Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2533245 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7900 Gepost op: 22-02-2003, 16:37:49 »
jep bij ons ook bij dat nummer!

Nope geen foto's gemaakt, had wel toestel bij maar dan meer voor andere foto's en nie voor acda en de munnik...als ik daar foto's van wil dan zoek ik wel op i-net  :D Mn vriendin heeft wel foto's van ze gemaakt, ben benieuwd of die nie allemaal pikzwart zijn.

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7901 Gepost op: 22-02-2003, 17:33:01 »
Nou, de dokter komt hier wel langs hoor de zaterdag, lijkt me ook logisch, als er mensen ziek zijn dan ga je toch gewoon? De zondag niet, tenzij het echt heel erg dringend zou zijn, maar de zaterdag alles normaal hoor  :) zal wel weer zoiets typisch hollands zijn  ;)
hier komt de dokter alleen aan huis als er echt iets ergs aan de hand is, iig niet bij griep ofzo. heb je dat briefje per se nodig om niet naar school te hoeven?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7902 Gepost op: 22-02-2003, 18:07:32 »
Nouhou Debbie, zoen dan niet! >:( Straks zijn wij ook allemaal ziek! :P

Erg vreemd, maar op deze computer doen de animated gifs het niet. :( De rollende ogen ::) rollen niet en deze smiley :o beweegt ook niet. Heeft een van jullie een idee hoe dat zou komen???
kheb geen idee hoe het zou komen, maar bij mij werken ze op het moment idd ook niet. Maar ja dat gebeurt wel vaker en het gaat vanzelf wel weer over.

Ik heb vandaag ont-zet-tend lang geslapen (ook wel logisch). En vanmiddag heb ik... een nieuwe fiets gekocht!! :D Ben echt blij dat ik nu niet meer op dat krakkemikkige rotding hoef rond te fietsen :).

Mn broer is dit weekend (tot dinsdag) naar Frankfurt om zn vrienden weer eens op te zoeken. Wel lekker rustig zo ;D.

Gefeliciteerd Ovide! Zeg, ik ken dat 'vla/ vlaai' wel met mijn familie immers in het zuiden, maar volgens mij heb je het 'vlaai - vla - pudding'verhaal nooit verteld hoor ???.
Oja WC Eend, ik zie dat plaatje niet na 'eenzelfde nummer over moet doen', wat staat erop??
Doris en Debbie heel veel beterschap!!

liefs, Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7903 Gepost op: 22-02-2003, 18:20:20 »
hier komt de dokter alleen aan huis als er echt iets ergs aan de hand is, iig niet bij griep ofzo. heb je dat briefje per se nodig om niet naar school te hoeven?

hier komt de dokter eigenlijk altijd aan huis vanaf dat je hem belt, maakt niet uit waarvoor maar de meeste mensen zijn wel zo aardig om naar hem te gaan als het niet zo dringend is.
En ik heb dat briefje idd nodig voor school, anders ben ik onwettig afwezig  :-\

:-* (sry annemieke  ;))

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7904 Gepost op: 22-02-2003, 18:24:21 »
Citaat
En ik heb dat briefje idd nodig voor school, anders ben ik onwettig afwezig  
haha, dat doet me ergens aan denke. Onze bio-leraar vroeg zo hoeveel mense er afwezig waren, en hij kon op zijn lijst zien hoeveel mensen er volgens de administratie afwezig waren. En wat bleek,, de helft of meer van onze klas is volgens de administratie afwezig ;D ;D waaronder ikke
Je moet nml. als je ziek bent geweest briefje inleveren dat je er weer bent, maar dat doet nooit iemand ::)

Kom net trug van de stad, was wel errug gezellig en heb kadootjuh gekocht voor het feest. Wordt zo opgehaald volgens mij...

Doris, beturrschap!! :-*

Iedereen veel plezier vanavond met mss Idols kijken of wat anders!!! :-*

« Laatst bewerkt op: 22-02-2003, 18:25:00 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7905 Gepost op: 22-02-2003, 18:45:44 »
Wat grappig A&K, een briefje van de dokter om niet naar school te hoeven. Dat kennen ze hier echt helemaal niet. Totdat je 18 bent heb je een briefje van je ouders nodig en verder niet. Die dokters zullen het wel druk hebben bij jullie...

Het verschil met de zaterdag zal er wel in zitten dat in Blegie op zaterdag nog gewerkt wordt. Dat is hier niet meer zo, althans op kantoren en in de bouw enzo. In de winkels en de ziekenhuizen en dergelijke wel. Maar huisartsen werken niet in het weekend. Bij ons in de regio is nu de zogenaamde 'nightcare' in het leven geroepen. Dit is een soort huisartsenpost voor spoedgevallen in het weekend en 's avonds (als de reguliere artsen niet werken). Als je denkt dat je een arts nodig hebt moet je eerst bellen en dan beslist een assistente of je wel ziek genoeg bent. Zo nee, dan moet je wachten tot je eigen huisarts weer werkt. Zo ja, dan mag je langskomen en kun je een dokter spreken (je moet meestal heel lang wachten in de wachtkamer). Kun je niet naar die post, dan komt de dokter naar je toe, maar dat is echt bij hoge uitzondering (als je bijna dood bent). Wil je trouwens naar de eerste hulp, dan kan dat hier niet zonder dat je eerst bij je huisarts of bij die post bent geweest. Die moeten je doorverwijzen. Echt belachelijk, want waarom heet het anders eerste hulp? (dit geldt natuurlijk niet voor zware ongelukken ofzo, dan beoordelen de ambulance broders of je naar het ziekenhuis moet)
Nou is dus gebleken dat die screening door die assistentes wel eens te wensen over laat. Er zijn zelfs al mensen gestorven enzo, doordat hulp te laat kwam.
Ik vind het dus echt een slecht systeem. Ik begrijp wel dat een huisarts ook wel eens een dagje vrij moet hebben, maar nu gaat het ook niet zoals het moet. Trouwens wil je eigen huisarts een huisbezoek doen, moet je ook wel erg ziek zijn., Voor een griepje komt die echt niet.

Anyway, ik wilde je alleen maar beterschap wensen en nu krijg je zo'n heel lang verhaal te horen...
Misschien gaat het in andere regio's in Nederland wel anders, dat weet ik niet zo. Maar het is in ieder geval wel een trend die zch steeds meer uitbreidt.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7906 Gepost op: 22-02-2003, 18:59:10 »
jep bij ons ook bij dat nummer!

Nope geen foto's gemaakt, had wel toestel bij maar dan meer voor andere foto's en nie voor acda en de munnik...als ik daar foto's van wil dan zoek ik wel op i-net  :D Mn vriendin heeft wel foto's van ze gemaakt, ben benieuwd of die nie allemaal pikzwart zijn.

Die zullen wel zwart zijn denk ik ja ;). Tsss beetje onorigineel hoor, weer bij dat nummer :P Zeker het enige nummer wat het publiek goed kende ofzo  ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7907 Gepost op: 22-02-2003, 19:03:35 »
Goeieavond allemaal,

Ik heb weer 'n ontzettend lange dag werken erop zitten. Ik heb de hele dag gepoetst! Echt vreselijk was 't! Ik heb de hele bakkerij schoon gemaakt, maar ondertussen ben ik zelf ontzettend smerig geworden. M'n kleren zitten echt onder de kersen, chocolade, meel, poedersuiker, abrikozen en slagroom.  :-\  Dadelijk maar fijn alles gelijk de was ingooien en dan zelf lekker in bad zodat ik weer helemaal schoon kan worden!  :)

Oh ja, de verjaardag gisteren was ontzettend saai. Ik heb me echt doodverveeld en was blij dat ik zo rond 1.00 uur eindelijk thuis was en in m'n bed kon ploffen. Ik moest immers vanmorgen weer vroeg op!

Doris en A&K beterschap! En liever geen zoenen meer uitdelen A&K, want ik heb geen zin om zelf ook ziek te worden!  ;)

Ovide nogmaals gefeliciteerd met je vriend! Bij ons is 't ook zo slecht gesteld met de huisartsen. Ook hier wordt er gewerkt met 'n huisartsenpost in 't weekend. Ik vind trouwens ook dat de huisartsen doordeweeks nauwelijks tijd hebben. Als je bij onze huisarts belt om 'n afspraak te maken dan kun je pas 3 dagen (of soms zelfs nog meer) erna langs komen. Meestal is je klacht dan al weer over.  ::)

Zo ik ga 'n effe nog 't een en ander bijlezen (wat is er veel gepost!  :o) ) en dan ga ik m'n bad laten vollopen.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7908 Gepost op: 22-02-2003, 19:31:17 »
hallootjes

de bewegende smilies werken nu weer gwoon bij mij :), bij jou ook malc??

jammer dat die verjaardag zo saai was han!!

kga ook btje bijlezen en dan de was ophangen...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7909 Gepost op: 22-02-2003, 22:23:22 »
Nee, bij mij bewegen ze nog steeds niet.  :(  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7910 Gepost op: 23-02-2003, 10:34:25 »
 :o echt weinig gepost zeg...

ik ga vandaag rpg'en, moet nu weg, fijne dag iedereen!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7911 Gepost op: 23-02-2003, 10:35:33 »
Goedemorgen, er is nog niet veel activiteit hier. Ik ga er eens een lekker rustig dagje van maken. Ik heb gisteren iets van 4 stukken vlaai en taart gegeten, dus ik moet nodig wat bewegen eigenlijk. Maar ja, het is bijna carnaval zullen we maar zeggen, dan krijg ik beweging genoeg... ::)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7912 Gepost op: 23-02-2003, 12:30:11 »
ik ga vandaag rpg'en
Waar staat rpg ook al weer voor? Role Playing Game...?  ::)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7913 Gepost op: 23-02-2003, 12:42:25 »
hoihoi!

Dr is idd errug veel gepost al vandaag! :o not

Gister was ut heel gezellig op feest, dr ouders waren dr niet dus gingen we met zn drieen gourmetten :D Dat was wel lol! Toen Idols kijken, ook gezellig maar nie leuk dat Dewi dr uit is :'(

Ik ga zo naar ut bos, tis egt lkkr weer!! :)

Prettige dag iedereen en tot strax!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7914 Gepost op: 23-02-2003, 12:45:20 »
Wat grappig A&K, een briefje van de dokter om niet naar school te hoeven. Dat kennen ze hier echt helemaal niet. Totdat je 18 bent heb je een briefje van je ouders nodig en verder niet. Die dokters zullen het wel druk hebben bij jullie...

Het verschil met de zaterdag zal er wel in zitten dat in Blegie op zaterdag nog gewerkt wordt. Dat is hier niet meer zo, althans op kantoren en in de bouw enzo. In de winkels en de ziekenhuizen en dergelijke wel. Maar huisartsen werken niet in het weekend. Bij ons in de regio is nu de zogenaamde 'nightcare' in het leven geroepen. Dit is een soort huisartsenpost voor spoedgevallen in het weekend en 's avonds (als de reguliere artsen niet werken). Als je denkt dat je een arts nodig hebt moet je eerst bellen en dan beslist een assistente of je wel ziek genoeg bent. Zo nee, dan moet je wachten tot je eigen huisarts weer werkt. Zo ja, dan mag je langskomen en kun je een dokter spreken (je moet meestal heel lang wachten in de wachtkamer). Kun je niet naar die post, dan komt de dokter naar je toe, maar dat is echt bij hoge uitzondering (als je bijna dood bent). Wil je trouwens naar de eerste hulp, dan kan dat hier niet zonder dat je eerst bij je huisarts of bij die post bent geweest. Die moeten je doorverwijzen. Echt belachelijk, want waarom heet het anders eerste hulp? (dit geldt natuurlijk niet voor zware ongelukken ofzo, dan beoordelen de ambulance broders of je naar het ziekenhuis moet)
Nou is dus gebleken dat die screening door die assistentes wel eens te wensen over laat. Er zijn zelfs al mensen gestorven enzo, doordat hulp te laat kwam.
Ik vind het dus echt een slecht systeem. Ik begrijp wel dat een huisarts ook wel eens een dagje vrij moet hebben, maar nu gaat het ook niet zoals het moet. Trouwens wil je eigen huisarts een huisbezoek doen, moet je ook wel erg ziek zijn., Voor een griepje komt die echt niet.

Anyway, ik wilde je alleen maar beterschap wensen en nu krijg je zo'n heel lang verhaal te horen...
Misschien gaat het in andere regio's in Nederland wel anders, dat weet ik niet zo. Maar het is in ieder geval wel een trend die zch steeds meer uitbreidt.

Ow help !  :o overbevolking ofzo in Nederland zodat de helft eerst kan sterven alvorens hulp te krijgen? Bij ons komt de arts langs als je hem opbelt, behalve op zondag. Je betaalt natuurlijk wel automatisch meer daarvoor. En bij ons kan je  voor gelijk wat terecht eigenlijk op de eerste hulp. Zo ken ik iemand die panikeerde toen haar kindje slecht hoestte ofzo en zijn ze naar Spoed gereden, terwijl het niet zo erg was, gewone dokter kon het verhelpen. Ons medisch systeem staat eigenlijk altijd voor je klaar al zijn er wèl klachten dat mensen te vlug naar Spoed gaan.

@amiesh: Wij zitten (op mijn school toch) voor we naar de lessen gaan 15 minuten in studie en zo worden de aanwezigheden en afwezigheden opgenomen en moet je dus een briefje meehebben als je afwezig geweest bent. Voor 1 dag kan je er nog mee weg met een briefje van je ouders maar vanaf 2 dagen heb je een doktersattest nodig.

Buh, kben vanmorgen hoopvol opgestaan omdat ik niet warm aanvoelde, maar ik was nog geen 2 minuten beneden of ik voelde mezelf gloeien en ik hoest vreemd op de koop toe. Enfin, ik kan wel tegen een stootje, ik sla me er wel door, alvast bedankt voo de beterschapswensen iedereen !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7915 Gepost op: 23-02-2003, 13:00:30 »
Waar staat rpg ook al weer voor? Role Playing Game...?  ::)
Rocket Propelled Granate!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7916 Gepost op: 23-02-2003, 13:02:20 »
zo, k ben weer helemaal beter gelukkig. A&K, nog n keer beterschap dan maar!

k ben echt blij dat we dat briefjessysteem hier in nederland niet hebben zeg, dan zou ik gewoon nooit meer ziek kunnen zijn  :-\

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7917 Gepost op: 23-02-2003, 13:37:27 »
 ;D
Goeiemiddag,

Verder ben ik een stukje vlaai aan het eten. Hier in het uiterste zuiden zeggen we dus vla en niet vlaai. Dat leidt nog wel een tot spraak verwarringen. Mara dat heb ik geloof ik al eens verteld (het vlaai, vla, pudding verhaal).

Ik wist ook wel wat je bedoelde ovide, maar ik kon het niet laten....   ::) :P ;D

When God created man, she was only joking!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7918 Gepost op: 23-02-2003, 16:40:21 »
heeeeeeeeerlijk zonnetje vandaag!  8)

Mn dag kan nie meer stuk...hij kan alleen wel zeer fout ten einde lopen mocht sandra eruit moeten (maar een mol kan er niet uit hoop ik  ;D)

Fijne middag! Nog fijnere avond en heeeeel fijn mol-kijken gewenst!  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7919 Gepost op: 23-02-2003, 16:45:55 »
De ultieme mollenstreek: de mol eruit gooien! Dat is zo anti-mols dat het wel mols moet zijn! Dat is ook de reden dan mijn vader nog steeds Christophe als mol heeft!

::)

Take a glorious bite out of the whole world