Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2538148 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7780 Gepost op: 17-02-2003, 21:35:01 »
Ben een beetje zielig :-\ Ben net bezig geweest om de stuuclaag van de muur eraf te halen. Sommige stukken gaan er echt zo af, maar sommige stukken zitten echt vast (muurvast, jaja, I know ;D). Maar dan moet je echt gaan hakken zeg maar (met een plaMUUR ( ::))mes ) en dan kan het dus wel eens gebeuren dat je met je hand langs de muur schraapt. En dat gaat toch best wel zeer doen (en bloeden) op een gegeven moment. Vooral als je klaar bent en je handen gaat wassen :( Nouja, een paar pleisters erop en vanavond maar ff insmeren, want het gaat trekken.
Jeetje, wat ben ik toch zielug! :o ;D ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7781 Gepost op: 17-02-2003, 21:38:00 »
willen jullie mij nog met mijn probleem helpen of kan dat alleen als jullie het hele verhaal compleet weten? Ik d8 nl besloten te hebben omdat 3 vrienden zeiden dat ik niet moest bellen maar nu zeggen 2 andere weer dat ik dat wel moet doen... :-\

(Denk eik dak het toch maar doe, dat was ook mn eerste ingeving... maar dan moet mn stem wel ietsjepietsje beter zijn, ik breng nu nauwelijks nog geluid voort... ;D)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7782 Gepost op: 17-02-2003, 21:42:28 »
willen jullie mij nog met mijn probleem helpen of kan dat alleen als jullie het hele verhaal compleet weten? Ik d8 nl besloten te hebben omdat 3 vrienden zeiden dat ik niet moest bellen maar nu zeggen 2 andere weer dat ik dat wel moet doen... :-\

(Denk eik dak het toch maar doe, dat was ook mn eerste ingeving... maar dan moet mn stem wel ietsjepietsje beter zijn, ik breng nu nauwelijks nog geluid voort... ;D)
Soms wou ik dat ik een x m'n stem kwijt was... word lekker rustig voor mij op het werk... geen telefoon meer, want die kan ik dan niet opnemen... *zucht*
E, als je niet kan praten dat kan je niet eens telefoneren :P  maar als je morgen weer wat kunnen zeggen moet je nu niet bellen. Denk ik dan, maar ik ben geen dokter natuurlijk ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #7783 Gepost op: 17-02-2003, 21:49:24 »
aaaah nie zo bedoeld hoor  :'(
Ik wilde ermee aangeven hoe jong je eigenlijk nog bent...
dus nie zeuren  ;)!
Fijne avond nog en geen nieuwe vrienden gaan zoeken hoor want dan moet ik nog meer huilen

:-*

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7784 Gepost op: 17-02-2003, 21:54:20 »
Hoi mensen!

Jokivin, Gefeliciteerd!!! :-* :-* en idd 30 is nog niet zo oud, tog? ;)
En alle zieke mensjus, beturrrschap! :-*
Hehe, de maandag weer gehad. t was nie zo'n leuke maandag ::)
Heb alles op school verpest wat ik kon verpesten :-X, naja, zoveel was ut niet. Un rep Latijn (volgens mij heb ik bijna alles gewoon gegokt) en un SO bio, ik had wel goed geleerd maar ut was gewoon heel vaag. En ik wist niet hoe je gram naar kilogram (ofzo iets) moest omrekenen :-\ Nouja, en fransleraresjuh was beetjuh boos op mij, want ik moest met un vriendin een mondeling gesprekkie voor un cijfer doen maar dat hadden we niet geleerd... Nouja, toen mochten we na de les nog un keertjuh ofzo, en t ging wel un beetjuh goed, zowaar, un 8 :o Heb ik mn cijfer weer omhoog gehaald op iets wat ik niet had geleerd :)

Nouja hoe boeiend... ;) Voorderest hak vandaag pianoles, mn leraar kwam dr vandaag ff achter dat ik over 3 weken al het Prinses Christina Concours heb dus hij beetjuh gestressed was ;D Nouja, ik weet niet of jullie dat concours kennen maar tis iig nogal groot en officieel allemaal ::) Ik doe dus mee aan voorronde van regio-Noord.... :)

Maar daar moet ik nog un beetje heel hard op oefenen! :)

Voorderest vandaag nie zow veel bijzonders, heb niet zo veel gedaan, en ga nu naar bedjuh toe!

Truste!  :-* :-*

en oja, wat koel dat jullie het zo leuk hebben gehad in het Tikibad!!! Moet ik ook gewoon een keer heen, al die glijbanen, vet tofff :D

enne, Annemieke, ik weet niet of je die vriend 'moet' gaan bellen, ook omdat beetjuh lastig is omdat ik niet weet wat ie heeft gezegd. Maar het lijkt me logisch dat als hij iets lulligs zegt dat hij dan ook moet bellen zegmaar... Maar voorderest weet ik niet hoe het zit dus kan ik er weinig over zegge ;) wat heb je tog weer veel aan mij :P

« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 21:56:40 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #7785 Gepost op: 17-02-2003, 21:55:32 »
Hee jooooookjuhhh gefelicitflappert en zooww met je verjaardags!  :-*  

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7786 Gepost op: 17-02-2003, 21:57:48 »
Nouja hoe boeiend... ;) Voorderest hak vandaag pianoles, mn leraar kwam dr vandaag ff achter dat ik over 3 weken al het Prinses Christina Concours heb dus hij beetjuh gestressed was ;D Nouja, ik weet niet of jullie dat concours kennen maar tis iig nogal groot en officieel allemaal ::) Maar daar moet ik nog un beetje heel hard op oefenen! :)

Ja dat ken ik wel dat concours! 'n jongen in m'n klas op de middelbare school heeft er ook aan meegedaan.  :)

Alvast veel succes @miesh! Ook met oefenen, je wilt natuurlijk wel goed voor de dag komen daar!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7787 Gepost op: 17-02-2003, 22:05:56 »
Ja dat ken ik wel dat concours! 'n jongen in m'n klas op de middelbare school heeft er ook aan meegedaan.  :)

Alvast veel succes @miesh! Ook met oefenen, je wilt natuurlijk wel goed voor de dag komen daar!
Dankjuh Han! :)
En idd, ik wil dr wel goed voor de dag komen. Dr zijn volgens mij allemaal van die supergeniale mensen kom ik dr ff aanzette ::) Hahaha, nee zo erg zal dat wel niet zijn denk ik... ;)
Maar ik ben wel benieuwd hoe iedereen daar speelt enzo :)
En hoe ging het met die jongen die er aan mee heeft gedaan?

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7788 Gepost op: 17-02-2003, 22:09:01 »
Dankjuh Han! :)
En idd, ik wil dr wel goed voor de dag komen. Dr zijn volgens mij allemaal van die supergeniale mensen kom ik dr ff aanzette ::) Hahaha, nee zo erg zal dat wel niet zijn denk ik... ;)
Maar ik ben wel benieuwd hoe iedereen daar speelt enzo :)

Jij bent vast ook heel goed! Anders mag je daar nooit aan mee doen toch? 't wordt vast fantastisch en dan kun je trots zijn op jezelf dat je meegedaan hebt.  :)

Citaat
En hoe ging het met die jongen die er aan mee heeft gedaan?

Ik geloof niet dat hij iets gewonnen heeft. Erg genoeg kan ik 't me niet meer helemaal zo goed herinneren... :-\ 't is ook al weer 'n jaar of 5 geleden.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7789 Gepost op: 17-02-2003, 22:17:38 »
Jij bent vast ook heel goed! Anders mag je daar nooit aan mee doen toch? 't wordt vast fantastisch en dan kun je trots zijn op jezelf dat je meegedaan hebt.  :)Ik geloof niet dat hij iets gewonnen heeft. Erg genoeg kan ik 't me niet meer helemaal zo goed herinneren... :-\ 't is ook al weer 'n jaar of 5 geleden.
haha, achja, dat is ook wel un beetje zo ::) ;) Heb vorig jaar wel meegedaan aan un pianoconcours van de muziekschool, en heb de 1e prijs en de publieksprijs gewonnen ::)
Maar dat is dan alleen van de muziekschool Emmen en Assen, en dit is van heel regio Noord.
Dus das wel ff heel wat anders...
Maar ben iig errug benieuwd, en ut word vast wel leuk, gewoon om eens mee te doen en alles daar omheen :)
Enne, achja, 5 jaar geleden is ook wel errug lang he?! ;)

Ik ga nu echt naar bed, doeggg :-*

« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 22:18:49 door @miesh »

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7790 Gepost op: 18-02-2003, 01:03:17 »

Kheb alle gefeliciteerdplaatjes die ik maar kon vinden bijelkaar gezocht voor Joki! :)
(Ik had geen zin om heel erg ver te zoeken ;))

Ben nu al een 1 uur te laat... :(

Maar toch: Gefeliciteerd! :)
Het was een mooie tijd; dat 20'er jaren die we gedeeld hebben. Maar nu je al wel 30 (poeh wat ontzettend oud!) bent voel ik ineens toch wel een enorme kloof tussen ons.  ;D

Gr. B.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #7791 Gepost op: 18-02-2003, 09:31:14 »
 :) gefeliciteerd Jokivin!!!!!!!!!! :)

welkom bij de 30-ers-club!!!!! 8)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7792 Gepost op: 18-02-2003, 10:44:56 »
Goeiemorgen allemaal,

Ik zit momenteel op school en ben effe achter 'n computer gekropen omdat ik 'n uurtje vrij heb. Eigenlijk kan ik m'n tijd nuttig besteden door iets van huiswerk te gaan maken, maar zoals gewoonlijk heb ik daar nu niet bepaald zin in. Bovendien is 't erg moeilijk om hier op school 'n plaats te vinden waar je je kunt concentreren. ('t is hier erg druk, overal zitten wel groepjes mensen te kletsen)

Maar bijlezen op 't forum is natuurlijk ook wel 'n nuttige bezigheid. Dus dat ga ik dan ook maar effe doen. :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7793 Gepost op: 18-02-2003, 13:53:32 »
goh kenner hoe origineel van je dat bericht :-X
Dat bewijst maar weer eens hoe gemakkelijk je het van je af zet...kim dat zou ik niet pikken hoor 8)

Zo ik ben vanochtend weer s naar school geweest...zou wel om 1h nog 2 lessen hebben tot kwart over 4 maar dat hield ik nie meer vol...moe en nie zoveel aandacht. Aangezien ik morgen stage moet lopen, en dat belangrijker is...spaar ik mijn energie nu maar. Ben dus lekker thuis.

Ik ga maar s proberen of ik toch iets nuttigs kan gaan doen...
houdoegggie :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7794 Gepost op: 18-02-2003, 15:23:05 »
:) Haiiiii :)

Vanochtend voor ik naar school ging heb ik nog even de bar bijgelezen en wilde ik al eventjes iets posten, maar toen liep internet explorer vast en had ik geen tijd meer. Niet dat ik iets te zeggen had ;D dus naja nu ben ik gwoon weer thuis.

En nu heb ik ook niet echt iets te zeggen, was gwoon weer erg gezellig op school, zoals altijd :). Ik ben nog steeds ontzettend blij en vrolijk :). En ik heb ontzeeeeeeettend heerlijke fantastisch geweldig lekkere bonbonnetjes... hmmmmm... (maar als ik die uitdeel aan mn broer wil ie dr gelijk nog een >:( ;D)

Veel succes met (oefenen voor) je Piano Concours Anne-Marie!!

Ik ga maar eens bijlezen, pfff, echt weinig mensen op msn :( maar ik ben niet echt van plan voor de vakantie (volgende week... jeej... of eik niet echt jeej :-\ want dat is zo ongezellig en dan moet ik zo hard gaan werken... :() nog iets aan school te gaan doen :). Maja, vandaag is bellen ook niet echt erg 'noodzakelijk' want kheb gister dus al de twee vrienden gesproken die ik het meeste bel, en die andere twijfelachtige vriend :-X laat ik dus nog even op mijn telefoontje wachten, als ie nou over een paar dagen nog niets van zich heeft laten horen dan bel ik hem toch maar gwoon. Eerst mag mn stem zich ook iets meer herstellen :). Maar ik eet dr genoeg Strepsils e.d. voor, en tis vandaag ook al iets beter dan gisteren, en ik heb vandaag ietsje minder gepraat dan gisteren, dus dat moet wel weer goedkomen. :)

Doeiiii en khoop dat jullie allemaal net zo vrolijk en blij zijn als ik!! :)

liefs,
Annemieke

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7795 Gepost op: 18-02-2003, 17:52:30 »
Kheb alle gefeliciteerdplaatjes die ik maar kon vinden bijelkaar gezocht voor Joki! :)
(Ik had geen zin om heel erg ver te zoeken ;))

Lekker makkelijk Bertha :P

Citaat
welkom bij de 30-ers-club!!!!! 8)
JA! Welkom...(leuke club hoor!)

Citaat
Doeiiii en khoop dat jullie allemaal net zo vrolijk en blij zijn als ik!! :)

liefs,
Annemieke

Kan dat dan?? ;)

En verder aan iedereen de hartelijke groeten van
Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7796 Gepost op: 18-02-2003, 18:40:47 »
Zo, ook weinig gepost zeg hier :o

Kan dat dan?? ;)
haha, ja, tuurlijk kan dat! :) :D ;D

Hrm, het moet nu echt eens iets drukker worden op msn...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7797 Gepost op: 18-02-2003, 20:57:37 »
Hallo allemaal!

Joki alweer een beetje bekomen van de 30 jaar schok? Vast wel, het voelt niet echt anders volgens mij. Al ben ik nog niet zo ver.

Verder is mn dag zo juist iets minder geworden. Mn moeder die moest naar het ziekenuis voor een aantal onderzoeken. Ze had daar gisteren de uitslag van gekregen. Ik dacht er vandaag pas aan om te bellen (schaam schaam, het was ook zo druk). Bleek dat ze longemfyseem heeft. Niet zo goed dus. Ze zal er niet direct aan doodgaan ofzo, maar het is toch best een erge ziekte. Ik heb haar natuurlijk een beetje zitten op te beuren en positief gedaan, maar ik vind het toch wel erg. Ze zijn nu aan het kijken welke medicijnen goed aanslaan, zodat ze zich wel nog normaal kan gedragen zeg maar.

Ze moet nog een paar onderzoeken krijgen, dus maar eens even afwachten...

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7798 Gepost op: 18-02-2003, 21:26:14 »
goeieavond !

Het is al van eergisteren dat ik hier nog iets gepost heb maar ik had een SB wiskunde en daar heb ik dan toch wel hopen blokwerk aan dusja :-\ dan hou ik mezelf liever uit de buurt van de computer

Vanmorgen is slecht gestart. Khad koppijn en hevige buikpijn (waarom beet eva nu ook alweer in die appel?) en dus heb ik het eerste uur gemist. Al bij al niet veel ergs maar plezant is toch iets anders, zeker als je de rest vd dag mottig bent/voelt.

Jokivin: alvast nog gefeliciteerd :-*

e: bel hem gewoon op meid, ik zit wat in nesten met mijn beste vriend en eerlijk gezegd: kweet zelf nie goe hoe ik eruit zal raken maar het zal ons wel lukken en kdenk zo van: blijf niet bij de pakken zitten maar bel hem op, als je het laat aanslepen wordt het mss alleen maar erger.

Eens zien of ik het ander forum kan bijlezen..

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7799 Gepost op: 18-02-2003, 22:12:40 »
Zo ik ben er ook weer efkes. Ik heb net jazzdans-training gehad en we krijgen nu binnenkort extra trainingen op maandag omdat we nu in de hoogste klasse bij wedstrijden zitten. Maar op maandag heb ik dus eigenlijk altijd al bodyjam. Dan zal ik daar vanaf moeten en dat vind ik toch wel erg jammer. :-[ Heel misschien kan ik 't nog combineren, want ik krijg jazztraining van 19.00 uur tot 21.00 uur en ik heb altijd bodyjam van 21.00 uur tot 22.00 uur. Nou zou ik wel 10 minuutjes eerder weg kunnen gaan bij m'n training en dan snel naar de sportschool voor bodyjam, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik 't wel volhoud 3 uur achter elkaar sporten. :-\

Ovide, wat erg van je moeder zeg! Logisch dat je daar van geschrokken bent! Hopenlijk vinden ze snel de juiste medicijnen voor haar zodat ze weer zo normaal mogelijk door kan met haar leven.

A&K beterschap!