Wat is iedereen actief zeg, ik heb echt geen energie meer over, ik denk dat ik zo maar eens lekker op de bank ga zitten en uitrusten....
ik heb juist het idee dat iedereen supermoe is, ikzelf natuurlijk, maar ook mn nichtje met wie ik aan het chatten ben, en Daan die ik via de telefoon met mijn moeheid zou hebben 'aangestoken'
. (Haha en das dan 'iedereen'
, naja, toch iedereen met wie ik aan het praten ben dan...)
Over Daan gesproken, nu denk ik dr opeens aan, dat wilde ik nog vertellen!! Over Daan1, 2 en 3!!
Op school vertelde ik namelijk eens over die vriend van Daan (1, *) en omdat een van de derdeklassers uit mijn Parijsgroepje ook nog eens Daan heette en ik het daar dan rond die Parijsreis ook nog wel eens over ging hebben, heeft een vriend van me al deze Daans omgedoopt tot Daan1, Daan2 en Daan3, of eigenlijk tot D1, D2 en D3
. Toen we bedachten dat wij ook nog een Daan in onze klas hebben, werd dat Daan0, omdat we toch nooit iets met hem te maken hebben/hem niet kennen/ik het nooit over hem heb/etc. Daan3 heeft echter ook nog de aanduiding Daan16, omdat hij laatst een trui aanhad met een grote 16 erop
. Haha swwy dit slaat allemaal nergens op magoe we waren gwoon btje melig. En extra grappig is dat de aanduidingen d4, d6, d8, d10, d12 en d100 ook al bestaan, want zo heten de verschillende dobbelstenen bij de rpg
. Hahaha hoe nergensopslaand is dit toch... Ik moet nodig naar bed
.
Tot morgen!
liefs, Annemieke