Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2536525 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7860 Gepost op: 21-02-2003, 00:36:49 »
Cool Annemieke dat je toch nog t forum op kan! :) Bertha blijft vast nog wel ff op. ;)
Hoe kan die vriend nou gek van jou worden...  ::)

Ik ga slapen. Veel plezier op school!

@derest: welteruste!

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7861 Gepost op: 21-02-2003, 01:59:57 »
Cool Annemieke dat je toch nog t forum op kan! :) Bertha blijft vast nog wel ff op. ;)
Hoe kan die vriend nou gek van jou worden...  ::)
ja leuk he ;D
och ja dat zei ie ook maar hoor haha omdat ik ff hemaal uitzinnig blij werd om mijn leven (lees: de huiskamer) ook eens op school te kunnen zien. Naja, kheb t zo vaak over "het forum" dat hij gwoon als plicht heeft om daar gek van te worden omdat dat nu eenmaal standaard is als ik het weer eens drover heb... uhmmm, of zo, als ik heel errug vaag ben, tis laat he... zullen we maar denken... is het eik al laat? kheb niet echt een idee, het computerklokje schijnt niet te kloppen, maar zometeen krijgen we een film te zien over gandhi.

iig ist idd erg gezelli, muziekje erbij enzow... de po is zo goed als af, we hebben info gezocht (over twee gigantische heldendichten van het hindoeisme) en daar een powerpointpresentatie van gemaakt.

oja maar trouwens die vriend van me zegt altijd dat ie gek van mensen/zaken wordt terwijl ie ze hemaal niezo erg vindt hoor. dan zegt ie heel vaak allemaal dingen die eik heel lullig zijn maar hij meent ze niet en das altijd heel duidelijk dus eik is ie echt heel lief hoor :).

paar andere vrienden zitten nu aan een andere comp aan hun powerpointpres te werken, dus dat vind ik nogal saai... en mijn groepsleden zijn o.a. aan het schaken, dus dacht ik dan ga ik maar ff forummen. Nu dus uitgebreid tijd zoals jullie merken :). alleen geloof ik dat ik idd echt nog een stuk vager ben dan ik normaal al ben (indien dat mogelijk is dan...). daarnet was ik zooooo melig, ik lag echt dubbel om van alles en nog wat enzow, en een vriendin van me ook (uit mijn groepje) dus toen schoot de pppres niet echt op maar dat was wel heeeel erg leuk en grappig.
kmoet niet vergeten zo nog ff wat fotootjes te maken.

oja!! ik heb ook al yoga gedaan!! die man was helemaal onwijs overtuigd, maja, ontspannen raakte je idd wel maar verder heb ik niet veel bovennatuurlijks oid gemerkt ofzow....... nej ik ben niet echt overtuigd hij zei dat je er ong alle problemen mee op kon lossen maar dat vind ik nogal overdreven.
aha daar komt een lerares met snoepjes... ff dit venster wegklikken ;D

ik ga maar eens stoppen want anders ga ik nog over het maximum heen en dat zou nu wel erg jammer zijn... ik vermaak me wel denk ik :). welterusten iedereen!!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7862 Gepost op: 21-02-2003, 09:18:13 »
Mogguh allemaal :D. Sjow, de eerste dag van de echte vakantie... ik ga straks maar wat aan school doen, vanavond werken, misschien straks nog ff de stad in... al met al niet een bijzondere dag.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7863 Gepost op: 21-02-2003, 09:21:13 »
Welkom in onze bar Daantjuh!  :)

Vind je 't goed als we je Daantjuh noemen? Dan raken we niet in de war met de andere Daan.  ;)
Op school is het altijd: grote Daan (dat ben ik) en de kleine Daan (das Daantjuh)....

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7864 Gepost op: 21-02-2003, 12:30:56 »
En e, heb je het uitgehouden?
verwacht eigenlijks nog geen antwoord, want ze zal vast wel aan het pitten zijn nu ;) ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7865 Gepost op: 21-02-2003, 12:42:06 »
En als ik aan de klets ga, kan ik makkelijk een nacht doorgaan, maar dat is waarschijnlijk ook weer niet de bedoeling?

Ow we kletsen zeker wel hoor  :D
Dacht jij dat we 10 uur lang alleen maar naar die tv zaten te staren en heeeeeeeeel stil waren? Nee dus, video wordt regelmatig stilgezet, teruggespoeld, opnieuw bekeken of zelfs helemaal uitgezet om te klessebessen. Ik heb er weer zin an!

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7866 Gepost op: 21-02-2003, 13:56:37 »
Ik zit hier zowat in te storten voor de pc, vanmorgen veel te hard gewerkt, maar van dat klessebessen word ik wel weer vrolijk en zo zie ik een nacht  :o oogjes open houden ook wel zitten. Het klinkt goed, ik heb er ook zin in.
Groetjes Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7867 Gepost op: 21-02-2003, 13:56:57 »
Ik heb er weer zin an!

:D Anders ik wel! :D

When God created man, she was only joking!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7868 Gepost op: 21-02-2003, 13:58:42 »
Het klinkt goed, ik heb er ook zin in.
Groetjes Pino

Neeeeeheeee Pino wij hebben er altijd zin an! ;)

When God created man, she was only joking!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7869 Gepost op: 21-02-2003, 14:03:25 »
Oke, dan kijk ik er wel naar uit, goed?
Of, ik verheug me erop.
Of, ik kan bijna niet wachten.
Of, is het al dinsdag???

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7870 Gepost op: 21-02-2003, 14:09:31 »
Zooo op school nog ffkes tijd om te lezen (dus niet te laat han!!! dankje! :D)
Verder iedereen die jaloers is...jooh beetje vroeg bij zijn dan kom je makkelijk keer aan een kaartje  :P

Wanneer is die molathon?! Veel plezier als ie nu ofzow al ergens zo is...en anders dan nog nie  ;)
Doeggg k gaat weer weg! Fijn weekend vast!

Owjah pino ik blijf bij onze sandra! Jij ook??? Ben ik namelijk nie allenig die dat durft vol te houden... :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7871 Gepost op: 21-02-2003, 14:18:36 »
Owjah pino ik blijf bij onze sandra! Jij ook??? Ben ik namelijk nie allenig die dat durft vol te houden... :-*

Is goe. Ik zou haar anders toch als winnaar noemen dus als ze er zondag uitvliegt (NEE!! :o ) dan maakt dat in de pool toch niet zo gek veel uit.
Of....toch Stijn.
Waaaaaaaaaaaa ik word gek van mezelf en op dit moment ben ik te moe om hier over na te denken :-\

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7872 Gepost op: 21-02-2003, 14:50:24 »
Citaat
Wanneer is die molathon?! Veel plezier als ie nu ofzow al ergens zo is...en anders dan nog nie  

Dinsdagnacht  8)

Ook ik heb er zin in/an/lust zu  :D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7873 Gepost op: 21-02-2003, 15:00:11 »
We hebben hier nog een 3e Daan...: Daantje17 :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #7874 Gepost op: 21-02-2003, 15:05:24 »
Daantje is meer .nl plebs ;)

Haha nee geintje, hoe meer Daan's hoe beter  :D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7875 Gepost op: 21-02-2003, 15:42:14 »
15:43u

Zou Annemieke al wakker zijn...  ::)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7876 Gepost op: 21-02-2003, 16:05:18 »
!!!VAKANTIE!!!Hehe,., eindelijk! :D Was vandaag wel relax dagje: 2 lesjes, pauze, tussenuur, les, pauze, rep eco, 15 minuutjes 'pauze' en toen nog 1,5 les :) Rep eco was wel makkelijk gelukkig!
15:43u

Zou Annemieke al wakker zijn...  ::)
denk het niet ;)

Ik ga vanaaf lkkr tv kijken, en morge naar de stad met un vriendin (als ut goed is!) en dan 's avonds geeft un andre vriendin un feest... (er kome twee mensjus volges mij, maar goed  :-X  ;) )

Kom strax nog wel langs, doejdoej :-*

« Laatst bewerkt op: 21-02-2003, 16:07:50 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7877 Gepost op: 21-02-2003, 17:41:17 »
Haiiiiii

Haha wat leuk dat jullie het erover hebben of ik al wakker ben ;D nou om 15:43 u was ik zeker wel al wakker!!! want ik ben nl om kwart voor 2 opgestaan om naar toneel te gaan :) (weer terug naar school haha). Ik lag vanochtend om iets voor negen uur in bed (dus niet echt lang geslapen maar wil weer btje in mn ritme komen) (en bovendien wilde ik gwoon naar toneel).
Nou zoals ik vannacht al gepost had, was het dus erg gezelli en dus errug leuk. Ik ging nl toch alleen maar voor de gezelligheid (zoals altijd) :) dus het was zeker de moeite waard. Wel liep alles vanaf het eerste onderdeel uit en waren meerdere dingen slecht geregeld zoals altijd alles bij ons op school, en sommige mensen gingen zich daar dan aan ergeren, maar ja, wat heb je daar nu aan, ik vond het niet erg iig. Zo was er dus die film over 'Mahatma Gandhi' (grote ziel Gandhi) die in de planning stond voor anderhalf uur. Nu zou je zeggen, als je ergens zo'n film vandaan haalt weet je toch wel hoe lang ie duurt... ::) niet dus, na 2 en een half uur was ie nog bezig (en hij was al te laat gestart), toen zeiden ze zelfs dat ie nog drie kwartier zou duren, en dus hebben ze hem maar uitgezet en zijn we gaan ontbijten (iets voor 5 uur was dat ;)). 's Avonds hadden we ook nog Indisch eten gekregen, was echt heel erg lekker.
Ik weet niet meer of ik al over de yoga verteld had, was op zich wel grappig maar kben dus niet bepaald zo overtuigd geraakt als die man zelf was, maar ik had vanmiddag toen ik opstond wel enooorme spierpijn... :(
Wat ook een stuk minder was, was dat ik op de heenweg naar school een lekke band had gekregen >:( ik weet nie of ik dát al verteld had... ( ::) ;D) Ben ik maar naar school gelopen want ik was al over de helft dacht ik zo (gelukkig woon ik niezo heel ver v school maar als je t moet lopen ist opeens wel vrij ver...). Vanochtend hoefde ik gelukkig niet het hele eind (naja...) te lopen, want een vriend van me die toch met de auto was, was zo lief om zn vader op te bellen of die even de fietsenstandaard vd auto mee wilde nemen en die hebben me dus ff thuisgebracht :). Vanmiddag met de fiets v mn moeder naar toneel ::) maar mn vader is nu mn band aan t plakken, hoop dat t deze keer wat langer houdt want het was niet zo lang geleden dat ik ook nog een lekke band had. Maja, niet zo belangrijk.
Uhmmm oja het project zelf haha, nou wij (=mijn groepje van 4 mensen) hadden dus (dat had ik geloof ik wel al verteld) als onderwerp 'De Marabharata en de Ramayana' (echt onuitsprekelijk, zeker als je om half acht 's ochtends die presentatie moet houden... ::) ;D) en dat zijn heilige heldendichten van de hindoes. De Marabharata alleen is al 8 keer zo groot als de Ilias en de Odyssee bij elkaar, Ramayana is een vierde de lengte van Marabharata. Naja en nog wat meer info daarover maar dat boeit ws niet zoveel, wij hebben ook maar gwoon zo snel mogelijk die powerpointpres in elkaar gezet zodat we daar iig van af waren. Er zijn op het eind ook nog bioscoopbonnen uitgedeeld aan drie presentaties die op een bepaald punt het beste waren, wij hebben niks gewonnen maar ja we waren dus ook niet echt goed (eigenlijk vond ik geen enkele echt goed maar wat wil je aan het eind van die nacht ::) en je kreeg dr natuurlijk ook geen cijfer voor of zo).

Goed, denk dat dat wel uitgebreid genoeg was of niet...? :) Dan nog heel kort over toneel vanmiddag, dat was niet echt zo heel erg leuk want toen we schijngevechten aan het doen waren, draaide/viel iemand nogal verkeerd en kreeg enorme pijn aan haar knie :-\. Was niet gebroken, maar ze kon niet erop staan dus moeder gebeld etcetc en uiteindelijk dan maar met de ambulance naar t ziekenhuis :-\. Iedereen erg geschrokken natuurlijk, maja wij zijn toch nog heel even doorgegaan en dat was op zich wel leuk.
En nu ist vakantie!!! Ik ben er denk ik hemaal niet zo blij om :-[ want ik vond het zow gezelli vannacht en nu zie ik iedereen een week niet en das dan ongezellig :( en ik moet heel heel veel aan school gaan doen en daar heb ik geen zin in en ik vertrouw mezelf ook nie echt maar dan ga ik weer zon rotgevoel hebben als ik veel te weinig gedaan heb enzow, blegh. Stom he, dat ik de vakantie niet leuk vind? ;D Tja aan de andere kant vind ik het natuurlijk ook weer wel leuk, toch even uitrusten enzow. En zeker nu die eerste dag(en...) gun ik mezelf (eik onterecht...) ruimschoots de tijd om bijvoorbeeld eens goed bij te lezen!! Dus dat ga ik maar eens doen :), iedereen nog een hele fijne avond!!

liefs,
Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7878 Gepost op: 21-02-2003, 17:53:01 »
Wat 'n lang verhaal weer e!  :o  

Maar erg leuk om te lezen wat jullie zoal gedaan hebben om de nacht door te komen. Ik ben blij dat 't zo gezellig was, anders had je 't vast niet volgehouden vrees ik zo! Duik vanavond maar 'n beetje vroeg je bed in zou ik zeggen! Dan kun je morgen fijn uitgerust je vakantie beginnen! ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7879 Gepost op: 21-02-2003, 19:47:20 »
Jeeeej, weekend. En ik heb ook nog eens een produktieve week gehad ook. Het kan niet op. Soms heb je van die dagen he?

Morgen is mn vriend jarig en ik heb een scrollmuis voor em gekocht. Tsja, die hadden we nog niet en dat is toch wel erg hanidg als je veel computert. Ben benieuwd wat ie ervan vindt, maar anders zoekt ie maar iets nieuws uit. Die muis is sowieso wel handig. Morgen komen onze ouders langs om vla te eten. Die moet ik ook nog gaan kopen, maar dat komt morgen wel.

Verder dit weekend een beetje voorbereiden op de carnaval. We hebben bij onze bontpakken ook bontmutsen. Ik wil mn muts nog een beetje versieren enzo. Beetje prutsen...

Nou ik ga maar weer eens een poging wagen om bij te lezen hier, maar daar heb ik de zaterdag en de zondag ook nog wel voor nodig vrees ik.

Fijne avond allemaal!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!