liggen de frufo-toetjes?'  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8014 Gepost op: 26-02-2003, 12:55:04 »
Rechterhoek 2e plank van onder  8)

Heel "verbazend" is toch dat dié dingen nou nooit gezocht worden, hoe zou het toch komen  :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #8015 Gepost op: 26-02-2003, 13:02:09 »
SCHOKKEND nieuws in het Eindhovens Dagblad vandaag!
Onze stadsprediker heeft een ongeluk gehad!! Om 15:00 is hij met zijn brommobiel aangereden, gevolg: een gebroken been.
Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat hij, niet lang daarvoor, contact heeft gehad met een aantal molfanaten.....
Toeval?
Bestaat niet!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8016 Gepost op: 26-02-2003, 13:04:26 »
ik vond ze lekker  ::)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #8017 Gepost op: 26-02-2003, 13:05:37 »
wat een invloed kunnen die molfanaten hebben zeg  :-X

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #8018 Gepost op: 26-02-2003, 13:17:25 »
SCHOKKEND nieuws in het Eindhovens Dagblad vandaag!
Onze stadsprediker heeft een ongeluk gehad!! Om 15:00 is hij met zijn brommobiel aangereden, gevolg: een gebroken been.
Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat hij, niet lang daarvoor, contact heeft gehad met een aantal molfanaten.....
Toeval?
Bestaat niet!

Ik weet van niks!

* WCEend duikt onder

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #8019 Gepost op: 26-02-2003, 14:45:07 »
Oeh dat klinkt lang geleden vlaming! Heb je soms heimwee naar die tijden dat je bent gaan graven in 't verleden van de Molshoop?  ;)

ja....zoiets was het wel han13 - khad fkes een zwak moment ;) 't was wel eens plezant om terug te gaan in de tijd :P maar je mag niet te lang stil blijven staan natuurlijk

nevermind what's been selling, it's what you're buying