Hier thuis was net 'n moment van absolute paniek! De computer deed helemaal niks meer!
De computer was me vastgelopen, dus had ik 'm opnieuw opgestart alleen werkte dat niet. Ik bleef maar staren naar 'n zwart scherm. Nog maar 'n keer alles uitgezet toen en weer geprobeerd, maar 't bleef 'n zwart scherm. Tig keer proberen en nog steeds niets! Ik zag 't al voor me dat ik de komende dagen niet kon forummen en geen mail meer kon ontvangen en zo, dus jullie kunnen je vast voorstellen wat dat voor 'n angst voor me moet zijn geweest!
Nou bleek dus later dat 't reset-knopje vast zat en daardoor constant ingedrukt was. Ik denk dat dit de boosdoener geweest is, want toen ik die weer er uit geprutst had, deed alles 't toch m'n grote opluchting weer.
@Han: kijk je wel eens naar het L1-programma 'het Luiperke'? Dat wordt opgenomen bij een collega van mij thuis. Haar man heeft een productiebedrijf en het programma wordt bij hun thuis (in de studio) opgenomen. Ik vind dat zo grappig, je zou gewoon denken dat het in een cafe is. Ze bouwen dat speciaal voor het carnavalsseizoen op en daarna slaan ze de heel boel weer voor een jaar op.
Tuurlijk kijk ik naar 't Luiperke! Daar kijken we hier thuis altijd naar zo rond de Vastelaovend!
Ik wist idd niet dat 't bij iemand thuis opgenomen wordt en geen echt cafe is. Leuk om dat te weten nu!
Heb je pas niet 't Limburgs Leedjeskonkoers gezien ovide? Venlo heeft 't goed gedaan, bij de eerste 4 liedjes zaten er 3 van Venlo bij.
Sorry als dit totaal onbegrijpelijk is voor de forummers die niet uit Limburg komen (lees: iedereen behalve ovide en Han) Als het shit weer wordt zondag en maandag en dinsdag, baal ik echt als een stekker...
Ja zeker! Voor de optochten is dat echt 'n ramp! Hier in Venlo duurt de optocht 5 en 'n half uur, dus 't zal al niet zo druk worden denk ik omdat dit natuurlijk veels te lang is. En als 't dan ook nog 'ns slecht weer is, dan komt er helemaal geen hond kijken!