Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2533279 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7920 Gepost op: 23-02-2003, 17:15:42 »
 ;D ;D

@amiesh: Wij zitten (op mijn school toch) voor we naar de lessen gaan 15 minuten in studie en zo worden de aanwezigheden en afwezigheden opgenomen en moet je dus een briefje meehebben als je afwezig geweest bent. Voor 1 dag kan je er nog mee weg met een briefje van je ouders maar vanaf 2 dagen heb je een doktersattest nodig.
ohwjah, wat is in studie zitten?  ::)
Maar iig, bij ons wordt er niet supergoed op gelet ofzo, de leraar/lerares moet wel aan het begin van elke les vragen wie er afwezig is, alleen dat wordt lang niet altijd gedaan... En daarom wordt spijbelen dus ook lang niet altijd opgemerkt bij ons :-\
Maar dat briefjuh inlevere als je afwezig bent geweest moet dus bij ons ook, maar wordt (bijna) nooit gedaan...
iig, Beturschap dan nog maar he?! :-*

t is iets van 11 graden! :o Heb lkkr in het bos gelopen :)
Egt koel, eens nix voor school doen op zondag!!
Ga vandaag wel ff planning maken voor deze week, loop nml alleen voor wiskunde al un hoofdstuk achter!! :-[

Als ik vandaag (voor widm dan) niet meer in de Bar kom, iedereen heel veel plezier met widm kijken!! :-* :-*

« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 17:16:37 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7921 Gepost op: 23-02-2003, 17:23:06 »
In studie zitten:

Elk jaar bij ons heeft z'n eigen studiezaal. Dat betekent dat elke morgen, als de bel gaat, iedereen z'n eigen studie binnengaat, je nog een tiental minuutjes, tot een kwartier de tijd hebt om wat te herhalen om nog iets vlug af te werken ofzo, of om nog iets te lezen en terwijl worden de afwezigheden opgenomen. De studiemeester klopt dan af (of zegt dat je mag gaan) en dan gaan we naar de lessen. Dit gebeurt ook 's middags en 's avonds kan je (vrijwillig) avondstudie volgen. Je kan 's morgens vanaf 8u studie al binnen en 's middags (tot de bel gaat) kan je de hele tijd studie binnen om te studeren. Dit is in mijn school, dus niet heel België werkt met dit systeem :) en ze zijn echt wel streng op die briefjes want alle afwezigheden worden elke maand doorgestuurd naar het ministerie en als je onwettig afwezig was , kan je problemen krijgen  :-\.

'k Heb zonet nog eens naar een paar stukjes uit enkele afl gekeken en ik begin zo een beetje te twijfelen aan mijn mol  :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7922 Gepost op: 23-02-2003, 17:32:22 »
In studie zitten:

Elk jaar bij ons heeft z'n eigen studiezaal. Dat betekent dat elke morgen, als de bel gaat, iedereen z'n eigen studie binnengaat, je nog een tiental minuutjes, tot een kwartier de tijd hebt om wat te herhalen om nog iets vlug af te werken ofzo, of om nog iets te lezen en terwijl worden de afwezigheden opgenomen. De studiemeester klopt dan af (of zegt dat je mag gaan) en dan gaan we naar de lessen. Dit gebeurt ook 's middags en 's avonds kan je (vrijwillig) avondstudie volgen. Je kan 's morgens vanaf 8u studie al binnen en 's middags (tot de bel gaat) kan je de hele tijd studie binnen om te studeren. Dit is in mijn school, dus niet heel België werkt met dit systeem :) en ze zijn echt wel streng op die briefjes want alle afwezigheden worden elke maand doorgestuurd naar het ministerie en als je onwettig afwezig was , kan je problemen krijgen  :-\.

'k Heb zonet nog eens naar een paar stukjes uit enkele afl gekeken en ik begin zo een beetje te twijfelen aan mijn mol  :-\
Wat grappig! :D Dat wil ik ook wel hebben, lijkt me best handig!! :) Om daar ongestoord te kunnen studeren... Dat doet me denken aan van die kostschoolboekjes die ik vroeger altijd las, daar hadden ze ook zoiets volgens mij :D Mss zijn ze in andre scholen ook streng met die briefjes, maar op onze school niet iig. Nouja, bij de eerste klassers zijn ze wel wat strenger :-\

Hm, je herinnerd me draan dat ik de pool nog ff moet invullen! dankjuh ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7923 Gepost op: 23-02-2003, 18:47:03 »
eej pino hebbie ook echt bij de poool sandra durven invullen?! Ikke wel en ik ga dr maar niet meer heen om te kijken...neej ik blijf drbij!  :-\

succes, sterkte, veel plezier en hup hup we komen dr wel weer doorheen bij de executie!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7924 Gepost op: 23-02-2003, 18:49:22 »
1 troost: ze gaat er vanavond niet uit maar ze is de mol ook niet hoor

banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7925 Gepost op: 23-02-2003, 18:52:13 »
wie gaat dr wel dan?

plzzz inge inge inge inge

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7926 Gepost op: 23-02-2003, 18:56:11 »
Haiii mensen, jeeej, tis weer widm-avond! :D

Idd rpg staat voor role playing game, was wel leuk :). Kga nu eens de huiskamer bijlezen en mn mail checken ennum dan alles klaarzetten (koptelefoon enzow ;)) en dan hyper worden!! :D

Iedereen heel veel plezier weer vanavond!! En Debbie nogmaals beterschap he!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7927 Gepost op: 23-02-2003, 19:00:04 »
eej pino hebbie ook echt bij de poool sandra durven invullen?!
Nee,  :-[, ik ben geswitcht.....
In het begin van de week al, omdat ik na de vorige aflevering helemaal niet meer in Sandra als mol geloofde. Daarna begon ik weer zo te twijfelen, dat ik dacht: dan kan ik net zo goed weer sandra invullen. Maar niet meer gedaan en vandaag de hele dag weggeweest (Blijdorp) en zelfs in de auto naar huis dacht ik: nog even veranderen  ::), maar ik kon net pas op de computer en was het al zo laat, laat maar.
Dus....als ik vanavond in de pool naar beneden kelder is het helemaal mijn eigen schuld!
En ik hoop ook Inge eruit!!!! Eruit Inge!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7928 Gepost op: 23-02-2003, 19:01:26 »
wie dan wie dan? Toch wel shadia he...dat zou mijn mol worden mocht sandra t toch nie zijn

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7929 Gepost op: 23-02-2003, 19:07:15 »
Nope. Die andere S.
Ik blijf bij de theorie van de drie S-en:
Mol:St.
Winnaar: Sa.
Verliezer: Sh.

En afvaller: INGE!!!!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7930 Gepost op: 23-02-2003, 19:09:23 »
aaaaaaaaaaah ik kan de pool nie meer veranderen.
Naja aangezien ik toch nie weet wie er dan mol is..moet ik het maar laten staan.
Hellup zit ik als enige nog op sandra? Daan ook toch nog???

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #7931 Gepost op: 23-02-2003, 19:10:51 »
[size=233]GO INGE ![/size]

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7932 Gepost op: 23-02-2003, 19:12:31 »
Hellup zit ik als enige nog op sandra? Daan ook toch nog???
ja gloof t wel... ik officieel ook nog, alleen sta ik dr niet hemaal achter zeg maar ::)... maja kben van geen enkele mol echt overtuigd... heb wel mn rpg-figuurtje vandaag Sandra genoemd ;D

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7933 Gepost op: 23-02-2003, 19:13:44 »
haha oke dan! nee ik geloof ook nie meer in een mol die alles goed doet.

GEORGE kom terug!!!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7934 Gepost op: 23-02-2003, 19:14:41 »
[size=233]GO INGE ![/size]
Precies! Gaan!!!
en vlug!liefst vanavond nog, uurtje of kwart voor 9

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7935 Gepost op: 23-02-2003, 19:15:32 »
GEORGE kom terug!!!!!
jah plz!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7936 Gepost op: 23-02-2003, 19:23:50 »
Precies! Gaan!!!
en vlug!liefst vanavond nog, uurtje of kwart voor 9

Mee eens  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7937 Gepost op: 23-02-2003, 19:34:55 »
Oké mensen, het is weer bijna zover. Ik ga de video op scherp zetten en me installeren met een kopje thee en een pakje sigaretten op de bank.

Allemaal heel veel plezier vanavond en nogmaals:

GO INGE!!! :P

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7938 Gepost op: 23-02-2003, 19:46:00 »
Aaaa, nu begint het egt bijna! 8)
En idd, Inge dr uut jij!
Veel plezier iedereen! :-* :-*

« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 19:46:29 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7939 Gepost op: 23-02-2003, 20:50:50 »
haihai, zozo, kben de eerste die hier post na de aflevering...

was weer super :), wel btje dom hoe Stijn&Marc niets konden oplossen, maar ook wel erg grappig... ik vond Stijn nu wel heel erg ontzettend superverdacht... ::) hmmm... wat vonden jullie drvan??

btw: zo supergrappig dat dat visje in Stijns duikhelm rondzwom! ;D