Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2538087 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7800 Gepost op: 18-02-2003, 22:30:29 »
thx Han!

en Ovide: wens je moeder veel beterschap, kweet niet echt goed wat die ziekte is, maar het klinkt alvast niet goed en aangezien je zegt dat het ernstig is :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7801 Gepost op: 18-02-2003, 22:45:04 »
maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik 't wel volhoud 3 uur achter elkaar sporten. :-\

Jeetje Han, ik word al moe als ik dit lees...!

Ovide, heel veel sterkt met je moeder, beterschap!

A&K, konden we maar ver genoeg terug in de tijd, dan schoven we die appel door Adam's strot; hopelijk voel je je snel weer beter!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7802 Gepost op: 19-02-2003, 12:03:34 »
Goedemorgen!!

Heb net ontbeten, ben vandaag nml. de hele dag vrij! :DYeee, dat komt omdat er nu open-dag op school is, dus zijn wij lkkr vrij! :)
Gister was saaai, had ook bio trug van maandag, had un 5,3... Naja, had ik ook wel verw8 :-\
Ga mn vrije dag maar nuttig besteden, heb morge rep frans (arg, wat is dat un irritant vak) en moet boekverslag inleveren waar ik nog niet aan begonnen ben :-X laat staan dat ik weet welk boek ik ervoor ga gebruiken plus nog so'tje.

E, bedankt voor suc6wensen!

Ovide, Veel sterkte en beturschap met je moeder! :-* :-* k hoop dat ze snel goede medicijnen vinden...

A&K, ik hoop dat je je vandaag weer betur voelt! :-*

kom vandaag nog wel un keer langs, doegg!!

« Laatst bewerkt op: 19-02-2003, 12:08:01 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7803 Gepost op: 19-02-2003, 12:26:57 »
Goedemiddag!

Had vannochtend een enorm saai college. Kennismanagement. Vager kan t niet. Wat is die man erg zeg! :-\

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7804 Gepost op: 19-02-2003, 12:41:40 »
Tot overmaat van ramp heb ik ook nog last van m'n schouderspieren. :-[ Gebeurde vanochtend zomaar bij het aantrekken van m'n jas. Moet wel heel rare bewegingen gemaakt hebben, want ik heb er nu nog steeds last van. Ouch...

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #7805 Gepost op: 19-02-2003, 13:05:05 »
Had vannochtend een enorm saai college. Kennismanagement. Vager kan t niet. Wat is die man erg zeg! :-\
Lol, ben ik even blij dat ik dat vak al een paar jaar geleden heb afgerond ;D

En aan het eind ben je (als het goed is) drie studiepunten rijker, maar weet je nog nix van het onderwerp af, erg frustrerend :-\

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7806 Gepost op: 19-02-2003, 13:37:01 »
A&K, konden we maar ver genoeg terug in de tijd, dan schoven we die appel door Adam's strot; hopelijk voel je je snel weer beter!

Thx Pino (en alle anderen natuurlijk) en idd, Adam mocht voor mijn part gerust die appel gekregen hebben, 1 of 2 adamsappels, maakt niet uit ;)

Vandaag voelde ik me gelukkig al weer beter, nog wat last van koppijn maar dat gaat wel over als ik wat vroeger ga slapen.
Het is woensdag en.........ik heb niks te doen !! Mocht ook wel na al die wiskunde  >:( kga straks nog wat knutselen aan een cadeau (vind ik stukken leuker dan dingen kopen) maar eerst ga ik bijlezen. En Malcolm: probeer er wat zalf op te wrijven, je hebt mss een spier verrokken ofzo  :-\

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7807 Gepost op: 19-02-2003, 13:45:40 »
Ovide, sterkte! Ik hoop dat je moeder er snel bovenop komt. (en dat ze de juiste medicijnen vinden voor haar) :-*

Als ik het zo lees zijn er best een hoop zieligjes. A&K beterschap :-* en Malcolm, lekker heet douchen en insmeren met TIJGERbalsem! :D

« Laatst bewerkt op: 19-02-2003, 13:47:16 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7808 Gepost op: 19-02-2003, 13:55:55 »
*sluit zich aan bij het rijtje zieligjes (alweer ziek, das de tweede x dit jaar) en wenst iedereen die het nodig heeft veel sterkte en beterschap...

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7809 Gepost op: 19-02-2003, 15:36:04 »
Haiiii mensen

Daar ben ik ook weer, net thuis en nu al gezelli druk op msn, zo hoort het :).

Anne-Marie, leuk zeg dat je een vrije dag hebt, heb je veel leuke/nuttige dingen gedaan?? ;)

Ovide, veel sterkte met je zieke moeder, hopen dat het min of meer te genezen valt... Ik heb wel eens gehad wat longemfyseem is, maar kben t nu toch ff kwijt :-X :-[.

(Het is nu zelfs zo druk op msn dat ik niet echt eraan toekom om hier iets te posten maar goed ik ga dapper verder ;D...)

Malc, beterschap met je schouder!!
Debbie, over dat opbellen: de stand van adviezen wel/niet staat nu op 4 tegen 3, dus ik ga hem vanavond bellen ;D. Succes trouwens met je cadeautje ;).
Zaartje, beterschap!!

Tis vandaag WOENSDAG!!!! jeeeeeeeeeeeeeej... :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7810 Gepost op: 19-02-2003, 23:02:34 »
hai mensen
raar dat niemand mer na mij gepost heeft hier ::) maar even heel erg kort (cabaret was ook wel leuk ofzow maar niet noemenswaardig) : ik heb net die vriend gebeld en ik ben heel erg blij dat ik dat gedaan heb want het is nu weer allemaal goed, denk ik zo :). iig thnx voor jullie adviezen enzow.

welterusten, tot morgen, liefs, Annemieke

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7811 Gepost op: 20-02-2003, 08:56:46 »
Ben ik de 1e?
Het is vandaag een leuke dag! Vandaag zijn mijn vriendje en ikke 3 jaar bij mekaar :D  Jeej, joepie!
Nou, dat was het eigenlijk alweer, ik heb verder nix interessants te melden ::)  Misschien vanmiddag weer :)
Kussies, Tijgertje

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7812 Gepost op: 20-02-2003, 09:19:03 »
Gefeliciteerd Tijgertje! Wow, 3 jaar, en nog stééds leuk?

Ik heb besloten, na gisteren een ren-vlieg-haast-sjees-sjouw dag gehad te hebben, om het vandaag maar eens rustig aan te doen. Een tandje terug dus, en lekker veel achter de computer. Als jullie nou een beetje gezellig veel posten (niet teveel over voetbal), heb ik ook weer wat te doen!
Groetjes allemaal,
Pino

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7813 Gepost op: 20-02-2003, 09:32:12 »
Goeiesmorgens! Ik zit op school, moet zo meteen een handelingsplan maken met mn stagegenood(of een t ik weet t ff nie ..sorry hoor)je...over de stage dus. En daarna een één of andere vage zelfstudieopdr. herkansen met 2 anderen over surinamers..ja en de opvoeding en de verschillen met NL opvoeding enzow...achja mag je zo vaak herkansen totdat je een voldoende hebt dusss..... :D
En ik zag net dat mn gemiddelde cijfer voor engels een...7.7 is! wow zo hoog heb ik nog nooit van mn leven gestaan voor engels...en nu zelf als eindcijfer!!! (ik zeg niks over de moeilijkheidsgraad.... ;D)

Happy day! En pino rust maar fijn uit!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7814 Gepost op: 20-02-2003, 09:47:01 »
Haaaaai mensjes!

Benk weer ff
ik ben niet zo spraakzaam de laatste tijd, maar dat komt omdat ik in een heftige chat verwikkeld zit ;)
hahahha grapjuhhh ;D

Maar hoe gaat het hier met iedereen? Hier gaat het wel oke hoor! Ben nog steeds op mollenjacht, doe alleen niet zo actief mee hier, maar met de nederlandse serie zal het vast beter gaan! Hahahaha. Nog maar 2 weekjes en dan begint die al! Ik vind de belgische serie ook heel leuk hoor, maar ik ben de nederlandse serie zo gewend! Hahaha ;D Ik heb nu ook 10duizend mollen (doen er nog maar 5 mee maar dat geeft niks  ;D) maar we komen langzaamaan bij de echte mol....

Heej mensen, ik wens jullie een hele fijne dag toe!

liefs julia

always look on the bright side of life

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7815 Gepost op: 20-02-2003, 10:04:57 »
Happy day! En pino rust maar fijn uit!

Dank je wel, zal ik zeker doen!
Maar nu moet ik eerst even gaan werken  :-\
Tot later!!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7816 Gepost op: 20-02-2003, 10:45:22 »
Speciaal voor Pino kom ik even Tijgertje feliciteren! ;D Gefeliciteerd met je jubileum Tijgertje!!

Vanavond heb ik de Indianacht, heb ik vast al eens verteld, gaan we dus een hele nacht opblijven met de hele klas, op school, (jaja, georganiseerd door school!) gespronsord, voor een goed doel in India, dat geloof ik een school of een ziekenhuis wil gaan bouwen/onderhouden, oid. We moeten dan 's nachts een werkstuk maken (jeej... ::) not...) en verder gaan we yoga doen en een film over Gandhi kijken en naar lezingen luisteren (terwijl t eik de bedoeling is dat we wakker blijven...) magoe, ik ga natuurlijk gewoon voor de gezelligheid zoals altijd ;D.
Maar eerst gwoon nog even 3 uurtjes naar school, en daarna kom ik nog wel ff thuis en dus ook hier hoor!

Fennie, gefeli met je supercijfer voor Engels!! En Juul, mooi dat t weer gwoon goed met je gaat :)! Blijf maar gwoon vaak langskomen he! Is het nog maar twee weken :o?! pff dat gaat snel zeg...

Nou nog heel ff de rest vd huiskamer bijlezen en dan ben ik weg, doeidoeiii, ook van mij iedereen een fijne dag gewenst!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7817 Gepost op: 20-02-2003, 11:17:36 »
eeey tijgertje! lees het nu pas :-[

GE-FE-LI-CI-TEERD!!!

liefs julia

always look on the bright side of life

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7818 Gepost op: 20-02-2003, 11:22:37 »
Speciaal voor Pino kom ik even Tijgertje feliciteren! ;D Gefeliciteerd met je jubileum Tijgertje!!
Alleen speciaal voor Pino kom je mij feliciteren ??? :-\ :'( :P ;)
Dank iedereen voor jullie felicitaties :D

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7819 Gepost op: 20-02-2003, 11:28:51 »
Hoi allemaal!

Tijgertje, gefeliciteerd! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Julia, welkom terug in de Bar! :)

E, kun je vannacht op school het internet op? Dan kun je je vermaken in de bar hier. :) Een hele nacht in de Bar doorbrengen voor een goed doel, mooier kan t niet.  ;D

Pino, wat voor ren-vlieg-haast-sjees-sjouw werk heb je gister gedaan?

Ik had vanochtend weer een college Productiemanagement. Het ging over kwaliteit. Was erg interessant. :)
Leuke vraag: Wat is kwaliteit eigenlijk? Die vraag zou wel eens moeilijker kunnen zijn dan je denkt...  ::)