Haiiiiii
Haha wat leuk dat jullie het erover hebben of ik al wakker ben
nou om 15:43 u was ik zeker wel al wakker!!! want ik ben nl om kwart voor 2 opgestaan om naar toneel te gaan
(weer terug naar school haha). Ik lag vanochtend om iets voor negen uur in bed (dus niet echt lang geslapen maar wil weer btje in mn ritme komen) (en bovendien wilde ik gwoon naar toneel).
Nou zoals ik vannacht al gepost had, was het dus erg gezelli en dus errug leuk. Ik ging nl toch alleen maar voor de gezelligheid (zoals altijd)
dus het was zeker de moeite waard. Wel liep alles vanaf het eerste onderdeel uit en waren meerdere dingen slecht geregeld zoals altijd alles bij ons op school, en sommige mensen gingen zich daar dan aan ergeren, maar ja, wat heb je daar nu aan, ik vond het niet erg iig. Zo was er dus die film over 'Mahatma Gandhi' (grote ziel Gandhi) die in de planning stond voor anderhalf uur. Nu zou je zeggen, als je ergens zo'n film vandaan haalt weet je toch wel hoe lang ie duurt...
niet dus, na 2 en een half uur was ie nog bezig (en hij was al te laat gestart), toen zeiden ze zelfs dat ie nog drie kwartier zou duren, en dus hebben ze hem maar uitgezet en zijn we gaan ontbijten (iets voor 5 uur was dat
). 's Avonds hadden we ook nog Indisch eten gekregen, was echt heel erg lekker.
Ik weet niet meer of ik al over de yoga verteld had, was op zich wel grappig maar kben dus niet bepaald zo overtuigd geraakt als die man zelf was, maar ik had vanmiddag toen ik opstond wel enooorme spierpijn...
Wat ook een stuk minder was, was dat ik op de heenweg naar school een lekke band had gekregen
ik weet nie of ik dát al verteld had... (
) Ben ik maar naar school gelopen want ik was al over de helft dacht ik zo (gelukkig woon ik niezo heel ver v school maar als je t moet lopen ist opeens wel vrij ver...). Vanochtend hoefde ik gelukkig niet het hele eind (naja...) te lopen, want een vriend van me die toch met de auto was, was zo lief om zn vader op te bellen of die even de fietsenstandaard vd auto mee wilde nemen en die hebben me dus ff thuisgebracht
. Vanmiddag met de fiets v mn moeder naar toneel
maar mn vader is nu mn band aan t plakken, hoop dat t deze keer wat langer houdt want het was niet zo lang geleden dat ik ook nog een lekke band had. Maja, niet zo belangrijk.
Uhmmm oja het project zelf haha, nou wij (=mijn groepje van 4 mensen) hadden dus (dat had ik geloof ik wel al verteld) als onderwerp 'De Marabharata en de Ramayana' (echt onuitsprekelijk, zeker als je om half acht 's ochtends die presentatie moet houden...
) en dat zijn heilige heldendichten van de hindoes. De Marabharata alleen is al 8 keer zo groot als de Ilias en de Odyssee bij elkaar, Ramayana is een vierde de lengte van Marabharata. Naja en nog wat meer info daarover maar dat boeit ws niet zoveel, wij hebben ook maar gwoon zo snel mogelijk die powerpointpres in elkaar gezet zodat we daar iig van af waren. Er zijn op het eind ook nog bioscoopbonnen uitgedeeld aan drie presentaties die op een bepaald punt het beste waren, wij hebben niks gewonnen maar ja we waren dus ook niet echt goed (eigenlijk vond ik geen enkele echt goed maar wat wil je aan het eind van die nacht
en je kreeg dr natuurlijk ook geen cijfer voor of zo).
Goed, denk dat dat wel uitgebreid genoeg was of niet...?
Dan nog heel kort over toneel vanmiddag, dat was niet echt zo heel erg leuk want toen we schijngevechten aan het doen waren, draaide/viel iemand nogal verkeerd en kreeg enorme pijn aan haar knie :-\. Was niet gebroken, maar ze kon niet erop staan dus moeder gebeld etcetc en uiteindelijk dan maar met de ambulance naar t ziekenhuis :-\. Iedereen erg geschrokken natuurlijk, maja wij zijn toch nog heel even doorgegaan en dat was op zich wel leuk.
En nu ist vakantie!!! Ik ben er denk ik hemaal niet zo blij om
want ik vond het zow gezelli vannacht en nu zie ik iedereen een week niet en das dan ongezellig
en ik moet heel heel veel aan school gaan doen en daar heb ik geen zin in en ik vertrouw mezelf ook nie echt maar dan ga ik weer zon rotgevoel hebben als ik veel te weinig gedaan heb enzow, blegh. Stom he, dat ik de vakantie niet leuk vind?
Tja aan de andere kant vind ik het natuurlijk ook weer wel leuk, toch even uitrusten enzow. En zeker nu die eerste dag(en...) gun ik mezelf (eik onterecht...) ruimschoots de tijd om bijvoorbeeld eens goed bij te lezen!! Dus dat ga ik maar eens doen
, iedereen nog een hele fijne avond!!
liefs,
Annemieke