Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2529325 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7980 Gepost op: 24-02-2003, 22:01:30 »
Ik heb een aantal liedjes gezien van het LVK en ook twee uit Venlo. Wel een succes voor Venlo, met drie liedjes in de finale en dan ook nog winnen.

Bij ons heeft de optocht dit jaat 150 deelnemers. Omdat de stadscarnavalsvereniging 5 x 11 jaar bestaat hebben alle deelnemers nummer 55 gekregen met een lettercombinatie. Die leetrcombinatie bepaalt het werkelijk startnummer. Dat wordt natuurlijk lachen, want dat kan alleen maar fout gaan met opstellen. De verslaggevers zullen het moeilijk gaan hebben dit jaar (de samengevatte optocht wordt altijd op een speciaal kanaal uitgezonden).
Ik ben in ieder geval heel benieuwd!

Ga je trouwens naar de zoepkoel of moet je werken?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7981 Gepost op: 24-02-2003, 22:15:08 »
oke oke, de soap is niet dood! ;)oejjj, grote schrik! :o
Gelukkig dat ie het nu weer doe iig ;)

Ja ik ben echt weer helemaal gelukkig! Ik heb m'n computer ook effe omhelsd om te 'm te tonen dat ik blij ben dat hij nog bij me is!  ;D

Ik heb een aantal liedjes gezien van het LVK en ook twee uit Venlo. Wel een succes voor Venlo, met drie liedjes in de finale en dan ook nog winnen.

Venlo had zelfs 4 liedjes in de finale, maar 1tje was niet leuk en is ook als enerlaatste geeindigd. Ik vind trouwens wel dat 't foute nummer van Venlo gewonnen heeft. De nummers 3 en 4 vond ik persoonlijk leuker.

Ik heb trouwens geloof ik geen nummer uit Heerlen gehoord. Hadden jullie niemand in de finale?  ???

Citaat
Bij ons heeft de optocht dit jaat 150 deelnemers. Omdat de stadscarnavalsvereniging 5 x 11 jaar bestaat hebben alle deelnemers nummer 55 gekregen met een lettercombinatie. Die leetrcombinatie bepaalt het werkelijk startnummer. Dat wordt natuurlijk lachen, want dat kan alleen maar fout gaan met opstellen. De verslaggevers zullen het moeilijk gaan hebben dit jaar (de samengevatte optocht wordt altijd op een speciaal kanaal uitgezonden).
Ik ben in ieder geval heel benieuwd!

Dat zal zeker problemen geven met die startnummers. Hebben jullie ook altijd zoveel van die gaten in de optocht? Ik vind 't toch altijd erg leuk om die mooie wagens en groepen te zien. En dan te gokken wie er in de prijzen gaan vallen.  :)

Citaat
Ga je trouwens naar de zoepkoel of moet je werken?

Ik ga helaas niet, want ik moet idd werken. De zaterdag van de Vastelaovend is altijd 'n hele drukke dag bij ons in de bakkerij. Als ik vrij had gehad, was ik denk ik ook niet naar de zoepkoel gegaan, want met dat kaartjessysteem dit jaar is 't voor Venlonaren erg moeilijk om erin te komen. De meeste kaartjes worden namelijk bij jullie in 't zuiden uitgegeven. Die paar honderd die voor Venlo waren, werden alleen aan vaste klanten van bepaalde cafe's uitgedeeld. De meeste Venlonaren gaan dus gewoon naar de Parade, waar ook 'n podium is.

M'n broer en z'n vriendengroep hebben trouwens wel kaartjes kunnen krijgen en zullen wel weer helemaal vooraan staan. Hun vriendengroep heet zoepkoel.nl (= ook 'n site) en die promoten ze altijd tijdens de boetegewoene boetezitting. Ze komen dan ook steeds in beeld en zo met borden en hebben vaak artiesten flessen wijn aangeboden na hun optreden. Ben 'ns benieuwd of ze dit jaar ook weer volop in beeld zullen zijn op L1. :)

Ga jij niet naar de zoepkoel met de zoepkoelexpres, ovide?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7982 Gepost op: 24-02-2003, 22:22:49 »
Ja ik ben echt weer helemaal gelukkig! Ik heb m'n computer ook effe omhelsd om te 'm te tonen dat ik blij ben dat hij nog bij me is!  ;D
;D ;D

Ik ga zo ff de laatste show kijken en dan naar bed! :)

Trustuh! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7983 Gepost op: 25-02-2003, 16:05:33 »
WAK!!! :o :o
Heeft er nog niemand gepost in de Bar?! Waar is iedereen ???
Hmm nouja, heb vandaag lkkr uitgeslapen (heh Tijgertje :P ) en toen wiskunde gemaakt... Wauw, ik loop weer goed :) En ben vanmiddag nog ff met un vriendin naar un rozenkweker geweest, voor evt. vakantiewerk in mei/zomer-vakantie! :) Alleen we moeten vanaaf bellen, want de eigenaar was er niet :-\ Ga zo strax heartbreak kijken, en dan nog ff wat voor school doen ofzo...
Ga morgenmiddag naar de kapper, ga dr un redelijk stuk afknippen plus plukjes lichtblond verven ;) Heb daar wel zin in! :)

Nog un fijne dag iedereen! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7984 Gepost op: 25-02-2003, 16:08:20 »
Er is weinig gepost zeg. Zeker omdat het vakantie is en iedereen aan het winkelen is :P

Hier verder weinig spectaculairs gebeurd. Beetje saai dus, maar vanavond weer lekker sporten (dat zal hoogstwaarschijnlijk ook de hoogtepunt van mijn dag zijn ::))

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7985 Gepost op: 25-02-2003, 16:11:25 »
Hmm nouja, heb vandaag lkkr uitgeslapen (heh Tijgertje :P )
Grrrrrrr >:(

En ik was eigenlijk ook de 1e die poste, maar omdat mijn collega achter mij stond kon ik hem niet wegdoen omdat ik (zogenaamd) druk bezig was met mijn werk ;D

Jij ook fijne dag :-*  En de rest natuurlijk ook!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7986 Gepost op: 25-02-2003, 16:17:54 »
Grrrrrrr >:(

En ik was eigenlijk ook de 1e die poste, maar omdat mijn collega achter mij stond kon ik hem niet wegdoen omdat ik (zogenaamd) druk bezig was met mijn werk ;D

Jij ook fijne dag :-*  En de rest natuurlijk ook!
hahaha, maar mijn post heb ik het eerst verzonden :P
Ik heb het idee dat je altijd hééél erg druk bezig bent op je werk! ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7987 Gepost op: 25-02-2003, 16:23:59 »
Zo, idd niet veel gepost in de bar vandaag!

Ik ben net terug van school, maar ik heb in totaal maar 4 lesuren gehad. We hadden namelijk 4 tussenuren allemaal achter elkaar. Toen ben ik maar gezellig met twee klasgenootjes gaan winkelen in 't centrum. Nog wat spulletjes voor de Carnaval gekocht ('t was echt enorm druk in de winkels met Carnavalsspullen!  :o ) en lekker 'n broodje gegeten bij Bakker Bart. 't was wel heel moeilijk daarna om weer terug naar school te gaan om de laatste twee lesuren bij te wonen.  ;)

Maar nu ben ik nog iets vergeten te kopen in de stad, dus ik ga zo nog maar effe naar 't winkelcentrum hier.

Tot strakkes!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7988 Gepost op: 25-02-2003, 16:25:00 »
haihai

ja vanochtend had ik ook al willen posten en heb ik ook wel al bijgelezen, maar toen kwam die vriendin uit mijn klas dus hier om aan natuurkunde po te werken en die is pas net weg... pffff, onwijs veel werk, bleek dus dat we heel veel rekenfouten hadden gemaakt waardoor de grafiek en de conclusies weer overnieuw moesten... zucht... ::) en we zijn nog steeds nog lang niet klaar, maar goed, wel een heel eind gekomen nu.

zometeen ga ik misschien nog naar mn tante (en oom en neefje (4) en nichtje(8)) in Amsterdam, die heb ik al zooow lang niet gezien dus we wilden weer snel eens iets afspreken, maar we hebben het allebei ontzettend druk dusja, mss dan gwoon maar ff een avondje langsgaan. Hoop dat het nog doorgaat... dan moet ik de trein van 17:13 hebben, dus niet te lang hier blijven hangen... goed, ik bel haar weer even, tot vanavond maar weer of zo en veel plezier met sporten Tijgertje en verder iedereen veel plezier met alle verdere bezigheden vanavond!!

oja btw, ik heb ook de Laatste Show gezien gister met Shadia, maar kvond dr niet veel aan eerlijk gezegd... :-X

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7989 Gepost op: 25-02-2003, 16:37:50 »
Ik heb het idee dat je altijd hééél erg druk bezig bent op je werk! ;)
Je hebt geen idee zo druk! ::)

Had ik een grapje gemaakt over mensen die aan het winkelen zijn vandaag EN WIE IS ER WEER AAN HET WINKELEN GEWEEST????
(en dan is het de bedoeling dat Han zich aangesproken voelt natuurlijk ;))

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7990 Gepost op: 25-02-2003, 16:57:25 »
zeg hey we zijn hemaal vergeten te vieren dat dit pagina 400 van de Bar is!! :D

goed, ik wilde ff zeggen dat ik idd nu naar Amsterdam ga en ik ben ws pas morgenochtend terug, dus fijne avond en welterusten iedereen :P tot morgen doeidoeiii!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7991 Gepost op: 25-02-2003, 17:09:06 »
400 pagina's!  :o  Dat moeten we vieren. :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7992 Gepost op: 25-02-2003, 17:27:10 »
Ik moet natuurlijk ook effe wat posten op deze 400ste pagina van de Molshoop.  8)

Had ik een grapje gemaakt over mensen die aan het winkelen zijn vandaag EN WIE IS ER WEER AAN HET WINKELEN GEWEEST????
(en dan is het de bedoeling dat Han zich aangesproken voelt natuurlijk ;))

Hihi! 't grote verschil tussen mij en die andere winkelende mensen is natuurlijk wel dat ik nog geen vakantie heb! Ik had gewoon 'n rustig dagje met weinig lessen vandaag.  :)

Maar ik leef met je mee hoor Tijgertje! Ik heb onlangs tijdens m'n stage kunnen ervaren hoe 't is om de hele dag op kantoor te zitten, terwijl andere mensen vrij hebben. En dat was niet leuk!  :-[

Citaat
oja btw, ik heb ook de Laatste Show gezien gister met Shadia, maar kvond dr niet veel aan eerlijk gezegd...

Ik heb 't ook gezien en ik vond 't wel 'n grappig gesprek. Wel veel dezelfde informatie als in de gesprekken op de radio met Shadia die vlaming online heeft gezet, maar dat hindert niet. Ik vond 't trouwens 'n beetje zielig dat ze zo voor de gek gehouden werd met haar leeftijd.

Veel plezier in Amsterdam e!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7993 Gepost op: 25-02-2003, 17:31:27 »
Niet alleen maar zeggen dat we iets moeten vieren, maar het gewoon doen he?!

400 bladzijden!!! Daar hoort taart bij!

Smakelijk, Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7994 Gepost op: 25-02-2003, 17:42:43 »
hmmmmmmmmmmmmmmm  :D

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7995 Gepost op: 25-02-2003, 18:04:57 »
400 blz ?! Feeesten  ;D

ik ben vroeger van school teruggekeerd, kmoest normaal nog naar studie maar vanmiddag kwam mijn koorts precies weer op en ik voel me echt nog niet 100%  :-\ zolang het maar over is tegen zondag !! (want maandag vertrek ik dan)

Der zijn ook wel wat leerkrachten ziek bij ons, khad vandaag 2u studie, maar dat was welgekomen omdat ik nog wat dingen moest bijvullen.

@e: veeel plezier in A'dam (wiiii de gedachte dat ik daar ook geweest ben is zooo leuk  :))
@de rest: vlieg er maar eens goed in en geniet van de taart  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7996 Gepost op: 25-02-2003, 18:06:39 »
Dit is de 52850e post ooit gepost op de 400e blz van de Bar!!!
(En dit is mijn 923e post!!!)

« Laatst bewerkt op: 25-02-2003, 18:09:00 door D**n »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7997 Gepost op: 25-02-2003, 19:31:46 »
Wauw! De 400ste bladzij! :D En ik heb het eerst daarop gepost 8)

Hmmmm, de taart is errug lkkr!!
Annemieke, veel plezier in A'dam!
A&K, nog beturrrschap, ga je morgen wel naar school?
Ik ga nu maar ff voor school bezig (...heb zin in morgen om 3 uur... :D )

Nog un fijne avond iedereen! :-*

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7998 Gepost op: 25-02-2003, 19:41:05 »
Ik heb trouwens geloof ik geen nummer uit Heerlen gehoord. Hadden jullie niemand in de finale?  ???
Nee helaas niet. Heerlen en sowieso de meest zuidelijke plaatsen komen minder vaak in de finale. Ik denk vanwege het dialect. Dat schijnt in de rest van Limburg toch iets moeilijker in het gehoor te liggen. Alhoewel bijvoorbeeld Maastricht elk jaar wel met een liedje in de finale staat. We hebben wel iets van twee  jaar geleden een liedje gehad dat in de zoepkoel heeft gestaan. Het heet  'Loemele'. Misschien ken je het wel.
Hebben jullie ook altijd zoveel van die gaten in de optocht? Ik vind 't toch altijd erg leuk om die mooie wagens en groepen te zien. En dan te gokken wie er in de prijzen gaan vallen.
Ik vind de optocht ook altijd heel leuk. En die grote gaten heb je hier dus ook. Enorm irritant, zeker als het koud is. Maar ja, als we grote wagens willen zien is het onvermijdelijk dat er gaten vallen. Tenminste zo gaat het hier. Die wagens komen moeilijk door de smalle bochten in het centrum, dus dan krijg je opstoppingen...
Ik ga helaas niet, want ik moet idd werken. De zaterdag van de Vastelaovend is altijd 'n hele drukke dag bij ons in de bakkerij. Als ik vrij had gehad, was ik denk ik ook niet naar de zoepkoel gegaan, want met dat kaartjessysteem dit jaar is 't voor Venlonaren erg moeilijk om erin te komen. De meeste kaartjes worden namelijk bij jullie in 't zuiden uitgegeven. Die paar honderd die voor Venlo waren, werden alleen aan vaste klanten van bepaalde cafe's uitgedeeld. De meeste Venlonaren gaan dus gewoon naar de Parade, waar ook 'n podium is.

M'n broer en z'n vriendengroep hebben trouwens wel kaartjes kunnen krijgen en zullen wel weer helemaal vooraan staan. Hun vriendengroep heet zoepkoel.nl (= ook 'n site) en die promoten ze altijd tijdens de boetegewoene boetezitting. Ze komen dan ook steeds in beeld en zo met borden en hebben vaak artiesten flessen wijn aangeboden na hun optreden. Ben 'ns benieuwd of ze dit jaar ook weer volop in beeld zullen zijn op L1. :)

Ga jij niet naar de zoepkoel met de zoepkoelexpres, ovide?
Hmmm, nee. Ik wilde wel altijd een keer gaan, lijkt me zo lachen met die trein met allemaal carnavalisten, maar het is zo druk en vaak zo koud. Ik kijk wel altijd op tv, dat is echt een goeie opwarmer!

Nou ik verheug me in ieder geval al erg, dat is denk ik wel te merken.

Verder weinig spannende dingen vandaag. Nog even de week volmaken en dan lekker een weekje feesten en vakantie vieren.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7999 Gepost op: 25-02-2003, 20:00:19 »
Dit is de 8000-ste post in dit topic!  :D