Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2529292 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7960 Gepost op: 24-02-2003, 18:33:28 »
hey mensjes,

Vandaag ben ik met mn moeder naar mn oma in Boxmeer geweest, tja, moet ik ook af en toe langs he. Niet veel bijzonders. Maar we gingen vrij vroeg weg dus kon ik van tevoren niet meer forummen en daarom heb ik echt de HELE DAG erop zitten wachten tot ik thuis was en kon forummen, en toen ik opt station was moest (naja, ging) ik eerst nog ff mn fotorolletje wegbrengen dus dat kostte ook nog tijd, maar goed toen ik eenmaal thuis was (en ook nog eens twee keer gebeld was ;)) mocht ik niet op de computer van mn vader!! >:( Terwijl hij de hele dag thuis was en ik niet, dus dat vond ik best wel flauw en toen zei ie dat ik over tien minuten mocht of zo, nou een tijdje later roept mn moeder dat we moeten eten >:(. Maar goed, ik weigerde dus te eten voordat ik de bar bij had gelezen, er iets had gepost en mn mail had gecheckt (moek zo nog ff doen) ;D.
Ik kom zometeen natuurlijk nog wel ff langs (duh, ik heb verder niets bij kunnen lezen!!).

liefs Annemieke

ps nogmaals beterschap Debbie!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7961 Gepost op: 24-02-2003, 19:04:49 »
A&K, ga je met school naar parijs of met je familie? k ga ook naar parijs, k ga vrijdag weg en kom zondag weer terug, dus das niet zo heel lang maar ja k kreeg de kans dus die heb k maar gegrepen...

Ik ga met school ( we gaan veel weg naar het buitenland de laatste tijd  ;D) en ik vertrek volgende week maandag (wiiihaaaa binnen een week BEN ik gewoon IN Parijs! (buh wel om 5:40 's morgens vertrekken) en ik keer de vrijdagnacht 0u terug :) 'k heb alvast vernomen dat het een dure stad is en als je goedkoop wil drinken, dat je het best aan de bar blijft staan  :-\

nogmaals bedankt e, ik denk dat ik morgen maar weer naar school ga, zo'n hele dag ziek thuis is ook niks

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7962 Gepost op: 24-02-2003, 19:08:01 »
klopt idd van die prijzen, ze hanteren verschillende prijzen ofzo voor als je aan de bar staat, aan de bar zit, of op het terras zit...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7963 Gepost op: 24-02-2003, 19:08:47 »
HeyHey!

Pff, ben vandaag egt wel nuttig bezig geweest (glijk de eerste echte dag van de vakantie ::) )
Heb mn kamer opgeruimd, wiskunde gemaakt en nog iets voor beeldende vorming (bleg wat un irritant vak zeg) afgemaakt... Maarjah, ik moet dus nog veel vor school doen en heel veel pianospelen (over twee weken is het concours...) dus ik heb vandaag ook un planning gemaakt. En dat wordt dus niet superveel forummen :( :(
Citaat
Tot nu toe vrij weinig te doen gehad, maar morgen naar Eindhoven  ;D
oja, de molothon, malothon of hoe je dat ook noemd ::) Wie gaan dr dan allemaal eigenlijk? :)

A&K, nog steeds beturschap he?!

doejdoej  :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #7964 Gepost op: 24-02-2003, 19:11:38 »
@Doris: idd, we hebben dat vernomen van onze leerkrachten op een info-bijeenkomst. Echt wel raar hoor ! Kun je dat nou geloven? maar der staat wel in elk restaurant een gratis karaf leidingwater :)

@amiesh: thx ;) met al die beterschapswensen moét ik morgen gewoon naar school kunnen

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7965 Gepost op: 24-02-2003, 19:27:28 »
@amiesh: thx ;) met al die beterschapswensen moét ik morgen gewoon naar school kunnen
yw :)
En idd, nu moet je wel naar school :P

Enne Annemieke, ik wou dit al heeel lang zeggen eik alleen vergeet ut telkens...
Gefeliciteerd met je profielwerkstuk die je af hebt (nu al hele poos denk ik)!! :-* tog? ::)

« Laatst bewerkt op: 24-02-2003, 19:28:31 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #7966 Gepost op: 24-02-2003, 19:51:24 »
He people, waarom werken de die-hards niet meer verder aan de WIDM-soap. Ik vond het altijd wel grappig. Oh ja en voor sommigen van jullie. Ik wil Mollijstjes  >:(  >:( (topic: Compuart Mol Competitie)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7967 Gepost op: 24-02-2003, 20:03:53 »
He people, waarom werken de die-hards niet meer verder aan de WIDM-soap. Ik vond het altijd wel grappig. Oh ja en voor sommigen van jullie. Ik wil Mollijstjes  >:(  >:( (topic: Compuart Mol Competitie)
De soap ligt dood (op dit moment volges mij) ::)...
Enne, jah ik zal binnenkort wel lijstjuh sturen ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7968 Gepost op: 24-02-2003, 20:18:11 »
volgens mij al n hele tijd...

Citaat
Enne, jah ik zal binnenkort wel lijstjuh sturen ;)
jah, k ook

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7969 Gepost op: 24-02-2003, 20:43:35 »
buh wel om 5:40 's morgens vertrekken
Valt mee toch ::)
Ik heb dus wel eens meegemaakt dat ik voor een excursie (in de vakantie dan, maar goed) om 4 uur 's ochtends klaar moest staan, ook nog eens ongeveer 10 minuutjes lopen naar een ander hotel. En op zich is dat ook niet zo heel erg, ware het niet dat de bus pas om half 5 kwam opdagen >:(  Had ik dus mooi nog een half uur op bed kunnen liggen... Nou ja, achteraf was het natuurlijk allemaal wel de moeite waard natuurlijk. (we zijn naar de Etna geweest)
Dus gewoon vroeg naar bed en als je eenmaal op bent valt het allemaal best mee :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7970 Gepost op: 24-02-2003, 20:52:30 »
Ik heb dus wel eens meegemaakt dat ik voor een excursie (in de vakantie dan, maar goed) om 4 uur 's ochtends klaar moest staan, ook nog eens ongeveer 10 minuutjes lopen naar een ander hotel. En op zich is dat ook niet zo heel erg, ware het niet dat de bus pas om half 5 kwam opdagen >:(  Had ik dus mooi nog een half uur op bed kunnen liggen... Nou ja, achteraf was het natuurlijk allemaal wel de moeite waard natuurlijk. (we zijn naar de Etna geweest)
Dus gewoon vroeg naar bed en als je eenmaal op bent valt het allemaal best mee :D
Ook leuk, we wouden zonsopgang in de Grand Canyon zien. Dus moesten de wekker zetten om, half 5 ofzoo. Alleen ik was de enige die un wekker bij zich had dus ik had em zo gezet... Alleen ivm met de tijdsverschillen daar had ik hem dus un uur te vroeg gezet ::) (ging ie dus om half vier...)

Waren mijn familieleden weer erg blij mee :D

btw: Etna is die vulkaan he? Waar ligt die eik? :-X

Italie?

« Laatst bewerkt op: 24-02-2003, 20:54:33 door @miesh »

• Forumlid
« Reactie #7971 Gepost op: 24-02-2003, 20:56:52 »
Etna ligt op Sicilië

Toen wij in A'dam zaten,  moesten we om 8:30 ofzo aan 't ontbij zijn en hebben we de wekker om 7:30 gezet omdat we met 4 meisjes de douche in moesten  ::) en iedereen was op slag wakker omdat die gsm zo luid afging en toen ben ik al eerste eruit gesprongen en had ik al gedoucht terwijl de anderen nog suf lagen  ;D en dat terwijl ik hier thuis altijd de laatste ben die opsta en de laatste ben die douch (omdat ik té veel tijd in de badkamer inneem zogezegd  ::))

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7972 Gepost op: 24-02-2003, 21:20:04 »
Hallo,
Vandaag weer hard gewerkt(en geen vakantie dus... :P, wacht maar tot volgende week...). Ik wil nog veel afkrijgen deze week, omdat ik er volgende week niet ben.
Mijn mol is er uit, mn hele pool verpest natuurlijk (heb nog niet gekeken). Ik twijfel al twee weken, maar zo lang het goed ging, heb ik het maar laten lopen. Nu zit ik zo'n beetje op Sandra (of heel misschien Stijn). Ik weet het nog niet echt.
Net heb ik mijn muts versierd voor carnaval. Ik had bij Zeeman zo'n doe-het-zelf pakket voor kinderen gekocht met van die bontballetjes in drie formaten en pijpenreinigers (van die harige buigzame staafjes). Ik heb al die balletjes op mn muts geplakt en nou ziet ie er echt supergrappig uit. Ik heb de hele tijd met die muts gelopen en natuurlijk ff mn hele pak aangetrokken. Ik wou trouwens wel zo'n weer als vandaag en gisteren hebben voor de carnaval. Maar ja, dat zal wel weer niet. o lang het maar droog is gaat het wel, ALSJEBLIEFT GEEN REGEN!!!

Ik ga maar eens naar mijn erbarmelijke resultaten van de pool kijken... :-[

Alaaf!
Ovide

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7973 Gepost op: 24-02-2003, 21:24:30 »
Wanhoop niet, Ovide, je staat nog op de 94e plaats  ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7974 Gepost op: 24-02-2003, 21:31:05 »
Ik wou trouwens wel zo'n weer als vandaag en gisteren hebben voor de carnaval. Maar ja, dat zal wel weer niet. o lang het maar droog is gaat het wel, ALSJEBLIEFT GEEN REGEN!!!

Toevallig net 't weer bekeken op L1 (Limburgse zender voor degenen die niet uit Limburg komen) en de kans op regen wordt komend weekend 'n stuk groter!  :o  Bovendien wordt 't ook nog 'ns veel en veel kouder als nu. Conclusie: Carnaval komt dit jaar gewoon 'n week te laat!  :(

Klinkt trouwens grappig die muts ovide. Ik word steeds nieuwsgieriger naar die foto met je pakje aan!  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7975 Gepost op: 24-02-2003, 21:37:56 »
@Han: kijk je wel eens naar het L1-programma 'het Luiperke'? Dat wordt opgenomen bij een collega van mij thuis. Haar man heeft een productiebedrijf en het programma wordt bij hun thuis (in de studio) opgenomen. Ik vind dat zo grappig, je zou gewoon denken dat het in een cafe is. Ze bouwen dat speciaal voor het carnavalsseizoen op en daarna slaan ze de heel boel weer voor een jaar op.
Als het shit weer wordt zondag en maandag en dinsdag, baal ik echt als een stekker... >:(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7976 Gepost op: 24-02-2003, 21:49:16 »
hey hey hey heyyy, niet zo snel de soap dood verklaren he!! Chriz een die-hard heeft weer iets geschreven hoor ;)!
De soap sterft niet, wordt gwoon niet elke dag aan geschreven... daar moet je echt ff voor gaan zitten... (wat ik nu trouwens niet gedaan heb dus echt grappig ist niet ofzow...)

Zoooow irri, mn vader is mee aan het lezen!! >:( Kmoet nu dus vd comp af... tot morgen...!! Dan ga ik aan natuurkunde werken met een vriendin die hier komt... doeidoeiii...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7977 Gepost op: 24-02-2003, 21:52:56 »
Hier thuis was net 'n moment van absolute paniek! De computer deed helemaal niks meer!  :o

De computer was me vastgelopen, dus had ik 'm opnieuw opgestart alleen werkte dat niet. Ik bleef maar staren naar 'n zwart scherm. Nog maar 'n keer alles uitgezet toen en weer geprobeerd, maar 't bleef 'n zwart scherm. Tig keer proberen en nog steeds niets! Ik zag 't al voor me dat ik de komende dagen niet kon forummen en geen mail meer kon ontvangen en zo, dus jullie kunnen je vast voorstellen wat dat voor 'n angst voor me moet zijn geweest!

Nou bleek dus later dat 't reset-knopje vast zat en daardoor constant ingedrukt was. Ik denk dat dit de boosdoener geweest is, want toen ik die weer er uit geprutst had, deed alles 't toch m'n grote opluchting weer.  :D

@Han: kijk je wel eens naar het L1-programma 'het Luiperke'? Dat wordt opgenomen bij een collega van mij thuis. Haar man heeft een productiebedrijf en het programma wordt bij hun thuis (in de studio) opgenomen. Ik vind dat zo grappig, je zou gewoon denken dat het in een cafe is. Ze bouwen dat speciaal voor het carnavalsseizoen op en daarna slaan ze de heel boel weer voor een jaar op.

Tuurlijk kijk ik naar 't Luiperke! Daar kijken we hier thuis altijd naar zo rond de Vastelaovend!  :D

Ik wist idd niet dat 't bij iemand thuis opgenomen wordt en geen echt cafe is. Leuk om dat te weten nu!  :)

Heb je pas niet 't Limburgs Leedjeskonkoers gezien ovide? Venlo heeft 't goed gedaan, bij de eerste 4 liedjes zaten er 3 van Venlo bij.  8)

Sorry als dit totaal onbegrijpelijk is voor de forummers die niet uit Limburg komen (lees: iedereen behalve ovide en Han) ;)

Citaat
Als het shit weer wordt zondag en maandag en dinsdag, baal ik echt als een stekker... >:(

Ja zeker! Voor de optochten is dat echt 'n ramp! Hier in Venlo duurt de optocht 5 en 'n half uur, dus 't zal al niet zo druk worden denk ik omdat dit natuurlijk veels te lang is. En als 't dan ook nog 'ns slecht weer is, dan komt er helemaal geen hond kijken!  :-[

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7978 Gepost op: 24-02-2003, 21:55:12 »
Morgen ga ik lekker naar Eindhoven  8) Hopen dat het net zo mooi weer wordt als vandaag :D. Lekker hoorrrrrrrr

* WCEend is toch wel intens moe

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7979 Gepost op: 24-02-2003, 21:58:43 »
hey hey hey heyyy, niet zo snel de soap dood verklaren he!! Chriz een die-hard heeft weer iets geschreven hoor ;)!
De soap sterft niet, wordt gwoon niet elke dag aan geschreven... daar moet je echt ff voor gaan zitten... (wat ik nu trouwens niet gedaan heb dus echt grappig ist niet ofzow...)
oke oke, de soap is niet dood! ;)

Citaat
Hier thuis was net 'n moment van absolute paniek! De computer deed helemaal niks meer!  

De computer was me vastgelopen, dus had ik 'm opnieuw opgestart alleen werkte dat niet. Ik bleef maar staren naar 'n zwart scherm. Nog maar 'n keer alles uitgezet toen en weer geprobeerd, maar 't bleef 'n zwart scherm. Tig keer proberen en nog steeds niets! Ik zag 't al voor me dat ik de komende dagen niet kon forummen en geen mail meer kon ontvangen en zo, dus jullie kunnen je vast voorstellen wat dat voor 'n angst voor me moet zijn geweest!

Nou bleek dus later dat 't reset-knopje vast zat en daardoor constant ingedrukt was. Ik denk dat dit de boosdoener geweest is, want toen ik die weer er uit geprutst had, deed alles 't toch m'n grote opluchting weer.  
oejjj, grote schrik! :o
Gelukkig dat ie het nu weer doe iig ;)

Iedereen die morgen naar Eindhoven gaat, of daar blijft, veel plezier!!! :-*