Hoi mensen!
Jokivin, Gefeliciteerd!!!
en idd 30 is nog niet zo oud, tog?
En alle zieke mensjus, beturrrschap!
Hehe, de maandag weer gehad. t was nie zo'n leuke maandag
Heb alles op school verpest wat ik kon verpesten
, naja, zoveel was ut niet. Un rep Latijn (volgens mij heb ik
bijna alles gewoon gegokt) en un SO bio, ik had wel goed geleerd maar ut was gewoon heel vaag. En ik wist niet hoe je gram naar kilogram (ofzo iets) moest omrekenen :-\ Nouja, en fransleraresjuh was beetjuh boos op mij, want ik moest met un vriendin een mondeling gesprekkie voor un cijfer doen maar dat hadden we niet geleerd... Nouja, toen mochten we na de les nog un keertjuh ofzo, en t ging wel un beetjuh goed, zowaar, un 8
Heb ik mn cijfer weer omhoog gehaald op iets wat ik niet had geleerd
Nouja hoe boeiend...
Voorderest hak vandaag pianoles, mn leraar kwam dr vandaag ff achter dat ik over 3 weken al het Prinses Christina Concours heb dus hij beetjuh gestressed was
Nouja, ik weet niet of jullie dat concours kennen maar tis iig nogal groot en officieel allemaal
Ik doe dus mee aan voorronde van regio-Noord....
Maar daar moet ik nog un beetje heel hard op oefenen!
Voorderest vandaag nie zow veel bijzonders, heb niet zo veel gedaan, en ga nu naar bedjuh toe!
Truste!
en oja, wat koel dat jullie het zo leuk hebben gehad in het Tikibad!!! Moet ik ook gewoon een keer heen, al die glijbanen, vet tofff
enne, Annemieke, ik weet niet of je die vriend 'moet' gaan bellen, ook omdat beetjuh lastig is omdat ik niet weet wat ie heeft gezegd. Maar het lijkt me logisch dat als hij iets lulligs zegt dat hij dan ook moet bellen zegmaar... Maar voorderest weet ik niet hoe het zit dus kan ik er weinig over zegge
wat heb je tog weer veel aan mij