Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2533333 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7880 Gepost op: 21-02-2003, 19:53:12 »
Alvast proficiat met je vriend ovide! 'n scrollmuis zal die vast handig vinden!  :)

Ik ga jullie verlaten voor de rest van de avond en ook voor bijna de gehele zaterdag. Ik ga zo namelijk naar 'n verjaardag en morgen moet ik de hele dag werken in de bakkerij. (zal ik de vlaai voor je meebrengen ovide?  ;) )

Iedereen 'n fijne avond en 'n fijne zaterdag! Tot morgenavond!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7881 Gepost op: 21-02-2003, 21:31:03 »
* A&K zucht nadat ze door de 5 pgs bar heen gekomen is

oké, kheb net zoveel gelezen da'k niet meer weet wat ik zeggen wou  ::) proficiat aan iedereen die er 1 verdient en iedereen die ergens heen gaat: veel plezier !

@e: Ik heb iets minder dan 2 jaar geleden een lesmarathon gehad. Van 16:30 (na een schooldag al) tot 8u 's morgens en dat was ook voor het goede doel ! Echt heel tof, vermoeiend maar zalig leuk ! Onze 'beurten' klonken wat aantrekkelijker dan die van jou maar bij ons was het niet echt de bedoeling er iets meer over te weten te komen, gewoon geld inzamelen enzo.

pff, kwenie goed wat gezegd  ::) kga eens proberen het VRTforum bij te lezen  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7882 Gepost op: 21-02-2003, 21:39:37 »
oké, kheb net zoveel gelezen da'k niet meer weet wat ik zeggen wou  ::) proficiat aan iedereen die er 1 verdient en iedereen die ergens heen gaat: veel plezier !
;D ;D
noueh, bedankt dan maar he! (of verdien ik niets hiervan :P? ;D)

• Forumlid
« Reactie #7883 Gepost op: 21-02-2003, 21:42:13 »
tuurlijk  ;)

kweet trouwens wat gezegd: gisteren tijdens de LO-les heeft onze lerares ons zoo uitgeput dat ik vandaag ongelooflijk stijf ben en als ik (zoals nu) een uur ofzo niet rechtsta, ik met moeite de trap op en af kan wegens pijn in de kuiten  >:(

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7884 Gepost op: 21-02-2003, 21:44:20 »
haaai allemaal!
even gauw een beriggie van mij :) Ik ben op het moment bij mijn familie in almelo dus ik zal niet zo heel veel opt forum zijn haha, maar toch, tis erg gezellig hier.
Wat is iedereen actief zeg, ik heb echt geen energie meer over, ik denk dat ik zo maar eens lekker op de bank ga zitten en uitrusten....

:-*

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7885 Gepost op: 21-02-2003, 22:06:25 »
Wat is iedereen actief zeg, ik heb echt geen energie meer over, ik denk dat ik zo maar eens lekker op de bank ga zitten en uitrusten....
ik heb juist het idee dat iedereen supermoe is, ikzelf natuurlijk, maar ook mn nichtje met wie ik aan het chatten ben, en Daan die ik via de telefoon met mijn moeheid zou hebben 'aangestoken' ??? ;D ::). (Haha en das dan 'iedereen' ;D, naja, toch iedereen met wie ik aan het praten ben dan...)

Over Daan gesproken, nu denk ik dr opeens aan, dat wilde ik nog vertellen!! Over Daan1, 2 en 3!! ;D Op school vertelde ik namelijk eens over die vriend van Daan (1, *) en omdat een van de derdeklassers uit mijn Parijsgroepje ook nog eens Daan heette en ik het daar dan rond die Parijsreis ook nog wel eens over ging hebben, heeft een vriend van me al deze Daans omgedoopt tot Daan1, Daan2 en Daan3, of eigenlijk tot D1, D2 en D3 ;D. Toen we bedachten dat wij ook nog een Daan in onze klas hebben, werd dat Daan0, omdat we toch nooit iets met hem te maken hebben/hem niet kennen/ik het nooit over hem heb/etc. Daan3 heeft echter ook nog de aanduiding Daan16, omdat hij laatst een trui aanhad met een grote 16 erop ;D. Haha swwy dit slaat allemaal nergens op magoe we waren gwoon btje melig. En extra grappig is dat de aanduidingen d4, d6, d8, d10, d12 en d100 ook al bestaan, want zo heten de verschillende dobbelstenen bij de rpg ;D ;D. Hahaha hoe nergensopslaand is dit toch... Ik moet nodig naar bed ;).

Tot morgen!
liefs, Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7886 Gepost op: 22-02-2003, 00:13:32 »
Over Daan gesproken, nu denk ik dr opeens aan, dat wilde ik nog vertellen!! Over Daan1, 2 en 3!! ;D Op school vertelde ik namelijk eens over die vriend van Daan (1, *) en omdat een van de derdeklassers uit mijn Parijsgroepje ook nog eens Daan heette en ik het daar dan rond die Parijsreis ook nog wel eens over ging hebben, heeft een vriend van me al deze Daans omgedoopt tot Daan1, Daan2 en Daan3, of eigenlijk tot D1, D2 en D3 ;D. Toen we bedachten dat wij ook nog een Daan in onze klas hebben, werd dat Daan0, omdat we toch nooit iets met hem te maken hebben/hem niet kennen/ik het nooit over hem heb/etc. Daan3 heeft echter ook nog de aanduiding Daan16, omdat hij laatst een trui aanhad met een grote 16 erop ;D. Haha swwy dit slaat allemaal nergens op magoe we waren gwoon btje melig. En extra grappig is dat de aanduidingen d4, d6, d8, d10, d12 en d100 ook al bestaan, want zo heten de verschillende dobbelstenen bij de rpg ;D ;D. Hahaha hoe nergensopslaand is dit toch... Ik moet nodig naar bed ;).
ehm ja, Weltrustuh Annemieke ::) ;)
Gefeliciteerd met je vriend Ovide!! :)

Heb net lkkr tv gekeken, en ga nu ook maar eens naar bed! Ouders zijn nie thuis nml, anders zou ik er al lang afgetrapt zijn ::)

Trustuh!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7887 Gepost op: 22-02-2003, 00:25:56 »
Morgen komen onze ouders langs om vla te eten.

aardbeien, vanille en blanke vla, we maken domo domo domo vla in die makkelijke pakken oehoeeeeeeeeee!  ;)

When God created man, she was only joking!

• Forumlid
« Reactie #7888 Gepost op: 22-02-2003, 11:41:00 »
goeiemorgen iedereen

kben gisteren wat vroeger in mijn bed gekropen omdat ik me wat ziekjes voelde en vanmorgen had ik 38.4° koorts  :-\ die is al wat gezakt maar kheb het toch nog steeds heel warm hoor  :-\ kvoel me al beter en de dokter komt straks, dus ik geraak er wel door

:-* A&K

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7889 Gepost op: 22-02-2003, 12:10:27 »
Het lijkt wel of iedereen ziek wordt...  :-\ A&K, veel beterschap!

Erg vreemd, maar op deze computer doen de animated gifs het niet. :( De rollende ogen ::) rollen niet en deze smiley :o beweegt ook niet. Heeft een van jullie een idee hoe dat zou komen???

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7890 Gepost op: 22-02-2003, 12:19:30 »
Joehoeeee t was leuk gister!!!
Om 8h begon het, eerst zongen ze de nieuwe cd alle liedjes, en na de pauze ouwe nummers!
Jammer genoeg moest ik op n stoel zitten! Anders zou ik zelfs op acda en de munnik gaan dansen hoor!
Was wel grappig want in de pauze hadden wij t erover; ik zit dansend op mn stoel en kijk ook naar hoe acda danst enzo. Nouw ik heb als hoofdvak op school Dans en Beweging.
Mijn vriendin met hoofdvak Muziek lette vooral op de teksten. Mn vriendin met hoofdvak Drama lette op de stukje en grappies die acda en de munnik tussendoor deden. Naja dat vonden we wel opvalle!

Verder dus heel gezellig! Trein terug reed nog gewoon...alleen die 2 mutsen wilden via Utrecht (terwijl onze planning via breda was) en toen kwamen we in utrecht moesten we kleine driekwartier wachten op de eerste en laatste STOPTREIN naar den bosch! Ach ook gezellig, ff choco drinken in de burger king  :D
Dus allemaal goed en gezellig! Nu wil ik eigenlijk een keertje naar ANOUK! Eens kijken of daar nog iets voor vrij is...(weinig kans gok ik..)

Doeggggggg ik moet mn fiets nog van station halen..
 :-* :-* :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7891 Gepost op: 22-02-2003, 12:20:25 »
Happy birthday to de vriend van Ovide!

A&k beterschap!

Malc ik heb geen idee waarom jouw oogjes niet rollen, want de mijne rollen als nooit tevoren ::)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7892 Gepost op: 22-02-2003, 12:39:24 »
Erg vreemd, maar op deze computer doen de animated gifs het niet. :( De rollende ogen ::) rollen niet en deze smiley :o beweegt ook niet. Heeft een van jullie een idee hoe dat zou komen???
Bij mij rollen de ogen soms ook niet, dan blijven ze stil staan ofzo :-\ en die andre smilies blijven ook wel eens stilstaan maar nu niet ::) ik weet niet of je dat bedoel hor

A&K, beturschap!! :-*
Nog un keer, gefeli met je vriend Ovide!
en wat tof dat het gister zo leuk was, Fennie!

ik ga zo ff essen en dan met 'n vriendin naar de stad!
k hoop dat ik strax nog wel ff op de comp kan, want 's avonds heb ik dus feest maar daar gaan we wel idols kijken :-X

Un prettige dag iedereen!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7893 Gepost op: 22-02-2003, 12:44:13 »
Goeiemiddag,

Ik zit nu te computeren met de nieuwe scrollmuis die ik mn vriend cadeau had gedaan! Handig hoor, nu hoef ik niet de hele tijd te klikken. Verder ben ik een stukje vlaai aan het eten. Hier in het uiterste zuiden zeggen we dus vla en niet vlaai. Dat leidt nog wel een tot spraak verwarringen. Mara dat heb ik geloof ik al eens verteld (het vlaai, vla, pudding verhaal).

Zo rond twee uur komt het bezoek, nou ja familie en schoonfamilie. Voor de rest zien we wel.

A&K: beterschap, enne komt de dokter bij jullie op zaterdag. In Nederland moet je eerst dood gaan wil er een dokter komen in het weekend. En zelfs dan loop je de kans dat ze zeggen 'hij is toch al dood, nu kan het ook wel wachten tot maandag'  ;D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7894 Gepost op: 22-02-2003, 13:21:33 »
Ik zit nu te computeren met de nieuwe scrollmuis die ik mn vriend cadeau had gedaan!
Eehhh, heb je die muis nou voor je vriend of voor jezelf gekocht...?  ;D

*Malcolm koopt ook wel eens een cadeautje waar hij zelf wat aan heeft hoor.  8)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7895 Gepost op: 22-02-2003, 14:20:31 »
Joehoeeee t was leuk gister!!!
Om 8h begon het, eerst zongen ze de nieuwe cd alle liedjes, en na de pauze ouwe nummers!
Jammer genoeg moest ik op n stoel zitten! Anders zou ik zelfs op acda en de munnik gaan dansen hoor!

Moet je ook gaan staan muts, dan kan je nog wel een beetje bewegen  :P. Ook leuk als Thomas eerst het publiek belachelijk gaat maken omdat ze fout klappen, en daarna 3 keer eenzelfde nummer over moet doen .

Maar de beenruimte was koet :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7896 Gepost op: 22-02-2003, 14:51:04 »
ovide, gefeli met je vriend! A&K, beterschap! en fenn, t klinkt gezelli allemaal :)

k ben alweer n paar dagen niet meer op t forum geweest, maar dat komt omdat k ziek ben en was. beetje irri maar k kreeg echt superkoppijn als k de pjoeter aanzette dus heb m maar uit gehouden. k heb griep maar volgens mij komt dat van t snowboarde woensdag, we ginge nl. met school naar de uithof in den haag. t was supergezelli alleen ik kan dr dus echt nix van, k viel ook met 2 vriendinne iedere keer van die lift af, dus we konden die hele skihelling niet eens op en toen moesten we steeds op t kleine heuveltje...

nja, k dacht k zal maar weer eens wat van me laten horen, dus bij deze :) allemaal een fijn weekend, en de mensen die vakantie hebben, geniet dr van!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7897 Gepost op: 22-02-2003, 15:06:32 »
Moet je ook gaan staan muts, dan kan je nog wel een beetje bewegen  :P. Ook leuk als Thomas eerst het publiek belachelijk gaat maken omdat ze fout klappen, en daarna 3 keer eenzelfde nummer over moet doen .

Maar de beenruimte was koet :P

Nouw op laatste ging iedereen staan..ja dan kan da natuurlijk wel. Ik ga niet in mn eentje staan hoor.
Thomas deed dat niet bij ons met fout klappen...de eerste 3 nummers waren ze stil, dat vonden ze heel goed van zichzelf omdat ze normaal altijd meteen gaan praten. Ook bij een nummer hoorde hij heel de zaal meezingen...toen stopte hij met zingen en speelde alleen gitaar terwijl het publiek het nummer zong...was echt cool gedaan zomaar zo!
Beenruimte errug matig ja, maar ik zat (rij 24) dus wel in da middenstuk maar aan de zijkant dus kon mn benen op de trap houden.

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7898 Gepost op: 22-02-2003, 15:33:24 »
Bij ons ging iedereen bij 5 liedjes ofzo staan, dat was wel leuk :).

Citaat
Thomas deed dat niet bij ons met fout klappen...de eerste 3 nummers waren ze stil, dat vonden ze heel goed van zichzelf omdat ze normaal altijd meteen gaan praten.

And right they are, bij ons begonnen ze meteen na het eerste lied al te praten over de reden dat ze te laat waren ;D (de Budweiser moest op... etc. ;))

Citaat
Ook bij een nummer hoorde hij heel de zaal meezingen...toen stopte hij met zingen en speelde alleen gitaar terwijl het publiek het nummer zong...was echt cool gedaan zomaar zo!

Bij ons bij... bah hoe heet dat nummer nou... ah ja, "de beatles en de buren".

Als de beenruimte voor jou al matig is... geintjuh ;D ;D

Heb jij nog foto's gemaakt of is het aantal ook blijven steken op 0? ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

• Forumlid
« Reactie #7899 Gepost op: 22-02-2003, 15:50:01 »
A&K: beterschap, enne komt de dokter bij jullie op zaterdag. In Nederland moet je eerst dood gaan wil er een dokter komen in het weekend. En zelfs dan loop je de kans dat ze zeggen 'hij is toch al dood, nu kan het ook wel wachten tot maandag'  ;D

Nou, de dokter komt hier wel langs hoor de zaterdag, lijkt me ook logisch, als er mensen ziek zijn dan ga je toch gewoon? De zondag niet, tenzij het echt heel erg dringend zou zijn, maar de zaterdag alles normaal hoor  :) zal wel weer zoiets typisch hollands zijn  ;)

iedereen alvast bedankt voor de beterschap  :-* (hihi door jullie te zoenen besmet ik jullie). Kheb een briefje tot en met dinsdag  :-\ maar als het me lukt ga ik gewoon maandag naar school !