oke oke, de soap is niet dood! ;)oejjj, grote schrik!
Gelukkig dat ie het nu weer doe iig
Ja ik ben echt weer helemaal gelukkig! Ik heb m'n computer ook effe omhelsd om te 'm te tonen dat ik blij ben dat hij nog bij me is!
Ik heb een aantal liedjes gezien van het LVK en ook twee uit Venlo. Wel een succes voor Venlo, met drie liedjes in de finale en dan ook nog winnen.
Venlo had zelfs 4 liedjes in de finale, maar 1tje was niet leuk en is ook als enerlaatste geeindigd. Ik vind trouwens wel dat 't foute nummer van Venlo gewonnen heeft. De nummers 3 en 4 vond ik persoonlijk leuker.
Ik heb trouwens geloof ik geen nummer uit Heerlen gehoord. Hadden jullie niemand in de finale?
Bij ons heeft de optocht dit jaat 150 deelnemers. Omdat de stadscarnavalsvereniging 5 x 11 jaar bestaat hebben alle deelnemers nummer 55 gekregen met een lettercombinatie. Die leetrcombinatie bepaalt het werkelijk startnummer. Dat wordt natuurlijk lachen, want dat kan alleen maar fout gaan met opstellen. De verslaggevers zullen het moeilijk gaan hebben dit jaar (de samengevatte optocht wordt altijd op een speciaal kanaal uitgezonden).
Ik ben in ieder geval heel benieuwd!
Dat zal zeker problemen geven met die startnummers. Hebben jullie ook altijd zoveel van die gaten in de optocht? Ik vind 't toch altijd erg leuk om die mooie wagens en groepen te zien. En dan te gokken wie er in de prijzen gaan vallen.
Ga je trouwens naar de zoepkoel of moet je werken?
Ik ga helaas niet, want ik moet idd werken. De zaterdag van de Vastelaovend is altijd 'n hele drukke dag bij ons in de bakkerij. Als ik vrij had gehad, was ik denk ik ook niet naar de zoepkoel gegaan, want met dat kaartjessysteem dit jaar is 't voor Venlonaren erg moeilijk om erin te komen. De meeste kaartjes worden namelijk bij jullie in 't zuiden uitgegeven. Die paar honderd die voor Venlo waren, werden alleen aan vaste klanten van bepaalde cafe's uitgedeeld. De meeste Venlonaren gaan dus gewoon naar de Parade, waar ook 'n podium is.
M'n broer en z'n vriendengroep hebben trouwens wel kaartjes kunnen krijgen en zullen wel weer helemaal vooraan staan. Hun vriendengroep heet zoepkoel.nl (= ook 'n site) en die promoten ze altijd tijdens de boetegewoene boetezitting. Ze komen dan ook steeds in beeld en zo met borden en hebben vaak artiesten flessen wijn aangeboden na hun optreden. Ben 'ns benieuwd of ze dit jaar ook weer volop in beeld zullen zijn op L1.
Ga jij niet naar de zoepkoel met de zoepkoelexpres, ovide?