Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2536451 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7840 Gepost op: 20-02-2003, 19:11:39 »
Haaai Mensen!

Nog één dagjuh en dan vakantie!!! 8)

k zou vandaag rep frans hebben, alleen, hij ging niet door :-\ Want omdat sommige kinderen gister de hele dag hadden geholpen bij de open-dag, had
één van hun de franslerares gebeld om te vragen of het niet door kon gaan. Naja, en dat mocht dus. Alleen toen was ie zo slim om de telefoonboom niet goed in te schakelen, dus ik had er nix van gehoord. Hij wist het al om 8 uur ofzo, en omdat ik het niet wist heb ik dus voor nix tot half 11 geleerd >:( Nouja, ben wel blij dat ie niet doorging (kende het nog niet super goed nml) maar baalde wel behoorlijk... ::)
Maargoed, was voorderest wel gezellig op school! En k had goed cijfer voor wis trug, nml un 7,8! :)

Enne Annemieke, ja ik heb gister wel nuttige dingen gedaan, boekverslag gemaakt en dus rep frans geleerd. Was ik ongeveer wel de hele halve dag mee bezig. Had nml (iets leuks ;) ) tot 11:30 ('s ochtends dan he?! ;) ) ofzo mn boek zitten uitlezen! 8)

Tijgertje, gefeliciteerd! :-*
Annemieke, heel veel plezier op school ik hoop dat ut gezellig wordt! ;)
Juul, welkom trug!
Lucretia, veel plezier in Italië! :)
Daantjuh, welkom in de bar!
En iedereen die ziek is, beturschap! :-*

Doris is ook al un poos niet meer in de bar geweest ofwel ???

Ik ga zo maar ff repjuh eco leruh, nog fijne avond iedereen!  :-* :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7841 Gepost op: 20-02-2003, 19:18:18 »
goeiesavonds allemaal!

Ow ik loop echt vast in de pool...weet nie meer wie dr wint enzow hoor.
Pino ben je écht overgestapt op een andere mol...of toch de goeie ouwe sandra? (volgens mij had ik dat al errrgens op het forum gevraagd, maar weet echt niet meer waar dus mocht dr een antwoord zijn...nie gezien...ik houd t allemaal echt nie bij)!

Olee morgenavond gaat ik naar rotterdam...Acda en de Munnik! Met 2 vriendinne dus das wel gezellie!

Doegggg fijne avond, truste en goejemorge! :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7842 Gepost op: 20-02-2003, 19:24:03 »
Olee morgenavond gaat ik naar rotterdam

Ahhhhhhhhh gezellig Fenn!! Zal je naar em zwaaien dan?

Ook goedenavond trouwens allemaal!

Heeft er iemand een kop koffie voor me?? Mn koffie is op hier, balen! :(

When God created man, she was only joking!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7843 Gepost op: 20-02-2003, 19:29:07 »
Jooo Jetje tuurlijk zwaai ik ff naar je! En mocht ik snachts de laatste trein missen dan kom ik nog bij je logeren ook  ;)

Uhm morgen kan ik wel koffie voor je meebrengen...gooi ik dat begin van de avond ff door de brievenbus?!  8) :P

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7844 Gepost op: 20-02-2003, 19:31:10 »
Logeren kan altijd he Fenn, daar hoef je zelfs niet eens de laatste trein voor te missen!  :P

En als je dan toch die koffie door de brievenbus giet, bel dan gewoon aan, dat scheelt poetswerk! ;D

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7845 Gepost op: 20-02-2003, 19:33:41 »
haha duhh oke zal je het poetswerk besparen (ik dacht help wat mee voor de bezigheden in het huishouden) :D

Hehe maar denk niet dat je mij met die andere 2 vriendinnen tegelijk in huis wilt hebben ;)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7846 Gepost op: 20-02-2003, 19:36:00 »
haha duhh oke zal je het poetswerk besparen (ik dacht help wat mee voor de bezigheden in het huishouden) :D
hmm waarom denk je dat ik normaal gesproken een werkster heb... niet omdat ik zo graag zelf poets en kuis he!  ;)
Citaat
Hehe maar denk niet dat je mij met die andere 2 vriendinnen tegelijk in huis wilt hebben ;)
Hmmm zijn die 2 zo erg dan?  :P Maar nee u heeft gelijk, zoveel ruimte is er niet in het paleis!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7847 Gepost op: 20-02-2003, 20:00:18 »
owww maar als je een werkster hebt...dan kan die koffie best door de brievenbus  ;)

Ja dacht ook wel dat je paleisje daar te klein voor is...ik ben dr nooit geweest (maar weet t van de verhalen)...ik zal eens een keertje komen, neem ik je chat-dochter Leentje wel mee, en moet suus ook maar komen. Hm dan zit je paleisje wel meteen propperdeprop vol he  ;)

Ps ff editte: die ieyoor pen die ik van je had gehad is echt kei fijn...aangezien de andere pennen in mn etui langzaamaan verdwijnen en zomaar-weg-zijn, gebruik ik 'm veel. Hij 's beroemd en zeer geliefd bij mede studenten die er graag wat mee spelen  :D danku danku nogmaals  :-*

« Laatst bewerkt op: 20-02-2003, 20:02:31 door Fennie »

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7848 Gepost op: 20-02-2003, 20:09:57 »
Ja maar de werkster komt volgende week pas weer.....

Paleis kan wel wat mensen herbergen hoor, maar niet voor een pyjama party!

Enne graag gedaan hoor die pen.... ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7849 Gepost op: 20-02-2003, 20:16:25 »
Ook weer een goede avond forummers!

Nog een dagje en dan is het weer weekend. Inderdaad is het hier nog geen vakantie. Ik moet komende week gewoon werken en dan is het carnaval. Op maandag en dinsdag is de gemeente (waar ik dus werk) dicht en woensdag tot en met vrijdag heb ik vrij genomen. Dus ik heb ook lekker een weekje vakantie, over een weekje.  :)

E, ben benieuwd of het je is gelukt om een hele nacht wakker te blijven. Ik ben wel eens een hele nacht op geweest, maar dan was ik meestal heel erg actief (en het zou wel eens zo kunnen zijn dat er ook alcohol in het spel was... ;D), maar het klinkt niet echt wakker-houdend, eerder slaapverwekkend, wat jullie gaan doen. Alleen dat yoga zou ik wel eens willen doen. Lekker relaxen.

Ik heb al gesport en toen heb ik net maar eens een lekker dik ijs met chocoladesaus en slagroom gegeten. Dat mag dan he, en bovendien heb ik keelpijn, dus dan is ijs goed voor je  ;).

Verder niet te veel spannende dingen gebeurd. Ik heb een goeie week gehad op mn werk. Ik heb in ieder geval heel veel kunnen doen. Dat scheelt ook wel weer eens. Zeker met een week vakantie in zicht. Anders is het werk daarna helemaal niet meer om overheen te kijken.

Ik ga nog eens even de rest van het forum proberen bij te lezen.

Daantjuh welkom.

Tijgertje gefeliciteerd.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7850 Gepost op: 20-02-2003, 20:23:31 »
:o :oeen hele nacht opblijven??? Dat zou ik nooit kunnen!!!

8)

Knots staat al klaar om je af en toe zachtjes wakker te meppen  ;D

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7851 Gepost op: 20-02-2003, 21:03:35 »

Olee morgenavond gaat ik naar rotterdam...Acda en de Munnik! Met 2 vriendinne dus das wel gezellie!

Hij is leuk fenn, echt waar! ;D Moet je natuurlijk wel je eigen single gaan samenstellen in de pauze ;). Voor alvast wat foto's :D:

http://www.acdaendemunnik.nu/fotoalbum/tour/gum/rotterdam1302/eddie/eddie.asp

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7852 Gepost op: 20-02-2003, 21:55:17 »
Veel plezier morgen, Fennie!
Ik ga maar eens naar bed, morgen nog, en dan, Vakantie!
Annemieke, blijf wakker he?! ;) Ik zou dat nu niet graag willen doen, ben errug moe... ::)

Trustuh! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7853 Gepost op: 20-02-2003, 22:10:02 »
heej leuk fen!
heel veel pelzier alvast!
lekkur swinguh!

kussssssssss julia

always look on the bright side of life

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7854 Gepost op: 20-02-2003, 22:41:13 »
Hij is leuk fenn, echt waar! ;D Moet je natuurlijk wel je eigen single gaan samenstellen in de pauze ;). Voor alvast wat foto's :D:

Ow dankje tomas! Leuk om zo ff in te komen met de foto's. Heb wel zin in morgenavond (al eerst overdag school he, maarjah das nie zow erg!)
Dankje voor al jullie 'veel plezier wensingen', ik zal er gebruik van maken!
Tot zaterdag maar weer  :-*
Truste!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7855 Gepost op: 20-02-2003, 22:58:19 »
Knots staat al klaar om je af en toe zachtjes wakker te meppen  ;D
Een knots nog wel :o!! Even zachtjes kietelen wil ook nog wel eens helpen, hoor. En als ik aan de klets ga, kan ik makkelijk een nacht doorgaan, maar dat is waarschijnlijk ook weer niet de bedoeling?

@Fennie: Ik weet het nog steeds niet, S of S?? Wat doe jij? Samen staan we sterk!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7856 Gepost op: 20-02-2003, 23:01:52 »
Kun je ons na die colleges een goeie uitleg van het begrip kwaliteit geven dan?  8)
Jawel, maar ik ben bang dat t al snel een wat lang verhaal wordt. :-\ Als jullie t wilen weten zeg t dan ff, dan probeer ik t heel kort uit t leggen. ::)
Jouw omschrijving: "kwaliteit, als iets voldoet aan de eisen van de consument" vind ik geen slechte.

Vanavond ben ik met Compuart de stad in geweest. Comp heeft een computerspel gekocht: Syberia. Daarna hebben we in een snackbar gegeten. :)

@Fennie: veel plezier morgen!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7857 Gepost op: 20-02-2003, 23:02:36 »
Ow dankje tomas! Leuk om zo ff in te komen met de foto's. Heb wel zin in morgenavond (al eerst overdag school he, maarjah das nie zow erg!)
Dankje voor al jullie 'veel plezier wensingen', ik zal er gebruik van maken!
Tot zaterdag maar weer  :-*
Truste!

Ohhhhh! Nu ben ik net te laat om je veel plezier te wensen.  :-[

Ik doe 't toch nog maar, misschien dat je 't in je dromen vannacht nog kunt lezen: heel veel plezier bij Acda en de Munnik Fenn!  ;D

Ik ben stiekem ook wat jaloers op je....ik was er zelf ook graag heen gegaan!  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7858 Gepost op: 20-02-2003, 23:03:35 »

Ik ben stiekem ook wat jaloers op je....ik was er zelf ook graag heen gegaan!  :)
Ikke ook jaloers!!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7859 Gepost op: 21-02-2003, 00:19:23 »
Haiiiii

jawel jawel ik kon toch ff forummen hier op school, hoewel ik nu eik moet internetten om iets te zoeken over een heldendicht uit india enz enz

tis zeker heel gezelli hier!!

grappig dat Daan2 (swwy zo noemde ik hem al ;D ik ken hem nl al ;D, he Daan2? ;)) nu ook eens heeft gepost, krijgen we leuke verwarring.

ikke ben vrolijk!! en nog steeds heel wakker!! :D hahahaha er zit nu een vriend van me naast me en die wordt een btje gek van me ;D (hij zegt: laat dat btje maar weg ;D) maar goed ik ga weer verder met mn india-po doeidoeiiii

;D ;D